آیا برای برندسازی آماده هستید؟




برندسازی به شما این امکان را می‌دهد که دیدگاهی قوی و واضح از آنچه که برای آن دفاع می‌کنید، ایجاد کنید. بدون آن، شما در یک دسته ده سکه که صرفاً یک کالا است، محو می شوید. در اقیانوس وسیعی از انتخاب‌ها، برندسازی پیشنهاد شما را متمایز و ارتقا می‌دهد و راه را برای آگاهی، ترجیح، انتخاب و سوددهی هموار می‌کند.

1.آیا برای برندسازی آماده هستید؟ سوالات کلیدی برای ارزیابی اینکه آیا زمان آن رسیده است که برندسازی را به عنوان بخش اصلی استراتژی بازاریابی خود دنبال کنید، پاسخ دهید.

2.آیا کسب‌وکار، محصول یا تلاش شخصی را راه‌اندازی می‌کنید که از هویت واضح و آگاهی بالا سود می‌برد؟

3.آیا مدتی است که در تجارت بوده‌اید اما احساس می‌کنید که آگاهی و درک مصرف‌کننده در مورد اینکه چه کسی هستید و چه چیزی را مطرح می‌کنید، ندارید؟

4.آیا نگران این هستید که مشتریان احتمالی نام شما یا مزایای متمایز ارائه شده توسط شما را ندانند؟

5.آیا احساس می‌کنید که افراد در سازمان شما درباره توضیح محصولات یا خدمات، پیشنهادات، تمایزات، بازار هدف و اینکه چگونه نسبت به رقبا برتری دارید، ابهام دارند؟

6.آیا آماده هستید که زمان، کارکنان، انرژی و دلار را برای توسعه، راه اندازی و رشد یک برند اختصاص دهید؟

7.آیا می توانید حتی به یک دلیل فکر کنید که چرا مردم باید پیشنهاد شما را به راه حل های رقیب انتخاب کنند؟

8.با کسب و کارها و محصولات جدید بیشتر از همیشه، و با عرصه رقابتی که به لطف اینترنت، در سراسر جهان گسترش یافته است، امروزه برندسازی بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

اگر می‌خواهید قفل سودآوری کسب‌وکار یا محصول خود را از طریق برندسازی باز کنید، لطفاً با میهن برند تماس بگیرید تا درباره برندسازی اطلاعات بیشتری کسب کنید.



برندسازی چیست؟

در مورد معنای "برندینگ" مطمئن نیستید؟ نگران نباش! برندسازی یکی از آن مفاهیم بازاریابی است که کمی مبهم است و به سرعت ممکن است گیج کننده شود، حتی برای افرادی که بازاریابی را خوانده اند.امروز قصد داریم نگاهی به "برندسازی چیست" بیاندازیم و سعی کنیم با کلمات و مثال های ساده پاسخی روشن ارائه کنیم!برای درک مفهوم برندسازی ابتدا باید بدانیم محصولات و برندها چیست.



تعریف برند

«برند نام، اصطلاح، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که کالا یا خدمات یک فروشنده را متمایز از سایر فروشندگان می‌داند» شما می توانید یک نام تجاری را به عنوان ایده یا تصویری در نظر بگیرید که مردم هنگام فکر کردن در مورد محصولات، خدمات و فعالیت های خاص یک شرکت، هم از نظر عملی (مثلاً "کفش سبک وزن است") و هم از نظر احساسی (مثلاً " کفش به من احساس قدرتمندی می‌دهد»). بنابراین فقط ویژگی های فیزیکی نیست که یک برند را ایجاد می کند، بلکه احساساتی است که مصرف کنندگان نسبت به شرکت یا محصول آن ایجاد می کنند. این ترکیب نشانه‌های فیزیکی و احساسی زمانی ایجاد می‌شود که در معرض نام، لوگو، هویت بصری یا حتی پیام ارسال شده قرار گیرد.

یک محصول می تواند به راحتی توسط سایر بازیگران در یک بازار کپی شود، اما یک برند همیشه منحصر به فرد خواهد بود. به عنوان مثال، پپسی و کوکاکولا طعم بسیار مشابهی دارند، اما بنا به دلایلی، برخی از مردم بیشتر به کوکاکولا و برخی دیگر با پپسی احساس ارتباط می کنند.بیایید این را دوباره با مثال آب خود توضیح دهیم. محصول فروخته شده آب است، اما به منظور متقاعد کردن مردم برای خرید یک آب خاص، شرکت ها مارک های مختلف آب مانند Evian، Perrier، Fiji یا Volvic را توسعه دادند. و هر یک از این مارک ها معنای متفاوتی برای آب محصول ارائه می دهد:

- اویان به شما احساس جوانی می دهد

- پریر با طراوت، جوشان و جذاب است

- آب فیجی خالص، سالم و طبیعی است

… و غیره.



تعریف برندینگ

"برندینگ به معنای اعطای قدرت یک برند به محصولات و خدمات است"برندسازی فرآیند معنا بخشیدن به سازمان، شرکت، محصولات یا خدمات خاص با ایجاد و شکل دادن به یک برند در ذهن مصرف کنندگان است. این یک استراتژی است که توسط سازمان‌ها طراحی شده است تا به افراد کمک کند تا سریعاً برند خود را شناسایی و تجربه کنند و به آنها دلیلی برای انتخاب محصولات خود نسبت به محصولات رقیب ارائه می‌دهند، با روشن کردن اینکه این برند خاص چیست و چیست.هدف جذب و حفظ مشتریان وفادار و ارائه محصولی است که همیشه با آنچه برند وعده می دهد، همسو باشد.



**امروزه برای هر کسب و کاری نیاز به برند هست میهن برند در این مورد به شما کمک میکند که بهترین برند با بهترین نام را داشته باشید.میهن برند با سال ها تجربه در زمینه ثبت برند،فروش برند،استعلام برند و بهره گیری از وکلای برجسته پایه یک دادگستری و متخصصان زبده در این امر و همچنین برخورداری از بالاترین سطح دانش از مسائل روز ثبتی، در خدمت شما عزیزان باشد.هدف میهن برند این است که در راستای خرید و فروش برند به شما کمک کند تا بهترین نام را برای کسب و کار خود داشته باشید.شما میتوانید انواع برندهای تجاری و برند های آماده را در میهن برند پیدا کنید فقط کافیست بر روی برند کلیک کنید.**

09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده