فروش برند آماده/نکاتی ساده و کاربردی برای موفقیت در کسب و کار خانگی





کسب و کار خانگی یا کار در خانه با مزایای بسیاری مانند انعطاف‌پذیری، توانایی ایجاد برنامه شخصی خود و حتی رهایی از مالیات همراه است. نادیده گرفتن این مزایا سخت است، اما رشد شغل خانگی شما می‌تواند دشوار باشد.
بااین‌حال، خانگی بودن کسب‌وکارتان به معنی «کوچک ماندن» یا محدود شدن فرصت‌های شما نیست. درواقع، برخی از مشهورترین شرکت‌های جهان مانند شرکت اپل (Apple)، هرشی و فورد (Hershey’s and Ford Motor) و … کسب و کار خودشان را از خانه شروع کردند. علاوه بر این، ۶۹ درصد از کارآفرینان، کسب و کار خود را از خانه‌های خود شروع می‌کنند.

اگر انگیزه‌های بزرگ دارید و به دنبال روش‌هایی برای تبدیل ایده‌های عالی خود به یک مدل کسب و کار ملموس هستید، به یک برنامه نیاز دارید. ایران مدیر برای اجرای یک کسب و کار خانگی رهنمودهای زیر را به شما توصیه می‌کند.

۱٫ فضای فیزیکی خود را برای یک کسب و کار خانگی ارزیابی کنید

شروع یک شغل خانگی به این معنی نیست که خانه شما یک مکان ایده‌آل است. می‌تواند باشد، اما ممکن است به تنظیماتی نیاز داشته باشید. در مورد فضای زندگی فعلی خود فکر کنید و آن را با مدل کسب و کاری که در ذهن دارید مقایسه کنید.
اگر نیاز دارید تا بتوانید با مشتریان یا کارمندانتان ملاقات کنید، آیا می‌توانید آن را به‌راحتی در خانه خود انجام دهید؟ آیا یافتن شما آسان است؟ آیا فضای کافی برای پارکینگ ماشین‌ها دارید؟
علاوه بر این، منطقه‌بندی و موارد مجاز در محل زندگی فعلی خود را بررسی کنید. آیا مانع اجرای انواع خاصی از شغل خانگی است یا خیر؟ اگر طی این ارزیابی هرگونه مانعی وجود داشت، انتقال به خانه‌ای که برای اجرای یک کسب و کار و درعین‌حال زندگی راحت‌تر مناسب‌تر باشد می‌تواند گام اول خوبی تلقی شود.

۲٫ پیش‌نیازهای اولیه کار در خانه را آماده کنید

هنگامی‌که مطمئن شدید خانه شما آماده کسب و کار است، وقت آن است که بر روی فضای دفتر واقعی خود تمرکز کنید. ابتدا مطمئن شوید که برای انجام کسب و کار خود یک قسمت اختصاصی دارید. ممکن است خانه شما مجهز به یک دفتر باشد. اگر نیست، یک قسمت خاص از یک اتاق بزرگ‌تر را در نظر بگیرید، یک گنجه بزرگ یا حتی یک گاراژ را به دفتر کار رؤیایی خودتان تبدیل کنید.
همچنین، در مورد منابع موردنیاز برای انجام کار در خانه فکر کنید. هر چیزی از مبلمان تا لوازم اداری باید در نظر گرفته شود تا بتوانید مدیریت هزینه‌ استارتاپ خود را به دست گرفته و بودجه‌بندی کنید. آنچه لازم دارید را در نظر گرفته و به دنبال راه‌هایی برای صرفه‌جویی باشید. خرید اقساطی و مدت‌دار به صاحبان کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا در بلندمدت مقدار قابل‌توجهی پول ذخیره کند.

در حین انجام کارهای دیگر، برندتان را هم در نظر بگیرید. برندسازی شخصی برای کسب و کار خانگی به‌اندازه شرکت‌های بزرگ اهمیت دارد. به سرمایه‌گذاری در بازاریابی برای تجارتتان و ایجاد یک وب‌سایت در همین راستا فکر کنید. اگر مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، با یک مشاور بازاریابی دیجیتال مشورت کنید.

۳٫ یک برنامه برای کسب و کار خانگی موردنظرتان تنظیم کنید

ممکن است در مورد انعطافی که به‌زودی در دستان خود لمس خواهید کرد رؤیاپردازی کنید، اما کسب‌وکار شما باید سودآور باشد و به همین دلیل به یک برنامه منظم نیاز دارد. برای تنظیم برنامه خود، موارد زیر را در نظر بگیرید:
  • چند ساعت در روز باید کسب‌وکارتان را فعال یا غیرفعال کنید؟
  • برنامه فعلی شما چگونه است؟ چه چیزی را می‌توانید سازمان‌دهی کنید؟ برای برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی به چه چیزهایی نیاز دارید؟
  • چه زمانی بهترین عملکردتان را دارید؟ سحرخیز هستید یا مانند یک جغد شب‌زنده‌دار؟ چه زمانی کارایی بیشتری دارید و متمرکزتر هستید؟ (برای اکثر بزرگ‌سالان، پاسخ این سؤال، نزدیک ظهر است؛ برای کار در ساعت‌هایی که کارآمدتر هستید، برنامه‌ریزی کنید.)
  • مشتریان و شرکای کسب‌وکار شما چه زمانی در دسترس هستند؟ ممکن است در نیمه‌شب بهتر کار می‌کنید، اما باید بتوانید در طول ساعات کاری با مشتریان یا شرکای تجاری اصلی خود تماس داشته باشید که این امر می‌تواند دشوار باشد.
هنگامی‌که تمام عوامل مهم ذکرشده در بالا را در نظر گرفتید، یک برنامه واقعی ایجاد کنید. آن را در تقویم خود علامت زده و با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید. درک این‌که شما حتی اگر در خانه باشید، واقعاً در حال کار هستید، برای همه مفید است.

۴٫ از همان روز اول به مسائل مالی و مالیاتی توجه کنید

اجرای کار در منزل با مزایای مالی و مالیاتی زیادی همراه است. بااین‌حال، هنوز هم جریمه‌هایی برای عدم اجرای قوانین مالیاتی و عدم گزارش میزان درآمد مناسب وجود دارد. برای اجتناب از این موضوع، برای نگهداری مستقیم حساب‌وکتاب خود، از مراحل ابتدایی کسب‌وکارتان، بر نرم‌افزارهای جامع مالی و مالیاتی سرمایه‌گذاری کنید، یا با یک حسابدار مالیاتی کارکنید. اطمینان از مطابقت عملکردتان با مقررات مالیاتی در آینده از کسب‌وکار شما محافظت خواهد کرد.

۵٫ در اداره کسب و کار خانگی با یک وکیل تجاری مشورت کنید

در مورد راه اندازی کسب و کار خانگی هم قوانین زیادی وجود دارد. این خصوصاً زمانی صدق می‌کند که شما بخواهید از پیمانکاران استفاده کنید یا کارمندانی استخدام نمایید. یک‌قدم اشتباه می‌تواند کسب ‌و کار شما را خراب کند. یک وکیل تجاری را پیداکرده و از او مشاوره بگیرید. وکیل می‌تواند به شما کمک کند تا:
  • ساختار مناسبی تنظیم و راه‌اندازی کنید و بفهمید کدام نوع شرکت (سهامی خاص، تضامنی و…) برای شما مناسب‌تر است
  • در مورد داشتن پرونده مناسب برای هر کارمند اطمینان خاطر داشته باشید
  • بفهمید آیا به پیمانکار یا کارمند نیاز دارید یا خیر
  • مطمئن شوید که در مسیر قانونی حرکت می‌کنید

۶٫ زندگی شخصی خود را از زندگی کاری خود جدا کنید

هنگامی‌که در یک فضای اداری واقعی کار می‌کنید، می‌توانید به‌آسانی کار را در محل کار ترک کنید. می‌توانید بعد از چند ساعت در مورد آن فکر کنید، اما هر چیزی که برای انجام کار به آن نیاز دارید در دفتر شما است. هنگامی‌که در خانه کار می‌کنید، از بین رفتن این مرز بسیار آسان‌ است.
به یاد داشته باشید که یک برنامه زمانی منظم دارید. بعضی کارها ممکن است به‌صورت غیرمنتظره‌ای اتفاق بیفتند، اما زمانی که کار نمی‌کنید سعی کنید از فضای دفتر خود دور بمانید. این برای سلامت روان و شادی و همچنین خانواده شما بسیار مهم است.

۷٫ برای اداره کسب و کار خانگی یک شبکه ایجاد کنید

هنگام کار در منزل، احتمالاً بیشتر وقت خود را به‌تنهایی می‌گذرانید. این مسئله می‌تواند منجر به پیامدهای عاطفی و روحی منفی شود؛ به‌ویژه برای کارآفرینانی که در حال رشد هستند.
برای مبارزه با این موضوع، سازمان‌های حرفه‌ای محلی و نزدیک به خانه خود را پیداکرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. اگر مناسب بودند، عضو شوید. سعی کنید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنعت خود و برقراری ارتباط با افراد در این زمینه در رویدادهای اجتماعی حضور پیدا کنید.
این کار علاوه بر این‌که می‌تواند انرژی اجتماعی‌ لازم برای رشد و شکوفایی شما را فراهم کند، ‌یکی از جنبه‌های مهم ایجاد برندینگ شخصی هم هست و باعث می‌شود که توسط دیگران به رسمیت شناخته شوید.
اجرای یک کسب و کار خانگی چشم‌اندازی هیجان‌انگیز است، اما به زیرساخت‌ها و برنامه‌هایی نیاز دارد. برای اطمینان از این‌که قدم‌های درستی برداشته‌اید و در مسیر پیشرفت حرکت می‌کنید، هفت نکته بالا را در نظر گرفته و اجرا کنید. یادتان باشد، اغلب محصولات و شرکت‌های بزرگ در مکان‌های بسیار کوچک شکل‌گرفته‌اند.
شما چگونه کسب و کار خانگی خود را اداره می‌کنید؟ در هنگام کار در خانه با چه مشکلاتی مواجه هستید؟ لطفاً نظرات و تجربیات خود را با کاربران ایران مدیر به اشتراک بگذارید.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده