خرید و فروش برند مواد غذایی


فروش برند تجاری مواد غذایی

مواد غذایی جزو نیازهای اولیه انسان هستند. این مواد عمدتاً منشأ گیاهی و حیوانی دارند و نیازهای حیاتی انسان را تامین می‌کنند. انواع ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و مواد مغذی ضروری از راه تغذیه به بدن انسان می‌رسند. کسب‌وکارهای فراوانی در سراسر دنیا به نحوی با این حوزه سروکار دارند. انواع خوردنی‌ها و نوشیدنی‌هایی که در جهان تولید و مصرف می‌شوند در این دسته‌بندی می‌گنجند. همچنین باید به خدمات حمل‌ونقل، نگهداری و بسته‌بندی نیز اشاره کرد. نان، آب، برنج، لبنیات، چای، حبوبات، گوشت، میوه‌ها و سبزی‌ها مهم‌ترین مواد غذایی مصرفی در ایران هستند.


مزایای ثبت برند مواد غذایی آماده

اگر در زمینه تولید و فراوری مواد غذایی فعالیت می کنید، ثبت برند به کسب و کار شما کمک می کند تا دیده شوید و رشد کنید. در واقع باید گفت بدون برند سازی نمی توان میان رقبای قدرتمند، پر و بال گرفت و به جایگاهی رسید.

به طور مثال اگر خود شما به یک فروشگاه بروید و بخواهید یک بطری شیر تهیه کنید، آیا محصول بدون نام و برند را تهیه می کنید؟ به احتمال زیاد به این محصول اعتماد نخواهید کرد و از آنجایی که سلامت خود و خانواده تان برای شما اهمیت دارد، به سراغ محصولی می روید که برای یک برند شناخته شده باشد. از طرفی دیگر، تمامی مواد غذایی که برند آنها ثبت شده است از نظر سلامت و کیفیت، مورد تایید وزارت بهداشت هستند.


دلیل اهمیت ثبت برند مواد غذایی خانگی

این روز ها به دلیل زیاد شدن کسب و کارهای خانگی که مشغول تولید مواد غذایی هستند، ثبت برند در این حوزه بسیار پر متقاضی شده است و پیدا کردن نام برندی که قبلا ثبت نشده باشد و مجوز لازم را از سازمان غذا و دارو بگیرد نیز مشکلات خاص خودش را دارد. برند مواد غذایی یا همان نام تجاری، نوعی طرح، نشانه، علامت یا لوگویی است که با آن محصولات خود را به مردم معرفی می کنید تا از محصولات سایر برند ها متمایز شوید.

انواع مواد غذایی مانند تنقلات، کنسرو، نوشیدنی، دسر و … جزو گروه های مختلف مواد غذایی هستند که شما می توانید وارد یکی از این زمینه ها شوید و بعدها، با تولید محصولات غذایی در زمینه های دیگر، کار خود را گسترش دهید. این روش، در روند رشد برند بسیار موثر است و با گذشت زمان، محصولات بیشتری از برند شما در بازار تقاضا پیدا می کنند.

ثبت کردن برند برای مواد غذایی که تولید می کنید، می تواند مزایای بسیاری را برای مجموعه تولیدی شما به همراه داشته باشد که شناخته شدن توسط مشتریان، تنها یک مزیت است.مزیت دیگر صنعت مواد غذایی این است که می توان محصولات غذایی را به شکل های مختلف فراوری و عرضه کرد. برای نمونه، حبوبات را به دو شکل خام و کنسرو شده می توان به بازار وارد کرد یا میوه ها را می توان به شکل های خام یا درست کردن مربا، کمپوت، میوه خشک، لواشک، آبمیوه و … به بازار عرضه کرد.


طبقه بندی برند مواد غذایی


طبقه ۲۹

گوشت قرمز

ماهی

گوشت ماکیان و شکار

عصاره‌ های گوشت

میوه ‌های منجمد شده، کنسروی، پخته شده

سبزیجات پخته شده

سبزیجات خنک شده

سبزیجات منجمد شده

سبزیجات کنسری

انواع ژله

مرباجات

کمپوت‌ ها

تخم مرغ

شیر و محصولات لبنی

روغن ‌ها و چربی ‌های خوراکی


طبقه ۳۰

قهوه

چای

کاکائو

برنج

پیوکا و سایکوز (نشاسته، نیوک و نشاسته ساگو)

آرد و فرآورده‌‌های ساخته شده از غلات مثل نان و شیرینی

یخ‌ های خوراکی

عسل

ملاس

شکر

مخمر

پودر شیرینی پزی

نمک

خردل

ادویه

سرکه

انواع سس (چاشنی ‌ها)

یخ و بستنی


طبقه ۳۱

غلات، محصولات کشاورزی، باغداری و جنگلی که در طبقات دیگر قرار ندارند.

حیوانات زنده

میوه و سبزیجات تازه

بذرها

گیاهان طبیعی و گل‌ ها

مواد غذایی مخصوص حیوانات

مالت (جوانه جو)


طبقه ۳۲

ماءالشعیر

آب ‌های معدنی و گازدار

نوشابه‌ های غیرالکلی

آبمیوه

نوشابه‌ های میوه ‌ای

شربت‌


طبقه ۳۹

شامل حمل و نقل، بسته بندی، انبار سازی کالاها و …


طبقه ۴۳

خدمات مربوط به عرضه اغذیه، نوشیدنی و …


هزینه و قیمت برند مواد غذایی چقدر است؟

هزینه ثبت برند مواد غذایی از دقدقه هایی می باشد که متقاضیان ثبت برند دارند، از آنجایی که هر طبقه شامل موارد متعددی محصول و خدمت است، با توجه به این که در خصوص کدام محصول یا خدمت می خواهید به ثبت برند غذایی اقدام نمایید و همچنین از آنجا که هزینه های روزنامه رسمی و هزینه های قانونی هر روز رو به افزایش است هزینه تقریبی که شما بابت ثبت برند می توانید پرداخت نمایید مبلغ ۴ میلیون تومان می باشد.جهت استعلام قیمت های ثبتی بهتر است با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


مراحل ثبت برند مواد غذایی

برای انجام و ثبت برند مواد غذایی شما می توانید به دو روش عمل نمایید. روش اول بسیار ساده بوده و شما می توانید با سپردن امور ثبت برند خود به میهن برند، از کمترین حضور در ادارات برخوردار شوید ضمن اینکه مراحل ثبت به طور منظم و راحت انجام می گردد و در کمترین زمان ممکن برند محصولات شما ثبت خواهد شد. اما در روش دوم با مشخص نمودن برند و لوگو تجاری خود می توانید مراحل ذیل را انجام دهید

در این گام در نحوه ثبت برند بسته بندی مواد غذایی، داشتن یک اسم مناسب است که این اسم و لوگو باید توسط متخصص با در نظر داشتن زمینه فعالیت صورت گیرد و تابع قوانین تجاری جمهوری اسلامی ایران باشد.

1- ابتدا باید مطمئن شوید که نامی که انتخاب کرده اید قبلا ثبت نشده باشد. به همین منطور باید از سایت اداره مالکیت معنوی استعلام بگیرید. الته استعلام برند را می توانید به طور رایگان به همکاران ما واگذار کنید تا برای شما استعلام گرفته و احتمال ثبت شدن یا نشدن آن را به شما اطلاع دهند.

2- تهیه مدارک گفته شده در بالا، بعد از اینکه متوجه شدیم این برند قبلا ثبت نشده است.

3- ثبت اظهارنامه ثبت برند در سامانه که تا نهایی شدن تایید برند و اخذ گواهی ده ساله حدودا 50 روز به بالا گاها تا 90 روز زما ن می برد.

لازم به ذکر است که این زمان به دلیل حجم زیاد پرونده ها و مدت زمان مورد نیاز 30 روزه درج آگهی در روزنامه رسمی می باشد.


مدارک لازم برای ثبت برند آماده مواد غذایی خانگی و کارخانه ای


مدارک لازم برای ثبت نام برند توسط اشخاص حقیقی

کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی شخص

کپی برابر اصل کارت بازرگانی یا کارت عضویت اتاق بازرگانی (اگر برند انتخابی لاتین است)

کپی برابر اصل مجوز فعالیت (پروانه بهره برداری، جواز تاسیس، پروانه ساخت یا گواهی فعالیت صادر شده از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

۱۰ نمونه از برند در ابعاد ۶ در ۶ سانتی متر


مدارک لازم برای ثبت نام برند توسط اشخاص حقوقی

کپی روزنامه رسمی ثبت شرکت

کپی آخرین روزنامه رسمی تغییرات شرکت اگر موجود است

کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی اشخاص دارای حق امضاء در شرکت

کپی برابر اصل مجوز فعالیت (پروانه بهره برداری، جواز تاسیس، پروانه ساخت یا گواهی فعالیت صادر شده از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

کپی برابر اصل کارت بازرگانی یا کارت عضویت اتاق بازرگانی (اگر برند انتخابی لاتین است)

۱۰ نمونه از برند در ابعاد ۶ در ۶ سانتی متر


09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده