هزینه ثبت ارزان برند




انتخاب برند و ثبت آن تنها راهی است که در این روزهای اشباع شده از محصولات و خدمات، شما را از سایرن جدا می‌کند. ثبت برند ارزان یکی از مسائلی است که افراد حقیقی و حقوقی بسیار زیادی به دنبال ارزان بودن ثبت برند هستند. ثبت برند ارزان نیازمند معتبر بودن شرکت ثبتی می باشد. زیرا مسئله مهم تر از ارزانی و هزینه ثبت برند، استعلام ثبت برند می‌باشد. زیرا اگر برندی را به اشتباه ثبت کنید با مشکلات بزرگی رو به رو می‌شوید. به همین خاطر در کنار پیدا کردن ارزان ترین ثبت برند، شرکتی را برای ثبت برند خود برگزینید که از اعتبار بالایی برخوردار می باشد. یکی از معتبرترین شرکت های استعلام گیرنده‌ی برند قابل ثبت، موسسه حقوقی آگاه ثبت می باشد که با به روزترین پلتفرم استعلام قابلیت ثبت برند، ثبت برند ارزان را نیز پیشتیبانی می کند

ثبت برند ارزان

پس از ثبت شرکت، بهترین راه ثبت برند می‌باشد. ثبت برند ارزان این مزیت را دارد که هم از نام و برند شما سو استفاده نمی‌شود، هم باعث شناخته شدن محصولات و خدمات شما می شود که این به علاوه ی افزایش مشتری، افزایش اعتبار و افزایش قیمت محصولات شما را به همراه دارد تا هزینه ثبت برند نیز به چشم شما نیاید. ثبت برند تنها برای شما مزیت به همراه دارد و هیچگونه ضرری ندارد، اگر سریع و ارزان صورت گیرد که شما را چند مرحله به جلو برده است.
آمار نشان داده که به دلیل دشوار بودن و پیچیده بودن مراحل اداری ثبت برند ارزان، 84% پس از طی کردن مراحل اولیه به صورت ناقص به سراغ مشاورین حقوقی و ثبتی برای انجام ادامه و تکمیل کارشان می روند. پیشنهاد ما به شما این است که اگر اصرار به این امر توسط شخص خودتان دارید، حداقل مقاله ثبت برند فوری را مطالعه کنید تا از تمام پیچ و خم های این مسیر مطلع باشید. همکاران ما در موسسه حقوقی آگاه ثبت همواره شما را با مشاوره رایگان تلفنی راهنمایی می کنند.
 
شاید شما با مفهوم برند آشناییت نداشته باشید و به طور دقیق از تعاریف برند مطلع نباشید، به همین دلیل در ادامه برند را برای شما تعریف می‌کنیم.
برند یا همان علامت یا نام تجاری، به نوعی یک نشان می‌باشد که ممکن است با حروف فارسی یا لاتین طراحی شده باشد و به طور اختصاصی در محصولات و خدمات شما مورد استفاده قرار می‌گیرد. برند از نظر انجمن بازاریابی آمریکا:
برند یعنی یک نام، عبارت، نشانه یا علامت یا ترکیبی از اینها که با هدف متمایز کردن یک کالا یا خدمت از سایر کالاها و خدمات یک فروشنده یا برای ایجاد تمایز میان کالا و خدمت یک فروشنده با کالا و خدمات سایر فروشندگان به کار گرفته شود.
 
اگر به دنبال ثبت برند تجاری خود هستید، باید عرض کنم که بهترین روش آن، مطالعه نمودن مراحل ثبت برند است که با مطالعه آن میتوانید به صورت تخصصی به مراحل ثبت علامت تجاری مسلط گردید و مرحله به مرحله با مقاله مربوطه پیش روید تا در کمترین زمان، ثبت لوگوی شما صورت گیرد.
 

فواید ثبت برند ارزان، علامت تجاری و لوگو

با ثبت برند ارزان یا علامت تجاری مجموعه ی خود، انحصار آن شرکت را به طور اختصاصی به دست میگیرند؛ که در واقع نشان مجموعه و تاسیس کننده آن می باشد. در این بخش ما به مهمترین فواید ثبت برند می پردازیم:
  • برند، شما را از شرکت های دیگر متفاوت کرده و شکلی خاص به خدمات و کالاهای شما می بخشد.
  • برند، معرف رسمی یک شرکت به حساب می آید.
  • برند، باعث کاهش هزینه های معرفی و تبلیغاتی کالا یا خدمات می شود.
  • برند، فروش و یا واگذاری آن به مجموعه های دیگر، باعث ایجاد منبع درآمد جدید می شود.
  • برند، باعث دریافت نمایندگی توسط شرکت می گردد.
  • برند، باعث تسهیل و تسریع بازاریابی می گردد.
  • برند، باعث کم شدن هزینه های جانبی کالا یا خدمات مجموعه می گردد.

مدارک لازم برای تقاضای ثبت برند

ثبت برند نیازمند مدارکی می‌باشد که برای ثبت نمودن به آن ها نیاز دارید. این مدارک را به طور کامل در مقاله مدارک ثبت برند برای شما بیان کردیم؛ که در آن مدارک تمدید برند نیز برای شما بیان شده است. برای پیشرفت سریع در روند ثبت برند نیاز است تا این مدارک را آماده کرده و در مواقع لزوم ارائه کنید. مدارک ثبت برند به شرح زیر می‌باشد:
  1. مدارک شناسایی شخصیت های حقیقی ( کپی شناسنامه و کارت ملی )
  2. مدارک شناسایی شخصیت های حقوقی ( کپی کارت ملی و شناسنامه )
  3. در صورتی که علامت تجاری لاتین باشد یا دارای ریشه عربی باشد، ارائه کپی کارت بازرگانی الزامی می باشد.
  4. ارائه نمونه برند و علامت مورد نظر ( علامت مورد نظر خود را در حالت گرافیکی اسکن کرده تا در مواقع نیاز، در سایت آپلود کنید.)
  5. مدارک نشان دهنده ی حوزه فعالیتتان، مانند فعالیت آموزشی، پزشکی و … را که می خواهید برند مربوط به آن را ثبت نمایید، ارائه نمایید.
  6. فتوکپی پروانه بهره برداری، مجوز ساخت یا هر نوع مجوز جهت فعالیت ( برای اشخاص حقوقی )
  7. مهر شرکت حتما باید باشد تا شناخته شود.
  8. اگر بخواهید برند ثبت مادرید شود، باید هزینه های ثبتی را به شکل ارزی پرداخت کنید.
  9. هزینه اظهارنامه اشخاص حقیقی و حقوقی به صورت ثابت در نظر گرفته شده اند.
  10. اگر یک وکیل تمامی امور حقوقی و ثبتی شما را انجام می‌دهد، ارائه مدارک شناسایی وکیل یا نماینده که حق امضا دارد الزامی است.
 
شما قبل از اینکه یک برند یا علامت تجاری را به صورت ارزان به ثبت برسانید، باید بررسی کنید که آیا مجموعه ی دیگری آن برند را قبل از شما ثبت نکرده باش؛ به همین منظور موسسه حقوقی آگاه ثبت، سیستم رایگانی در اختیار شما قرار داده تا با تکمیل یک فرم، به راحتی به استعلام قابلیت ثبت برند مورد نظر خود می پردازید.

ثبت برند ارزان به اینگونه است که طبقه بندی های مختلفی برای ثبت برند وجود دارد که به 42 طبقه تقسیم می شوند. برای ثبت برند در هر کدام از این طبقات لازم است تا هزینه مربوط به آن طبقه را پرداخت کنید که متفاوت می باشد. ولی استعلام قابلیت ثبت برند به صورت رایگان برای شما انجام میگیرد تا برندتان ارزان ثبت شود و پس از تماس تلفنی متخصصین ما، شما را از ثبت برند ازانتان به طور کامل مطلع می‌کنند. همچنین می‌توانید از مشاوره رایگان مشاوران حقوقی و ثبتی آگاه به صورت رایگان بهره مند شوید.
 
آمار نشان داده که به دلیل دشوار بودن و پیچیده بودن مراحل اداری ثبت برند ارزان، 84% پس از طی کردن مراحل اولیه به صورت ناقص به سراغ مشاورین حقوقی و ثبتی برای انجام ادامه و تکمیل کارشان می روند. پیشنهاد ما به شما این است که اگر اصرار به این امر توسط شخص خودتان دارید، حداقل مقاله ثبت برند فوری را مطالعه کنید تا از تمام پیچ و خم های این مسیر مطلع باشید. همکاران ما در موسسه حقوقی آگاه ثبت همواره شما را با مشاوره رایگان تلفنی راهنمایی می کنند.
 
لازم به ذکر است هزینه ی واریزی بر حسب حقیقی یا حقوقی بودن اشخاص ثبت برند متفاوت می باشد.
علاوه بر هزینه های واریزی برای ثبت برند، برای به ثبت رسیدن نیاز است تا علامت تجاری را در دو آگهی روزنامه رسمی کشور منتشر کنید که با توجه به تعداد خطوط و ابعاد علامت تجاری و سیاه سفید یا رنگی بودن آن هزینه های متفاوتی خواهد داشت که معمولاَ هزینه ی هر روزنامه ی رسمی بالای صد هزار تومان می‌باشد.

مراحل ثبت نمودن برند ارزان

برای ثبت باید درخواست ثبت برند خود را در سامانه مالکیت صنعتی به ثبت برسانید تا برتد ارزان شما ثبت شود. این مراحل را در این قسمت به طور کامل برای شما شرح می‌دهیم تا به طور کامل از آن مطلع باشید. برای شروع ثبت برند به سامانه اینترنتی مالکیت صنعتی وارد شوید. به قسمت ثبت برند رفته و اظهارنامه ثبت برند را در وبسایت مالکیت صنعتی تکمیل کنید. سپس باید روی لینک ثبت نام که در سامانه موجود می‌باشد را کلیک کنید. این پیشنیاز مراحل ثبت برند بود و حال به سراغ مراحل اصلی برند ارزان ثبت کردن می‌رویم که باید قدم به قدم آن ها را اجرا کنید.
  1. در ابتدا باید نوع اظهارنامه خود را انتخاب کنید.
  2. مشخصات صاحب برند را وارد کنید. (مشخصات کامل شخصیت حقیقی یا حقوقی را به طور کامل باید وارد کنید یا اگر از وکیل استفاده می‌کنید، مشخصات وکیل را به طور کامل و دقیق وارد کنید.)
  3. مدارکی که در بالا عنوان کردیم را در سایت بارگذاری کنید. (مدارک برای بارگذاری نیاز به اسکن دارند.)
  4. مدارک و اطلاعات مجددا نمایش داده می‌شود تا شما آن ها را تایید کنید.
  5. حال به درگاه پرداخت متصل می‌شوید تا هزینه ثبت برند ارزان را به صورت اینترنی پرداخت کنید.
  6. دریافت کد اظهارنامه و رمز ورود به سامانه به واسطه ی تلفن
     (پس از به پایان رسیدن مراحل، سیستم نام کاربری، رمز عبور و کد رهگیری را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ که باید در حفظ آن کوشا باشید.)
  7. حال به سراغ امضا نمودن نسخه تایید شده ی علامت تجاری می‌رویم که در اینجا باید یکی از نسخه ها را همراه با مدارکی که قبلا برابر با اصل شده، به همراه فیش از طریق مراجعه به اداره پست معتبر به آدرس مرکز ارسال کند.
بعد از طی کردن مراحل بالایی و ثبت مدارک در سامانه، کارشناسی آن ها را بررسی می‌کند و نتیجه را به شما بیان می کند که این نتیجه را در بخش های بعدی برای شما بیان می‌کنیم. ممکن است درخواست شما قبول، دارای نقص و یا رد شود. ملی اگر نقص و اشکالی در پرونده و مشخصات وجود نداشته باشد، بعد از رسیدگی های لازم و تایید ثبت نهایی برند، روند ثبت و واریز نمودن نهایی را به شما اطلاع می دهند. و در مرحله بعدی به واسطه سامانه در روزنامه رسمی قوه قضایه اعلام می گردد و پس از سپری شدن یک ماه وارد پرونده در سایت اداره مالکیت صنعتی می شود.
 

09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده