لیست برند های آماده فروش




برند آماده چیست و چه مزایایی دارد؟

برند آماده یا قابل فروش علامت تجاری است که مراحلی ثبتی خود را گذرانده است و قابل انتقال جهت استفاده و بهره برداری برای اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد. و این نام برای شما یک امتیاز و دارایی ارزشمند به حساب می آید که می توانید روی آن قیمت گذاری کنید.ممکن است شما قبلا برندی را ثبت کرده باشید اما هم اکنون آن برند برایتان کارایی نداشته باشد، در این صورت در کوتاه ترین زمان و بدون هیچ زحمتی می توانید آن را به اشخاص دیگری بفروشید و هزینه هایی که برای ثبت آن صرف نموده اید را جبران کنید. برندهای آماده لوازم آرایشی و مواد غذایی از علائم تجاری پرطرفدار برای خرید و فروش هستند که همیشه نیاز به آن ها در بازار وجود دارد.



خرید برند ارزان تر است یا ثبت برند؟

برای تعیین قیمت نام تجاری آماده موارد مختلفی تاثیر گذار است. مواردی همچون: زیبایی نام برند، فارسی یا لاتین بودن آن، تعداد محصولات و طبقات ثبت شده، ثبت کالا ها و طبقات مشابه. برند آماده به علت ارزشمند بودن، قیمت بالاتری دارد اما می توان با خرید امتیاز آن تمام اهداف مد نظر را اجرا کرد و با استفاده از اعتبار کسب شده مشتریان بیشتری جذب نمود.تعیین قیمت برند های آماده توسط کارشناسان رسمی صورت می گیرد. برند هایی که سابقه فعالیت در بازار را داشته اند و به دلیل اینکه برای عموم مردم شناخته شده اند، اعتبار و ارزش بیشتری دارند، اما برند های جدید به زمان نیاز دارند تا در بازار جایگاه خود را بدست آورند.



لیست برند های آماده فروش


1.فروش‌برند‌كارا ميكاپ

2.فروش برند پرتي سان

3.برند دكلئور فروش برند آماده

4.برند بليمو، فروش برند آماده

5.فروش برند ناب مکس nab max

6.فروش برند آماده پرسیاه

7.فروش برند آماده چشم افسا

8.فروش برند آماده فصیح FASIH

9.فروش برند آماده آدروئنن adruen

10.فروش برند آماده رادرو


امروزه برای هر کسب و کاری نیاز به برند هست میهن برند در این مورد به شما کمک میکند که بهترین برند با بهترین نام را داشته باشید.میهن برند با سال ها تجربه در زمینه ثبت برند،فروش برند،استعلام برند و بهره گیری از وکلای برجسته پایه یک دادگستری و متخصصان زبده در این امر و همچنین برخورداری از بالاترین سطح دانش از مسائل روز ثبتی، در خدمت شما عزیزان باشد.هدف میهن برند این است که در راستای خرید و فروش برند به شما کمک کند تا بهترین نام را برای کسب و کار خود داشته باشید.شما میتوانید انواع برندهای تجاری و برند های آماده را در میهن برند پیدا کنید فقط کافیت بر روی برند کلیک کنید.


مدارک ثبت برند شخص حقیقی:

1) کپی شناسنامه

2) کارت ملی

3) کپی کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)

4) کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)


مدارک ثبت برند شخص حقوقی:

1) کپی شناسنامه

2) کپی کارت ملی

3) کپی روزنامه ی  تاسیس و آخرین تغییرات شرکت(از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد)

4) کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

5) کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)



09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده