اهمیت ثبت برند روغن زیتون و فروش برند آماده روغن زیتون

فروش برند


خواص شگفت انگیز روغن زیتون

روغن زیتون به سلطان روغن های گیاهی معروف است و قدمت آن به هزاران هزار سال می رسد ، از روغن زیتون علاوه بر پخت و پز، در تهیه مواد آرایشی و بهداشتی، صابون، صنایع دارویی ، سوخت برای چراغ های قدیمی استفاده می کنند. مصرف یک قاشق روغن زیتون در روز از بروز بسیاری از مشکلات جسمی جلوگیری می کند. در طب اسلامی نیز به خوردن روغن زیتون توصیه شدم و پیامبر ما در این باره می فرماید :زیتون بخورید و روغن آن را به بدن بمالید که هفتاد مرض را شفا می بخشد.
خواص روغن زیتون

خواص جادویی روغن زیتون بر سلامتی

  • روغن زیتون از ابتلا به بیماری های قلبی جلوگیری می کند.
  • نوعی آنتی اکسیدان در روغن زیتون وجود دارد که سلول های قرمز خون را از صدمه دیدن محافظت می کند.
  • مصرف 2 قاشق غذاخوری روزانه به مدت 1 هفته سبب کاهش چشمگیر کلسترول و افزایش آنتی اکسیدان های خون می شود.
  •  روغن زیتون تنها روغنی است که معده می تواند بسیار خوب آن را تحمل کند. روغن زیتون عملکرد محافظتی برای معده داشته و این ارگان را از زخم و التهاب محافظت می کند.
  • روغن همچنین از تشکیل سنگ های صفراوی جلوگیری می کند.•    روغن زیتون به دلیل داشتن انواع اسیدهای چرب اشباع نشده کلسترول خون را کاهش می دهد و از لخته شدن خون جلوگیری کند.
  •  مصرف روغن زیتون میزان قند خون و انسولین را متعادل می کند.
  • خوردن روغن زیتون قبل از غذا از بروز زخم معده جلوگیری می کند.
  • مصرف روزانه یک یا دو قاشق غذاخوری روغن زیتون به همراه لیمو یا قهوه از بروز یبوست به خصوص در روده های آسیب دیده جلوگیری می کند.
  • درمان افسردگی:بر اساس یک تحقیق انجام شده در دانشگاه پاریس پالماس د گرن کناریا در اسپانیا روغن زیتون که دارای چربی های غیر اشباع می باشد می تواند خطر ابتلا به افسردگی را کاهش دهد.
  • روغن زیتون حاوی مقادیر زیادی اسید اولئیک می باشد که این اسید خطر ابتلا به برخی سرطان ها را کاهش می دهد.
  • چربی های موجود در روغن زیتون از بدن در برابر بیماری دیابت نوع دوم، محافظت می کنند و افراد مبتلا به بیماری دیابت نوع دوم، با مصرف این روغن می توانند از پیشرفت بیماری جلوگیری کنند.

تاثیر روغن زیتون در کاهش وزن

متخصصان تغذیه معتقدند که مصرف روغن زیتون برای کاهش وزن بسیار موثر است. خوردن روزانه یک قاشق غذاخوری روغن زیتون می تواند به کاهش وزن کمک کند، این اثرات به علت قدرت جاذب اسید چرب موجود در روغن زیتون یعنی اولئیک اسید باشد که باعث کاهش اشتها در افراد می شود.
اما توجه داشته باشید که مصرف زیاد روغن زیتون به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا خوردن بیش از یک قاشق روغن زیتون در روز علاوه بر اینکه کالری مصرفی را افزایش می دهد می تواند منجر به اسهال شود.

تاثیر روغن زیتون بر زیبایی پوست

اگر می خواهید طبیعی ترین و بهترین کرم و ماده آرایشی را برای طراوت پوست خود انتخاب کنید،می توانید روغن زیتون به پوست خود بمالید.روغن زیتون به علت خواص زیادی که برای پوست دارد روغن زیبایی می نامند زیرا اسید های چرب روغن زیتون سلول ها را به صورت یکدست در کنار هم قرار داده و موجب ساخت عروق بیشتر در کنار سلول های پوستی می شود. افزایش خون رسانی به این سلول ها، پوست را صاف تر و درخشنده تر می کند. روغن زیتون از خشکی پوست جلوگیری کرده و رطوبت کافی را به پوست می رساند. روغن زیتون همچنین باعث کاهش چین و چروک و آثار ناشی از اشعه خورشید مانند تیره شدن و زبری پوست و می توان از آن به عنوان مرطوب کننده پوست دست و پا، صورت استفاده کنیم.


اقدامات لازم جهت ثبت برند روغن زیتون

انتخاب نام برند روغن زیتون

برند میبایست نوآوری و ابتکار داشته باشد.به عبارتی می توان گفت برند نباید تکراری و یا مثل برندهای استفاده شده قبلی باشد.علامت تجاری میبایست به گونه ای طراحی، ترسیم و تعیین می گردد که باعث خطا، اشتباه، فریب و گمراهی مخاطب نشود.علامت تجاری نباید به گونه ای باشد که در نظر مشتری ایجاد اشتباه کرده و او را در تشخیص و تشخیص علامت تجاری دیگر که قدری با هم مشابهت دارند، دچار سردرگمی و انتخاب نادرست نماید.

مشخصات جغرافیایی، نشانه محل و نام های مبدا در برند روغن زیتون

علامت ” مشخصات جغرافیایی ” برای محصولاتی مورد استفاده قرار می گیرد که ریشه جغرافیایی مشخص و کیفیت و شهرتی دارند که به آن محل بستگی دارد. کیفیت محصولات کشاورزی، اصولاً از محل تولید آنها تاثیر می گیرد. نشانه جغرافیایی اصولاً برای محصولات کشاورزی به کار می رود، اما همیشه این اتفاق نمیفتد. این گونه برند ها ممکن است برای نشان دادن کیفیت یک محصول ساخته شده بوسیله عوامل انسانی مقیم محل ساخت کالا باشد.

نام مبدا

نام مبدا یکی از اشکال نشانه های جغرافیایی برای محصولاتی می باشد که دارای کیفیت ویژه ای هستند که این کیفیت به فضای جغرافیایی که در آن به دست آمده پیوسته است. لذا معنی نشانه جغرافیایی دربرگیرنده نام مبدا است.لازم به ذکر است که ” نام های عام محصولات یا اسامی جغرافیایی، که خریدار را نسبت به مبدا و کیفیت محصولات گمراه کند، علامت مشخصه تجاری محسوب نمی شود “.
در ادامه ثبت کریم خان مدارک لازم جهت ثبت برند روغن زیتون را ارائه می دهد.

مدارک لازم جهت ثبت برند روغن زیتون

ثبت برند به دو صورت امکان پذیر است :
  1. ثبت برند حقیقی
  2. ثبت برند حقوقی

مدارک لازم برای ثبت برند شخص حقیقی

  • کپی شناسنامه و کارت ملی شخص مالک جدید
  • اصل سند صلح
  • اصل گواهی مصدق ثبت علامت

مدارک لازم برای ثبت برند شخص حقوقی

  • روزنامه رسمی تاسیس
  • روزنامه رسمی آخرین تغییرات
  • کپی شناسنامه و کارت ملی اعضای شرکت
  • اصل سند صلح
  • اصل گواهی مصدق ثبت علامت
  • چنانچه وکیل جهت انتقال علامت تجاری اقدام کند، باید سند رسمی انتقال و وکالتنامه رسمی و پروانه مالکیت انحصاری ضمیمه لظهارنامه انتقال مالکیت گردد.
  • نکته : ثبت برند یا نام تجاری می تواند به فارسی باشد و یا به لاتین و یا به هر دو شکل انجام شود، اما افرادی که قصد دارند برند را به شکل لاتین هم به ثبت برسانند، میبایست کارت بازرگانی داشته باشند.

مراحل ثبت برند روغن زیتون

اولین اقدام جهت ثبت برند روغن زیتون ، انتخاب نام برند و اخذ استعلام از آن است. استعلام برند به این خاطر انجام می شود که قبل از استفاده ما از این نام تجاری، شخص دیگری از آن استفاده نکرده باشد و عین یا مشابه همان ثبت برند را انجام نداده باشد ، چرا که داشتن نام برند به منزله شناسایی کالا و محصول ارائه شده می باشد .پس در واقع یک برند باید کاملاَ ” جدید ” بوده و استعلام آن نشان دهنده این موضوع نباشد که توسط شخص دیگری قبلاَ به ثبت رسیده است.
در استعلام برند، به نکات ذیل توجه فرمایید :
  1. علامت تجاری شما جدید باشد.
  2. توانایی اشتباه کردن را از مشتری و مخاطب خود بگیرد. ( یعنی برند باید چنان قوی طراحی و رسم شود که مشتری سر در گم نشود و قدرت تشخیص تفکیک علائم بر روی محصولات را داشته باشد ).
بعد از انتخاب نام برند ، با مراجعه به سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir اظهارنامه ثبت برند شامل اطلاعات مالک ، مشخصات دریافت کننده ابلاغیه ، بارگذاری ضمائم اظهارنامه را کامل کنید.
اظهارنامه از تاریخ وصول از این جهات بررسی می کند :
  • از نظر شکل که براساس قوانین و مقررات باشد.
  • از لحاظ اینکه طبقه نوع کالا با طبقات مربوط مطابقت دهد.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده