فروش برند آماده/ نقش تجارت الکترونیکی در افزایش فروش برندها




احتمالا برای افزایش درآمد خود در سال آتی برنامه‌ریزی کرده‌اید، ولی افزایش فروش و درآمد شما از چه منبعی به دست خواهد آمد؟ از افزایش نیروی فروش؟ ورود به بازارهای جدید یا نوآوری در محصولات؟ یکی از منابع بسیار خوب برای دستیابی به مشتریان جدید، تجارت الکترونیک است.

شواهد نیز این گفته را تأیید می‌کند؛ در جمعه‌ی سیاه (Black Friday، روز بعد از شکرگزاری در آمریکا که اولین روز خرید کریسمس است) گذشته، میزان فروش بسیار پایین بود، در حالی‌که در دوشنبه‌ ی سایبری (Cyber Monday، نخستین دوشنبه‌ی بعد از روز شکرگزاری در آمریکا که روز خرید آنلاین و تخفیف‌های هیجان‌انگیز است) میزان فروش بسیار بالا بود که نشان می‌دهد تمایل مردم به خرید اینترنتی روزبه‌ روز افزایش می‌یابد.در این مقاله قصد داریم ۶ استراتژی تجارت الکترونیک را که موجب افزایش فروش و سودآوری می‌شود، به‌ طور خلاصه بیان کنیم.
در آخرین پیش‌بینیِ میزان فروش در تجارت الکترونیک و تجارت بر بستر شبکه‌های تلفن همراه (m-commerce) در ایالات متحده در وب‌سایت eMarketer، برآورد شد که تجارت الکترونیک ایالات متحده، در سال ۲۰۱۳، درآمدی معادل ۲۶۲/۳ میلیارد دلار خواهد داشت که افزایش سالانه‌ای به میزان ۱۶/۴ درصد را نشان می‌دهد که اندکی بالاتر از افزایش ۱۶/۲ درصدی در سال پیش از آن است. eMarketer برآورد می‌کند تا سال ۲۰۱۷، مبلغی به میزان ۴۴۰ میلیارد دلار از فروش با نرخ رشد مرکب سالانه‌ای (CAGR) به میزان ۱۳/۸ درصد حاصل شود. پرسشی که مطرح می‌شود این است که کسب‌و‌کارهای کوچک چگونه می‌توانند سهمی از این انفجار تجارت الکترونیک داشته باشند ؟

۱. هدف قرار دادنِ بخشی از مخاطبان آنلاین

در تجارت الکترونیک باید برای خود «قلمرو» ایجاد کنیم، یعنی برای دستیابی به مخاطبانی که علاقه یا ویژگی مشترکی دارند، وب‌سایتی تعریف و طراحی کنیم. محصولات یا خدمات شما هر چه باشد، باید ابتدا بازار ویژه‌ی شرکت خود را تعریف کنید، یعنی جایی که می‌توانید به صورت آنلاین و با محصولات و خدمات اختصاصی خود در آن نفوذ کنید.

۲. شخصی کردن

بازدیدکنندگان وب‌سایت شما خواهان تجربه‌های منحصربه‌فردی هستند که به نیازها و علایق آنها پاسخ دهد. فناوری در دسترس همه قرار دارد و همه می‌توانند اطلاعاتی را در ارتباط با علایق و ترجیحات تک‌تک خریداران به دست بیاورند و مجموعه‌ای از محصولات را ایجاد کنند و هر یک از خریداران را به شیوه‌ای منحصربه‌فرد و متناسب با ترجیحات و علایق او به خرید تشویق کنند.

۳. تولید محتوا برای ایجاد چسبندگی

یکی از استراتژی‌های تجارت الکترونیک موفق، استفاده از جمع‌سپاری محتوا برای «چسبندگی» (Stickiness، ویژگی‌ای که میانگین مدت زمانی را که هر بازدیدکننده در وب‌سایت باقی می‌ماند، تحت تأثیر قرار می‌دهد) وب‌سایت برای خریداران بالقوه است. برای نمونه، وب‌سایت آمازون میلیون‌ها مصرف‌کننده را با تشویق آنها به بیان نظراتشان در مورد اقلامی مانند کتاب و سی‌دی جذب کرد. شما نیز باید استراتژی خاصی داشته باشید تا به مشتریان بالقوه‌ی خود کمک کنید تا بتوانند از طریق جست‌وجو در گوگل، وب‌سایت شما را پیدا کنند. برای این منظور می‌توانید از کلمات کلیدی و متاتگ‌ها استفاده کنید و رتبه‌ی وب‌سایت خود را در نتایج جست‌وجو بالا ببرید.

۴. معطوف کردنِ مرور در اینترنت به بخش‌های هدف

طراحی وب‌سایت متناسب با برند و ناوبری که ساختار مناسبی دارد، هنوز هم از مؤلفه‌های اصلی برای جذب مخاطب و ترغیب آنها به بازگشت دوباره به وب‌سایت شماست. شما می‌توانید تجربه‌ی مرور در اینترنت کاربران در تمام پلت‌فرم‌های آنلاین را به تجربه‌ای جذاب و دلنشین تبدیل کنید. برای نمونه اگر قصد دارید به دانشجویان کوله‌پشتی بفروشید، از رنگ‌های زنده و طراحی پر زرق و برق استفاده کنید تا حسی از جوانی و سرزندگی در آنها ایجاد کنید.

۵. یکپارچه‌سازی در تمام کانال‌های توزیع

محصولات و خدمات خود را با استفاده از روش‌ها و کانال‌های مختلف (مانند فروشگاه، وب‌سایت، فروش تلفنی و غیره) عرضه کنید و به مصرف‌کنندگان (از هر روش خریدی که استفاده می‌کنند) امکان دهید تا برند شما را به صورتی سازگار و یکسان تجربه کنند، ولی محصولاتی که از طریق کانال‌های مختلف به فروش می‌رسانید، باید به اندازه‌ای متفاوت باشند که تفاوت قیمت‌ها را توجیه کند.

۶. سرمایه‌گذاری روی تلفن همراه

تجارت بر بستر تلفن همراه، نرخ رشد سالانه‌ای بیش از ۱۳۰درصد دارد. اگر پلت‌فرمی قوی برای تجارت بر بستر تلفن همراه نداشته نباشید، در طول چند سال آینده شاهد کاهش چشمگیر درآمد خود خواهید بود. برای اینکه همچنان بتوانید با سایر برندها رقابت کنید، باید خدماتی (مانند پیگیری وضعیت تحویل سفارش، اطلاع در لحظه، تماس با یک کلیک، نقشه‌ها و نمایش اطلاعات محصول) را ارائه دهید که از طریق تلفن همراه قابل دسترسی باشند.


(میهن برند)
میهن برند بزرگترین سایت در خصوص خرید و فروش برند،واگذاری برند،برند آماده خشکبار و حبوبات، برند آماده برای فروش برند مواد غذایی،فروش برند مواد شستشو، فروش برند مواد ضد عفونی ، فروش برند خوراکی و .... جهت ارتباط با مجموعه میهن برند با مشاوران مجموعه میهن برند در 24 ساعت از شبانه روز میتوانید در ارتباط باشید.

09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده