چگونه یک ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای و کارآمد بسازیم؟





ویدئو مارکتینگ بهترین روش برای تبلیغات موفق محصول می‌باشد. اگر تصمیم گرفتید که یک ویدئو برای تبلیغ کسب‌وکارتان ایجاد کنید، قبل از اینکه شروع کنید، از خودتان سؤالات زیر را بپرسید:
• آیا ویدئو شما برای ارسال در کانال یوتیوب‌تان، وب‌سایت شما یا سایت دیگری به امید جذب مشتریان بیشتر استفاده می‌شود؟
• آیا از یک ویدئو برای جذب مردم یا انگیزه دادن برای خرید استفاده می‌کنید؟
• آیا می توانید از آن برای آموزش چگونگی استفاده از محصول یا خدمات خود استفاده کنید؟
• آیا می‌خواهید وبلاگ‌های ویدئویی ایجاد کنید (به نام vlogs)؟
• آیا از این ویدئو مارکتینگ به عنوان مقدمه برای مشتریان جدید استفاده می‌کنید؟ به‌عنوان‌مثال، آیا این یک ویدئو خوشامدگویی خواهد بود که به آن‌ها می‌گوید چگونه به اطلاعاتی که به تازگی خریده بودند، دسترسی داشته باشند؟
• آیا می‌خواهید که مردم برای مشاهده ویدئو شما پولی پرداخت کنند؟ همان‌طور که برای آموزش آنلاین می‌خواهید؟
هنگامی‌که هدف ویدئو مارکتینگ خود را تعیین کرده‌اید، ایجاد آن آسان خواهد بود.

۱٫ تصمیمات ضبط برای ویدئو مارکتینگ

تصمیم بگیرید که چطور ویدئوی خود را ضبط کنید. شما می‌توانید این کار را بر روی تلفن همراه خود انجام دهید و حتی یک وسیله ارزان بگیرید تا بتوانید گوشی خود را روی آن نگه‌دارید تا بهتر حرف بزنید. شما با استفاده از یک پلاگین می‌توانید دکمه روشن / خاموش را هنگام ضبط فشار دهید. شما به راحتی می‌توانید ویدئو مارکتینگ را با گوشی خود ضبط ‌کنید.

۲٫ تجهیزات (دوربین، نور)

اگر قصد دارید ویدئو مارکتینگ زیادی با کیفیت عالی بسازید، یک دوربین فیلم‌برداری خوب بخرید. اگر بخواهید یک دوربین خریداری کنید، یک میکروفون با سیم بلند و یک سه‌پایه نیز خریداری کنید.
شما همچنین به یک نورپرداز احتیاج دارید. این چشمان شما را اذیت نمی‌کند و نور را به‌راحتی تنظیم می‌کنید تا بتوانید نتیجه‌ای را که می‌خواهید به دست آورید.
در مورد چگونگی تنظیم نور و پس‌زمینه، آموزش‌های آنلاین بسیار عالی وجود دارد. به برخی از محبوب‌ترین ویدئوهای بازاریابی در یوتیوب نگاه کنید و انواع مختلفی از نورها را ببینید تا متوجه شوید چقدر باید از لنز دوربین فاصله بگیرید و چه مقدار حرکت کنید. هنگامی‌که متوجه شدید چه نوردهی بهترین کار را در فضا انجام می‌دهد، نمودار موقعیت خود را بر روی کاغذ قرار دهید تا بتوانید به‌راحتی آنچه را آموخته‌اید تکرار کنید.
اگر از نورپرداز استفاده نمی‌کنید، ویدئوی خود را در روز و در کنار یک پنجره تهیه کنید. دوربین را بین خودتان و پنجره قرار دهید تا چهره شما روشن شود اما آن‌قدر روشن نباشد که بینندگان نتوانند شما را ببینند. شما نمی‌خواهید این‌گونه به نظر برسد و همچنین نمی‌خواهید که سایه‌ی دوربین روی شما یا پس‌زمینه قرار بگیرد. بینندگان می‌خواهند که بتوانند به چشمان شما نگاه کنند تا صداقت شما را قضاوت کنند. هر چه مخاطبین شما بتوانند حرکات کوچک شما را ببینند، بیشتر قدرت و صمیمیت شما اثبات خواهد شد.

۳٫ در کجا فیلم بگیرید

تصمیم بگیرید کجا می‌خواهید ویدئو مارکتینگ خود را بگیرید. در داخل خانه؟ بیرون از خانه؟ در یک استودیو رسمی که اجاره کرده‌اید؟ در مقابل چیزی نمادین؟. در مورد پس‌زمینه‌ای که مخاطبان شما می‌بینند، فکر کنید. بهتر است که در مقابل یک دیوار صاف نباشید و یا چیزی که در پشت سرتان به چشم می‌خورد، مثلاً یک قطعه از آثار هنری کادربندی شده را داشته باشد. اگرچه ممکن است نور منعکس‌کننده‌ای وجود نداشته باشد، اما شاید این اتفاق به وسیله دوربین رخ دهد، به‌خصوص اگر از نور استفاده ‌کنید.
بسیار دشوار است که در بیرون از منزل کار خود را ضبط کنید که در آن بینندگان، صدای سگ، گاو، هواپیما، اتومبیل، آژیر، کودکان و صدای افراد دیگر که صحبت می‌کنند را بشنوند؛ و این صداها ممکن است حواس شما را هم پرت کند. مگراینکه برند شما مربوط به فضای بیرونی باشد، بهتر است که آن را در فضای آرام انجام دهید تا بتوانید صدای محیط را کنترل کنید.

۴٫ چه چیزی باید بپوشید؟

در مورد احساسی که می‌خواهید ایجاد کنید، فکر کنید. قاعده کلی این است که هرگز لباس‌هایی با نقش‌های راه راه یا با الگوهای کوچک را نپوشید (زیرا آن‌ها به‌صورت تار نشان داده می‌شوند)؛ لباسی روشن با رنگ قرمز یا نارنجی بپوشید (زیرا این رنگ‌ها انعکاس نور را بیشتر می‌کنند). لباس‌هایی که انتخاب می‌کنید بلافاصله یک پیغام را منتقل خواهند کرد.
افراد تیره پوست باید لباسی متضاد با رنگ پوست خود انتخاب کنند، به‌خصوص اگر در برابر یک پس‌زمینه رنگی یا سفید فیلم‌برداری شود. آبی همیشه خوب است. یک رنگ روشن را مانند یک سیاست‌مدار با کراوات قرمز در نظر بگیرید. مردمی که پوستی تیره‌تر دارند باید سایه‌ها را برای برجسته کردن صورت و جلب توجه در نظر بگیرند. رنگ‌ها بر روی رایانه‌های مختلف، لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های دیگر کمی متفاوت ظاهر خواهند شد.

۵٫ نحوه تهیه محتوای خود

آیا شما یک سخنران هستید که می‌توانید پس از دیدن برخی از یادداشت‌ها و یا موارد مختلف مشتاقانه صحبت کنید؟ یا شما نیاز به یک فیلم‌نامه دارید؟
یک روش این است که نکات مهمی که می‌خواهید در ویدئو مارکتینگ نمایان باشد را با حروف بزرگ بر روی تخته بنویسید. آن را در بالاتر از ارتفاع سه‌پایه دوربین قرار دهید (جایی که بتوانید کامل آن‌ را ببینید). سپس به آن نگاه کنید تا اطمینان حاصل کنید که تمام نقاط موردنظرتان در جهت درست قرار می‌گیرند. شما هم می‌توانید از آن استیکی نوت‌ها استفاده کنید که برچسب مانند است و آن‌ها را به‌عنوان کارت‌های نشانه روی دیوار پشت دوربین خود قرار دهید.
شما می‌توانید لب تاپ یا آی‌پد خود را برای تبدیل شدن به یکی از آن‌ها تنظیم کنید. برای انجام این کار، برنامه‌های مختلف و نرم‌افزارهای مختلف وجود دارد. مهم نیست که جزئيات مهم هنگام استفاده از یادداشت‌ها، استیکی نوت یا یک تخته سفید چشمان شما را به عقب و جلو حرکت بدهد.

۶٫ شمارش معکوس برای عمل

قبل از شروع فیلم‌برداری به یک آینه نگاه کنید. وانمود کنید که در راه رسیدن به مهم‌ترین جلسه زندگی خود هستید. به نظر شما «درست» است؟ هیچ‌چیز جادویی نیست؟ آرایشی که امروز صبح کرده بودید خراب نشده یا جوش تازه‌ای روی صورتتان در نیامده باشد. آیا چشمانتان بیدار است؟ چند نفس عمیق بکشید. به‌طور مداوم لبخند زدن را تمرین کنید.

۷٫ تنظیمات دوربین

میکروفون را وصل کنید و عملکرد ضبط را فعال کنید. در موقعیت خود قرار بگیرید. بهتر است موقعیت خود را با یک قطعه نوار بر روی زمین نشان دهید، چند لحظه صحبت کنید و مطمئن شوید که پس‌زمینه و شما هر دو به‌درستی، روشن و متمرکز شده‌اید. اگر شما قرار است فقط یک ویدئو داشته باشید، ویدئوهای تمرینی را در داخل حافظه دوربین پاک‌ کنید.

۸٫ آماده برای ضبط

دوباره میکروفون را روشن کنید و در موقعیت مناسب قرار بگیرید. حداقل یک نفس عمیق آهسته بکشید. لبخند بزنید و به‌آرامی تا ۵ بشمارید. به دوربین یا کمی بالاتر از آن نگاه کنید. صحبت کردن را شروع کنید. اگر حرف زدن شما به‌جای دیگری منحرف شد، به عقب برگردید و آخرین موردبحث خود را به یادآورید و دوباره شروع کنید. به یاد داشته باشید قبل از شروع دوباره لبخند بزنید و شمارش کنید. این باعث می‌شود تا ویرایش آسان‌تر شود.

۹٫ دعوت به عمل (Call To Action)

مطمئن باشید که ویدئو مارکتینگ را با نوعی اقدام به عمل به پایان برسانید که ممکن است به این‌گونه باشد: «به وب‌سایت ما در www. [iranmodir].com بروید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید» یا «برای دریافت نسخه رایگان کتاب در … کلیک کنید» و یا «برای کسب اطلاعات بیشتر، تماس بگیرید. شماره روی صفحه نمایش شما قرار دارد».

۱۰٫ پرداخت و سود از محتوای ویدئوتان

حالا شما می‌توانید این ویدئو را به فلش یا یک لب‌تاپ منتقل کنید. هنگامی‌که چنین کاری کردید، می‌توانید ویدئو را از طریق برنامه‌های مختلف تبدیل کنید.
اگر احساس اضطراب می‌کنید و یا نمی‌خواهید به ویرایش فیلم بپردازید، پیشنهاد می‌کنیم یک آگهی در جابینجا یا پونیشا برای یک ویرایشگر فیلم باتجربه قرار دهید. برخی از نمونه‌های کار ویرایشگر را بررسی کنید. وقتی فردی را پیدا کردید، می‌توانید فایل را به او بدهید و آن را به‌درستی بدون آموختن هرگونه نرم‌افزار جدید، ویرایش کنید. توجه: همیشه اطمینان حاصل کنید که فایل اصلی را برای خودتان نگه‌دارید.
حالا آن را روی سرور آپلود کنید تا مردم بتوانید آن را ببینند. می‌توانید ویدئو مارکتینگ خود را در یوتیوب یا آپارات قرار دهید.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده