شغل‌های پردرآمد؛ 19 شغل پردرآمد و پر سود در ایران




شغل‌های پردرآمد و پرسود تعدادشان کم نیست! باتوجه به شرایط نامساعد اقتصادی در ایران، همچنان شغل پردرآمد و پر سود وجود دارد. برای کسب درآمد خوب، پس باید شغل پردرآمد و پر سودی داشته باشید. اگر می‌خواهید شغل پردرآمد و پر سود در ایران را بشناسید، در ادامه با زوم لایف همراه باشید.
در اینجا هستید، پس احتمالاً:
  • کنجکاو هستید که پردرآمدترین شغل‌های ایران را بشناسید؟
  • می‌خواهید شغل‌تان را انتخاب کنید و یکی از مهم‌ترین ملاک‌ها میزان درآمدتان از آن شغل است.
  • برای انتخاب یا شروع کسب و کارتان سردرگم هستید.
  • از شغل فعلی‌تان رضایت ندارید و تصمیم دارید شغل‌تان را تغییر دهید.
  • از کارمندی خسته شده‌اید و به دنبال راه‌اندازی کسب و کاری برای خودتان هستید.
  • به دنبال شغل دوم و درآمد جدید هستید.
در ادامه شغل‌هایی را به شما معرفی کنیم که از آینده کاری خوبی برخوردار خواهند بود و چشم انداز آن‌ها روشن است. برخی کسب و کارهای اینترنتی و برخی دیگر در محیط فیزیکی قابل انجام هستند.

1. توریسم درمانی

بله، توریسم درمانی! به دلیل پایین بودن هزینه‌های درمانی، مخصوصاً دندانپزشکی و جراحی زیبایی در ایران، از کشورهای مختلفی برای انجام عمل‌های زیبایی به ایران سفر می‌کنند. همین باعث شد تا صنعت توریسم درمانی شکل بگیرید.
جراحی زیبایی در سرتاسر دنیا متقاضی بسیاری دارد و به همین دلیل پردرآمدترین شغل در دنیا و بالطبع در ایران است. احتمالاً در اطراف خودتان کسانی را دیده‌اید که عمل بینی یا جراحی زیبایی دیگری انجام داده‌اند یا ممکن است شما که این مطلب را می‌خوانید یکی از عمل‌های زیبایی را انجام داده باشید.

2. صنعت گردشگری

صنعت گردشگری ایران را فراموش نکنید! یکی از شغل‌هایی که در گذشته خیلی کم مورد توجه عموم قرار داشت صنعت گردشگری بود بخصوص در بخش بوم‌گردی بود. چیزی که باعث شده تا نام گردشگری در فهرست ما جای بگیرید ویژگی‌های موجود در آن در اثر حاضر است که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم.
ایران خوشبختانه دارای یکی از فراوان‌ترین مکان‌های گردشگری جهان است، از طرفی مردم جهان دیگر دوستدارند که حتماً در هتل‌های چند ستاره اقامت کنند و توجهی ویژه‌ای به بوم گردی دارند که شرایط این نیز در ایران فراهم است. اما نکته‌ای که می‌تواند شما را پولدار کند تفاوت قیمت ریال و دلار است. هرچقدر که قیمت دلار بالاتر برود برای شمایی که گردشگر خارجی وارد کشور می‌کنید شرایط بهتر خواهد بود.

3. راهنمای تور (تور لیدر)

به سفر و گردشگری علاقه‌مندید؟ با توجه به افزایش آمار ورود گردشگران به کشور به خصوص در شهرهای گردشگرپذیر همچون شیراز و اصفهان بازار تور لیدرها به خصوص راهنمای توریست‌های خارجی بسیار داغ شده است. راهنمای گردشگر یا تورلیدر شخصی است که با آشنایی و تسلط کامل بر نقاط گردشگری یک شهر از جمله اماکن تاریخی، بازارهای تجاری، جاذبه های طبیعت و ... خصوصیات و تاریخچه مربوط به این اماکن را برای گردشگرانی که به آن محل سفر می کنند، توضیح داده و معرفی کند.
جالب است بدانید که بیشتر جهانگردان تمایل دارند که ارزان سفر کنند. این افراد معمولاً در شبکه‌های اجتماعی فعالیت خوبی دارند و از پلتفرم‌های مختلفی برای کاهش هزینه‌های سفر خود استفاده می‌کنند. یکی از این پلتفرم‌ها کوچ سرفینگ است.

4. وکالت

وکالت شغل جالب و سختی است و البته هیجان انگیز. رشته تحصیلی وکالت در بین دانشجویان پرطرفدارتین رشته‌های دانشگاهی است و در ایران نیز وکالت شغلی یک شغل پردرآمد به حساب می‌آید. شاید هدف شما برای انتخاب این رشته پولدار شدن باشد ولی باید همیشه یادتان باشد که این شغل به شما این فرصت را می‌دهد که بتوانید حق پایمال شده دیگران را بگیرید و عدالت را ایجاد کنید و بعد کسب درآمد!

5. ورود به بازار بورس

درگذشته مردم ایران شناخت آن‌چنانی از بازارهای مالی نداشتند. در واقع آن‌ها راحت پول خود را در بانک می‌گذاشتند و درصد بالایی سود می‌گرفتند. اما امروزه بانک‌ها در حال کاهش سود خود هستند و در 10 سال آینده سود پرداختی آن‌ها زیر 5% خواهد رسید. از همین رو کسانی که علاقه به کار کردن با سرمایه نقدی دارند باید وارد بازارهای مالی بورس شوند.
بورس اوراق بهادار، بورس کالا، بورس سکه و ارز آینده روشنی را داشته است. در همین 5 سال گذشته بورس ایران رشد بالا 200% را تجربه کرده که از دید عموم مردم مخفی مانده است. عموماً بورس‌ها در تمام جهان محلی برای ثروتمند شدن هستند.

6. کشاورزی و دامپروی نوین

با پیشرفت تکنولوژی، افزایش جمعیت و روش‌های نوین، کشاورزی به یک شغل مهم در سراسر جهان تبدیل شده است و ایران نیز به خاطر داشتن زمین‌های فراوان می‌تواند محل مناسبی برای کشاورزی پیشرفته باشد.
اگر کسی به رشته کشاورزی علاقه دارد می‌تواند با سرمایه گذاری در این بخش و استفاده از علوم جدید در جهان ارزش افزوده فوق‌العاده‌ای در این شغل ایجاد کند. تنها مشکل کشاورزی در ایران کم بود آب و خشکسالی است که آن هم با بکارگیری و مدیریت شیوه‌های نوین آبیاری قابل حل است.
برای مثال شما نگاهی به آمار مصرف مرغ در ایران بی اندازید، تولید مرغ یکی از آن دسته شغل‌های زیر مجموعه کشاورزی است که این روزها هرچقدر که تولید شود بازار فروش آن وجود دارد.

7. برنامه‌نویس و توسعه‌دهنده وب

با توجه به وضعیت حرکت جهانی به سمت زندگی‌های مبتنی بر اینترنت و استعدادی که در کشور ما وجود دارد و همچنین پایین بودن هزینه راه‌اندازی این‌گونه شغل‌ها، شما اگر استعداد این کار را دارید می‌توانید وارد یکی از شغل‌های این مجموعه شوید.
از مزایایی این نوع شغل‌ها این است که شما در شروع فقط به دانش و چند سیستم کامپیوتری احتیاج دارید به طوری که سرمایه‌گذاری آن حتی از راه‌اندازی یک فلافل فروشی نیز کمتر است.
برای این برنامه‌نویس وب باشید و سایت‌های مختلفی راه‌اندازی کنید باید مهارت کدنویسی و تجربه داشته باشید.برای کسب مهارت برنامه‌نویسی می‌توانید در دوره‌های مختلفی به صورت حضوری و غیرحضوری شرکت کنید. کافیست در گوگل آموزش برنامه‌نویسی مدنظرتان را جستجو کنید.
وقتی که در خصوص ساخت سرویس‌های آنلاین یا سایت‌های اینترنتی صحبت می‌کنیم،‌ با دو مفهوم مختلف مواجه می‌شویم:

طراحی وب یا Web Design

طراحی وب (یا طراحی وب سایت یا Web Design) به فرایندی می‌گویند که در آن طراح وب‌، اقدام به طراحی چیزهایی می‌کند که کاربر آن‌ها را در صفحه مانیتور خود می‌بیند. در واقع کار طراح وب این است که المان‌های یک وب‌سایت یا صفحه‌ی وب را طراحی کند و محل جای‌گیری آن ها را مشخص کند. خروجی کار یک طراح وب کاملا برای کاربران عادی قابل مشاهده است و کاربران آن‌را بصورت مستقیم می‌بینند.

برنامه نویسی وب یا Web Development

برنامه نویسی وب (یا برنامه نویسی سمت وب یا Web Development) مربوط به تمام آن پردازشی است که پشت صحنه انجام می‌شود و کاربر عادی آن‌ها را نمی‌تواند ببیند. برای مثال وقتی یک صفحه‌ی وب یک درخواست به پایگاه داده (Database) ارسال می‌کند و آخرین مطالب سایت را از دیتابیس می‌گیرد، درخواست و کدی است که کاربر عادی آ‌ن‌را نمی‌تواند مشاهده کند. به زبان ساده، کار یک برنامه نویس وب، نوشتن کدهایی است که در پشت صحنه پردازش‌هایی انجام می‌دهند که کاربر نمی‌تواند آن پردازش‌ها را ببیند.

می‌خواهم برنامه‌نویس وب شوم، از کجا باید شروع کنم؟

بسیاری از افراد خودشان هم می‌توانند طراح وب باشند و هم برنامه نویسی وب. به این معنا که هم شکل و ظاهر وب‌سایت را طراحی کنند، و هم کدهای پشت صحنه‌ی آن‌را بنویسند. به این افراد اصطلاحات برنامه نویسی Full Stack یا FullStack Developer می‌گویند.
اگر بخواهید برنامه‌نویس وب شوید، باید با زبان‌های برنامه نویسی وب آشنا شوید. همانطور که برای طراحی صفحات وب می‌توانیم از HTML5, CSS3, jаvascript و… استفاده کنیم، برنامه نویسی وب را نیز با زبان‌های بسیار زیادی می‌توانیم انجام دهیم انجام دهیم.
زبان طراحی وب:
  • HTML، زبان نشان‌گذاری یا Markup language؛
  • CSS، زبان مخصوص استایل‌دهی؛
  • جاوا اسکریپت، نخستین زبان اسکریپت‌نویسی تحت وب؛
  • jQuery، یکی از مهمترین کتابخانه‌های جاوا اسکریپت؛
زبان برنامه‌نویسی وب:
  • PHP، پراستفاده ترین زبان برنامه نویسی وب؛
  • ASP.Net، زبان برنامه نویسی تحت وب مایکروسافت؛
  • Django یا جنگو، چارچوب برنامه نویسی تحت وب با استفاده از پایتون؛
  • JSP، نسخه مخصوص جاوا برای برنامه نویسی وب؛
  • Python، زبان پایتون؛
  • Ruby، زبان روبی؛
  • Java، زبان جاوا؛
  • و …

8. راه‌اندازی اپلیکیشن موبایل

اپلیکیشن موبایل به نسبت وب‌سایت‌ها در دسترس‌تر است و هر شخصی که بتواند با گوشی هوشمند خود کار کند، می‌تواند اپلیکیشن شما را داشته باشد. به همین دلیل بازار اپلیکیشن‌های موبایل امروزه بسیار داغ است و ایده‌های مختلفی وجود دارد که می‌تواند در قالب اپلیکیشن، توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار گیرد. شما که این مطلب را می‌خواهید حداقل چند اپلیکیشن فارسی بر روی گوشی نصب دارید، تقویم، اسنپ، تپ‌سی و... .
معمولاً اپلیکیشن‌های خدماتی بهترین گزینه برای راه‌اندازی است، اگر ایده‌ای دارید که می‌تواند به مردم در انجام کارها کمک کند از همین لحظه برای راه‌اندازی اپلیکیشن موبایل برنامه‌ریزی کنید. اگر خودتان ایده‌ای دارید اما توانایی برنامه‌نویسی اپلیکینش‌های اندروید یا ISO را ندارید، از متخصصین این حوزه کمک بگیرید.

9. کسب درآمد اینترنتی

بسیاری از سایت‌ها با فروش محصولات فیزیکی یا دیجیتالی کسب درآمد می‌کنند. بسیاری دیگر خدمات ارائه می‌دهند و درآمدزایی اینترنتی می‌کنند و بسیاری دیگر به واسطه تبلیغات کسب درآمد از اینترنت را تجربه می‌کنند. راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی نیاز به ایده عجیب و غریب و تخصص‌های خاصی نیست اما پس از راه‌اندازی نیاز به نظم و توسعه و یادگیری مهارت‌های مرتبط با کسب و کارهای آنلاین، دارید.
میزان کسب درآمد شما از اینترنت به کسب و کار شما بستگی دارد، اگر علاقه‌مند به کار در محیط آنلاین هستید، مقاله "چطور یک کسب و کار اینترنتی را شروع کنیم؟" را بخوانید.

10. تدریس آنلاین

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی پرسود و بسیار پر درآمد می‌تواند از برگذار کردن سمینار‌ها و کلاس‌های مجازی باشد. تقاضا برای مدرسان اینترنتی بسیار زیاد است، اگر شما در زمینه‌ای تخصص دارید می‌توانید به یک معلم مجازی و مدرس اینترنتی تبدیل شوید.
تنها چیزی که نیاز دارید این است که در زمینه‌ی کاری و شغلی خود باید حرفه‌ای باشید مثلا اگر در زمینه‌ی کسب و کار اینترنتی فعالیت می‌کنید می‌توانید با برگذاری یک وبینار مجازی به در‌‌آمد میلیونی بسیار زیادی برسید.


11. تولید محتوای متنی و تصویری

بعید می‌دانم که شما در گوگل جستجو نکرده باشید! وقتی که در سایت‌های مختلف مطالب مختلفی را می‌خوانید، توسط یک یا چند شخص تنظیم و منتشر شده است. به عنوان مثال همین مطلبی که در حال خواندنش هستید، یک محتوا متنی است. کسب و کارهای اینترنتی بدون تولید محتوا به هیچ کجا نمی‌رسند، به همین دلیل همیشه به‌دنبال افرادی که بتوانند محتوای خوبی تهیه کنند، هستند.
اگر می‌توانید به خوبی متون انگلیسی را به فارسی را ترجمه کنید باید دست‌به‌کار شوید. یکی از نکات مثبت تولید محتوا، همکاری با چندین وب‌سایت است که می‌تواند در ماه، درآمد شما را افزایش دهد. در پلتفرم‌هایی مثل انجام میدم یا پونیشا زیر می‌توانید به عنوان تولیدکننده محتوا، مترجم، تولید محتوای تصویری و... پروژه بگیرید.

12. راه‌اندازی فروشگاه آنلاین

فروشگاه آنلاین بهترین راهکار برای گسترش کسب و کار است. راه‌اندازی فروشگاه آنلاین و فروش کالا در اینترنت این روزها یک شغل پردرآمد در ایران به شمار می‌آید. فروش محصول از طریق وب سایت فروشگاهی یا کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام می‌توانند باعث شگفتی شما شود، اگر علاقه به فروشگاه آنلاین دارید، همین حالا اقدام کنید.
از آنجایی که با فروش کالا از طریق اینترنت از پرداخت مالیات و کرایه مغازه و سایر هزینه‌های این چنینی در امان هستید، می‌توانید کالاها رو با قیمت کمتری نسبت به مغازه‌ها بفروش برسانید و مشتری‌های زیادی پیدا کنید.

اما چطور فروشگاه آنلاین داشته باشیم؟

برای کسب و کار خودتان می‌توانید از یک صفحه اینستاگرام به عنوان فروشگاه آنلاین استفاده کنید و یا وب سایت فروشگاه راه‌اندازی کنید. راه‌اندازی سایت فروشگاه آنلاین به صورت اختصاصی هزینه‌بردار است و برای کسب و کارهای کوچک توصیه نمی‌شود. برای اینکه هزینه کمتری بپردازید، می‌توانید از فروشگاه سازهای آنلاین استفاده کنید.


13. فروش محصولات از طریق اینستاگرام

بر اساس آخرین آمارها حدود 24 میلیون ایرانی در اینستاگرام حضور دارند و این می‌تواند یک بازار داغ باشد! احتمالاً تبلیغ محصولات مختلف را اینستاگرام دیده‌اید، یا شاید خودتان هم از طریق این شبکه اجتماعی خریدی انجام داده باشید!

آیا با توضیح بالا، به نظر شما نمی‌شود محصولات دیگر را از طریق اینستاگرام فروخت؟
برای موفقیت و فروش بیشتر در اینستاگرام باید نکاتی را رعایت کنید که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم:
  • در اولین قدم شما باید حساب کاربری اینستاگرام خود را به حالت بیزنس تغییر دهید چرا که این نوع حساب موارد آماری زیادی در خصوص کاربران شما برای‌تان ارسال می‌کند و بسیار مفید است. اطلاعات آماری این نوع حساب می‌تواند در تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری شما مورد توجه باشد.
  • برای قرار دادن پست در صفحه خود توجه کنید که قرارگیری روزانه 3 پست در صفحه ایده‌آل‌ترین حالت ممکن است و در قدم دوم هر روز یک پست و در نهایت در بدترین حالت یک روز در میان یک پست باید قرار گیرد. اگر همانند الگوی گفته شده نتوانید قرار دهید الگوریتم‌های اینستاگرام با شما کمی نامهربان خواهند بود.
  • توجه ویژه‌ای داشته باشید که حتما پست‌هایی که قرار می‌دهید کوتاه، خلاصه جذاب باشند، کاربران در اینستاگرام آمده‌اند که تصاویر را ببینند نه این که نوشته‌های شما را مطالعه کنند. داشتن نوشته‌های طولانی سبب می‌شود که کاربر سریعا آن ها را رد کند.
  • اگر نیاز به نوشتن متن دارید بسیار کوتاه بنویسید. کاربران در اوقات فراغت خود اینستاگرام را چک می‌کنند و یک فرد در تخت خواب خود علاقه‌ای ندارد که متون فاخر شما را مطالعه کند. آن‌ها بدون معطلی صفحه شما را ترک خواهند کرد چون زیاده گوئی می‌کنید.
  • ایده بدهید و خلاقیت داشته باشید! در اینستاگرام بدون خلاقیت و ایده‌های ناب خیلی زود محو می‌شوید اما دزدی نکنید. دزدی محتوا بسیار نکوهیده است و در اینستاگرام فقط و فقط می‌توانید فالوورها را بدزدید و البته کار درستی نیز هست.
  • محتوای تصویری خود را با لوگو و واترمارک قرار دهید تا مورد سرقت قرار نگیرد چرا که متاسفانه در دنیای اینترنت کاربران به دلیل این که یک تصویر زیبا و با محتواست آن را برمیدارند و هیچ صحبتی هم در خصوص صاحب اولیه عکس نمی‌کنند.
  • در پست‌های صفحه خود از تگ geo لوکیشن استفاده کنید: این تگ علاوه بر تاثیر مثبت در ربات‌های اینستاگرام در بالا رفتن اعتبار صفحه شما نیز می‌تواند بسیار موثر باشد.
  • اگر محتوای عالی و حرفه‌ای برای صفحه خود ندارید دلیلی برای قرار دادن پست در اینستاگرام نیست: وقتی پست ما بسیار عالی نیست اگر قرار نگیرد بسیار بهتر از قرار گرفتن یک محتوای متوسط و ضعیف است. همیشه به خاطر داشته باشید که کاربران از شما در جایگاه خود انتظاراتی دارند.
  • پست های خود را چالشی کنید: محتوای پست را طوری انتخاب کنید تا کاربران شما در یک چالش سهیم شده و دیدگاه‌های خود را ارائه کنند. این کار سبب می‌شود تا صفحه شما پویایی خاصی داشته باشد و قدیمی و راکد نشود.
  • مشتریان و کاربران خود را بشناسید: بدانید مشتری شما کیست و به چه چیزی اهمیت می‌دهد. آیا به قیمت اهمیت می‌دهد یا به کیفیت؟ در صورت اشتباه در این خصوص مشکلات زیادی برای شما رخ خواهد داد.
  • به کاربران خود فروشنده بودن را القا نکنید: نباید کاری کنید که کاربران شما فکر کنند وارد یک فروشگاه زنجیره ای شده اند. در خصوص خدمات و محصولات خود بگوئید اما به صورت غیر مستقیم. اگر کاربران حس کنند که فقط و فقط قصد فروش دارید شما را ترک میکنند.
  • به مشتریان خود باج بدهید: خرید آن‌ها از شما و توجه آن‌ها به خدمات شما عامل موفقیت در اینستاگرام است اما این امر میسر نشود جز با باج دادن شما به آن‌ها. با تخفیف‌ها و تسهیلات ویژه به آن ها برای خرید باج بدهید.
  • به نتیجه کار فکر کنید: بدون هدف محتوا منتشر نکنید. بدانید از انتشار این محتوا چه هدفی دارید


14. بازاریابی آنلاین

شغل بازاریابی این روزها خیلی فراگیر شده است. در بازاریابی اگه بتوانید با استفاده از فنون فروشندگی مشتری‌ها را جذب کنید و فروش محصول را بالا ببرید، پورسانت دریافت می‌کنید. بازاریاب‌های موفق بعضاً تا ماهی 10 میلیون تومان هم درآمد دارند. امروزه با رشد کسب و کارهای آنلاین، بازاریابی تلفنی جایگزین بازاریابی فیزیکی شده است.

15. واسطه‌گری (دلالی)

شغل واسطه‌گری یا دلالی در هر زمینه‌ای یکی از کم زحمت‌ترین و پر سودترین مشاغل در ایران به شمار می‌آِید. شغل واسطه‌گری نه سرمایه نیاز دارد و نه اطلاعات و آموزش خاصی. برای کسب درآمد فقط کافی است که برای چیزهای مختلفی مثل خانه، ماشین و ... مشتری پیدا کنید.

16. توزیع مواد غذایی

مواد‌غذایی همیشه پرسود است! از آنجایی که خوراک از نیازهای اولیه هر انسانی است پس در هر شرایطی باید این نیاز برآورده شود. به خاطر همین نیاز ساده، این شغل و کار و هر حرفه‌ای که با مواد‌غذایی در ارتباط است، همیشه بازار خودش را دارد و درآمد و سود بالایی هم دارد.
اشتباه نکنید، منظور ما این نیست که بروید و یک کارخانه مواد‌غذایی راه بیندازید، کمی بیشتر فکر کنید. شما می‌توانید به خدمات جانبی که کارخانه‌های مواد‌غذایی نیاز دارند هم فکر کنید و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید. به‌طور مثال این روزها صنعت بسته‌بندی از خود مواد‌غذایی هم بیشتر اهمیت دارد و مردم بیشتر جذب بسته‌بندی‌های خاص و متفاوت می‌شوند.
بهتر است به‌ دنبال یک یا چند ایده کسب و کار خوب باشید و در یک کارگاه کوچک به بسته‌بندی با طراحی‌های مخصوص خودتان بپردازید. ایمان داشته باشید که اگر در این کار خلاقیت به خرج دهید در کمتر از یک سال فرد ثروتمندی می‌شوید.
این روزها به راحتی می‌توان با استفاده از ظرفیت خالی کارخانه‌ها یا کارگاه‌ها‌یی که پروانه بهداشت دارند، حبوبات و ادویه‌جاتی مثل فلفل، دارچین، زردچوبه و… را به‌صورت سفارشی تحویل گرفت و آن‌ها را با بسته‌بندی‌های خود و با برند خاص خودتان در بازار خاصی چون پادگان‌ها، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و… توزیع کرد.
البته ممکن است کارتان حسابی بگیرد و از یک کارخانه بزرگ، سفارش بسته‌بندی محصولات‌شان رابگیرید. هرگاه گذرتان به میدان راه‌آهن افتاد، حتما یک سری به مغازه‌های ظروف یک‌بار مصرف بزنید و سر صحبت را با مغازه‌داران این حرفه باز کنید. آن‌ها تنها صنفی هستند که همیشه بازار خاص خودشان را دارند و نگران مشتری و ضرر کردن نیستند. به گفته آن‌ها در این حرفه درآمد و سودآوری حتمی است به شرط این‌ که بتوانید نبض بازار را در دست بگیرید.

17. جراح زیبایی پردرآمد‌ترین شغل دنیا

اگه یک نگاه گذرا به مردم کوچه و خیابون بیندازید متوجه خواهید شد که جراحی زیبایی چقدر بین جوانان و بخصوص خانم‌ها باب شده است و تقریبا از هر 10 نفر 4 نفر به سراغ این موضوع می‌روند که این نیز سبب افزایش ثروت جراحان زیبایی شده است.

18. آرایشگری بهترین شغل پردرآمد برای بانوان

یکی از پولساز‌ترین مشاغلی که یک خانم می‌تواند انجام دهد انجام خدمات آرایشگری است. آرایش و گریم عروس، کاشت ناخن، پاکسازی پوست، اکستنشن و… در حال حاضر در کشورمان طرفداران زیادی دارد و آرایشگرانی که بتوانند مشتری ثابت و روزانه برای خود بیابند می‌توانند به راحتی یک ثروت خوب کسب کنند.

19. راه‌اندازی آشپزخانه

بسیاری از مردم برای وعده‌های غذایی از بیرون غذا تهیه می‌کنند، افرادی که تعداد وعده‌های غذایی بیشتری از رستوران‌ها و آشپزخانه‌ها سفارش می‌دهند همیشه سعی می‌کنند بهترین آن‌ها را انتخاب کنند. پس آشپزخانه‌هایی که از نظر کیفیت غذا و سرویس‌دهی عملکرد خوبی دارند، درآمد خوبی نیز خواهند داشت.
اگر به شغل آشپزی علاقه دارید و می‌توانید غذای سالم و خوشمزه بپزید و یا شخصی را می‌شناسید که می‌تواند به عنوان سرآشپز به شما کمک کند، راه‌اندازی آشپزخانه می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد. 09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده