۹ روش ساده و کاربردی برای فروش هوشمندانه(برند فروشی)




ا به هنگام خرید یک محصول گران‌قیمت نگران می‌شوید، پس باید آگاه باشید که برای مشتریانتان هم همین اتفاق می‌افتد. برای غلبه کردن بر شرایط خریداران از دیگر مشتریانِ راضی خود تعریف کنید و به آن‌ها تضمین دهید. اگر مشتري در محيطي آشنا به همراه مشتريانی مثلِ خودش قرار بگيرد، بسيار راحت‌تر پيشنهاد شما را قبول مي‌كند. گاهي اوقات نشان دادن ليستي از افراد و شركت‌هايي كه با شما كار مي‌كنند، مي‌تواند خيال آن‌ها را راحت كند.

۶٫ نتيجه اشتباهات مشتریان را توضيح دهيد

براي مشتاق کردن مشتريان ابتدا بايد به آن‌ها توضيح دهيد كه در صورت انتخاب كردن محصولي ديگر چه اشتباهاتي را مرتكب مي‌شوند. به دلیل آنكه افراد تمايل دارند تا از نتايج منفي دوري كنند شما مي‌توانيد از اين نقطه‌ضعف احساسي در مهارت های فروش خود استفاده كنيد تا آن‌ها را متقاعد كنيد كه اشتباهي را انجام ندهند.

۷٫ به مشتريان خود آموزش دهيد

مشتريان را بااستفاده از مهارت های فروش به وسط قیف فروش بياوريد. اگر آن‌ها هنوز آماده نبودند تا با اطمينان يك «بله» محكم تحويل شما دهند؛ وقت بيشتري براي جلب اعتماد مشتری صرف كنيد. از مجبور كردن افراد براي خريد بپرهيزيد و از ايميل مارکتینگ و تبليغات هدفمند براي كمك به مشتريان استفاده كنيد تا با اين اطلاعات به ارزش محصولات شما پی ببرند و تصميم موردنظرشان را اتخاذ كنند. اين كار باعث مي‌شود تا آن‌ها با سرعت خودشان به اطلاعات موردنیاز دسترسي پيدا كنند.

۸٫ با مهارت های فروش همیشه فروش می‌کنید

چه شما سرمایه‌گذاران را بر روی یک ایده جدید تبلیغ کنید و یا اینکه یک شریک بالقوه به شما بپیوندد، یا اینکه هیئت‌مدیره شما از یک استراتژی خطرناک استفاده کند، یا همسر شما در سرمایه‌گذاری کردن، شما را حمایت کند، همه‌ی این‌ها به مقدار کم‌وزیادی میزان فروش شما بستگی دارد.
در مورد آن فکر کنید. همه‌ی سهامداران شما مشتریان هستند؛ و همان‌طور که روابط شما با سهامداران رقابتی نیست، روابطتان با مشتریان هم نباید رقابتی باشد. به همین دلیل بسیار مهم است که واقعاً به محصول خود اعتقاد داشته باشید. درواقع شما تلاش می‌کنید که نیازهای مشتریان خود را برآورده کنید تا بهترین کار را در حق آن‌ها کرده باشید. شما بهتر از آن چیزی هستید که فکر می‌کنید.

۹٫ خود واقعیتان باشید

هنگامی‌که زمان فروش می‌رسد، اکثر مردم بیشترین سعی خود را می‌کنند. آن‌ها سعی می‌کنند که خیلی هوشمندانه به نظر برسند. آن‌ها تلاش می‌کنند که شخصاً با مشتریان ارتباط برقرار کنند. آن‌ها تلاش می‌کنند بیش‌ازحد کار کنند و از توقف عملیات فروش جلوگیری کنند.
این نوع از فروش در مقابل مهارت های فروش شما قرار می‌گیرد.
کسب‌ و کارتان در مورد شما، چیزی که می‌خواهید و یا اینکه قصد دارید با چه سرعت انجام شود، نیست. کسب‌وکار با مشتریان مرتبط است: چیزی که آن‌ها نیاز دارند و زمانی که آن‌ها به محصولات شما نیاز دارند؛ و مشتریان واقعی شامل انسان‌های واقعی می‌شوند؛ بنابراین اگر قصد ارتباط برقرار کردن دارید و به دنبال روابط طولانی‌مدت هستید، بهترین راه برای انجام این کار این است که خود واقعی‌تان باشید.
اگر بیش‌ازحد به خودتان فشار ‌آورید و سعی ‌کنید که بهبود فروش به‌سرعت پیش برود، شما با خطر حمله به فضای خود مواجه خواهید شد، همچنین ممکن است که در کسب‌ و کارتان به‌عنوان یک لکه شناسانده شوید. به‌جای آن، توجه کنید و به نشانه‌ها، لحن و زبان بدنی آن‌ها واکنش نشان دهید.
باید بدانید هر کاری که شما انجام می‌دهید، نشان‌دهنده آن نیست که شما باهوش هستید. مشتریان در مورد اینکه چه مقدار از شما اطلاعات دارند، هیچ‌وقت به شما دروغ نمی‌گویند. آن‌ها فقط می‌خواهند بدانند که آیا شما می‌توانید مشکلات آن‌ها را حل کنید، نیازهای آن‌ها را برآورده کنید و به تعهدات خود عمل کنید یا خیر. به همین دلیل برای شما بسیار مهم است که اطلاعات کافی در مورد نیازها و مشکلات آن‌ها به دست بیاورید؛ و شما این کار را فقط به کمک سؤال پرسیدن و گوش دادن می‌توانید انجام بدهید، نه با پر کردن اتاق از صدای خود.
به یاد داشته باشید که فروش چیز جدیدی نیست، شما در طول زندگی خود این کار را انجام داده‌اید. فقط باید به محصول خود، تحقیقات، آماده‌سازی‌ها و مشتری خود توجه کنید. از تجربیات دیگران کمک بگیرید و حس مشترکی بین خود و مشتریان برقرار کنید. شما می‌توانید این کار را به بهترین نحو انجام دهید و لطفاً تجربیات خود را در این مورد با کاربران ایران مدیر در بخش دیدگاه به اشتراک بگذارید.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده