دلایل اصلی فروش برند در ایران چیست ؟


آیا برند ثبت کنیم یا برند خرید کنیم ؟

هنگامی که برای شروع یک کار و معرفی محصول خود نیاز به برند آماده در کوتاهترین زمان ممکن دارید ابتدا باید بدانید که از چه مراکزی می توانید، برندهای آماده را پیدا کنید و سپس برای خرید برند احتیاج به چه اقداماتی دارید. یکی از سریعترین روش های موجود برای یافتن برند های آماده، جستجو در اینترنت می باشد. شما به راحتی می توانید با سرچ کلمه خرید برند آماده ، صفحات وبسایتی را مشاهده نمایید که در این خصوص اطلاعات مفیدی دارند. اکثر این سایت ها برند های خود را به طور کامل معرفی نمی کنند. ولی سایت هایی هستند که علاوه بر عنوان کردن نام، لوگو را نیز در سایت شان نمایش می دهند و حتی طبقاتی که برندها در آنها ثبت شده اند را نیز نمایش می دهند. اینگونه سایت ها در فروش برند حرفه ای می و قابل اعتماد می باشند. شما به راحتی می توانید از درست بودن برند با یک استعلام ساده در سایت ثبت برند از وجود آن مطمئن شوید. در سایت میهن  برند نیز در قسمت منو، با انتخاب طبقه برند مورد نظر، می توانید از برندهای آماده در این سایت اطلاع پیدا کنید. بعد از بررسی برند های آماده و انجام مشاوره با دپارتمان برند میهن برند و انتخاب برند مورد نظر وقت آن رسیده که برند به نام شما شود تا شما شروع به تولید محصول یا خدمات خود نمایید و زودتر وارد بازار کار شوید تا سریعتر به سود برسید. بنابراین می بینیم که هنگامی که شما برای ورود به بازار، از استراتژی بهره می گیرید و با برنامه ریزی درست حرکت می کنید از دست دادن وقت به ضرر شما می شود و خرید برند شما را در سریعتر رسیدن به اهدافتان یاری می کند. می دانیم نقل و انتقال مالکیت یک برند در ایران قانونی می باشد و در مدت زمان بسیار کوتاهی این کار انجام می شود. یکی از سریعترین روش های خرید برند، انتخاب برند مورد نظر از میان برند های ارائه شده در این سایت می باشد که بعد از پر کردن فرم خرید برند، کارشناسان میهن برند در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند و شما را در این خصوص راهنمایی می کنند. 


شماره تماس های ما : 09128307939  و  09216465121


روش فروش برند 

شما با فروش برند آماده خود، یعنی اعتبار و ارزش برند خود را به شخص یا شرکت دیگری منتقل می کنید و به ازای آن مبلغی پول دریافت می کنید، به نوعی باید بگوییم که این کار برای شما درآمد و سود مالی قابل توجهی را هم به دنبال دارد.

چرا خرید برند ثبت شده ؟ 

  • ثبت یک برند معمولا چندین ماه به طول می انجامد، این در حالی است که با خرید امتیاز برند آماده در زمان بسیار کوتاهی (چند روز برای انتقال برند به نام شما) می توانید صاحب برند شوید.
  • می توانید فعالیت های خود را ارتقاء ببخشید. با ثبت یک برند شما باید از صفر شروع کنیم، در صورتی که خرید یک برند آماده کار را برای شما ساده می کند.
  • در هنگام ثبت یک برند احتمال رد درخواست وجود دارد و این موضوع نگران کننده می باشد. این در حالی است که یک برند آماده به طور کامل ثبت شده و دیگر نگران این موضوع نخواهید بود.
  • برای خرید برند آماده نیازی نیست که مدارک و مجوز هایی داشته باشید و تنها با یک کارت شناسایی می توانید برند را خریداری کنید.
  • هنگامی که شما برندی را برای خود ثبت می کنید، باید مدت زمان خاصی را صرف کنید تا این برند یا نام تجاری در بین مردم شناخته شود، مشتری ها به آن اعتماد کنند و مشتری های ثابت خود را داشته باشید، این در حالی است که با خرید یک برند آماده این پروسه زمانی برای شما سپری شده است و دیگر نیازی به آن ندارید.

نحوه انتقال برند آماده

انتقال نام تجاری میتواند به صورت جبری صورت پذیرد. در صورتیکه صاحب برند از دنیا رفت، شخصی که به عنوان صاحب وراثت تعیین شده می تواند با مدارک لازم جهت به دست گرفتن برند مورد نظر اقدام نماید. روش دیگری از نقل و انتقال به شکل قراردادی می باشد، بدین صورت که صاحب اصلی برند قصد واگذاری نشان تجاری خود –در مدتی مشخص یا دائم- به یک مالک دیگر را دارد و بعد از طی شدن مراحل مربوط به واگذاری، مالک جدید قادر خواهد بود از تمامی مزایا و اعتبارات آن به نفع خود استفاده کند.

در این گونه واگذاری ها ذکر تمامی مشخصات مربوط به برند همچون نام تجاری، آدرس، شماره ثبت و سایر اطلاعات صاحب برند الزامی بوده و مالک می تواند بنا به شرایط و خواسته ی خود، اقدام به انتقال برند خود بطور کامل یا واگذاری تنها بخش خاصی از آن به فرد دیگری بکند. در این روش صرفا قسمت مشخص و تعیین شده ای از برند در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت و ایشان تنها در محدوده ی اختیارات و خدمات واگذار شده به وی اجازه ی فعالیت خواهند داشت. برای اعمال این گونه از نقل و انتقالات می بایست در درخواست واگذاری خود، انتقال جزئی را تعیین نموده و سپس اقدام به بارگزاری آن نمایید.

ممکن است برندهایی در بازار موجود باشند که برای مدتی است فعالیتی نداشته و در عین حال زمان بهره برداریشان رو به اتمام است. خرید این قبیل برند ها زمانی ارزش دارد که مجوز فعالیت آن ها به طور قانونی و معتبری ثبت شده و قابل استفاده باشند.


شماره تماس های ما : 09128307939  و  09216465121


معایب ثبت برند در مقایسه با خرید یک برند آماده

اگر چه مزیت های خرید امتیاز برند آماده را شرح داده ایم، اما لازم می دانیم که معایب ثبت یک برند را در مقایسه با خرید یک برند آماده بیان کنیم تا با این موضوع بیشتر آشنا شوید.

  • ثبت برند در صورتی که همه مدارک آن به درستی گردآوری شده باشد، زمان زیادی را می طلبد. این در حالی است که امکان رد نام هم وجود دارد و در این حالت زمان بیشتری را باید صرف کنید تا روند ثبت برند برای شما تکمیل شود.
  • توجه کنید که ممکن است پرونده شما چندین بار رد شود و با نام های شما مخالفت کنند، این رد پرونده از سوی اداره ثبت مالکیت معنوی انجام می شود.
  • توجه داشته باشید که در هنگام ثبت یک برند باید دقت بسیاری بر روی انتخاب طبقات داشته باشید، این در حالی است که ثبت برند در بعضی از طبقه هایی که متقاضی بالایی دارد، زمان بر و البته با هزینه بیشتری خواهد بود، در چنین حالتی خرید یک برند آماده به شما پیشنهاد می شود.
  • ثبت یک برند به مجوزهای متعددی نیاز دارد که خرید یک برند آماده نیازی به آن ها نخواهد داشت و این موضوع هم اهمیت بالایی دارد.

مدارک مورد نیاز برای واگذاری برند

همانطور که در مطالب بالا هم گفتیم، برای خرید و فروش برند آماده به مجوز خاصی نیاز ندارید و این کار با کم ترین مدارک ممکن امکان پذیر خواهد بود. توجه داشته باشید که خرید و فروش برند آماده را حتما در یک دفتر اسناد رسمی انجام دهید، این کار باعث می شود که انتقال برند بین خریدار و فروشنده به طور قانونی انجام شود.

  • مدرک شناسایی فروشنده و خریدار
  • گواهی ثبت علامت تجاری 10 ساله که دارای اعتبار می باشد
  • استعلام برند
  • سایر اسنادی که به برند مربوط می شود (مانند آگهی منتشر شده در روزنامه)
  • قردادی که بین فروشنده و خریدار که در دفترخانه اسناد رسمی تنظیم می شود.
  • در صورتی که وکیل دارید، وکالتنامه

شماره تماس های ما : 09128307939  و  09216465121

مراحل واگذاری امتیاز برند

خرید یک برند آماده هم مانند ثبت آن مراحل خاصی دارد، اما توجه کنید که این مراحل در مقایسه با ثبت برند بسیار کوتاه است.

  • در ابتدا نام یک برند را برای خود انتخاب می کنید.
  • سپس از اداره ثبت استعلام می گیرد تا صاحب برند به شما معرفی شود.
  • قرار ملاقاتی با صاحب برند (فروشنده) در دفترخانه تنظیم می کنید تا نقل و انتقال به طور رسمی انجام شود.
  • تغییرات مالکیت برند در روزنامه ثبت شود.


09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده