فروش برند آماده و مزایای برند آماده



برند آماده چیست؟

ثبت برند در ایران قوانین مشخص و مراحل روشنی دارد. اگر از مشکلاتی که ممکن است در تنظیم اظهارنامه و انتخاب نام و نشان تجاری به وجود بیاید صرف‌نظر کنیم، ثبت رسمی برند حداقل سه ماه زمان می‌برد. همین موضوع موجب شده است که بسیاری از تولیدکنندگان و واردکنندگان علاقه‌مند به خرید برند آماده شوند. برندهای آماده یا اصطلاحاً برندهای فروشی قابل بهره‌برداری سریع هستند و می‌توانند به رشد کسب‌وکارهای تازه کمک فراوانی کنند. داشتن علامت تجاری معتبر علاوه بر اطمینان بخشیدن به مشتریان، امکان جذب سرمایه‌گذار را نیز بالا می‌برد. گفتنی است که فروش برند و واگذاری امتیاز آن کاملاً قانونی و بسیار متداول است.

 

مدارک لازم جهت خرید برند آماده برای اشخاص حقیقی

  • کارت ملی و شناسنامه مالک قبلی برند و مالک جدید آن
  • مدارک ثبت قانونی برند (آگهی رسمی و گواهینامه ثبت علامت تجاری به همراه رمز ورود به سامانه مالکیت معنوی)
  • مجوز فعالیت جدید (جواز تاسیس، جواز کسب، پروانه ساخت، پروانه بهره‌برداری و یا هر گونه گواهی فعالیت دیگری از نهادهای قانونی)
  • کارت بازرگانی (برای خرید و فروش برند‌های لاتین)
  • صلح‌نامه تنظیم‌شده در دفاتر اسناد رسمی کشور بین دو طرف معامله پس از انجام استعلام‌های مربوط به فروش برند

 

مدارک مورد نیاز جهت خرید برند آماده برای اشخاص حقوقی

  • روزنامه رسمی تاسیس یا آخرین تغییرات شرکت قدیمی و شرکت جدید
  • مدارک ثبت قانونی برند (گواهینامه ثبت علامت تجاری به همراه رمز ورود به سامانه مالکیت معنوی)
  • کارت ملی و شناسنامه مالکان قبلی برند و مالکان جدید آن
  • مجوز فعالیت شرکت جدید (پروانه بهره‌برداری، پروانه ساخت، جواز تاسیس، جواز کسب و یا هر گواهی فعالیت دیگری از نهادهای قانونی)
  • کارت بازرگانی (برای نقل و انتقال برند‌های لاتین)
  • صلح‌نامه ثبت‌شده در دفترخانه رسمی بین طرفین معامله پس از انجام استعلام‌های مربوط به فروش برند

 

نقل و انتقال برند آماده

واگذاری برندهای آماده و انتقال آنها به دیگران بسیار متعارف و متداول است. این کار به دلایل گوناگونی انجام می‌گیرد. مالکیت بسیاری از برندهای شناخته‌شده برای حفظ کیفیت و تضمین فروش بارها عوض شده است. گاهی نیز فوت شدن صاحب برند موجب نقل و انتقال آن می‌شود. در این شرایط، بازماندگان وظیفه دارند طی مراحل انحصار وراثت، برند مورد نظر را به فرد دیگری منتقل کنند. گفتنی است که همۀ اشخاص با رعایت موازین قانونی می‌توانند برند ثبت‌شده خود را به فروش برسانند. برای این منظور، افراد باید ابتدا برای بستن قرارداد فروش برند به یک دفتر اسناد رسمی بروند. سپس باید به مرکز مالکیت معنوی قوه قضائیه به آدرس مرکز مالکیت معنوی به نشانی «iripo.ssaa.ir» مراجعه کنند و مراحل اداری کار را طی نمایند. آخرین مرحله واگذاری قانونی علائم تجاری، درج آگهی در روزنامه رسمی است. تمام این فرایند کمتر از یک هفته کاری زمان می‌برد.

 

مزایای خرید برند آماده

بهترین گزینه برای شخصی که می‌خواهد محصولات خود را به موقع وارد بازار کند، خرید برند آماده است. قوانین فروش برند در ایران ساده است و مبادله آن به آسانی انجام می‌گیرد. بسیاری از افراد با توجه به موقعیت شغلی خود و به منظور صرفه‌جویی در زمان تصمیم به خرید یا حتی اجاره برند می‌گیرند. منظور از اجاره برند، دادن حق استفاده جزئی به فردی دیگر است. داشتن برند معتبر برای تبلیغات موثر بسیار ضروری است. نام تجاری، لوگو و شعارهای تبلیغاتی همه در برند شما خلاصه می‌شوند. بنابراین خرید برند آماده همیشه مقرون به صرفه است. از سوی دیگر، دشواری طی کردن مراحل قانونی ثبت علامت تجاری و زمان‌بر بودن آن سبب شده است که تاجران و فعالان اقتصادی استقبال بسیار خوبی از بازار خرید و فروش برندهای آماده بکنند. گفتنی است که پس از انعقاد صلح‌نامه در دفترخانه بین طرفین که حدود سه هفته زمان می‌برد، امکان ارائه کالا یا خدمات وجود دارد. بنابراین پیش از انتقال رسمی سند یا به اصطلاح ظهرنویسی در مرکز مالکیت معنوی که حدود دو ماه زمان می‌برد می‌توان از برند آماده استفاده کرد.


09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده