دو روش برای ایجاد یک برند تجاری بزرگ




دو روش برای ایجاد یک برند تجاری بزرگ:

چقدر از وقت و تجارت شما به گوگل متصل است؟ از گوگل برای اینکه برند تجاری خود را نشان دهید استفاده می‌کنید؟ از حضور گوگل در تجارت و برندینگ خود سود و بازدهی را تجربه کردید؟ فکر می‌کنید موتورهای جستجو همچون گوگل چقدر می‌توانند در قدرتمندتر شدن برندتجاری به شما کمک کنند و چه میزان موثر هستند؟
دکتر پورنگ پایدار مشاور برندینگ و بازاریابی به شما می گوید که چگونه با استفاده از چند روش و تکنیک مهم یک برند تجاری قدرتمند داشته باشید. برای دریافت مشاوره برندینگ یا برندسازی می توانید با گروه بازاریابی از طریق آدرس وب‌سایت و یا شماره‌ تماس در ارتباط باشید:

استراتژی برند تجاری:

تابحال به این فکر کردید که دیگران برند شما، کسب و کارتان و محصولاتتان را جستجو می‌کنند؟ اما چه کسانی دنبال ما هستند در موتورهای جستجو:

دنبال کننده‌های برند:

اگر شما یک برند باشید این گروه‌ها 100 درصد به دنبال شما خواهند گشت:
  • یک مشتری یا مشتریانی که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند.
  • سیستم‌های بانکی و مسئول تسهیلات یک بانک که دوست دارد شما را به دریافت وام تشویق کند و یا شاید بخواهد شما را بعنوان یک وام گیرنده رصد کند.
  • کسی که قصد ملاقات و یا همکاری با شما را دارد.
البته این مواردی که گفتیم فقط چند مورد کوچک خواهند بود که سبب می‌شوند شما و یا برند شما در موتور جستجو سرچ شوند.
یکی از مواردی که زیاد منجرب به جستجوی نام برند تجاری شما از سوی کاربران و مخاطبان می‌شود دیدن وب‌سایت و یا حساب کاربری برندتان در شبکه‌های اجتماعی است. در اینصورت تنها با چند کلیک و یک جستجوی ساده تحقیقات خود درمورد برندتان را شروع می‌کند. حتی قبل از اینکه شما و یا محصولاتتان را ببینند دوست دارند ابتدا اطلاعاتی بدست آورند.

ارزش برند شما:

تمام مشاغل دنیا و بخصوص آن‌هایی که شناخته شده هستند از برند تجاری و مارک برخوردارند. برند ارزشمندترین سرمایه و دارایی است که شما از شغلتان دارید. پس باید استراتژی خوبی برای حفظ و ماندگاری آن پیدا کنید.
اگر مدیریت برند شرکتتان را برعهده دارید و دراین مورد کاربلد نیستید با مشاوره دکتر پورنگ پایدار مشاور برندینگ و بازاریابی یاد می‌گیرید که چگونه: پیام و رسالت برند خود را به مشتریان، افراد وفادار به شرکت و رقیبان خود در بازار بفهمانید.
همراه گروه بازاریابی باشید تا باهم 2 راهی که برندمان را موفق و بزرگ می‌کند مرور کنیم:

هویت شخصی خود را بدست آورید:

  • اولین نقطه از مسیر موفقیت برندینگ شما این است که به یک هویت و صدای منحصربفرد و یا شناسه‌ی برسید که تنها مال خودتان باشد. چگونه به یک هویت برسیم؟ اشاره کردیم که به یک کد احتیاج دارید.
  • تمام برندهای تجاری موفق یک کد اختصاصی دارند. کوکاکولا،استارباکس، آدیداس و... بیشمار برندهای تجاری موفق دنیا توانستند با ایجاد یک کد بخصوص جامعه‌ای وفادار و ماندگار از مشتریان و همکاران را برای خود بدست آورند.
  • وقتی هویت و کد شناسایی مخصوص به خود را داشته باشید مشتریانتان و یا شرکای شما با مشاهده برخی ویژگی‌ها و یا نیازها مستقیما به یاد برندتان خواهند افتاد و تنها در کنار شما باقی خواهند ماند. شما اولویت مشتری در خرید و برآورد نیازها خواهید بود.

پیامتان شفاف باشد:

در مرحله دوم و عبور موفقیت آمیز از مرحله ایجاد کد برند، لازم است برای پیام‌رسانی و رساندن شعار خود به‌صورت صحیح بدست بازار و مشتریان تلاش کنید. برای اینکه برندتان دیده شود و تجارتی بزرگ داشته باشید تنها به آرم و وب‌سایت بزرگ و تجملی فکر نکنید، محتوا بسیار موثرتر خواهند بود.
کسب و کارها و بخصوص مدیران برندی که از نیازهای مشتریان و آنچه که در سر دارند باخبرند می‌دانند که محتوا می‌تواند چه نفوذی در مشتری ایجاد کند. با تولید محتوا صحیح و بموقع و پیام‌رسانی درست می‌توانید ارتباطات خود را با مشتریان و بازار حفظ کنید.
دراین مورد چارچوب دونالد میلر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این چارچوب را برندهای معروف به نام داستان برند میشناسند و استفاده می‌کنند:
  • با استفاده از این چارچوب برندتان را قهرمان جلوه دهید. مشتریان با پذیرفتن این استراتژی درواقع به نوعی خود را سهیم در این راهنمایی و قهرمانی می‌دانند و ارزشمندی خود را احساس می‌کنند.
  • از برند اسکریپ استفاده کنید و محتوایی را ارائه دهید که از داستان برند شما صحبت می‌کند، می‌تواند در ذهن مشتری بماند و سبب حرکت و توسعه برند شما شود.

مشتری چگونه پیام برند را دریافت می‌کند؟

  • توجه کنید که قصد لحظه‌ای مشتری از خرید محصولات چیست؟ شاید علاقمند است که برای موفقیت بیشتر از محصولاتی بخصوص استفاده کند. بنابراین اینجا شما باید پیام محصول و برندتان را بصورتی ارائه دهید که محصول شما راه حل و کمک کننده این موفقیت است.
  • خیلی ساده‌تر بگوییم باید این قدرت را داشته باشید که ذهن مشتری را بخوانید و میکرو لحظات را شناسایی کنید. توصیه می‌کنیم برای موفقیت بیشتر در بازاریابی دیجیتالی و ماندگاری برندتان در این عرصه خواندن کتاب بازاریابی ذهنیت‌ها از ویل لیچ را در فهرست کارهای واجبتان جای دهید.
  • شناخت میکرو لحظه‌ها به برندها کمک می‌کند که بهترین موقعیت‌ها را بدست بیاورند و برای مشتری خواستار رضایت لحظه‌ای در دسترس‌ترین برند و محصول تجاری باشند.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده