رشد کسب و کار شما با پیاده‌سازی ۵ استراتژی هوشمندانه امکان‌پذیر است





رشد کسب و کار شما اغلب یک ضرورت برای بقاء کسب و کار و رفاه اقتصادیتان است. به‌عنوان صاحب یک کسب و کار، وظیفه شما ساختن سیستم‌هایی است که به بازار ارزش ارائه کنند. معمولاً به علت خستگی مفرط، صاحبان کسب و کار این نکته را فراموش کرده‌اند. آن‌ها معتقدند که می‌توانند به‌صورت دستی تمامی کارها را در کسب‌وکارشان انجام دهند. گویی که آن‌ها این کسب ‌و کار را تنها برای خود ایجاد کرده‌اند. اگر نمی‌توانید با داشتن یک هفته مرخصی به درآمد خود صدمه نزنید، احتمالاً در مسیر کارآفرینی شکست‌خورده‌اید.

۱٫ یک تیم برای خودتان ایجاد کنید

هنگامی‌که از آرنولد شوارتزنگر پرسیده شد: «به‌عنوان یک مرد خودساخته، برنامه شما برای موفقیت چه بوده است؟» او پاسخ داد: «من یک مرد خودساخته نیستم. کمک‌های زیادی داشتم.» اگر از آدم‌های موفق بپرسید (البته اگر صادقانه جواب دهند)، با این گفته اسحاق نیوتون که می‌گوید «اگر موفق به دیدن پیش‌روی خود شده‌ام به دلیل ایستادن بر شانه‌ی غول‌ها بوده است.» موافق هستند.
اکنون، برای کارآفرینان، این بدان معنی است که از مربیان استفاده کنند و از متفکران بزرگ و کارآفرینان موفق پیش از خودشان یاد بگیرند. این گفته‌ها همچنین به این معنی است که به یک تیم نیاز دارند. بهترین تکنیک برای رشد کسب و کار ، استفاده از برون‌سپاری است. مطابق با آمار، هر روز به تعداد شرکت‌هایی که از برون‌سپاری برای کارهای خود استفاده می‌کنند افزوده می‌شود.
اگر به دنبال رشد کسب و کار خود هستید، نمی‌توانید تمامی کارها را خودتان انجام دهید. آن دسته از کارهای خود را که در آن‌ها مهارت لازم را ندارید، برون‌سپاری کنید. مطمئن شوید که فقط درگیر کارهایی هستید که بر آن‌ها تسلط کامل دارید و جزء نقاط قوت شما هستند.
می‌توانید در حیطه‌های مختلفی از برون‌سپاری استفاده کنید. هر چه بیشتر از برون‌سپاری برای رشد کسب‌ و کار خود استفاده کنید، وقت بیشتری برای تمرکز بر رشد شرکت و به دست آوردن مشتریان جدید دارید. سپس به سمت استخدام یک تیم استراتژیک بروید تا وظایف روزبه‌روز کسب و کار را به‌خوبی تحت کنترل داشته باشید و پس‌ازآن از نمای کلی به نقشه‌ی راه کسب و کار خود بنگرید.
با افرادی که جلوتر از شما هستند رابطه برقرار کنید تا بتوانید بر روی شانه‌های غول بایستید.

۲٫ برای رشد کسب و کار ، برنامه‌ی دقیق داشته باشید

پیشرفت با حدس و گمان میسر نمی‌شود. هر برنامه‌ای برای رشد کسب و کار باید دقیقاً برنامه‌ریزی و ثبت‌شده باشد تا دست‌یافتنی شود. به‌عنوان یک کارآفرین باید تصمیم بگیرید که در کدام حیطه نیاز به پیشرفت دارید.
تمرکز خود را بر روی یک قسمت خاص از کسب‌وکارتان بگذارید. از خودتان بپرسید که در کدام قسمت برای به دست آوردن موفقیت‌های بیشتر نیاز به تجدیدنظر و بهبود دارید؟ کدام قسمت کسب‌وکارتان، نیاز به تبلیغات بیشتر دارد؟ در کدام قسمت‌ها موفقیت‌هایتان بیشتر بوده است؟ برای پاسخ دادن به این سؤالات نیاز به بررسی و رصد آمار و ارقام کارتان دارید. یک کارآفرین جدی و حرفه‌ای باید بتواند حساب آمار و ارقام را داشته باشد و از آن برای رصد نقاط ضعف و قوت کسب‌ و کار خود استفاده کند که این کار همیشه آسان نیست.
بهترین راه برای دانستن آمار کامل رشد کسب‌ و کار خود این است که روی کارتان مطالعه و بررسی داشته باشید. به سراغ تمامی افق‌های کسب‌ و کار خود بروید و بررسی کنید که هرکدام از آن‌ها در سه ماه گذشته چه میزان از پیشرفت برای شما به ارمغان آورده‌اند. اگر این کار را درست انجام دهید اطلاعات دقیقی به دست می‌آورید که می‌تواند به شما بگوید در کدام حیطه بیشترین پیشرفت‌ها را داشته‌اید و کدام قسمت‌های کار باید متوقف شود. با این تحقیقات و اطلاعات به‌دست‌آمده شما می‌توانید یک نقشه‌ی دقیق برای بهبود و رشد کسب‌ و کار خود بکشید.

۳٫ تبلیغ کنید

جذب مشتری، تمرکز اصلی و ضروری برای بقاء و رشد و بالندگی یک کسب و کار است. بدون موقعیت‌های بالقوه جدید برای درآمد حاصل از کسب و کار، اکثر کسب‌وکارهای کارآفرینان به‌آرامی خواهند مرد، دقیقاً مانند خشک شدن یک گیاه زیر نور آفتاب.
برای اطمینان از رشد سالم شرکتتان، باید هرروز هفته مشتریان جدیدی به شرکت وارد شوند. اگر به نظر می‌آید کار سختی است، حقیقتاً همین‌طور است. به جای انجام دادن تمامی کارهای جذب مشتری توسط خودتان، تبلیغ را امتحان کنید. راه جذب مشتریان جدید به معنی کشاندن مشتریان بالقوه به کسب‌وکارتان و ارائه خدمت و محصول به آن‌ها است. این کار اگر به درستی انجام پذیرد، مشتریان به‌صورت خودکار هر روز به شرکت شما وارد می‌شوند. باید تحقیق کنید و به دنبال بهترین روش تبلیغات برای کسب‌وکارتان بگردید. کسب‌وکارهای مختلف نیاز به تبلیغات مختلف نیز دارند و هر روش تبلیغی برای شما مؤثر نخواهد بود.

۴٫ دارایی‌های دیجیتالی را بفروشید

تصور کنید خانه‌ای که ساخته‌اید را بتوانید به‌جای فروختن به بیشترین پیشنهاد، بارها و بارها به هر مشتری مشتاقی بفروشید. خیلی خوب می‌شود، این‌طور نیست؟
متأسفانه، دارایی‌های فیزیکی را می‌توان تنها یک بار فروخت. البته که آن‌ها را اجاره هم می‌توان داد، اما این هم معمولاً تنها به یک مشتری است. با ایجاد کردن دارایی‌های دیجیتالی می‌توانید آن‌ها را به هرکسی که مایل هستید بفروشید. دارایی دیجیتالی یک بار تولید می‌شود و سپس بارها به فروش می‌رسد. این نوع دارایی‌ها شامل کتاب‌های الکترونیکی، اپلیکیشن‌ها، برنامه‌های تمرینی، آموزش آنلاین، نرم‌افزار و مجوزها می‌شود.
بیشتر کارآفرینان می‌توانند یک پیشنهاد در قالب آموزش آنلاین و یا سرمایه‌های فکری ایجاد کنند. تقریباً هر کسب‌وکاری می‌تواند دارایی‌های دیجیتالی از انواع مختلف را به فروش برساند.
اگر شما یک محصول فیزیکی را بفروشید، می‌توانید آموزش استفاده از آن محصول را هم بفروشید؟ می‌توانید حق استفاده از محصول خود را به شرکت دیگری نیز بدهید؟ اگر شما در کار رستوران‌داری باشید می‌توانید ایده خود را به شرکت دیگری بفروشید و از برند خود درآمد کسب کنید؟ اگر یک مربی خصوصی باشید می‌توانید آموزش‌های خود را به‌صورت آنلاین منتشر کنید؟ اگر یک شرکت مشاور باشید، می‌توانید به مشتریان خود نرم‌افزاری را بفروشید که در رسیدن به اهداف موردنظر، آن‌ها را کمک کند؟
تصور کنید که چگونه یک فرد دیگر می‌تواند از دارایی‌های فکری شما استفاده کند.

۵٫ خودکار سازی را برای رشد کسب و کار انجام دهید

اکنون بیش از همیشه، برای هر کارآفرینی، امکان دارد که وظایفش را در کسب و کار به‌صورت خودکار انجام دهد. یکی از اولین مکان‌ها برای خودکارسازی، بازاریابی است. این کار را توسط مشتریان انجام دهید، به این صورت که برای آن‌ها ارزش قائل شوید و اعتبار ایجاد کنید و به پیشنهاد دادن به مشتریان آینده ادامه دهید. این روش را توسط یک الگوریتم ایمیل انجام دهید تا خریداران احتمالی، شما را در چرخه خرید قرار دهند بدون اینکه خود شما شخصاً مجبور به انجام این کار شوید.
تصور کنید یک فروشنده تمام وقت در تیم خود داشته باشید که ۲۴ ساعت در روز، هفت روز در هفته کار می‌کند و تنها می‌تواند با هر مشتری در یک زمان صحبت کند. این تصور شبیه این است که یک الگوریتم ایمیل با زمان‌بندی خوب در اختیار داشته باشید. اگر نمی‌توانید چیزی به مشتری خود بفروشید و یا ارزشی ارائه کنید بدون اینکه مجبور باشید صبح زود در کار حاضر شوید، بااینکه گفتن این حقیقت برای من خوشایند نیست ولی باید بگویم که شما برای خودتان یک شغل دست‌وپا کرده‌اید و نه یک کسب و کار که برای شما کار کند.
برای یادگیری نحوه تبدیل تخصص خود به یک برنامه آموزشی مقیاس‌پذیر، شروع به فروش دارایی‌های دیجیتال کنید و یاد بگیرید هنگامی‌که در دفتر کار خود هستید یا در ساحل نشسته‌اید، چگونه کسب درآمد کنید.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده