برند آماده چیست(+فروش برند های آماده)



فروش برند آماده و تجاری

برند آماده در اصل برندی می باشد که تمامی پروسه های ثبت برند را طی کرده و برای بهره برداری و استفاده اماده است. برخی از موسسه ها با سپری نمودن پروسه ثبت برند، برند های آماده ای را تهیه می نمایند. سپس با فروش برند آماده به شرکت های تازه تاسیس آنها را از طی کردن این پروسه و مراحل خلاص می کنند.

هر فردی که دارای نام تجاری باشد، می تواند اقدام به فروش برند آماده خود به دیگری نماید. داشتن برند در اصل برای تاجران نوعی امتیاز به شمار می رود. به همین دلیل می توانند بر روی برند تجاری خود قیمت گذاری نموده و اقدام به فروش ان نمایند.

برند در اصل نمادی از یک کالا یا خدمات می باشد که برای معرفی شرکت تولید کننده به مشتری استفاده می شود. البته لازم به ذکر است که ثبت، خرید و فروش برند آماده تنها مختص به بحث فروش محصولات یک کمپانی نمی باشد. بلکه ارزش کالا را افزایش داده و منجر به جذب سرمایه نیز می شود.

ممکن است شما هم پیش از این برای آغاز یک فعالیت تجاری اقدام به ثبت برند نموده باشید، اما اکنون دیگر برای شما کارایی نداشته و از آن استفاده نمی کنید. می توانید بدون هیچ زحمتی و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به فروش برند آماده خود نموده و هزینه های ثبت برندی که انجام داده اید را جبران کنید.


مزایای فروش برند آماده و مدارک انقال برند

مسلما خرید یک برند آماده به جای ثبت برند می تواند مزایای بسیاری را با خود به همراه داشته باشد. می دانیم که پروسه ثبت برند بسیار زمان بر است. از این رو افرادی که قصد دارند شرکت خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به آغاز فعالیت برسانند، بهتر است اقدام به خرید برند از موسسه هایی که فروش برند آماده را انجام می دهند، نمایند.

مدارک:

1.کپی صلح نامه( حقیقی یا حقوقی)

2.کپی کارت ملی و شناسنامه

3.مشخصات کامل شخص فروشنده یا نماینده فروش برند آماده و خریدار

4.کپی سند علامت تجاری( حقیقی یا حقوقی)

5.کپی روزنامه

6.کپی کارت ملی و شناسنامه مدیر عامل و افرادی که صاحب امتیاز هستند


راهکار برای تهیه برند آماده یا علامت تجاری

کارآفرینان و مدیران شرکت های تازه تاسیس در بیشتر مواقع در خصوص ثبت برند تجاری و پروسه آن اطلاعاتی ندارند. به همین دلیل لازم است به دنبال موسسه یا شرکتی باشند که در زمینه ثبت برند فعالیت دارد. اما آیا به نظر شما خرید و فروش برند آماده برای این دسته از افراد مناسب تر است؟ یا بهتر است خود برند مورد نظرشان را طراحی نمایند؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است با ما همراه باشید. تا به بررسی های لازم در این خصوص بپردازیم. اگر در سایت های مختلف با شرکت های ثبتی ارتباط برقرار نمایید، تقریبا همه آنها به جای فروش برند آماده پیشنهاد می نمایند که بهتر است اقدام به ثبت برند نمایید.اما همانطور که اشاره نمودیم بسته به این که شرکت امادگی فروش برند آماده را دارد یا تنها در زمینه ثبت برند فعالیت دارد، این پیشنهادات می تواند متفاوت باشد.


خرید برند آماده یا ثبت برند؟

در صورتی که بخواهید اقدام به خرید برند آماده پس از ثبت شرکت خود نمایید، بسته به برخی فاکتورها باید هزینه مناسبی پرداخت نمایید. این که نام برند فارسی است یا لاتین، تعداد محصولات و طبقات ثبت شده برای ان چقدر است، طبقات مشابه آن کدام است و چه کالایی را باید به ثبت رساند، کسب اطلاع از این موارد در هنگام فروش برند آماده برای خریدار مهم است.

بدون شک برند آماده ای که به فروش می رسد به دلیل ارزشمند تر بودن، از هزینه و قیمت بالاتری برخوردار است. اما می توانید با خرید امتیاز آن، از اعتبار آن برای جذب مشتری بیشتر نیز استفاده کنید. پس باید بگوییم خرید برند آماده نسبت به ثبت برند جدید می تواند مناسب تر باشد. زیرا مزایای بیشتری را برای خریدار به همراه دارد.


خرید برند آماده و شروع سریع کسب و کار

زمانی که کالایی وارد بازار می‌شود، جهت جلب اعتماد مشتریان باید دارای برند یا نام تجاری باشد. زیرا برند است که کیفیت، شعار، سابقه محصولات را برای مخاطبان متداعی می‌کند. این موضوع موجب می‌شود تولیدکننده قبل از ورود محصولش به بازار برند خود را ثبت نماید. اما ثبت برند نیاز به پروسه ی طولانی و زمانبری دارد.همانطور که گفتیم برند آماده ارزش بالایی دارد، صاحبان سرمایه و تولید کنندگان صنایع مختلف می توانند به راحتی و بدون صرف وقت و هزینه های اضافی با خرید برند آماده به اهداف خود رسیده و ایده های ذهنی خود را عملی کنند.


قیمت و هزینه برند آماده فروش

خرید برند آماده هزینه ثابت و مشخصی ندارد و بر اثر فاکتور های مختلفی قیمت گذاری می شود. در واقع عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم روی قیمت برند تاثیر گذار باشند. برای مثال می توان به حیطه کسب و کار اشاره کرد.به طور کلی، برای تهیه کردن برند آماده نیازی نیست هزینه های زیادی بپردازید و با توجه به صرفه جویی در زمان، خرید برند های آماده یک روش کاملا معقولانه و منطقی به شمار می رود.




**شما در میهن برند میتوانید انواع برند های آماده فروش با بهترین نام تجاری را تهیه کنید.برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید**

فروش برند 

فروش برند آماده

فروش برند تجاری 

09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند ( زامورا Zamoora)
فروش برند تاچيسان Tachisan
فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده