فروش برند آماده/افزایش فروش اینستاگرام هفت روش برای افزایش فروش در اینستاگرام





افزایش فروش اینستاگرام اکثر ما عاشق مراسم و سنت‌های تعطیلات مانند هدیه‌دادن هستیم؛ بنابراین، تعجبی ندارد ۴۰درصد از مصرف‌کنندگان قبل از‌ مراسم و روزهای مهم خرید خود را آغاز می‌کنند. برای برند‌ها، این کار بدین‌معناست که زمان خرید در ایام تعطیلات است.
برای راضی‌کردن خریداران در تعطیلات و افزایش فروش اینستاگرام ، اکثر برند‌ها از قبل کار خود را در کمپین‌های فروش تعطیلاتی آغاز می‌کنند و زودتر از هر زمان دیگری برای این فصل آماده می‌شوند.
بررسی موردی: در سال ۲۰۱۹، Dunkin’ مجموعۀ جدید غذاهای پاییزی و نوشیدنی‌ها را در فروشگاه‌های سراسر ایالات متحده از ۲۱آگوست، شش روز زودتر از رقبای اصلی خود، Starbucks و Pumpkin Spice Latte (PSL)، به‌نمایش گذاشت.

افزایش فروش اینستاگرام در فصل تعطیلات ؛ چرا و چگونه؟

تقریباً ۴۰درصد از کل خریدهای تجارت الکترونیکی در فصل تعطیلات قبلی، با تلفن هوشمند انجام شده است؛ به‌عنوان یکی از سریع‌ترین سیستم‌عامل‌های بصری، اینستاگرام به بازاری مناسب برای خرید آنلاین تبدیل شده است؛ به‌گونه‌ای که ۸۰درصد از کاربران حداقل یک برند را روی این پلتفرم دنبال می‌کنند و ۶۰درصد از اینستاگرامی‌ها محصولات درون برنامه‌ها را کشف می‌کنند و یک‌سوم آن‌ها بیشترین بازدید را از کسب‌و‌کار‌ها می‌کنند.
به‌عبارت ساده‌تر، احتمالاً مخاطب هدفتان آمادۀ کشف و خرید هدایای تعطیلات در اینستاگرام است. به‌علاوه، فروش برند‌ها روی سیستم‌عامل آسان است و شرکت ها برچسب‌های محصول و خرید استیکرهای فروشگاه اینستاگرامی‌ و پرداخت درون‌برنامه‌ای را تعریف می‌کنند.
بهتر نیست اگر بتوانید افزایش فروش اینستاگرام را افزایش دهید؟ برای استفادۀ بیشتر از خرید در فصل تعطیلات، ببینید اینستاگرام فصل قبل برای برند‌های برتر چه کار کرده است و از آن‌ها یاد بگیرید.

چگونه می‌توانید افزایش فروش اینستاگرام را محقق کنید؟

مشتریان امروزی دانا هستند. قبل از تصمیم‌گیری دربارۀ خرید، زمان و تلاش زیادی برای تحقیق لازم نیست؛ بنابراین، خرید‌و‌فروش در حال افزایش است. زمانی‌که نوبت بسته‌شدن فروش فصلی فرامی‌رسد، تردید مشتری بزرگ‌ترین دشمن شماست‌؛
ازاین‌رو، مهم است بدانید چگونه می‌توانید خریداران تعطیلاتی خود را تشویق کنید تا بلافاصله خریدشان را انجام دهند. درادامه، به هفت روش آزمایش‌شده برای افزایش فروش فصلی در اینستاگرام را اشاره می‌کنیم.

۱٫ برای افزایش فروش اینستاگرام از پیشنهادها و معامله‌های زمان‌دار استفاده کنید

باور کنید یا نه، پیشنهادها و معامله‌های زمان‌دار هنوز به‌کار می‌آیند. اگرچه مردم این تاکتیک بازاریابی را به‌خوبی می‌شناسند، ترس از از‌بین‌رفتن اثر (FOMO) تأثیر زیادی بر آن‌ها می‌گذارد؛
بنابراین، مشتریان عجله دارند که در دورۀ زمانی خاصی برای دریافت هدیه از شما خرید کنند. بسیاری از برند‌ها وقتی با کمیابی مواجه می‌شوند، نتایج بسیار خوبی کسب می‌کنند. برای مثال، اجازه دهید استارباکس را در نظر بگیریم.
به‌افتخار فصل جام حذفی، این شركت جام قابل‌استفادۀ مجدد با تم تعطیلات را تولید و پیشنهاد محدودی برای خریداران فصلی به بازار عرضه كرد. استارباکس با این کار از ابتکار پایداری خود حمایت و احساس فوریت ایجاد كرد.
نمونۀ عالی دیگر لانکوم است. این شرکت می‌دانست خریداران تعطیلاتی می‌خواهند هدایای خود را شخصی‌سازی کنند؛ بنابراین، لانکوم امکان افزودن لمس انسانی را برای مشتریانش آسان‌تر کرد.
پیشنهادها و معامله‌های زمان‌داری که درست انجام می‌شوند، نتیجۀ رضایت‌بخشی به‌همراه دارند؛ بنابراین، بازاریابان باید جدول زمانی مشخصی تعیین کنند. در طول فصل تعطیلات، شرکت‌های تجارت الکترونیک بسیار درگیر هستند؛
ازاین‌رو، فراموش‌کردن تاریخ‌های مهم برای آن‌ها ساده‌تر است. استفاده از بستر انتشار رسانه‌های اجتماعی کمک می‌کند مطالبتان را از قبل برنامه‌ریزی کنید و مطمئن شوید پیشنهادها و معامله‌های حساس به‌موقع و به‌صورت زنده ارائه می‌شوند.
پس، پیشنهاد زمان‌دار خود را تبلیغ کنید و به‌یاد داشته باشید خریداران تعطیلاتی وقت زیادی ندارند؛ بنابراین، پیشنهاد خود را ساده و مختصر نگه دارید و به دنبال‌کنندگان اینستاگرامی خود بگویید چه مزایایی را چه موقع می‌توانند از همکاری با شما به‌دست آورند. پس به افزایش فروش اینستاگرام دست یابید.

۲٫ آغاز فروش فصلی و افزایش فروش اینستاگرام

برای اکثر مشتریان، خرید در فصل تعطیلات فرصتی عالی به‌منظور یافتن تخفیف‌ها و پیشنهادهای بی‌نظیر است. آیا می‌دانید ۸۸درصد از خریدهای ناگهانی ناشی از فروش هستند؟ ازآنجاکه تعداد خریداران موبایلی به‌سرعت در حال رشد است، تبلیغ فروش فصلی شما در اینستاگرام ایدۀ هوشمندانه‌ای است.

به‌گفتۀ eMarketer، ۳۸درصد از خریداران تعطیلاتی ایالات متحده قصد دارند از تلفن هوشمند برای پیدا‌کردن معامله‌ها در جمعۀ سیاه و دوشنبۀ سایبری، بزرگ‌ترین روزهای فروش سال، استفاده کنند.
اگر می‌خواهید دنبال‌کنندگانتان را به مشتری تبدیل کنید، فروش فصلی خود را آغاز و تخفیف جذابی ارائه کنید. مثالی عالی از این استراتژی، در اقدام شرکت JCrew دیده می‌شود. ارائۀ ۵۰درصد تخفیف برای اکثر کالاهای گران باعث ایجاد حواشی در اطراف شرکت و محصولاتش می‌شود. پست زیر JCrew تقریباً شانزده‌هزار لایک و بیش از ۳۷۰ نظر از مشتری دریافت کرده است.
برای انجام فروش فصلی مشابه در اینستاگرام، از ابزارهای نظارت بر رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید تا قبل از کار، درک کنید مشتریان از برندتان چه انتظاری دارند. با تجزیه‌وتحلیل بازخورد مشتری و بررسی‌ها و سؤال‌ها و شکایت‌ها، می‌توانید نیازهای مشتری را برآورده کنید و با این کار، دلیل محکمی برای انتخاب برندتان در بین صدها برند رقیب برایشان رقم بزنید.
پس، زمانی‌که فروش فصلی خود را در اینستاگرام تبلیغ می‌کنید، جست‌وجو در پیشنهادهایتان را برای کاربران علاقه‌مند آسان کنید؛ چه ازطریق برچسب‌های محصول و چه ازطریق انتشار استوری‌های خرید اینستاگرامی.

۳٫ ایدۀ هدیه را در لحظۀ آخر به ‌اشتراک بگذارید

اکثر مشتریان تا آخرین لحظه منتظر خرید هدایای تعطیلات هستند. در مطالعه‌ای مشخص شده است ۵۲درصد از خریداران تعطیلاتی بعضی از خریدهای تعطیلاتی خود را در سوپرشنبه، آخرین شنبۀ قبل از کریسمس، انجام می‌دهند.
این خریداران فرصت زیادی برای کشف محصولات مختلف شرکت‌های گوناگون تجارت الکترونیک اینستاگرامی ‌ندارند؛ بنابراین، از برندی تجاری خرید می‌کنند که به آن‌ها کمک می‌کند آنچه می‌خواهند، دریافت کنند. ازاین‌رو، برند‌ها می‌توانند ایدۀ هدیه را در لحظۀ آخر ایجاد کنند تا زندگی خریدارانی آسان‌تر شود که دیر اقدام کرده‌اند.درادامه، نحوۀ انجام این کار به‌وسیله‌ی شرکت Gap آورده شده است. این شرکت گزینه‌های عالی برای هدیه را نشان و قول داد آن‌ها را قبل از کریسمس تحویل می‌دهد.
Madewell نمونۀ عالی دیگری از شرکتی است که ایدۀ هدیه در لحظۀ آخر را ارائه می‌دهد. سال گذشته، این شرکت برای تبلیغ محصولات تعطیلاتی‌اش، پستی با توقف چشمگیر در اینستاگرام منتشر کرد. Madewell نه‌تنها فهرست هدایای عالی را با مشتریان خود به‌اشتراک گذاشت؛ بلکه ۲۵درصد تخفیف به خریداران لحظه‌آخری ارائه داد.
اکثر خریداران خرید تعطیلاتی را بسیار احاطه‌شده می‌دانند؛ بنابراین هنگام تصمیم‌گیری برای خرید، از برند تجاری کمک می‌گیرند. اگر می‌خواهید در فروش فصلی فوریت ایجاد کنید، باید از خریداران لحظه‌آخری مراقبت کنید و به‌اشتراک‌گذاشتن ایدۀ هدیه در لحظۀ آخر روشی اثبات‌شده برای ارائۀ کمک‌های کارآمد است که اعتماد و فروش برند را افزایش می‌دهد.
پس، با تعداد زیادی پروفایل کسب‌وکار برای افزایش فروش اینستاگرام ، این روند را ادامه دهید تا بدانید چه نوع پست‌هایی برای مشتریان امروزی بهتر است. اینکه شرکتی بزرگ یا کوچک هستید، ایدۀ مناسبی برای ایجاد پست‌های انیمیشن در اینستاگرام است که توجهات را جلب و کمک می‌کند از شلوغی دور شوید.

۴٫ تخفیف زیاد یا مسابقه‌ای ایجاد کنید تا افزایش فروش اینستاگرام را ببینید

فصل جشن، دوره‌ای عالی برای هدیه‌دادن به مشتریان به‌خاطر درکنار شما بودن است. در‌حالی‌که ارسال کارت‌های تعطیلات شخصی برای هر مشتری ممکن است شگفت انگیز اشد، هدیۀ اینستاگرامی ‌یکی دیگر از راه‌های عالی برای پاداش‌دادن به مشتریان وفادار است.
از دیدگاه روان‌شناختی ثابت شده مقاومت دربرابر چیزهای رایگان سخت است؛
بنابراین، دادن هدایای اینستاگرامی ‌به بهبود تعامل و افزایش آگاهی از برند و فروش فصلی کمک می‌کند. وقتی کارت‌های رایگان برند تجاری یا گواهی هدیه جایزه می‌دهید، محصولات و خدمات تعطیلاتی خود را برجسته می‌کنید. این کار بدین‌معناست که آن‌ها را بدون داشتن فروش زیاد تبلیغ کرده‌اید.
مثالی از لولوس را در نظر بگیرید. دادن گواهی هدیه راهی عالی برای جذب بیشتر شرکت‌کنندگان در مسابقه است؛ زیرا برنده می‌تواند کالای مناسب را برای نیازها و خواسته‌هایش انتخاب کند.
اگر می‌خواهید مسابقه‌تان را شلوغ کنید، مبلغ کارت هدیه را افزایش دهید و دلیل محکمی برای دنبال‌کنندگان اینستاگرامی ‌خود برای شرکت در مسابقه ارائه دهید. اجازه دهید به عملکرد ASOS نگاه بیندازیم.
زمانی‌که به اینستاگرامی‌ها فرصتی می‌دهید رایگان چیزی به‌دست آورند، توجه آن‌ها را جلب می‌کنید. این یعنی روشی اثربخش در هزینۀ دیگر برای تبلیغ محصولات فصلی‌تان. هرچه مشتریان بالقوه‌تری از صفحۀ اینستاگرامتان بازدید کنند، محصولاتی بیشتری نیز می‌توانید بفروشید.
پس، برای استفادۀ بیشتر از بخش اعظم فروش فصلی، نیاز دارید نحوۀ عملکرد آن را درک کنید. اگر می‌خواهید مشارکت را بسنجید، از تجزیه‌وتحلیل داخلی اینستاگرام استفاده کنید یا برای کسب بینش‌های پیشرفته، بهترین ابزار بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را بیابید.

۵٫ حمل‌و‌نقل رایگان و بسته‌بندی هدیه را ارائه دهید

حمل‌ونقل رایگان و بسته‌بندی هدیه در طول تعطیلات دست‌به‌دست هم می‌دهند. حقیقت ناخوشایند برای برخی فروشندگان این است که ۷۵درصد از خریداران انتظار ارسال رایگان سفارش‌های آنلاینشان را دارند.
برای برندها، این کار بدین‌معناست که طبق آمار خرید تعطیلات، حمل‌ونقل رایگان عنصر مهمی ‌در کمپین‌های بازاریابی تعطیلاتی شماست. اگر نمی‌توانید حمل‌ونقل رایگان ارائه دهید، می‌توانید برای زمان محدود حمل‌ونقل را کم کنید.
زمانی‌که نوبت به بسته‌بندی هدیه می‌رسد، بسیاری از افراد معتقدند این حالت روحیه و نگرش به هدیه را بهبود می‌بخشد و ۲۸درصد از آمریکایی‌ها می‌گویند آن‌ها را بیشتر در «روحیۀ تعطیلات» قرار می‌دهد.
با‌این‌حال، ۵۲درصد از خریداران تعطیلات دوست ندارند بسته‌بندی هدایا را انجام دهند؛ زیرا زمان زیادی طول می‌کشد. بهتر نیست اگر بتوانید زندگی مشتریانتان را آسان‌تر کنید؟
Target اهمیت بسته‌بندی هدیه را می‌داند؛ ازاین‌رو در زمان پرداخت، پیشنهاد می‌کند بسته‌بندی هدیه را به سفارش اضافه کند. برای اطمینان از اطلاع مشتریان از این خدمت، شرکت یادشده بسته‌بندی را در اینستاگرام تبلیغ می‌کند:
خریداران تعطیلاتی در حال شکار معامله‌ها هستند و هیچ رازی نیست که آن‌ها می‌خواهند هدایای مناسب خود را به‌موقع دریافت کنند. اگر حمل‌ونقل رایگان و بسته‌بندی هدیه را نیز ارائه دهید، به‌احتمال زیاد شرکتتان مشتری بیشتری خواهد داشت که از هر دو مزایای برندها سود می‌برند.
پس، ازآنجاکه بیشترِ شرکت‌ها خدمات بسته‌بندی هدیه را ارائه نمی‌دهند، ترکیب حمل‌ونقل رایگان با بسته‌بندی هدیه فرصتی مناسب برای برآورده‌کردن نیازهای مشتریان و پیش‌افتادن از رقبا است.

۶٫ به احساسات متوسل شوید

فصل جشن اغلب احساس گرما و شادی و تعلق‌خاطر را القا می‌کند. این برهه زمانی عالی برای استفاده از تاکتیک‌های نوشتن احساسی است که می‌تواند بر رفتار مصرف‌کننده برحسب نیاز به برند‌ها تأثیر بگذارد.
اگر پیام‌های برند تجاری‌تان به احساسات مصرف‌کنندگان متوسل شود، احتمالاً مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد؛ چراکه افراد بیشتر روی احساسات عمل می‌کنند.
درحقیقت، مطالعۀ آنتونیو داماسیو، دانشمند علوم اعصاب، ادعا می‌کند تصمیمات تا حد زیادی احساسی هستند و منطقی نیستند؛ بنابراین، افرادی که به‌دلیل شرایط پزشکی نمی‌توانند احساسات را برانگیخته کنند، در تصمیم‌گیری مشکل دارند.
با نوشتن پست برای خریداران تعطیلاتی، می‌توانید محرک‌های عاطفی زیر را در کمپین بازاریابی تعطیلاتی خود قرار دهید:
  •  ترس
  •  متعلقات
  •  لذت فوری
  •  زمان
با استفاده از جذابیت عاطفی در پیام‌هایتان، احساسات را در بین مشتریان بالقوۀ خود برانگیخته و آن‌ها را ترغیب می‌کنید تا سریع‌تر عمل کنند.
درادامه، نحوۀ انجام MyBrightJournal آمده است.
بسیاری از افراد اعتقاد دارند تعطیلات زمان پرمعنی برای درکنار خانواده و دوستان بودن است؛ پس این فصل زمان مناسبی برای بهره‌گیری از قدرت نوستالژی است. درادامه، بررسی می‌کنیم شرکت Chupi چگونه این کار را انجام داد.
در اولین احساس شرمندگی، به‌نظر می‌رسد استفاده از بازاریابی عاطفی در کمپین‌های تعطیلاتی فوریتی ایجاد نمی‌کند. با‌این‌حال، استفاده از محرک‌های عاطفی راهی اثبات‌شده برای برقراری ارتباط با مخاطبان ازطریق محتوا و تأثیرگذاری بر تصمیم‌گیری آن‌هاست.
مردم ادعا می‌کنند تا آخر تعطیلات احساس پررنگ‌تری دارند و هیجان‌زده می‌شوند؛ بنابراین، استفاده از محرک‌های عاطفی در کمپین بازاریابی تعطیلاتی‌تان مردم را به خرید از برند شما ترغیب می‌کند. پس برای به‌دست‌آوردن نتایج بهتر، می‌توانید مجموعه پست‌های عاطفی برای انتشار در اینستاگرام برنامه‌ریزی کنید.

۷٫ در روند افزایش فروش اینستاگرام محتوای کوتاه‌مدت منتشر کنید

تنها در سه سال گذشته، استوری‌های اینستاگرامی ‌محبوبیت پیدا‌کرده‌اند و روزانه پانصدمیلیون حساب از این محتوای کوتاه‌مدت استفاده می‌کنند. در طول ۲۴ ساعت، استوری اینستاگرام احساس فوریت ایجاد می‌کند؛
زیرا کاربران می‌ترسند چیز مهمی ‌را از دست بدهند. برای برند‌ها، این کار به‌معنای اثباتی دیگر برای رسیدن به مخاطبان و ارسال سریع پیام برند تجاری است.Young and Reckless برای تبلیغ فروش بزرگ خود در تعطیلات، تبلیغات استوری در اینستاگرام را اجرا کرد که به بازگشت شش‌برابر هزینۀ تبلیغات منجر شد.
البته مثال‌های موفق دیگری درزمینۀ استفاده از تبلیغات استوری و افزایش فروش اینستاگرام ، ازجمله شرکت Made.com وجود دارد. این شرکت برای تبلیغ فروش زمستانی خود، در استوری‌های اینستاگرام کمپینی راه‌اندازی کرد که ۶۹درصد به افزایش بازدۀ هزینۀ تبلیغات و ۴۴درصد به افزایش ترافیک وب‌سایت و ۲۸درصد به افزایش تعداد بازدیدکنندگان جدید کمک کرد.
اگر وقت و هزینه برای انجام تبلیغات استوری‌های اینستاگرامی ‌ندارید، با انتشار نتایج فوق‌العاده، باید نتایج عالی کسب کنید. اینستاگرام ویژگی‌های خاصی برای کسب‌وکارها ارائه می‌دهد که به آن‌ها کمک می‌کند سریع‌تر به اهداف خود برسند.
برای مثال، می‌توانید احساس نیاز اضطراری را با برچسب شمارش معکوس ایجاد کنید. این ویژگی مخاطبانتان را دربارۀ وقایع مهم به‌یاد می‌آورد؛ بنابراین، می‌توانید یک‌بار با شروع برچسب شمارش معکوس، استوری را با برچسب شمارش معکوس ارسال و تاریخ را مشخص کنید تا زمان پایان آن به‌گونه‌ای باشد که طرفداران هرگز چیز مهمی ‌را از دست ندهند.
پس با طول عمر محدود، استوری‌های اینستاگرام مشتریان را به خرید سریع ترغیب می‌کنند؛ زیرا می‌ترسند چیز مهمی ‌را از دست بدهند؛ به‌همین‌دلیل، می‌خواهید احساس فوریت ایجاد و کاربران را ترغیب کنید تا سریع‌تر اقدام کنند. پس، استفاده از این محتوای کوتاه‌مدت انتخابی مناسب است.

افزایش فروش اینستاگرام را به‌عنوان بخشی از برنامۀ تعطیلات قرار دهید

با محبوبیت روزافزون اینستاگرام در بین مشتریان، این پلتفرم به بازار مهمی برای برند‌های تجارت الکترونیک تبدیل شده است که می‌خواهند در فصل تعطیلات، افزایش فروش اینستاگرام را تجربه کنند. بیش از ۲۵میلیون کسب‌وکار در این پلتفرم وجود دارند؛
بنابراین، ارسال محتوای اینستاگرامی ‌که باعث ایجاد فوریت در فروش فصلی می‌شود، روشی اثبات‌شده برای کمک به دنبال‌کنندگان در تصمیم‌گیری سریع‌تر دربارۀ خرید است. 09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند ( پرينگلز pringles )
فروش برند ( زامورا Zamoora)
فروش برند تاچيسان Tachisan
فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده