فروش تمام لیست های برند



برند آماده

برند یا علامت تجاری یکی از مهم ترین مسائل مورد توجه مدیران و صاحبان کسب و کار است که نقش اساسی در معرفی کسب و کار و یا خدمات آن ها دارد. انتخاب نام و ثبت برند دارای مراحل اداری خاص به خود می باشد که به طور متوسط و بدون نیاز به اصلاحات و ویرایش دست کم نیازمند به صرف سه ماه زمان است. با توجه به این مورد مدیران و صاحبان کسب و کار ترجیح می دهند به جای خلق و ثبت برند جدید با انتخاب برندی از لیست برند آماده با توجه به نوع کالا و خدمات مربوط به فعالیت خود برندی آماده را تهیه کنند.

برند آماده یا فروشی، برند یا علامتی تجاری است که تمام مراحل ثبت آن برای کالا یا طبقاتی از کالا انجام شده است و تنها با انتقال نام به اشخاص حقیقی و یا حقوقی به آن ها واگذار می شود. برای تهیه این نوع از برند کافی است نام آن را در میان لیست برند آماده فروش درتناسب با کسب و کار انتخاب کرد و با پرداخت مبلغ مربوط به آن و مراجعه به دفاتر ثبت اسناد رسمی مالک آن برند شد.


لیست برند آماده

چانچه که می دانید مجموعه یا شرکت هایی وجود دارند که در حوزه ساخت، ثبت و فروش برند فعالیت می کنند، و مدیران و صاحبان کسب و کار با مراجعه به این شرکت ها می توانند به سادگی برند آماده مورد نظر را خریداری و از آن استفاده کنند. این شرکت ها یا مجموعه ها (وب سایت و ...) یک لیست برند آماده که شامل تعدادی برند آماده برای دسته های مختلف کالا و خدمات می باشد را تهیه می کنند و در وب سایت یا کاتالوگ مربوط به خود قرار می دهند و از این طریق دسترسی افراد را به آن ها آسان می کنند.

لیست برند آماده فروش به طور معمول برای ارائه در وب سایت ها بر اساس دسته بندی موضوعی و یا بر اساس طبقات کالا و خدمات مرتب شده و سپس در اختیار مخاطبان و خریداران قرار می گیرد. در زیر به لیست برند آماده در برخی از دسته ها یا طبقات اشاره می کنیم، ازجمله:


لیست برند مربوط به مواد خوراکی و غذایی


لیست برند مربوط به انواع نوشیدنی و یا مایعات آشامیدنی


لیست برند وسایل آرایشی، بهداشتی و شوینده ها


لیست برند انواع لوازم خانگی


لیست برند حوزه حمل و نقل


لیست برند انواع پوشاک، کفش و کیف


لیست برند در حوزه کاری رستوران ها و کافی شاپ ها


لیست برند ظروف و یا مصنوعات پلاستیک


لیست برند کودها و ملزومات مورد نیاز کشاورزی (زراعت، باغبانی، گلخانه و ...)


لیست برند در حوزه محصولات سلولزی و دستمال کاغذی


لیست برند مصالح ساختمانی، کاشی و سرامیک



09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده