تمام مراحل ثبت و فروش برند شوینده




در دنیای فعلی به یقین می توان گفت اهمیت به نظافت و پاکیزگی در کل جهان امری ضروری و غیر قابل انکار می باشد که همین امر باعث شده است روز به روز حجم تقاضا برای انواع مواد شوینده بالا برود و به تناسب حجم گسترده ای از مواد شوینده با ترکیبات قوی تر و در رنگ های مختلف و اسانس های جدید به بازار جهانی عرصه شود. مواد شوینده، تنها محصولاتی هستند که میزان تقاضا برای آن ها درهمه نقاط جهان به صورت یکسان باشد بنابراین ثبت شرکت بهداشتی و شوینده می تواند بسیار سود ده باشد . منظور از مواد شوینده، موادی هستند که ذره های چربی و چرک را از پارچه ها و یا اجسام دیگر بزدایند که در انواع مختلف تهیه می شوند. با پيدايش بيماريهايي مانند انواع هپاتيت ها و همچنين بازگشت بيماريهاي عفوني فراموش شده اي مانند سل و مهم تر ويروس کرنا، اهميت مصرف محصولات بهداشتي بيش از بيش مشخص شده است. به طوري كه تحولات عمده اي در نحوه توليد، ثبت شرکت بهداشتی و شوینده و مصرف فرآورده هاي شوينده بهداشتي پدیدار شده است. اهمیت دادن به مسائل بهداشتی سبک زندگی جدیدی را برای مردم جهان رقم زده است، و این خود دلیل اصلی رشد بازار مواد شوینده در جهان به شمار می رود. بازار مواد بهداشتی و شوینده خانگی و صنعتی پتانسیل زیادی جهت رشد دارد، علاقه مندان به فعالیت در این حوزه، می توانند با ثبت شرکت بهداشتی و شوینده در زمینه تولید محصولات بهداشتی و مواد شوینده و پاک کننده قدم به عرصه بازار کار بگذارند و فعالیت تجاری خود را شروع کنند. البته امروز نیاز به شوینده های ایمن و مطمئن برای پوست و بدن بسیار حائز اهمیت می باشد، شوینده های ضروری جهت دندان و دهان انسان همچنین برای حیوانان خانگی و اهلی ، شوینده هایی برای بهداشت خانه، لباس، دیوار ، ظروف و … نیاز می باشد، به طورکلی می توان شوینده ها را به چند دسته متفاوت خانگی ، صنعتی، انسانی و غیر انسانی، شوینده های شیمیایی ، طبیعی و ده ها نوع دیگر از شوینده ها طبقه بندی کرد. صنعت بهداشت جهانی بیشترین تمرکز خود را بر روی شوینده ها و مواد بهداشتی قرارداده است . ثبت شرکت بهداشتی و شوینده نجات بخش جان بسیاری از مردم جهان می باشند و لزوم توسعه و بهبود این صنعت بسیار مشهود است. نکته قابل توجه این است که شوینده ها و مواد بهداشتی و دارویی کمتر شامل تحریم ها و فشار های اقتصادی میباشند. 



ثبت شرکت بهداشتی و شوینده

ثبت شرکت بهداشتی و شوینده نیازمند داشتن دانش و تخصص در این حوزه و داشتن برنامه هدفمندی است که بتوان بر اساس آن سهم خود را از بازار بهداشتی جهان به دست آورد. برای رقابت در این بازار باید یک برنامه و هدف منحصر به فردی برای خودتان آماده کنید که بعدا این فرمول در قالب پروانه بهره برداری مورد تایید قرار بگیرد تا بتوانید برای محصولات خود گواهی استاندارد دریافت و تولید خود را بصورت قانونی انجام دهید. ثبت شرکت در یکی از انواع شرکت سهامی عام، سهامی خاص ویا با مسئولیت محدود را در ادامه توضیح می دهیم:



ثبت شرکت بهداشتی و شوینده سهامی عام

بهتر است زمانی افراد اقدام به انتخاب قالب شرکت بصورت سهامی عام کنند که معمولا مواد شوینده صنعتی، در حجم کاری بسیار زیاد داشته باشند و یا با تغییر کاربری خود بعنوان شرکت هلدینگ فعالیت کنند و مواد شوینده را هم برای مصرف داخلی و هم صادرات تامین کنند، در این صورت نیاز به طیف وسیعی از زیر ساخت ها، تجهیزات و ماشین آلات و حتی نیروی انسانی دارند. شرکت سهامی عام با میزان سرمایه حداقل پانصد هزار تومان به ثبت خواهد رسید ولی سرمایه اولیه مورد نظر برای ثبت این شرکت بسیار زیاد می باشد. این سرمایه در ابتدا توسط مدیران( تاسیس کنندگان) که حداقل 5 نفر باید باشند به میزان 20 درصد تعهد می شود و از این 20 درصد باید 35 درصد در حساب شرکت در همان ابتدا و توسط موسسین تادیه شود و بعدا با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار باید شرکت اقدام به پذیره نویسی و فروش سهام در بورس و یا بانک عامل به مردم عادی بکند. در شرکت های سهامی عام بیش از 51 درصد از سهام شرکت در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. در این قالب از شرکت هر فرد بسته به میزان سهامی که خریداری کرده است در شرکت مسئولیت دارد و از سود و زیان شرکت به اندازه سهامی که دارد نصیبش می شود. توضیحات تکمیلی را می توانید از مقاله مرتبط یعنی ثبت شرکت سهامی عام را در سایت به دقت مطالعه کنید، البته ثبت شرکت مواد شوینده با قالب سهامی عام کمترین ثبت را دارد زیرا زمانی که نیاز به تادیه سرمایه فراوان باشد این گزینه قابلیت ثبت پیدا خواهد کرد .



مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت بهداشتی و شوینده سهامی عام

-مدارک شناسایی و هویتی موسسین، مدیران و بازرسین شرکت

-گواهی عدم سوء پیشینه مدیران و بازرسین شرکت

-برگه احراز فروش پذیره نویسی به همراه مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار

-ورقه و یا رسید 35 درصد از مبلغ تادیه شده

-صورتجلسه مجمع عمومی موسسین در دو نسخه

-صورتجلسه هیئت مدیره در دو نسخه

-وکلاتنامه وکیل

-اقرارنامه مدیران و بازرسین شرکت

-تقاضانامه ثبت شرکت

-برگه معرفی نماینده حقوقی در صورتیکه هر کدام از سهامدارن حقوقی باشند.



ثبت شرکت بهداشتی و شوینده سهامی خاص

شرکت سهامی خاص محبوب ترین و مرسوم ترین شرکت ثبتی در ایران به شمار می رود، ثبت شرکت سهامی خاص  در زمینه تولید مواد شوینده در درجه اول اهمیت و اعتبار را در بین مشتریان و علاقمندان به خود اختصاص داده است. ثبت شرکت مواد شوینده سهامی خاص تا حدودی شبیه سهامی عام می باشد با تفاوت هایی کلیدی که تاثیرات زیادی در آینده شرکت خواهد گذاشت.



تفاوت شرکت سهامی خاص مواد شوینده با سهامی عام عبارتند از:

شرکت مواد شوینده سهامی خاص حداقل با سه شریک قابل ثبت است و شرکت سهامی عام مواد شوینده با 5 شریک

میزان سرمایه اولیه در شرکت سهامی خاص تنها صد هزار تومان است در حالی که شرکت سهامی عام پانصد هزار تومان بود

در شرکت سهامی خاص همه سهام باید توسط اعضا تادیه و تعهد شود

موسسین شرکت سهامی خاص مواد شوینده اجازه فروش سهام ندارند

تشابه شرکت سهامی خاص بهداشتی و شوینده با سهامی عام عبارتند از:

– تعهدات شرکا با سهام مشخص می شود

– هر فرد به اندازه سهام خود در شرکت مسئولیت خواهد داشت

-مدیران باید از بین سهامداران انتخاب شده باشند

– هر دو سال یک بار باید مدیران مجدد تعیین شوند

-تصمیم گیری بر عهده مجمع عمومی خواهد بود و اعتبار شرکت ها از نظر حقوقی و قانونی بسیار بالا می باشد.

برای دانستن جزئیات شرایط ثبت شرکت سهامی خاص مقاله ثبت شرکت سهامی خاص را از سایت ثبت دانا مطالعه فرمائید.



مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت بهداشتی و شوینده سهامی خاص

مدارک شناسایی و هویتی موسسین، مدیران و بازرسین شرکت

گواهی عدم سوء پیشینه مدیران و بازرسین شرکت

صورتجلسه مجمع عمومی موسسین در دو نسخه

صورتجلسه هیئت مدیره در دو نسخه

تقاضانامه ثبت شرکت

وکلاتنامه وکیل

برگه معرفی نماینده حقوقی در صورتیکه هر کدام از سهامدارن حقوقی باشند.

گواهی تادیه حداقل 35 درصد از مبلغ تعهد شده بانکی

اقرار نامه مدیران و بازرسین شرکت



ثبت شرکت بهداشتی و شوینده با مسئولیت محدود

درشرکت مواد شوینده با مسئولیت محدود ، مسئولیت کمتری بر عهده شرکا قرار می گیرد و هر شریک تنها به اندازه سرمایه خود در شرکت مسئولیت خواهد داشت. در ثبت شرکت مواد شوینده با مسئولیت محدود بهتر است که سرمایه را هر چقدرمی شود بالا در نظر گرفت  و شرکا نیز عنوان و اعتبار خوبی داشته باشند. زیرا شرکت های سهامی اعتبار خود را از شرایط سهامی و سرمایه خود خواهند داشت ولی شرکت های با مسئولیت محدود اعتبار خود را هم از سرمایه شرکت و هم از نام شرکا دریافت می کنند، البته این دلیل بر کمتر بودن میزان اعتبار شرکت های با مسئولیت محدود نمی باشد و اتفاقا شاید به دلیل سرمایه کمی که نیاز می باشد و بعدا تادیه خواهد شد و این سرمایه تنها   100 هزار تومان هم می باشد، هر روز بر علاقمندان این نوع شرکت افزوده شود. در ضمن مسئولیت فرد درست به اندازه سرمایه شرکت است. برای ثبت شرکت تولید مواد شیمیایی با مسئولیت محدود دو نفر شریک نیاز است که باید آورده های نقدی و یا غیر نقدی خود را با هم به اشتراک بگذارند و به جای اساسنامه باید الزاما شرکت نامه تهیه کنند و تعهدات و توافقات خود را در آن مشخص کنند و در خصوص تمامی تصمیمات شرکت هم باید شرکا با هم توافق نظر داشته باشند.



مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت بهداشتی و شوینده با مسئولیت محدود

مدارک شناسایی و هویتی موسسین، مدیران و بازرسین شرکت

گواهی عدم سوء پیشینه مدیران و بازرسین شرکت

صورتجلسه مجمع عمومی موسسین در دو نسخه

صورتجلسه هیئت مدیره در دو نسخه

تقاضانامه ای برای ثبت شرکت 

وکلاتنامه وکیل

برگه معرفی نماینده حقوقی در صورتیکه هر کدام از سهامدارن حقوقی باشند.

09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده