فروش برند آماده/راه اندازی کسب و کار خانگی و راه‌های موفقیت و متمرکز شدن در آن




راه اندازی کسب و کار خانگی دارای مزایای زیادی مانند انعطاف‌پذیری، توانایی ایجاد برنامه زمان‌بندی خود و حتی تجزیه‌وتحلیل مالیات می‌باشد. غلبه بر این مزایا دشوار است، اما رشد کسب و کار در منزل می‌تواند دشوار باشد.
بااین‌حال، در خانه بودن به معنای «کوچک ماندن» یا محدود کردن فرصت‌های شما نیست. درواقع، بعضی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های جهان مانند اپل، هرشای و شرکت موتور فورد از خانه شروع به کار کرده‌اند. علاوه بر این، ۶۹ درصد از کارآفرینان، کسب‌وکار خود را از خانه‌هایشان شروع می‌کنند.
اگر آرزوهای بزرگ دارید و به دنبال روش‌هایی هستید که ایده بزرگ خود را به یک مدل کسب‌وکار تبدیل کنید که از خانه اداره می‌شود، نیاز به یک برنامه دارید. ایران مدیر نکات زیر را برای راه اندازی کسب و کار خانگی را بیان می‌کند:

۱٫ فضای خود را ارزیابی کنید

راه اندازی کسب و کار خانگی به این معنی نیست که خانه‌تان یک مکان ایده آل است؛ اما ممکن است که به سازگاری نیاز داشته باشید. به فضای زندگی فعلی خود فکر کنید و آن را با مدل کسب‌وکار ذهنی خود مقایسه کنید. اگر می‌خواهید قادر به ملاقات مشتریان یا کارمندان خود باشید، آیا می‌توانید به‌راحتی این کار را در خانه خود انجام دهید؟ آیا یافتن شما کار آسانی است؟ آیا فضای پارکینگ کافی دارید؟
اگر در طول این ارزیابی مانعی وجود داشته باشد، رفتن به خانه‌ای که بیشتر برای اداره یک کسب‌وکار و درعین‌حال زندگی راحت مناسب باشد می‌تواند گام اول خوبی باشد.

۲٫وقتش رسیده راه اندازی کسب و کار خانگی را آغاز کنید

هنگامی‌که مطمئن شدید خانه‌ی شما برای کسب‌وکار آماده است، زمان آن رسیده که بر فضای اداری واقعی خود تمرکز کنید. ابتدا حتماً از داشتن یک منطقه اختصاصی برای شروع کسب‌وکار مطمئن شوید. خانه شما ممکن است به یک دفتر مجهز باشد. اگرنه، بخش‌هایی از یک اتاق بزرگ‌تر را در نظر بگیرید، یا حتی یک گاراژ را ضد آب کرده و آن را به دفتر رؤیایی خود تبدیل کنید.
همچنین، در مورد لوازم موردنیاز برای انجام کسب‌وکار فکر کنید. همه‌چیز از مبلمان تا لوازم اداری هنگام بودجه‌بندی مخارج آغازین خود باید در نظر گرفته شود. آنچه را که برای پیش رفتن نیاز دارید بسنجید و به دنبال راه‌هایی برای ذخیره باشید.
برند خود را در نظر بگیرید. برند شخصی برای راه اندازی کسب و کار خانگی مانند شرکت‌های بزرگ نیز اهمیت دارد.
به سرمایه‌گذاری در مواد بازاریابی که لوگوی شما را حمل می‌کنند نگاهی بیندازید و وب‌سایتی را ایجاد کنید که همین کار را انجام می‌دهد. اگر مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، با یک طراح مشورت کنید.

۳٫ برای راه اندازی کسب و کار خانگی ، یک برنامه تنظیم کنید

شما ممکن است به رؤیای انعطاف‌پذیری که به‌زودی از آن شما خواهد شد فکر کنید، اما برای آنکه کسب‌وکارتان سودآور باشد، به کار نیاز دارد. برای تنظیم برنامه خود، این موارد را در نظر بگیرید:
• چند ساعت در روز را برای کسب‌وکار خود نیاز دارید.
• برنامه فعلی شما چگونه است – چه چیزی را می‌توانید سازمان‌دهی کنید و چه چیزی را باید برنامه‌ریزی کنید؟
• چه زمانی‌ به نحو احسن کار می‌کنید؟ آیا یک فرد سحرخیز یا یک جغد شب هستید؟ چه ساعتی کارآمد بیشتری دارید و متمرکز هستید؟ برای اکثر بزرگ‌سالان، پاسخ به این سؤال نزدیک ظهر است. برای کار در ساعت‌های کارآمد خود برنامه‌ریزی کنید.
• چه زمانی مشتریان و شرکای کسب‌وکار شما در دسترس هستند. اگر در نیمه‌شب بهتر کار کنید، اما باید در طول ساعات کاری با مشتریان یا شرکای اصلی کسب‌وکار تماس بگیرید، ممکن است کار دشوار شود.
هنگامی‌که تمام عوامل مهم ذکرشده‌ی بالا را در نظر گرفتید، یک برنامه واقعی ایجاد کنید. آن را در تقویم خود علامت‌گذاری کنید و با اعضای خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید. درک اینکه شما واقعاً در حال کار هستید، حتی اگر در خانه باشید، برای همه مفید است.

۴٫ زندگی شخصی خود را جدا نگه‌دارید

هنگامی‌که در یک فضای اداری واقعی کار می‌کنید، رها کردن محیط کاری آسان است. ممکن است بعد از ساعت‌ها به آن فکر کنید، اما هر کاری که شما نیاز دارید انجام دهید، در دفتر است. هنگامی‌که از خانه کار می‌کنید، این محدوده از بین می‌رود. به یاد داشته باشید که یک برنامه زمانی دارید. ممکن است به چیزهای غیرمنتظره‌ای برخورد کنید، اما سعی کنید راهی پیدا کنید که از محل کارتان در زمانی که کار نمی‌کنید، دور بمانید. این برای سلامت روان و شادی و همچنین خانواده شما بسیار مهم است.

۵٫ یک شبکه ایجاد کنید

هنگامی‌که از خانه کار می‌کنید، احتمالاً بیشتر وقت خود را به‌تنهایی می‌گذرانید. این می‌تواند به پیامدهای عاطفی و روحی منفی به‌ویژه در کارآفرینانی که به رشد و پیشرفت در کنار دیگران علاقه دارند، منجر شود.
برای غلبه بر این شرایط، به سازمان‌های محلی و حرفه‌ای توجه کنید. بعد از پیدا کردن آن، به یک جلسه بروید. اگر مناسب باشد، در آن عضو شوید. برای حضور در رویدادهای اجتماعی، کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنعت خود و برقراری ارتباط با افراد فعال در این زمینه تلاش کنید. این ممکن است انرژی اجتماعی مورد نیاز شما را برای رشد و شکوفایی فراهم کند و این یکی دیگر از جنبه‌های مهم ایجاد یک برند شخصی است که توسط دیگران به رسمیت شناخته‌شده است.
اگر ظروف نشسته در آشپزخانه است. دوستان و خانواده در تمام‌روز تماس می‌گیرند یا سر می‌زنند. سگی در حال صدا کردن است. اداره یک کسب‌ و کار خانگی در بیرون از خانه فواید خود را دارد اما معمولاً با حواس‌پرتی همراه است. متمرکز ماندن درزمانی که تمام حواس‌پرتی‌های خانه دائماً در دفتر کار شما حضور دارند مشکل است.
به‌هرحال باکمی نظم و ترتیب می‌توانید کار کنید و حواس‌پرتی را از خود دور کنید. در این قسمت چند نکته برای متمرکز ماندن در زمان اداره و راه اندازی کسب و کار خانگی بیان ده است:

۱٫ مفیدترین ساعات بدون حواس‌پرتی را مشخص کنید و آن‌ها را به حداکثر برسانید

چه زمان‌هایی مفیدترین ساعات و اختلالات در حداقل ممکن هستند؟ این سؤال بسیار مهم است. برای بعضی از کارآفرینان خانگی می‌تواند صبح زود باشد اما برای دیگران می‌تواند در ساعات دیرتری در روز باشد. هر فرد و کسب و کار خانگی متفاوت است. این یک دلیل خوب برای داشتن کسب‌وکار خودتان است: می‌توانید ساعات خود را طبق زمان‌بندی و میزان انرژی خود تنظیم کنید.
مشخص کنید که چه زمان‌هایی در روز بهترین ساعات تمرکز بر کارهای مهمی هستند که باید انجام شوند و اجازه ندهید که آن زمان‌ها به هدر بروند. شاید نتوانید در آن زمان‌ها با مشتریان تماس بگیرید، خصوصاً اگر مفیدترین زمان بدون حواس‌پرتی شما ۵ صبح باشد؛ اما می‌توانید از آن زمان‌ها برای نوشتن گزارشی مهم، پاسخ به ایمیل‌ها یا مرتب‌سازی شماره‌ها و کارهایی که نیاز به محیطی ساکت دارند استفاده کنید.
مایکل مرزنیچ عصب‌شناس دانشگاه کالیفرنیا در سانفرانسیسکو، در سایت اینک می‌گوید که فواید مجبور کردن خود به تمرکز و ایجاد محیط کاری بدون حواس‌پرتی دست‌کم گرفته می‌شود. هرچه بیشتر به حواس‌پرتی‌ها اجازه غلبه بدهید، از بین بردن آن‌ها مشکل‌تر می‌شود. مرزنیچ در سایت اینک گفت: «اگر به‌جای از بین بردن و غلبه بر حواس‌پرتی‌ها دائماً گوش‌به‌زنگ باشید، پروسه‌های فیزیولوژیکی که حواس‌پرتی‌ها را تحت کنترل می‌گیرند را ضعیف می‌سازید. اگر هرگز خودتان را مجبور به تمرکز نکنید، به‌سادگی بدن خود را برای تولید کمتر نورآدرنالین برنامه‌ریزی می‌کنید.»
به‌عبارت‌دیگر هرچه کمتر تمرکز کنید، کمتر نوروشیمی که به تمرکز کمک می‌کند را تولید می‌کنید.

۲٫ در طول روز کاری مرزهایی تعیین کنید

همان‌طور که در بالا گفته شد مفیدترین زمان‌های کاری را در خود بشناسید. بگذارید تا خانواده، دوستان و همسایه‌ها ساعات کاری شما را بدانند و از آن‌ها بخواهید تا از تماس با شما در آن ساعات خودداری کنند، مگر آنکه نیازی فوری یا اورژانسی پیش آید. در بعضی موارد باید ثابت‌قدم باشید، چراکه مردم به‌راحتی تصور می‌کنند که اگر در خانه هستید پس حتماً برای صحبت با آن‌ها وقت آزاد دارید.
یک راه ساده برای تعیین حدومرز در زمان کار در خانه داشتن یک دفتر کار معین و یک خط تلفن کاری است. شما حتی باید علامت «مزاحم نشوید» را در زمان‌های کاری روی در بزنید. لین ترونگ سردبیر سایت وایزبرد می‌نویسد: «داشتن یک جدول زمان‌بندی برای ساعات کاری باعث می‌شود تا خانواده شما بدانند که چه زمان‌هایی مشغول کار هستید و چه زمان‌هایی برای آن‌ها وقت دارید.»

۳٫ استراحت کنید

تحقیقات بسیاری نشان می‌دهند که مجبور کردن خودتان به استراحت می‌تواند تمرکز را در طول روز کاری افزایش دهد. در مطالعه‌ای، برنامه بهره‌وری Desk Time اعلام کرد که بهترین زمان‌بندی را یافته است: ۵۲ دقیقه سخت کار کنید و سپس ۱۷ دقیقه استراحت کنید.
درهرحال زمان استراحت نباید برای چک کردن فیس‌بوک یا خواندن ایمیل که پتانسیل حواس‌پرتی بسیار دارند و ذهن شما را آرام نمی‌کنند صرف شود. ترجیحاً باید از پشت میز خود بلند شوید و ورزش کنید یا یک اسنک سالم میل کنید. جولیا جیفورد از گروه Desk Time می‌نویسد: «تمرکز مانند یک ماهیچه است و برای عملکرد بهتر نیاز به استراحت دارد و نباید بیش‌ازحد کار کند. در غیر این صورت از کار می‌افتد و زمان بیشتری برای بازگشت به کار نیاز خواهد داشت.»
کلید موفقیت محدود کردن زمان استراحت و مجبور کردن خود برای بازگشت به کار بعد از استراحت است. خودتان را درگیر کارهایی مانند شستن ظروف یا مکالمه‌ای طولانی با یک دوست نکنید چراکه این کارها وقت زیادی از شما خواهند گرفت.

۴٫ آنلاین بمانید

ایجاد شبکه‌ای از افراد شاغل در خانه و یا افراد شاغل در حوزه کاری‌تان می‌تواند شما را در طول روز کاری تشویق نماید. گاهی اوقات با افراد در حوزه کاری خود و یا پیوستن به یک گروه حرفه‌ای جلسات صرف نهار یا قهوه را در نظر بگیرید.
گاهی اوقات خروج از خانه و کار در یک کافی‌شاپ محلی نیز بسیار کمک می‌کند. کارآفرینان جیسون فراید و دیوید هاینمر هانسون در سایت کسب‌وکار اینسایدر می‌نویسند: «به نظر غیرمعمول می‌آید اما حضور افراد دیگر حتی اگر آن‌ها را نمی‌شناسید می‌تواند ذهنتان را فریب دهد و فکر کند که سازنده بودن تنها کاری است که باید انجام شود.»

۵٫ برای کاهش صداهای اطراف یک هدفون بخرید

آیا یک سگ پرسروصدا دارید یا دائماً صدای دویدن کودکان بعد از مدرسه را می‌شنوید؟ بهترین سرمایه‌گذاری ممکن خرید یک هدفون باکیفیت است. جان برندون نویسنده سایت اینک به رفع حواس‌پرتی‌ها با موزیک برای انجام کارها معتقد است: «صدای موزیک را در آن هدفون‌های گران‌قیمت بالا ببرید و از آن محیط خارج شوید و یا گوشه‌ای در جایی از ساختمان پیدا کنید و کار کنید. تلفن خود را برای مدتی از شبکه خارج کنید و جی‌میل خود را ببندید.»
موزیکی که بهره‌وری لازم را به شما می‌دهد را پیدا کنید.

۶٫ یک دستیار استخدام کنید

آیا کارهای بی‌فایده‌ای چون خواندن ایمیل، به‌روز کردن صفحات اجتماعی یا لیست مخاطبان سرعت شما را کاهش می‌دهد؟ مقداری هزینه کردن برای یک دستیار مجازی این مسئله را حل می‌کند.
بررسی کنید که چه‌کارهایی را واقعاً می‌توانید به بیرون موکول کنید تا از انجام آن شخصاً آسوده شوید. یک دستیار حتی برای یک ساعت در روز استخدام کنید تا آن کارها را انجام دهد و شما می‌توانید بر موارد مهم و پول‌ساز تمرکز کنید.
برد هینز مالک سایت یام‌دومینز در سایت کارآفرینان می‌نویسد: «درحالی‌که استخدام یک دستیار مجازی روز شما را آزاد می‌کند اما مسئولیت انجام کارها به‌صورت کامل و مؤثر بر دوش شما است.» اداره موفقیت‌آمیز و راه اندازی کسب و کار خانگی نظم و ترتیب بسیاری می‌طلبد؛ اما با آگاهی و برنامه‌ریزی می‌توانید حواس‌پرتی‌ها را محدود کرده و کارایی خود را افزایش دهید.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده