0 تا 100 ثبت و فروش برند لوازم آرایشی و بهداشتی




لوازم آرایشی و بهداشتی :

همانطور که میدانید لوازم آرایشی موادی است که برای بهبو د و حفظ زیبایی های مو، صورت و بدن  استفاده قرار می شود که شامل لوسیون ها، رژ لب، لنزهای رنگی، رنگ مو، عطرها و غیره می شود. حال با توجه به آمارهایی گرفته شده وسایل آرایشی بهداشتی در ایران مصرف کننده های فراوانی را دارد و به دلیل اینکه ارتباط مستقیمی با بدن انسان دارد مصرف کنندگان پیش از خرید محصول تحقیق های بسیاری را جهت مارک انجام می دهند به همین خاطر افراد زیادی فعالیت خود را در این عرصه آغاز کرده اند همانطور که گفتیم مشتریان به دنبال بهترین وسایل آرایشی و بهداشتی می باشند به همین خاطر متقاضیان جهت اثبات و کیفیت محصولات خود باید برند لوازم ارایشی و بهداشتی خود را ثبت کنند.


ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی

جهت ثبت لوازم آرایشی در گام اول بایستی مراحل قانونی ثبت شرکت را پشت سر گذاشته و شرکت آرایشی و بهداشتی را به ثبت برسانید حال برای پیشرفت و به دست آوردن سود بالا نیازمند به ثبت برند می باشید توجه داشته باشید که ثبت برند برای فعالیت در ثبت های گوناگون ضروری نمی باشد ولی طبق قوانین برخی از فعالیت ها باید برند خود را ثبت نمایند تا بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند.

به همین دلیل بر طبق ماده ی ۵ تصویب ‌نامه ای که در سال ۱۳۲۸ گردیده است  برند لوازم آرایشی که با سطح بدن و سلامت انسان ها بطور مستقیم در ارتباط است مانند صابون ، خمیر ، پودر ، محلول عطریات ، ادکلن و پماد. که برای فعالیت در این زمینه ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی ضروری می باشد.


نکات لازم جهت انتخاب نام برند لوازم آرایشی بهداشتی

دارای تلفظ ساده و روان باشد

ترجیحا تک کلمه ای باشد

به راحتی آن را به خاطر سپرد

جلب کننده ی  مصرف کننده باشد

مشخص کننده موقعیت محصول در بین رقبا باشد.

پیام محصول را به خوبی برساند.

جلب مصرف کنندگان برای خرید محصول


مدارک لازم برای ثبت برند آرایشی و بهداشتی:

ارائه مدارک شناسایی

ارائه رسید برای پرداخت هزینه های قانونی

ارائه ده نمونه از لوگو به شکل گرافیکی (ابعاد ۱۰*۱۰)

ارائه اظهارنامه

 ارائه نسخه اصلی و مدارک نمایندگی

در صورت گرافیکی نبودن لوگو لوازم آرایشی باید کپی آن تحویل داده شود.

ارائه مدرک برای فعالیت داشتن در حوزه مربوطه

یک نسخه از آگهی تاسیس و روزنامه تاسیس (ارائه آخرین نسخه تغییر یافته)

ارائه وکالت نامه وکیل در صورتی که وکیل امور را بگذرانند.

کپی کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده نمودید)

ارائه ی کپی مجوز فعالیت


مراحل ثبت برند آرایشی بهداشتی

مرحله اول) پیش از آنکه به ثبت برند خود بپردازید، بایستی از آن استعلام بگیرید. به این دلیل که امکان نامی مشابه با نام انتخابی شما در همان طبقه از محصولات تولیدی وجود دارد.

مرحله دوم) پس از آنکه از نشان تجاری خود استعلام گرفته و از انتخاب آن مطمئن شدید، بایستی مدارک مرتبط با ثبت نشان تجاری را برای محصولات آرایشی و بهداشتی خود آماده کنید.

مرحله سوم) در این مرحله بایستی اظهارنامه خود را جهت ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی در طبقه مورد نظر و با کالاهایی که نیاز دارید، تکمیل کنید

مرحله چهارم) پس از تکمیل اظهارنامه و ارسال آن به صورت اینترنتی، پرونده شما از سوی کارشناسان و رییس اداره ثبت در مراحل بررسی قرار می‌گیرد

مرحله پنجم) پس از تایید نشان تجاری بایستی به طور حضوری به سازمان مالکیت معنوی و تکمیل پرونده‌تان اقدام نمایید. علاوه بر ان در این مرحله بایستی هزینه‌های مرتبط با روزنامه رسمی ثبت  برند و حق ثبت نشان تجاری را نیز پرداخت نمایید.

مرحله ششم) در این مرحله که در واقع مرحله پایانی است، با مراجعه حضوری به سازمان مالکیت معنوی، سند نشان تجاری مورد نظر خود را دریافت می‌نمایید.

09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند تاچيسان Tachisan
فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده