راه های آسان و کاربردی برای افزایش و رشد خلاقیت/فروش برند آماده




رشد خلاقیت مانند رودی است که گاهی اوقات مثل رود لوئر مک کونگ آرام و کند است و گاهی هم مثل رود کلورادو سریع.
یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که افراد خلاق با آن مواجه هستند این است که چگونه به رود خلاقیتشان مسلط شوند. هیچ شکی وجود ندارد که شما یک فرد خلاق هستید. خلاقیت بخشی از انسان بودن است. فقط به این خاطر که شما میکل‌آنژ یا یویوما نیستید، خودتان را با این فکر گول نزنید که خلاق نیستید؛ و که می‌داند؟ شاید برند منحصربه‌فرد خلاقیت شما کلیسای سیستین مدرن باشد.
خلاقیت و نوآوری یک مسئلۀ انگیزشی است که دربارۀ آموزش ذهن برای تسلط بر رود خلاقیت است. پیدا کردن ایده‌های خلاقانه در نصف شب عالی است، اما زمانی مفیدتر است که به خلاقیت در تمام‌روز دسترسی داشته باشید، مثل زمانی که دارید کار می‌‌کنید، نقاشی می‌کشید، می‌نویسید یا کاردستی درست می‌کنید.
هنرمندان آزاد یک تصمیم فوق‌العاده و دیوانه‌کننده گرفتند که امنیت مالی‌شان را بر اساس هنرشان قرار دهند. آن‌ها طراحان گرافیکی، نویسندگان و آهنگسازانی هستند که یاد گرفته‌اند مانند راهنمای رود باشند، حرکت کنند و به جریان خلاق تکیه می‌کنند تا هر چیزی در زندگی‌شان را درحرکت نگه‌دارند.
آیا نیاز به تغییر دیدگاه است؟ سعی کنید به مدت یک روز سوار قایق شوید. بله حتی یک قایق به‌صورت مجازی.
هر سازندۀ قایق، دربارۀ این فریلنسرها (کسانی که به‌صورت آزاد و برای خودشان کار می‌کنند) به شما خواهد گفت که مهم‌ترین عنصر، ساختن یک کشتی محکم و در حد و اندازۀ رود این است که با گرفتن حق مهندسی شروع کنید. یک قایق به بدنه احتیاج دارد. از منظر نوآوری و خلاقیت، بدنه به معنای ساختار است.
ترفندهای انگیزشی مشخصی وجود دارد که افراد خلاق می‌توانند از آن‌ها برای هدایت رود خلاقیت به مفیدترین کانال‌ها برای خودشان و کارشان استفاده کنند، که ایران مدیر به چندتا از آن‌ها اشاره می‌کند.

برای رشد خلاقیت استرستان را کنترل کنید

در مبحث توسعه فردی، استرس یکی از بدترین چیزها برای یک جریان خلاقانۀ سالم است.
دربارۀ استرس خوب، مثل فشار مهلت تحویل کار فوری، صحبت نمی‌شود اما استرسی مدنظر است که بدن را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و همۀ جوانب کار خلاقانه‌تان را در برمی‌گیرد. استرس مزمن نوعی از استرس است که شما به خاطر آن شب را بیدار می‌مانید.
برای افرادی که به‌تنهایی مسئولیت مدیریت کار خود را دارند، این نوع استرس اغلب از این نشأت می‌گیرد که نمی‌دانند چگونه روند کارهای روزانه را ساده کنند.

برای رشد خلاقیت برنامه‌ریزی کنید

خوشتان بیاید یا نه بشر مخلوق عادت است. زمانی که برنامه‌های ما قابل پیش‌بینی باشند، ذهن متفکر ما می‌تواند استراحت کند و در ذهن ما فضا برای شکوفا شدن خلاقیت باز می‌شود.
برنامه نباید خسته‌کننده باشد. یکی از سخنران‌های میهمان در مدرسه یک داستان‌نویس جوان بود که هرروز از ساعت دو بعدازظهر تا ۱۰ شب می‌خوابید تا بتواند تمام شب را به نوشتن سپری کند بدون اینکه در اتاقک پشت خانه‌اش حواسش پرت شود. او باید به همسر و دوستانش دربارۀ برنامۀ خواب غیرعادی‌اش آموزش می‌داد اما با فروش کتاب درخشانش جبران کرد.
او در این عادت نوشتن آخر شب، تنها نبود؛ به نظر می‌رسد این عمل کاملاً محبوب است و سال‌های زیادی به سود بسیاری از افراد خلاق بوده است.

از رقیبانتان بیاموزید

روند بهره‌برداری از انرژی خلاقانه‌تان شامل انتخاب کردن زمانی است که می‌خواهید این انرژی را مصرف کنید.
مهم نیست که چه‌کاری انجام می‌دهید، چه سعی کنید خودتان را نویسنده بنامید یا اصرار داشته باشید که شمع‌های خانگی خود را در بازار صنایع محلی بفروشید، با تحقیق دربارۀ رقیبانتان شروع کنید. می‌توانید از موفقیت‌ها و شکست‌های آن‌ها چیزهای زیادی یاد بگیرید. نیازی نیست که دوباره چرخ را اختراع کنید.
معلمان توسعۀ تجارت در Intuit چیزهای فوق‌العاده‌ای برای گفتن دربارۀ این مسئله‌دارند که چگونه عملکرد رقیب را تحلیل کنیم و از آن بهره ببریم. اساساً این موضوع دربارۀ نکته برداشتن و پیدا کردن روش منحصربه‌فرد خودتان در این حوزه است. اگر شمع‌سازی در گوشه‌ای یک شمع موم زنبورعسل دارد، به‌جای اینکه یک غرفه شمع زنبورعسل کنار در باز کند، یک زوایه کمی متفاوت مانند شمع‌هایی که درونشان گل دارند را در نظر بگیرید.
لزومی ندارد تمام انرژی خلاقانه را برای فهمیدن اینکه مردم چه دوست دارند صرف کنید؛ در عوض، به رقبا گوش کنید و جایی را انتخاب کنید که آن‌ها ترک کرده‌اند.

برای رشد خلاقیت ماجراجویی کنید

نقش مهمی که ماجراجویی در آموزش و انگیزه دادن به افراد برای تسلط بر پروسه‌های خلاقیتشان دارد غافل نشوید. هرچند وقت یک‌بار سفر رفتن، اکتشاف و فقط خارج شدن از منطقۀ راحتی‌مان باعث شگفتی در رشد خلاقیت ما می‌شود تا جایی که به سطحی از خلاقیت می‌رسیم که فراتر از درک ما است.
هر زمان دربارۀ ماجراجویی، انگیزه و رودها صحبت می‌شود، فیلم کوتاه «مکان‌های مهم» اثر فورست وودوارد عکاس و فیلمساز، ساخته‌شده در سال ۲۰۱۵ به ذهن می‌آید. این فیلم تحت تأثیر شعری ساخته شد که پدر وودوارد سال تولد او نوشته بود. در پاسخ به این شعر، وود وارد تصمیم گرفت که پدر خود را که در آن زمان ۷۷ ساله بود برای سفر قایق‌سواری به رود کلورادو ببرد. او از این سفر فیلم ساخت. یک‌چیز بسیار محرک در مورد نیروی خلاقانه محض در این فیلم وجود دارد. بدون توجه خاص یک هنرمند، این سفر فقط یکی از سفرهای قایق‌رانی مانند سایر سفرهای قایق‌رانی بود؛ اما این تیزبینی در نگاه فیلمساز، فیلم را تا حد یک اثر هنری بالابرده است. خلاقیت در ماجراجویی شکوفا می‌شود.

برای رشد خلاقیت خودتان را محدود نکنید

اغلب اوقات، ما تنها کسانی هستیم که خودمان را از تجربۀ زندگی کاملاً خلاقانه دور می‌کنیم.
ما دربارۀ نداشتن وقت کافی، مسئولیت زیاد و خیلی چیزهای دیگر شکایت می‌کنیم. حقیقت این است که در این نقطه ما به خودمان باور نداریم. زمانی که کاری را شروع می‌کنیم نصف مبارزه برای این است که باور کنیم امکان‌پذیر است.
در مرحلۀ عمل، مدیتیشن منظم یکی از بهترین ابزارها برای متوقف کردن مرزهایی است که خودمان درست کرده‌ایم. اینکه یک‌دم و بازدم ساده و سکوت چه‌کاری می‌تواند برای مغز انجام دهد شگفت‌انگیز است.
لازم نیست هیچ تصوری دربارۀ خودمان داشته باشیم. رشد خلاقیت هیچ مرزی ندارد. اجازه دهید خلاقیت در هر جنبۀ زندگی‌تان نفوذ کند و آن‌وقت درست زمانی ظاهر می‌شود که بیشتر از هر وقتی به آن نیاز دارید. با استفاده از این نکات، تمام آنچه برای حرکت در رشد خلاقیت لازم است را در اختیاردارید. لذت ببرید و نظرات خود را در این مورد با ما و کاربران ایران مدیر به اشتراک بگذارید.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده