ثبت برند فست فود،فروش برند فست فود

فروش برند


فست فود چیست ؟

فست فود به غذاهایی که پخت آنها سریع انجام میشود یا به زبان دیگر غذاهایی که سریع آماده و طبخ میشوند فست‌فود میگویند. فست فود در مورد غذاهای خانگی به کار نمیرود بلکه بیشتر اشاره به غذاهایی میکند که در رستورانها تهیه میشود. انواع ساندویچ، همبرگر، چیزبرگر و دیگر انواع برگرها، ماهی و میگوی سوخاری، هات داگ، فیله استیک گوشت یا مرغ، سیب زمینی سرخ کرده، مرغ سوخاری، ناگت مرغ، تاگو (نوعی غذای مکزیکی) انواع پیتزا و سالاد در فهرست منوی فست فود به چشم می خورد.


چرا فست فود ؟

منوی فست فود جذاب و رنگارنگ است و طیف وسیعی از خوراکی ها را دربر میگیرد. قیمت مواد غذایی در فست فود ارزان تر از سایر رستورانها است. در فست فودها غذای از پیش آماده را در مدت کوتاهی بعد از سفارش به مشتری تحویل میدهند. هیچ لذتی بالاتر از طعم غذایی لذیذ زیر دندان نیست. غذا خوردن برای ما ایرانیها یک تفریح است. تفریحی شیرین، ترش، شور یا ملس.

مزایای فست فود :

  1. فست فود و صرفه جویی در زمان:
یکی از مزایای فست فودهای زنجیره ای نسبت به رستوران های معمولی در این است که فست فودها در کوتاهترین زمان ممکن سرو میشوند. در عصر دیجیتال که اغلب افراد بسیار در گیر کار هستند و با پایان رساندن روز، ترجیح میدهند غذای خود را به صورت آنلاین سفارش دهند تا برای آنها به  خانه یا محل کار فرستاده شوند و یا برای شام و خوردن فست‌فود مورد علاقه فرزندانشان بروند، اغلب مردم عجله دارن و فقط چند دقیقه میتوانند برای آماده شدن غذا صبر کند که فست فود میتواند بهترین گزینه باشد.
  1. فست فود و قابلیت دسترسی آسان:
برای آماده کردن و خوردن فست فود چه برای خود و تمام اعضای خانواده زحمت زیادی لازم نیست به خاطر همین مردم فست فود رو ترجیح می دهند و در هر گوشه و کنار و در هر خیابانی یک مغازه فست فود فروشی وجود دارد و منوی فست فودها دارای تنوع بالایی هستند.
  1. فست فود و غذای سالم:
فروشگاهای فست فود از مواد اولیه سالم و تازه استفاده میکنند. سالادها و برگرهای ارگانیگ هم دیده میشوند به جای هات داگ از گزینه های دیگر از قبیل مرغ و بوقلمون هم استفاده میکنند.
  1. فست فود و ایجاد فرصتهای شغلی:
از زمانی که فست فودها راه اندازی شده اند میلیونها کار برای مردم فراهم شده، به بعضی از دانش آموزان و دانشجویان یک فرصت داده شده که چندین ساعت را در فست فود فروشی مشغول به کار شوند و کسب درآمد کنند.



مزایای ثبت برند فست فود

مانند بقیه ثبت برند ها، با ثبت برند فست فود می تواند دارای حق انحصاری نسبت به برند خود شود و حق استعمال انحصاری علامت تجاری را به دست آورد. به این ترتیب تمامی موسسات و تاجران، برای اینکه از برندشان سوءاستفاده و تقلب نشود، برای ثبت علامت تجاری اقدام می کنند. با ثبت برند مشتریان می توانند به راحتی برند و محصول موردنظر خود را شناسایی کرده و از بین کالاهای متنوع، کالای موردنظر خود را انتخاب کنند. دیگر مزیت های ثبت برند عبارتند از:

    جلوگیری از استفاده کالاهای مشابه از علامت تجاری شما
    ایجاد ارزش افزوده ی سهام برای سهامداران
    امکان راحت تر برای دریافت وام
    تشویق شرکت ها برای بهبود کیفیت محصولات
    جلوگیری از سوءاستفاده افراد متقلب در این زمینه
    سالم بودن شرایط برای رقابت رقبا در زمینه برند فست فود
    ابزاری برای بازاریابی محصولات
    اعطای نمایندگی فروش در شهرستان ها
    تضمین لازم به مصرف کنندگان برای اعتماد، انتخاب و تشخیص برند مناسب
    ایجاد شهرت برای محصولات و خدمات شما


فروش برند


مدارک ثبت برند اشخاص حقیقی

  • کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی متقاضی
  • در صورتی‌که در طرح برند یا علامت تجاری مورد تقاضای وی از حروف لاتین استفاده شده باشد باید متقاضی دارای کارت بازرگانی باشد و اصل و کپی برابر با اصل آن را ارائه کند.
  • فرد متقاضی باید دارای فعالیت اقتصادی باشد. برای اثبات این منظور باید یک مدرک شغلی ارائه کند. این مدرک می‌تواند جواز کسب، پروانه فعالیت، گواهی فعالیت در حوزه‌ای خاص از نهاد یا موسسات معتبر  یا هر مدرک شغلی معتبر دیگر باشد.
  • فرد متقاضی باید از علامت تجاری مورد نظر خود برای ثبت، نمونه‌هایی را هم ارائه کند. این نمونه باید در قالب تصویر یا نمونه گرافیکی در ابعاد ۱۰ سانتی متر در ۱۰ سانتی‌متر آماده و ارائه شود.
  • در صورتی‌که کار ثبت علامت تجاری او را وکیل یا مشاوری انجام می‌دهد باید وکالتنامه وی را هم در قالب کپی برابر اصل ضمیمه کند.

مدارک ثبت برند اشخاص حقوقی

  • کپی برابر اصل مدارک شناسایی مدیرعامل به عنوان نماینده اصلی شرکت برای ثبت علامت تجاری شامل کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی او.
  • کپی برابر اصلی از روزنامه تاسیس شرکت و روزنامه آخرین تغییرات شرکت که بیش از دو سال نباید از آن گذشته باشد.
  • اشخاص حقوقی برای ثبت برند خود در طبقات مورد درخواست باید گواهی یا مدرک یا مدارکی را ارائه کنند که نشان‌دهنده موضوع فعالیت شرکت با موضوع درخواست ثبت برند باشد. برای این منظور هرگونه اعلامیه و پروانه بهره برداری، پروانه ساخت از نهادی خاص یا گواهی ثبت اختراع و…، می‌تواند جوابگو باشد.
  • در صورتی‌که طرح ارائه شده برای ثبت به عنوان برند دارای علامتی و حروف لاتین باشد باید شرکت صاحب کارت بازرگانی بوده و یک نسخه کپی برابر اصل از آن ارائه نماید.
  • از نمونه برند مورد درخواست برای ثبت باید نمونه کپی یا نمونه گرافیکی یا تصویری گویا در ابعاد حداکثر ۱۰ سانتی متر در ۱۰ سانتی متر ارائه شود.
  • وکالتنامه‌ای هم باید از وکیل یا مشاور حقوقی در صورتی‌که او کار ثبت برند ار انجام می‌دهد ارائه شود.



(میهن برند)
میهن برند بزرگترین سایت در خصوص خرید و فروش برند،واگذاری برند،برند آماده خشکبار و حبوبات، برند آماده برای فروش برند مواد غذایی،فروش برند مواد شستشو، فروش برند مواد ضد عفونی ، فروش برند خوراکی و .... جهت ارتباط با مجموعه میهن برند با مشاوران مجموعه میهن برند در 24 ساعت از شبانه روز میتوانید در ارتباط باشید. 09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده