فروش برند شوینده

فروش برند


آیا مواد شوینده و بهداشتی ثبت شرکت لازم دارند ؟

در دنیای فعلی به یقین می توان گفت اهمیت به نظافت و پاکیزگی در کل جهان امری ضروری و غیر قابل انکار می باشد که همین امر باعث شده است روز به روز حجم تقاضا برای انواع مواد شوینده بالا برود و به تناسب حجم گسترده ای از مواد شوینده با ترکیبات قوی تر و در رنگ های مختلف و اسانس های جدید به بازار جهانی عرصه شود. مواد شوینده، تنها محصولاتی هستند که میزان تقاضا برای آن ها درهمه نقاط جهان به صورت یکسان باشد. منظور از مواد شوینده، موادی هستند که ذره های چربی و چرک را از پارچه ها و یا اجسام دیگر بزدایند که در انواع مختلف تهیه می شوند. با پيدايش بيماريهايي مانند انواع هپاتيت ها و همچنين بازگشت بيماريهاي عفوني فراموش شده اي مانند سل و مهم تر ويروس کرنا، اهميت مصرف محصولات بهداشتي بيش از بيش مشخص شده است.

به طوري كه تحولات عمده اي در نحوه توليد، ثبت شرکت مواد شوینده و بهداشتی و مصرف فرآورده هاي شوينده بهداشتي پدیدار شده است. اهمیت دادن به مسائل بهداشتی سبک زندگی جدیدی را برای مردم جهان رقم زده است، و این خود دلیل اصلی رشد بازار مواد شوینده در جهان به شمار می رود. بازار مواد بهداشتی و شوینده خانگی و صنعتی پتانسیل زیادی جهت رشد دارد، علاقه مندان به فعالیت در این حوزه، می توانند با ثبت شرکت تولید مواد شوینده و بهداشتی در زمینه تولید محصولات بهداشتی و مواد شوینده و پاک کننده قدم به عرصه بازار کار بگذارند و فعالیت تجاری خود را شروع کنند. البته امروز نیاز به شوینده های ایمن و مطمئن برای پوست و بدن بسیار حائز اهمیت می باشد، شوینده های ضروری جهت دندان و دهان انسان همچنین برای حیوانان خانگی و اهلی ، شوینده هایی برای بهداشت خانه، لباس، دیوار ، ظروف و … نیاز می باشد، به طورکلی می توان شوینده ها را به چند دسته متفاوت خانگی ، صنعتی، انسانی و غیر انسانی، شوینده های شیمیایی ، طبیعی و ده ها نوع دیگر از شوینده ها طبقه بندی کرد. صنعت بهداشت جهانی بیشترین تمرکز خود را بر روی شوینده ها و مواد بهداشتی قرارداده است . تولیدات بهداشتی و مواد شوینده نجات بخش جان بسیاری از مردم جهان می باشند و لزوم توسعه و بهبود این صنعت بسیار مشهود است. نکته قابل توجه این است که شوینده ها و مواد بهداشتی و دارویی کمتر شامل تحریم ها و فشار های اقتصادی میباشند. سازمان جهانی بهداشت از شرکت ها و تولید کنندگان مواد بهداشتی و شوینده ها بسیار حمایت می کند و در تلاش است تا کمترین فشار بر این جوامع وارد شود.

مزایای ثبت برند شوینده

ثبت برند برای شرکت های تجاری امری اختیاری است اما به جز شرکت هایی که محصولات آن ها به طور مستقیم روی بدن افراد استفاده می شود. بنابراین صاحبان شرکت های تولید کننده مواد شوینده باید حتماً در جهت ثبت برند برای خود به گذراندن مراحل ثبت برند شوینده بپردازند.
با توجه به مصرف زیاد مواد شوینده در ایران شرکت های تولیدکننده این محصولات بسیار زیاد هستند. طبعاً هر شرکت با کیفیت و قابلیت خاصی این محصولات را تولید می کند که مصرف کنندگان هر کدام مطابق با سلیقه و نیاز خود به خرید از یک شرکت می پردازند.
در پی این مسئله هر شرکت تولیدی مواد شوینده با گذراندن مراحل ثبت برند شوینده باید برندی برای خود به ثبت برساند که مصرف کنندگان به راحتی بتوانند محصول مورد نظر خود را با استفاده از نام و لوگوی برند تولید کننده تهیه کنند.
شرکت های تولیدی شوینده ها با داشتن برند ضمن محافظت از تولیدات خود می توانند به جلب مشتریان زیادی نیز بپردازند. به طوری که جذابیت و ویژگی های یک برند خوب شرکت تولید کننده شوینده باعث می شود مشتریان به آن بیشتر توجه داشته و به خرید از آن حتی برای یک بار بپردازند و در صورت تجربه کیفیت مناسب محصولات آن شرکت مجدداً اقدام به خرید داشته باشند.
در نهایت وجود برند بسیار باعث افزایش سود به نفع تولید کننده و افزایش کیفیت نیز به نفع مصرف کننده است زیرا در صورتی یک برند خصوصاً برند شوینده معروف و پرطرفدار می شود که دارای کیفیت مناسبی باشد.

فروش برند

نحوه و مراحل ثبت برند شوینده

تمامی شرکت های تجاری خصوصاً شرکت های تولیدی مواد شوینده می توانند با گذراندن مراحل زیر به ثبت برند مورد نظر برای خود بپردازند. از ابتدایی ترین مراحل ثبت برند شوینده این است که مدیر آن شرکت برندی را برای شرکت خود به ثبت برساند که تصاویر، حروف و… موجود در آن نشان دهنده نام شرکت و ویژگی های محصولات آن باشد به شکلی که این امر تخصصی باید توسط کارشناسان طراحی برند انجام شود.

        متقاضیان جهت ثبت اظهارنامه ی برند می بایست با ورود به سامانه ی http://iripo.ssaa.ir اقدام به ثبت برند نمایند. این سامانه جهت ثبت علائم تجاری در نظر گرفته شده است و شما می توانید بدون مراجعه ی حضوری به اداره ی ثبت علائم تجاری، علامت خود را ثبت نمایید. پاسخ اداره صرفاً از طریق بخش پیگیری اظهارنامه و خلاصه پرونده قابل مشاهده است و تمامی مکاتبات در خصوص اظهارنامه از طریق همین سامانه، بخش ثبت انواع درخواست (رفع نقص، پرداخت حق الثبت، تمدید، انتقال و …) امکان پذیر است.
        لذا چنانچه گفتیم، برای ثبت برند پس از ورود به سامانه ی گفته شده می بایست با کلیک روی لینک ثبت نام کلیه ی مراحل را گام به گام طی کنید. لازم است قبل از شروع مراحل، مدارک مورد نیاز را آماده نمایید و آن ها را اسکن کنید.

ثبت شرکت مواد شوینده  و بهداشتی سهامی عام

بهتر است زمانی افراد اقدام به انتخاب قالب شرکت بصورت سهامی عام کنند که معمولا مواد شوینده صنعتی، در حجم کاری بسیار زیاد داشته باشند و یا با تغییر کاربری خود بعنوان شرکت هلدینگ فعالیت کنند و مواد شوینده را هم برای مصرف داخلی و هم صادرات تامین کنند، در این صورت نیاز به طیف وسیعی از زیر ساخت ها، تجهیزات و ماشین آلات و حتی نیروی انسانی دارند. شرکت سهامی عام با میزان سرمایه حداقل پانصد هزار تومان به ثبت خواهد رسید ولی سرمایه اولیه مورد نظر برای ثبت این شرکت بسیار زیاد می باشد. این سرمایه در ابتدا توسط مدیران( تاسیس کنندگان) که حداقل 5 نفر باید باشند به میزان 20 درصد تعهد می شود و از این 20 درصد باید 35 درصد در حساب شرکت در همان ابتدا و توسط موسسین تادیه شود و بعدا با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار باید شرکت اقدام به پذیره نویسی و فروش سهام در بورس و یا بانک عامل به مردم عادی بکند. در شرکت های سهامی عام بیش از 51 درصد از سهام شرکت در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. در این قالب از شرکت هر فرد بسته به میزان سهامی که خریداری کرده است در شرکت مسئولیت دارد و از سود و زیان شرکت به اندازه سهامی که دارد نصیبش می شود. توضیحات تکمیلی را می توانید از مقاله مرتبط یعنی ثبت شرکت سهامی عام را در سایت به دقت مطالعه کنید، البته ثبت شرکت مواد شوینده با قالب سهامی عام کمترین ثبت را دارد زیرا زمانی که نیاز به تادیه سرمایه فراوان باشد این گزینه قابلیت ثبت پیدا خواهد کرد .


ثبت شرکت مواد شوینده سهامی خاص

شرکت سهامی خاص محبوب ترین و مرسوم ترین شرکت ثبتی در ایران به شمار می رود، ثبت شرکت سهامی خاص  در زمینه تولید مواد شوینده در درجه اول اهمیت و اعتبار را در بین مشتریان و علاقمندان به خود اختصاص داده است. ثبت شرکت مواد شوینده سهامی خاص تا حدودی شبیه سهامی عام می باشد با تفاوت هایی کلیدی که تاثیرات زیادی در آینده شرکت خواهد گذاشت.


مدارک لازم برای ثبت برند مواد شوینده برای اشخاص حقوقی
  • از کارت ملی و شناسنامه هرکدام از افراد شرکت کپی تهیه کنید
  • از مجوز فعالیت خود کپی تهیه کنید
  • اگر از حروف لاتین در ثبت برند مواد شوینده خود استفاده کردید، کپی از کارت بازرگانی تهیه کنید
  • از آخرین تغییرات مربوط به شرکت و همچنین روزنامه تأسیس کپی تهیه کنید
  • از علامت تجاری خود نمونه 10 در 10 سانتی­متر تهیه کنید
  • پیوست مدرک حق امضا وکیل در صورت استفاده از آن به‌عنوان نماینده قانونی
مدارک لازم برای ثبت برند مواد شوینده برای اشخاص حقیقی
  • شخص حقیقی باید از کارت ملی و شناسنامه خود کپی تهیه کند
  • اگر از حروف لاتین در ثبت برند مواد شوینده خود استفاده کردید، کپی از کارت بازرگانی تهیه کنید
  • شخص حقیقی باید از مجوز فعالیت خود کپی تهیه کند
  • پیوست مدارک حق امضا برای وکیل شخص حقیقی در صورت استفاده از آن به‌عنوان نماینده قانونی
  • تهیه یک نمونه از علامت تجاری خود در ابعاد 10 در 10 سانتی­متر

09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده