خرید و فروش برند آماده مواد غذایی




چگونه برند مواد غذایی را ثبت کنیم؟

با اهمیت‌ پیدا کردن موضوع ثبت برند مواد غذایی این روزها شاهد افزایش متقاضیانی هستیم که به دنبال مدارک و مراحل ثبت برند مواد غذایی هستند. این ثبت برند همانطور که گفتیم ارزش بسیار بالایی دارد در نتیجه در اداره ثبت برندها این حوزه مخصوصا در قسمت مواد غذایی، بسته‌بندی و حتی حمل و نقل نیز متقاضیان زیادی دارد. به همین دلیل است که ثبت کردن برند مواد غذایی سخت و دشوار است. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با نحوه ثبت، مزایای آن و مراحلی که باید برای ثبت کردن طی کنید، آشنا کنیم.



لیست مواد غذایی که می‌توانیم برند آن را ثبت کنیم 

سبزیجات و میوه‌ها

غلات کامل (سبوس دار)

آرد و دیگر موارد بدست آمده از غلات

حبوبات

انواع روغن

محصولات لبنی (شیر، پنیر، کره و…)

مواد غذایی دریایی

آجیل‌ها و مغزها

شیرین کننده‌های طبیعی

انواع گوشت قرمز و گوشت طیور

انواع نوشیدنی‌های گازدار و بدون گاز

انواع دسر

انواع تنقلات (چیپس، پفک، شکلات)

انواع کیک و بیسکوئیت

انواع نان وشیرینی

مربا و ترشیجات

کنسرو و کمپوت

انواع چای و قهوه



اهمیت ثبت برند مواد غذایی

1.به مشتریان این اطمینان را می‌دهد که محصول شما از سلامت و کیفیت مطلوبی برخوردار است.

2.چنین کاری می‌تواند یک معرف بسیار قوی برای محصول باشد، به عبارتی برند محصول را به مشتریان و دیگر رقبا به طور کامل معرفی می‌کند.

3.برند می‌تواند همچون یک سرمایه و دارایی بزرگ و قوی برای یک کارخانه محسوب شود، هر چه این برند بزرگ‌تر و قوی‌تر باشد بدون شک فروش و درآمد سازمان بیشتر است.

4.زمانی که یک برند ثبت شود، به راحتی و به آسانی می‌توان آن را تبلیغ کرد، زمانی که تبلیغات گسترده باشد قطعا افراد بیشتری تمایل به خرید محصولات برند مورد نظر را دارند.

5.از دیگر مواردی که می‌توان گفت اهمیت ثبت برند را نشان می‌دهد، این است که با برندسازی و ثبت کردن آن؛ حتی می‌توان اقدام به عرضه و فروش محصولات در دیگر کشورها کرد.

6.باعث حفاظت از محصول در مقابل سایر رقبا می‌شود، همانطور که در ابتدا بیان کردیم در صنعت مواد غذایی رقابت بسیار تنگاتنگ است پس اگر محصولی می‌خواهد که از دایره رقبا حذف نشود حتما باید دارای یک برند قوی باشد.



مراحل ثبت برند مواد غذایی


مرحله اول

در مرحله اول ارائه مدارک و مراحل ثبت برند مواد غذایی باید برای ثبت لوگو و ثبت برند استعلام بگیرید. در صورتی که لوگو برند انتخابی شما از قبل وجود نداشت می‌توانید مراحل ثبت برند مواد غذایی را باشید اما در صورتی که برند مورد نظر شما در طبقه مورد نظر ثبت شده بود باید لوگو و برند پیشنهادی خود را تغییر دهید تا بتوانید آن را ثبت کنید.


مرحله دوم

در قدم دوم زمانی که از برند مورد نظر خود استعلام گرفتید و مشکلی برای ثبت آن نداشتید، باید به دنبال تهیه مدارک لازم برای ثبت برند مواد غذایی خود بروید. مدارک با توجه به اینکه برند برای شخص حقوقی با حقیقی است کاملا متفاوت است.


مرحله سوم

زمانی که شما یا وکیل حقوقی‌ مدارک را تهیه کرد باید اظهارنامه خود را ثبت کنید. دقت در درست انجام دادن این مرحله بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل توصیه می‌کنیم از مشاورین و وکلای حقوقی مجرب در این زمینه کمک بگیرید. مراحل ثبت اظهارنامه به آسانی و به صورت اینترنتی قابل انجام است.


مرحله چهارم

زمانی که اظهارنامه را ثبت و آن را ارسال کردید، پرونده شما تکمیل می‌شود و در نوبت بررسی توسط کارشناسان قرار می‌گیرید. در صورتی که کارشناس‌ها پرونده شما را تایید کردند پرونده باید توسط رئیس اداره علائم تجاری نیز مورد تایید قرار بگیرد. هنگامی که این مراحل بدون مشکل انجام شد، به وسیله کد پیگیری خود می‌توانید از وضعیت تایید یا رد شدن آن اطلاع پیدا کنید. بعد از تایید شدن باید به صورت حضوری به اداره مورد نظر برای تشکیل پرونده مراجعه کنید. در این مرحله نیز باید برای ثبت علامت در روزنامه رسمی به مدت دو بار هزینه‌ای را پرداخت کنید.


مرحله پنجم

بعد از تکمیل مدارک و مراحل ثبت برند مواد غذایی باید برای دریافت سند علامت برند خود به اداره ثبت مراجعه کنید و آن را تحویل بگیرید.


معرفی چند برند آماده خرید مواد غذایی

1.فروش برند سیواس / طبقه 29

2.فروش برند آماده پرسیاه

3.فروش برند تي تي نار titinar


میهن برند مفتخر است با سال‌ها تجربه در زمینه‌ خدمات ثبت شرکت و ثبت برند و بهره گیری از وکلای برجسته پایه یک دادگستری و متخصصان زبده در این امر و همچنین برخورداری از بالاترین سطح دانش از مسائل روز ثبتی، در خدمت شما عزیزان باشد.



مدارک ثبت برند مواد غذایی برای اشخاص حقیقی

کارت ملی شخص و کپی برابر اصل شده شناسنامه.

در صورت لاتین بودن برند ارائه کپی کارت بازرگانی یا کارت عضویت در اتاق بازرگانی.

کپی و اصل مجوزهای فعالیت و پروانه ساخت.

۱۰ کپی از برند در ابعاد ۶*۶.


مدارک ثبت علامت مواد غذایی اشخاص حقوقی

کپی از روزنامه رسمی ثبت شرکت.

در صورت وجود کپی از آخرین روزنامه رسمی شرکت.

کپی از کارت ملی و شناسنامه افراد دارای حق امضا در شرکت.

در صورت لاتین بودن برند ارائه کارت عضویت اتاق بازرگانی.

تصویر برند در ابعاد ۶*۶ به تعداد ۱۰ عدد.

ارائه کپی برابر اصل مجوزهای فعالیت و پروانه ساخت.



09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده