فروش برند و پیاده سازی برندینگ موفق




همواره ایجاد یک شرکت جدید با ریسک و تردیدهای بسیاری همراه است. علت اصلی این امر هم در عدم قطعیت افراد نسبت به واکنش بازار است.

اگرچه با توجه به بازار به شدت متغیر حال حاضر نمی توان در رابطه با هیچ موضوعی با قطعیت سخن گفت، با این حال در این رابطه راهکارهایی وجود دارد که با رعایت آنها می توانید ریسک کاری را کاهش داده و مسیر موفقیت خود را هموارتر سازید. از جمله مواردی که برای تمامی شرکت ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اینکه بتوانند برند خود را به خوبی مطرح کنند که این امر خود تأثیر بسزایی در موفقیت های آتی آنها خواهد داشت.


در همین راستا و در ادامه به بررسی شش راهکار موجود در این رابطه خواهیم پرداخت.

1- ایمیل ارسال کنید

از جمله امکانات رایگانی که در اختیار شما قرار دارد، امکان ارسال ایمیل به مخاطبان است. امروزه با رشد تکنولوژی بسیاری از کارها با سهولت قابل انجام است که در راستای موفقیت لازم است این فناوری ها را مورد توجه قرار دهید. اگرچه امروزه شبکه های اجتماعی محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند، با این حال توجه داشته باشید که ایمیل از سابقه بیشتری برخوردار بوده و به علت این امر که محوریت کار آن روی ارسال پیام است، هواس مخاطب به مراتب بهتر متوجه پیام شما خواهد بود. با این حال در این رابطه نباید صرفا پیامی تبلیغاتی ارسال کنید. این گونه موارد معمولا مورد توجه قرار نگرفته و در صورت تکرار مخاطب را آزار خواهد داد. با این حال ارسال مطالب آموزشی مرتب با حوزه کاری خود و مواردی که می تواند برای مخاطب مفید باشد، به خوبی مخاطب را با برند شما درگیر خواهد کرد. این امر در ایجاد تصویر خوب در ذهن آنها نقش کلیدی دارد و خود راهکاری مهم در راستای ارتقای جایگاه برند محسوب می شود.

2- داستان هایی در راستای استراتژی محتوای خود داشته باشید

بدون شک داستان ها در افراد تأثیر عمیقی می گذارد و ذهن آنها را به خوبی درگیر می کند. در صورتی که بتوانید برای هریک از محصولات خود داستانی را بیان کنید، مخاطب به خوبی با آن ارتباط برقرار کرده و به خرید آن ترغیب خواهد شد.

به همین دلیل است که در بسیاری از کلیپ های تبلیغاتی افراد در تلاش برای روایت داستانی حول محور برند و محصول خود هستند. با این حال لازم است که در این بخش تعریفی از استراتژی محتوا ارائه دهیم. درواقع این امر بیانگر برنامه ریزی برای تولید، توزیع و مدیریت محتوای مفید و کاربردی بوده و باعث می شود تا اطلاعاتی هوشمندانه و کاملا حرفه ای در اختیار مخاطب قرار گیرد. برای مثال یک شرکت تولید اسباب بازی می تواند با داستان سراییی برای هریک از محصولات خود، مخاطب را به وجد آورده و از این طریق برند خود را مشهور سازد.

3- وبلاگ نویسی را جدی بگیرید

درواقع شما نیازمند یک پایگاه داده قدرتمند و به روز هستید تا مخاطب تمامی اطلاعات لازم را در رابطه با برند و کسب و کار شما به دست آورد. توجه داشته باشید به هر میزانی که اطلاعات بیشتری را در اختیار مخاطب خود قرار دهید، به همان میزان احتمال تبدیل آنها به مشتری افزایش پیدا خواهد کرد. با این حال توجه داشته باشید که شما براساس نوشته های خود مورد قضاوت قرار خواهید گرفت، به همین دلیل ضروری است تا نسبت به درستی محتویات ارسالی اطمینان لازم را به دست آورید.


4- حضوری فعال در شبکه های اجتماعی داشته باشید

در این رابطه لازم است توجه خود را به شبکه هایی معطوف کنید که در بازار هدف شما از بیشترین حجم استقبال برخوردارند. توجه داشته باشید که امروزه افراد به صورت روزانه و برای ساعاتی زمان خود را در شبکه های اجتماعی مختلف سپری می کنند که این امر آن را به مکانی فوق العاده برای امور تبلیغاتی تبدیل کرده است.

5- ارائه تخفیف های ویژه برای مشتریان

در واقع شما باید همواره دلیلی را برای یادآوری خود به صورت روزانه داشته باشید. از جمله موارد مهم در این رابطه ارائه تخفیف های ویژه برای افراد است که این امر مشوق بازدید روزانه خواهد بود. توجه داشته باشید که این اقدام شما باید به نحوی باشد که میان مشتریان جدید و با سابقه تفاوت هایی وجود داشته باشد تا افراد به ماندگاری تمایل پیدا کنند.

6- مسابقاتی را برگزار کنید

در راستای ایجاد پیوندی قوی میان خود و مشتریان، لازم است تا اقداماتی را صورت دهید که آنها را بیشتر با شما درگیر کند. از جمله موارد مفید در این رابطه برگزاری مسابقات مرتبط با حوزه کاری شماست. برای مثال در صورتی که در زمینه تولید کنسول های بازی فعالیت دارید، می توانید مسابقاتی را برگزار و با این کار افراد بیشتری را با محصول خود آشنا کنید.



09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده