فروش و ثبت برند لوازم خانگی





ثبت برند لوازم خانگی ایرانی، خانه و آشپزخانه

بسیاری از تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران برند خود را ثبت نکرده‌اند. در حالی که امکان ثبت برند لوازم خانگی و آشپزی طبق قانون برای تمام فعالان این حوزه فراهم است. آنها به راحتی می‌توانند با ثبت قانونی برند خود به محصولاتشان اعتبار بیشتری بدهند. به عنوان نمونه، برندهای ایرانی اسنوا، امرسان و پارس‌خزر به دلیل ثبت به موقع نشان و محصول خود با نمونه‌های خارجی مثل ال‌جی، سامسونگ و فلر رقابت می‌کنند. هم خریداران و هم فروشندگان تمایل دارند با برندهای معتبر تجارت کنند. البته این امر مختص بازار ایران نیست و در سراسر دنیا شاهد این تغییر نگاه هستیم. همگام با این تحولات جهانی، ثبت برند لوازم خانگی ایرانی نیز در سال‌های اخیر رشدی چشمگیری داشته است. همچنین کارخانه‌هایی که قصد صادرات محصول خود را دارند باید برای بازاریابی بین‌المللی تولیدات خود برندشان را ثبت نمایند.

فروش اینترنتی لوازم خانگی نو و دست‌دوم نیز در سال‌های اخیر بسیار رونق گرفته است. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ بخشی را به تأمین لوازم خانه و آشپزخانه اختصاص داده‌اند. طبقه‌بندی محصولات در این سایت‌ها عموماً بر اساس برندها است و جست‌وجوی کالاها نیز معمولاً با انتخاب برند آغاز می‌شود. همین موضوع سبب شده که حتی سازندگان باسابقه و شناخته‌شدۀ این حوزه نیز برای ثبت برند خود اقدام کنند.



ضرورت ثبت برند لوازم خانگی

با افزایش تولید لوازم بزرگ و کوچک خانگی، رقابت بیشتری در این حوزه به وجود آمده است. همین موضوع باعث شده تا تثبیت نام برند و تبلیغات برای این محصولات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شود. بنابراین اگر به تولید لوازم خانه و لوازم آشپزخانه مشغول هستید، حتماً باید برای ثبت برند خود اقدام نمایید. این کار به شما امکان می‌دهد بتوانید تبلیغات مؤثرتری انجام دهید. همچنین با ثبت قانونی برند لوازم خانگی، نام تجاری خود را از خطر سوءاستفاده احتمالی دیگران در امان می‌دارید. تفاوتی ندارد که شما تولیدکننده وسایل بزرگ خانگی و وسیله‌های برقی آشپزخانه هستید یا سازنده لوازم خانگی کوچک و خاص برای آپارتمان‌های مدرن. ثبت برند لوازم خانگی برای حفظ منافع مادی و معنوی شما از برندتان لازم و ضروری است.



مدارک لازم جهت ثبت برند لوازم خانگی برای اشخاص حقیقی

تصویر شناسنامه و کارت ملی

کپی مجوز فعالیت (که می‌تواند جواز تاسیس، پروانه بهره‌برداری، پروانه ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای قانونی باشد.)

ارائه کارت بازرگانی (برای ثبت برند لاتین)

 


مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند لوازم خانگی برای اشخاص حقوقی

کپی شناسنامه و کارت ملی

کپی روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت

ارائه کارت بازرگانی و کپی آن (برای ثبت برند لاتین)

کپی مجوز فعالیت (که می‌تواند جواز تاسیس، پروانه بهره‌برداری، پروانه ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای قانونی باشد.)



مراحل ثبت برند لوازم خانگی

مشخصات مالک برند لوازم خانه و آشپزخانه را تکمیل فرمایید.

مدارک مورد نیاز را آپلود کنید.

اطلاعات و مدارکی را که بارگذاری کرده‌اید تأیید نمایید.

هزینه ثبت برند لوازم خانگی را پرداخت کنید.

شماره اظهارنامه برند و رمزی را که از طریق تلفن برای شما ارسال می‌شود دریافت کنید.

اگر مشکل خاصی در پروسه تأیید برند شما پیش نیاید، نسخه نهایی برای شما فرستاده می‌شود تا آن را امضا کنید. پس از آن، شما باید یک نسخه برابر با اصل را برای این اداره ارسال نمایید.



امروزه برای هر کسب و کاری نیاز به برند هست میهن برند در این مورد به شما کمک میکند که بهترین برند با بهترین نام را داشته باشید.میهن برند با سال ها تجربه در زمینه ثبت برند،فروش برند،استعلام برند و بهره گیری از وکلای برجسته پایه یک دادگستری و متخصصان زبده در این امر و همچنین برخورداری از بالاترین سطح دانش از مسائل روز ثبتی، در خدمت شما عزیزان باشد.هدف میهن برند این است که در راستای خرید و فروش برند به شما کمک کند تا بهترین نام را برای کسب و کار خود داشته باشید.شما میتوانید انواع برندهای تجاری و برند های آماده را در میهن برند پیدا کنید فقط کافیت بر روی برند کلیک کنید.

09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده