داستان و تاریخچه برند میهن؛فروش برند آماده

فروش برند


زندگی نامه صاحب کارخانه بستنی میهن

مدیرعامل بستنی میهن، ایوب پایداری زمانی خود یک بستنی فروش ساده در خیابان های تهران بود او با همت و تلاش خود امروزه صاحب یکی از بزرگترین شرکت های بستنی در خاورمیانه است.
فردی که در خیابان دست فروشی می کرد الان بزرگترین شرکت بستنی فروشی خاورمیانه را دارد او بسیار تلاش کرده است تا به این مقام در دنیا برسد. او هم اکنون بستنی های شرکت خود را در خارومیانه صادر می نماید.
(فروش برند)


ایوب پایداری صاحب شرکت میهن

ایــن که اکنون در چه جایگاهی قرار دارید مهم نیست، بلکه ایــن تلاش شماســت که ازین پس می تواند در راه رشد و موفقیت، شما را یاری کند، مانند ایوب پایداری که بستنی فروش سیار بود و اکنون بستنی میهن را به تمام ایران عرضه می کند. مسئول یکی از دفاتر خدمات بیمه در اسلامشهر تعریف میکرد که همه جوانانی که به دنبال کار در ایــن منطقه میگردند فقط یک آرزو دارند و آن شروع کار در «کارخانه میهن» اســت، او می گفت وقتی لیست های بیمه ایــن شرکت رد می شود همه کارمندان دفترشان باید بسیج شوند تا بتوانند کارهای ایــن مجموعه صنعتی را با تعداد پرشمار کارگران و کارمندان انجام دهند.(فروش برند)
کارخانه ای با بیش از ۹ هزار کارگر که باید از آن به عنوان بزرگترین واحد صنعتی حاشیه شهر تهران یاد کرد، کارخانه ای که اگر از جاده اسلامشهر به سمت ساوه حرکت کرده باشید عظمت و بزرگی آن را از کنار اتوبان به خوبی میبینید، کارخانه بستنی سازی که تصویر آن در ذهن بسیاری از مردم با آگهی های نوستالژیکش نقش بسته اســت.
واحد تولیدی که صاحب و مدیرعامل آن کسی نیست جز« ایوب پایداری» کارآفرینی که کارش را از بستنی فروشی شروع کرد و هم چنان هم خود را «یک بستنی فروش» میداند. او در یکی از مصاحبه هایش گفته: «من از روز اول بستنی فروش بودم و یاد گرفتم به ایــن دولت و آن دولت کاری نداشته باشم و تا به حال ۲۰ تا ۲۵ وزیر، مدیرکل، مسئول، اســتاندار و فرماندار و… را دیده ام. ما پول های بستنی را روزانه جمع میکنیم و به بانک میدهیم و دوباره همین سریال و برنامه را فردا و فرداهای بعد تکرار میکنیم.
کافی اســت سری به سایت کارخانه میهن و صفحه تاریخچه آن بزنید تا در یک تصویر قدیمی ایوب پایداری و برادرش را ببینید که کنار یک یخچال بستنی قدیمی سیار ایستاده اند و مشغول فروش بستنی هستند و یا در عکسی دیگری او را ببینید که چرخ بستنی را در میانه خیابان حل میدهد.(فروش برند)
عکسهایی که نماد روزهای نوجوانی برادران پایداری اســت که چند سال بعد به فکر راه اندازی کارخانه بستنی افتادند و نخستین سنگ بنای کارخانجات میهن را درسال ۱۳۵۳ در منطقه اسلامهشر و با تولید انواع بستنی های شیری و میوه ای پایه گذاشتند، دورانی که به جز یک کارخانه بستنی سازی در ایران کارخانه دیگری وجود نداشت و بخش مهمی از بستنی های کشور وارداتی بود.(فروش برند)
اکنون بیش از ۶۰ نوع بستنی و محصول در کارخانجات میهن تولید میشود و ایوب پایداری علاوه بر بازار داخلی نگاهی وسیعی نیز به صادرات دارد به شکلی که هم اکنون انواع بستنی های میهن به کشورهای حاشیه خلیج فارس، کشورهای آسیای میانه، عراق، کشورهای آسیای جنوب شرقی و چند کشور اروپایی صادر می شود. البته او بارها در گفت و گوهایش اعلام کرده اســت که هدف اول او برای فروش محصولاتش ایران اســت و بازار داخل کشور.(فروش برند)
 

میهن، کارخانجاتی با بیش از 16000 نیرو

ایوب پایداری مدیرعامل و بنیانگذار شرکت صنایع لبنی و بستنی میهن از جمله چهره های شاخص و اســتثنایی صنعت، تولید و کارآفرینی کشور اســت که از هیچ شروع کرد و حالا بعد از گذشت ۴ دهه تلاش به بزرگترین تولید کننده بستنی و شیر اســتریلیزه در ایران تبدیل شده اســت. با ۶۵ درصد سهم بازار بستنی و ۵۰۰ درصد سهم بازار تولید شیر اســتریلیزه، آماری که در سایت رسمی کارخانجات میهن به آن ها اشاره شده اســت. تعداد کارگران و کارمندان کارخانجات میهن هم اکنون بیش از 16000 نفر اســت.(فروش برند)
نیروی انسانی که چرخ کارخانجات و مجموعه شرکت های وابسته به او را می چرخانند و البته او روی آن ها تعصب بسیاری دارد تاجایی که در طول ایــن سال ها با وجود افت و خیزهای بسیار اقتصادی هیچ گاه حاضر به اخراج و کاهش کارگرانش نشده اســت.(فروش برند)
در طول بیش از ۴۰ سال گذشته ایوب پایداری برای «تولید بهترین محصول در کارخانجات میهن» همیشه بر اســتفاده از تکنولوژی های مدرن و به روز و بهترین مواد اولیه از نظر کیفیت تاکید داشته اســت، نکاتی که با نگاهی به کارخانجات میهن و محصولات آن به خوبی روشن اســت.(فروش برند)
شیر مورد نیاز کارخانه از معتبرترین دامداری های کشور و زیر نظر بخش کنترل کیفیت کارخانه تامین می شود. به گزارش سماتک همچنین کره کاکائو و پودر کاکائو مورد اســتفاده شرکت نیز از کارخانه های معتبر هلندی، آلمانی و سوئیسی خریداری می شوند و توجه به ایــن نکات باعث شده اســت محصولات میهن دارای به روز ترین اســتاندارهای کیفی مانند ISO9001، HACCP و  را داشته باشند.(فروش برند)

بازارهای صادراتی برای محصولات لبنی کدامند؟

از سوی دیگر عضو هیات‌مدیره میهن درباره بازارهای صادراتی می‌گوید: روسیه، تاجیکستان، قطر، پاکستان، کویت و… از جمله بازارهای صادراتی این صنایع لبنی محسوب می‌شوند. همچنین صنایع لبنی میهن دستیابی به صادرات 300 میلیون دلاری طی پنج سال آینده را هدف‌گذاری کرده است و اکنون کشور‌هایی نظیر عراق، افغانستان، کشورهای حاشیه خلیج فارس به طور گسترده و منظم و کشورهایی چون انگلستان و کانادا و اتحادیه اروپا به طور محدود مقاصد صادراتی محصولات میهن هستند.(فروش برند)


وضعیت کنونی علامت تجاری لبنیات و بستنی میهن

علامت تجاری لبنیات و بستنی میهن در سال ۱۳۹۲ در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شد. همچنین بر اساس یک نظرسنجی در سال ۸۹ درباره بستنی‌های محبوب ایرانی، از میان ۲۵ هزار نفری که به پرسش «از کدام برند تجاری بستنی می‌خرید؟» پاسخ داده‌اند، ۳۴ درصد نام تجاری میهن را به عنوان اولین انتخاب خود مطرح کرده‌اند و بستنی‌های رنگارنگ میهن اولین انتخاب خوردنی‌های تابستانه را از آن خود کرده است.(فروش برند)
حالا بیش از ۹ هزار و ۲۰۰ نیروی انسانی در بخش‌های مختلف این شرکت تجاری مشغول به کار هستند و نه تنها دو سایت تولیدی میهن در اسلامشهر و فلاحت فعال است بلکه بخش توزیع و پخش محصولات هم بر عهده کارکنان شرکت است.(فروش برند)
کمتر برندی از روزگار کودکی ما تاکنون دوام آورده، اما میهن یکی از این نام‌های ماندگار است.



09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده