فروش برند/سئو در محتوا را چگونه می‌توانید برای بهینه سازی سایتتان به کار ببرید؟






سئو در محتوا به‌عنوان حوزه کار کارشناسانی استفاده می‌شود که با استفاده از هنرهای تاریکشان موجب افزایش رتبه سایت می‌شوند. امروزه، رازهای زیادی در مورد SEO وجود ندارد؛ و آن «هنرهای تاریک»؟ آن‌ها سایت شما را جریمه و یا از لیست خارج می‌کنند.
اگرچه اصول اولیه SEO دانش‌های رایجی هستند، هنوز در مورد چگونگی اعمال آن سوءتفاهم‌هایی وجود دارد، ازجمله پرسش‌های زیر:
• «SEO مناسب» به چه معنی است؟
• کلمات کلیدی سایت چه هستند؟
• باید از چه تعداد کلمات کلیدی استفاده کنیم؟
• چند بار باید از کلمات کلیدی در متن استفاده کنیم؟
• چگونه به ارتباط معنایی دست پیدا می‌کنیم؟
جواب‌ها دقیقاً روشن نیستند، چراکه SEO در حال تکامل است. بازاریابی محتوا و SEO هنوز در حال حل‌وفصل رابطه‌ خوب جدید خود هستند.

جایگاه را تنظیم نمایید

سه شاخه‌ اصلی برای SEO وجود دارد – technical (فنی)، off-page (خارج از صفحه) و on-page (روی صفحه).
محتوای شما در حوزه سئو روی صفحه (Seo on-page) قرار می‌گیرد –محتوای سایت برای جذب موتورهای جستجو و خوانندگان چطور کار می‌کند.
بهینه ‌سازی سایت امکان‌پذیر نیست مگر این‌که یک پایه و اساس‌ SEO فنی محکم داشته باشد. technical seo (سئو فنی) رتبه‌ سایت را نمی‌سازد، اما به آن اجازه می‌دهد تا با ابزار بهینه‌سازی off-page (خارج از صفحه) و on-page (روی صفحه) برای خود رتبه سازی کند.
اگر می‌خواهید تمامی محتواهای شما مناسب SEO باشد، سایت شما باید اول از نظر فنی بهینه‌سازی شود. وقتی پایه‌ شما یک SEO فنی باشد، می‌توانید مطمئن باشید که سئو در محتوا برای سایتتان مناسب است.

SEO جدید را درک کنید

بنابراین، سئو در محتوا را چطور برای ساییتان انجام می‌دهید؟ و سایتتان چطور به نظر می‌رسد؟ مفید، مرتبط، کارآمد، جامع و قابل‌خواندن است.
صفحه‌ شما تنها بر اساس سئو در محتوا برای جستجو بهینه‌سازی نشده است، بلکه به نسبت تأثیری که صفحه بر خواننده می‌گذارد بهینه‌سازی شده است.
کاوشگر وب گوگل سرعتی را که یک کاربر با آن بر صفحه وب‌سایت شما کلیک می‌کند، چه تعداد کاربر دیگر بر همان صفحه کلیک می‌کنند، چه مقدار زمان در صفحه شما صرف می‌کنند، چه مقدار از صفحه‌ شما را بررسی می‌کنند و بعد از دیدن آن صفحه به کجا می‌روند را بررسی می‌کند.
Moz این ویژگی‌ها را به‌عنوان معیارهای تعامل توضیح می‌دهد؛ که توضیح آن به شرح زیر است:
«هنگامی‌که یک موتور جستجو به جستجوگر، یک صفحه از نتایج تحویل دهد، می‌تواند با بررسی نحوه تعامل جستجوگر با آن نتایج موفقیت رتبه‌بندی را بسنجد. اگر بر لینک اول کلیک کنید و سپس بلافاصله دکمه برگشت را برای زدن لینک دوم بزنید، این نشان می‌دهد که شما از اولین نتیجه راضی نبودید. موتورهای جستجو به دنبال «کلیک‌های طولانی» هستند – که در آن کاربران بر یک نتیجه بدون بازگشت فوری به صفحه‌ نتایج برای باز کردن لینک دیگر کلیک می‌کنند. با توجه به بیش از یک میلیون جستجو و میلیون‌ها عبارت در هر روز، موتورها مخزن خوبی از داده را برای قضاوت در مورد کیفیت نتایجشان ایجاد کرده‌اند.»
داده موتور جستجو نشان می‌دهد که یک فرد چقدر با محتوای شما تعامل خواهد داشت. اساساً، گوگل می‌تواند میزان جذابیت، آموزنده بودن، یا مفید بودن محتوای شما را بر اساس این‌که چگونه کاربران با آن تعامل ایجاد می‌کنند ارزیابی کند.
علاوه بر این، گوگل (و دیگر موتورهای جستجو) به‌منظور افزایش الگوریتم وب از ویژگی‌های هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. هوش مصنوعی به الگوریتم اجازه می‌دهد تا به رفتار مبتنی بر داده پاسخ دهد و با توجه به آن یاد بگیرد یا پاسخ بدهد.
SEO بیشتر در مورد جذابیت محتوای شما است تا تگ‌های عناوین، H1 ها و کلمات کلیدی.
حال، چطور می‌توانید سئو در محتوا را بسازید و چقدر اهمیت دارد؟
پاسخ بزرگ: آن را مناسب کاربر بسازید

مناسب کاربر فکر کنید، نه مناسب SEO

اصطلاح «مناسب SEO» تقریباً منسوخ شده است. SEO در نقطه‌ای تکامل‌یافته است که در آن رفتار کاربر را تحلیل می‌کند و بر اساس آن معیارها به سایت پاداش می‌دهد.
در برخی موارد، باید کسانی را داشته باشید که چیزی در مورد سئو در محتوا نداند. چرا؟ چراکه استفاده از ترفندهای SEO قدیمی دیگر کار نمی‌کند.
درواقع، تلاش برای سئو می‌تواند یک دستورالعمل فاجعه باشد. تکنیک‌های قدیمی SEO شامل پر کردن کلمات کلیدی درون محتوا است. امروز، آن تکنیک‌ها سایت شما را به قسمت جریمه گوگل تبعید می‌کند.
در عوض، بر روی تجربه کاربر تمرکز کنید. یک تجربه خوب شامل ویژگی‌های مختلف بسیاری می‌شود:

هنگامی‌که از تمرکز بر تکنیک‌های SEO دور می‌شوید، می‌توانید درک بهتری از چگونگی ساخت سئو در محتوا داشته باشید.
اما تکنیکی وجود دارد؟ آیا چیزی وجود دارد که بتوانید برای بهینه‌سازی محتوایتان انجام دهید؟ بله.

یک مشکل واقعی را حل کنید

اول، باید مطمئن شوید که در حال حل مشکل واقعی یک کاربر واقعی هستید. این مستلزم این است که شما کاربران خود را بشناسید. آن‌ها بر اساس نیازهای خود تصمیم می‌گیرند که مطالب شما مفید هستند یا خیر. درک نیت کاربر اجازه می‌دهد که مسائل آن‌ها را کشف و حل کنید.
درک نیت کاربر شامل یافتن آنچه کاربر می‌خواهد از طریق عبارت جستجوی خود به آن دست یابد. به‌عنوان‌مثال، عبارت «تصاویر گربه» احتمالاً به این معنی است که کاربر می‌خواهد تصاویری از گربه را ببیند. این یک جستجوی اطلاعاتی است؛ بنابراین، صفحه نتیجه موتور جستجو (SERP) می‌تواند شبیه به این باشد.
اما اگر کاربران در جستجو کمی متفاوت باشند – «خرید پوستر گربه» – نیت متفاوت است. کاربر می‌خواهد تصاویر گربه را بخرد، نه این‌که تنها به آن‌ها نگاه کند.
حل یک مشکل واقعی به این معنی است که شما مشکل یا نیاز کاربر را درک کنید و آن را حل کنید.

محتوایتان را بدون خطا نگه‌دارید

محتوای شما نباید هیچ‌گونه خطای دستوری یا اشتباه تایپی‌ داشته باشد. اگر می‌توانید یک ویراستار استخدام کنید، این کار را انجام دهید. این کار زمان شما را به‌جای ویرایش برای ایجاد محتوای خودتان و تنظیم سئو در محتوا خالی می‌کند.
یک وب‌سایت مانند BBC را در نظر بگیرید. سعی کنید یک خطا در آن بیابید. چرا؟ زیرا BBC می‌داند که اعتبار آن تحت تأثیر دقت محتوای آن است. کاربران آن انتظار کپی بی‌عیب و نقص دارند.

از یک سبک قابل‌خواندن برای سئو در محتوا استفاده کنید

یکی از مهم‌ترین عناصر نوشتن داشتن سبکی است که به‌راحتی قابل‌خواندن باشد. وقتی مردم کلمه «سبک» را می‌شنوند این کلمه آن‌ها را عصبی می‌کند.
سبک قابل‌خواندن پیچیده نیست. تمام ‌کاری که باید انجام دهید این است:
• آن را به سرفصل‌های بزرگ، لیست‌های علامت‌دار و غیره تقسیم کنید.
• پاراگراف‌های کوتاه بنویسید – حداکثر هفت جمله.
• جملات کوتاه بنویسید – ۱۵ تا ۲۰ کلمه.
• از کلمات ساده استفاده کنید – سعی نکنید با کلمات بزرگ مخاطبتان را تحت تأثیر قرار دهید (چراکه نمی‌توانید).
• از تصاویر استفاده کنید – مغز تصاویر را سریع‌تر از متن پردازش می‌کند.
به‌طورکلی، این سبک محتوایی است که شما می‌خواهید – دادن آنچه کاربران نیاز دارند به روشی که خواندن آن آسان باشد.

محتوایتان را قابل اشتراک‌گذاری و مناسب لینک‌دهی سازید

همان‌طور که بحث شد، تجربه کاربر و سئو در محتوا تقریباً یکسان هستند. کاربرانی که تجربه‌ خوبی از وب‌سایت شما داشته باشند به‌احتمال‌زیاد یکی از موارد زیر را انجام می‌دهند:
• در سایتتان زمان صرف می‌کنند
• صفحات بیشتری از سایتتان را می‌بینند
• با وضعیت اجتماعی برند شما تعامل بیشتری دارند
• صفحه شما را با دیگران از طریق ایمیل یا رسانه ‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند
• به سایت شما لینک می‌کنند.
اما در مورد این لینک‌های ارتباطی چطور؟ شما لینک‌ها را با ایجاد یک تجربه‌ عالی برای کاربر به دست خواهید آورد. Rand Fishkin این ویژگی تجربه‌ کاربر را به‌عنوان داشتن «بهترین تأثیر» توصیف می‌کند:
ازآنجاکه سئو در محتوا تکامل‌یافته است، احتمالاً فرض کنید که لینک‌ها آینده‌SEO نیستند. بااین‌حال، در حال حاضر، لینک‌ها بر رتبه‌بندی جستجو تأثیر می‌گذارند. از سال ۲۰۱۱ تا سال ۲۰۱۵، همبستگی لینک‌ها به جستجو (هرچقدر لینک‌ها برای SEO مهم باشند) افزایش‌یافته است.
به‌طور هم‌زمان، اثر اشتراک‌گذاری اجتماعی نیز بسیار بالا است.
سئو در محتوا زمانی مناسب می‌شود که دیگران فکر کنند این موضوع مهم است. روشی که گوگل تصمیم می‌گیرد یک مطلب مهم است، با شمارش تعداد و کیفیت اشتراک‌ها و لینک‌های اجتماعی است.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده