ثبت برند خمیردندان



ثبت برند خمیر دندان : با توجه به این موضوع که دندان سفید و تمیز در چهره ی افراد بسیار تاثیر گذار است مردم به دنبال راه حلی برای سفید کردن دندانشان می باشند بنابراین یکی از روش های آن استفاده از خمیر دندان است که هر چقدر نام برند خمیردندان معروف تر باشد باعث فروش بیشتر آن خواهد شد بطور کلی این امر نشان از پاکیزگی فردی نیز می باشد. اگر شما فعالیت خود را در زمینه ی تولید خمیردندان آغاز نموده اید برای فروش باید تبلیغاتی را انجام دهید که برای تبلیغ شما احتیاج به نامی منحصر بفرد دارید تا بتواند به راحتی در ذهن مشتریان حک شود بنابراین برای انجام این امر باید برندی را انتخاب و سپس به ثبت رسانند بنابراین شما می توانید با ثبت برند موفقیت خود را تضمین نمایید و به موفقیت دست پیدا نمایید. 


جالب است که بدانید خمیر دندان جزو محصولات آرایشی بهداشتی به حساب می آید و همچنین ماده ای شوینده است و به شکل خمیر و معمولا در بسته بندی استوانه ای شکل وارد بازار می شود که افراد بیشتر آن را بر روی مسواک قرار داده و برای تمیز کردن دندان ها استفاده می کنند بنابراین می توانیم بگوییم که بطور کلی در رابطه با ضدعفونی، جرم زدایی و شوینده از آن استفاده می شود. اولین خمیردندان مربوط به قرن چهارم میلادی در مصر می باشد که با ترکیب گل زنبق و دیگر مواد، ماده ای را همانند خمیر دندان به وجود آوردند خمیردندان متشکل از مواد فعال و یا غیر فعالی می باشد. منظور از مواد فعال موادی است که از پوسیدگی جلوگیری کرده و مشکلات لثه را کاهش می دهد و همچنین مواد غیرفعال موادی است که بدون آن خمیر دندان تشکیل نمی شود. پس می توانیم بگوییم این عوامل باعث شده که تولید انواع کالاهای بهداشتی همچون خمیردندان، رونق بسیاری بگیرند.

کاربردهای دیگر خمیر دندان عبارتند از:

-رفع خش های ایجاد شده بر روی CD و یا DVD
-زمانیکه حشرات نیش بزنند برای رفع سوزش از خمیر دندان استفاده می کنند.
-برای از بین بردن بوی بد ظروف پلاستیکی
-برای تمیز کردن کف اتو
-برای درخشش و تمیز کردن سینک ظرفشویی

مدارک لازم برای اشخاص حقوقی:

-کپی کارت ملی و شناسنامه هر یک از افراد شرکت
-کپی مجوز فعالیت مانند پروانه بهره برداری یا پروانه ساخت یا جواز تاسیس یا گواهی فعالیت صادر شده از نهادهای دولتی
-کپی کارت بازرگانی در صورت استفاده کردن از حروف لاتین و یا فینگیلیش در ثبت برند
-کپی آخرین تغییرات شرکت و روزنامه تاسیس
-نمونه علامت تجاری در ابعاد ۱۰ در ۱۰ سانتی متر (در صورتی که نمونه گرافیکی دوبعدی سه بعدی و یا چند بعدی باشد باید از شش زاویه آن عکس تهیه و در یک نمودنه واحد ارائه شود.)
-زمانیکه مراحل توسط نماینده قانونی مانند وکیل انجام شود باید مدارک حق امضا آن ضمیمه گردد.

مدارک لازم برای اشخاص حقیقی:

-کپی کارت ملی و شناسنامه شخص تقاضادهنده
-کپی کارت بازرگانی در صورت استفاده کردن از حروف لاتین در ثبت برند
-کپی مجوز فعالیت مانند پروانه بهره برداری یا پروانه ساخت یا جواز تاسیس یا گواهی فعالیت صادر شده از نهادهای دولتی
-زمانیکه مراحل توسط نماینده قانونی مانند وکیل انجام شود باید مدارک حق امضا آن ضمیمه گردد.
-نمونه علامت تجاری در ابعاد ۱۰ در ۱۰ سانتی متر(در صورتی که نمونه گرافیکی دوبعدی سه بعدی و یا چند بعدی باشد باید از شش زاویه آن عکس تهیه و در یک نمودنه واحد ارائه شود.)

برای انتخاب نام برند باید به نکات زیر توجه نمایید:

-دارای تلفظ ساده و روان
-مشخص کننده موقعیت محصول در بین رقبا باشد.
-بتوان آن را به راحتی بخاطر سپرد.
-پیام محصول را به خوبی برساند.
-جلب مصرف کنندگان برای خرید محصول

ثبت برند بین المللی

اگر شما قصد ثبت برند بین المللی علائم تجاری را دارید ابتدا باید ثبت ملی را در اداره کشور مبدا آغاز نمایید که از اداره مالکیت صنعتی امکان پذیر است بنابراین اظهارنامه ای در خصوص برند خمیردندان را که شامل مواردی همچون لیست کالا، مشخصات و خدمات علایم می باشد را تکمیل نموده که پس از انتخاب کشور مورد نظر و ارائه اظهارنامه باید هزینه مشخص شده را در مورد تقاضا به فرانک سوئیس به حساب WIPO پرداخت نمایند.
طبق ماده ۱۴ قانون ثبت علایم تجاری مدت اعتبار برند ده سال می باشد که می توان پس از پایان این دوره مجدد آن را تمدید نمود و حق استعمال انحصاری ده سال با صاحب علامت خواهد بود همچنین اگر برند ثبت شده به مدت سه سال استفاده نشده باشد هر شخصی می تواند برای ابطال به دادگاه صالحه اعلام کند. 09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده