محبوب‌ترین برند‌ لباس‌های زنانه




برند‌های لباس زنانه

در این دنیای مدرن که دوست داریم همه وسایلمان کامل و شیک باشد، انتخاب لباس یک مسئله چالش برانگیزاست. همه‌ی ما دوست داریم لباسی بپوشیم که بسیار شیک و زیبا و بر اساس آخرین مد دنیا تولید شده باشه و بتواند روی شخصیت و اعتماد به نفس ما تاثیرگذار باشد. در این مطلب می‎خواهیم ۲۰ برند لباس زنانه معروف و محبوب را به خانم‌های شیک‌پوش معرفی کنیم. آیا بهترین برند‌های لباس زنانه را می‌شناسید؟ همانطور که اطلاع دارید این روزها شناخت بهترین برندهای لباس زنانه برای هر خانمی یک ضرورت محسوب می‌شود. چون در این دوره مردم فقط بخاطر پوشاندن بدن نیست که لباسشان را انتخاب می‌کنند، بلکه نوع لباس ما نشان دهنده شخصیت ماست، پس با اطلاع از بهترین برند‌های لباس زنانه سعی کنید همیشه زیباترین و مناسب‌ترین لباس‌ها را انتخاب کنید.




برند لباس زنانه شنل (chanel)

این برند در تمام لیست‌های برندهای لاکچری قید می‌شود. نام این برند از طراح کد کوکو شنل گرفته شده است. کوکو شنل در سال ۱۸۸۳ در سامور فرانسه به دنیا آمد. او در سال‌های ۱۹۲۰ اولین عطر، لباس رسمی شنل و پیراهن مشکی خود را تولید نمود. شعار کمپانی شنل این است: “لوازم لوکس باید راحت باشد، در غیر این صورت لوکس نیست”، که گفته خود کوکو شنل است. او در سال ۱۹۱۰ اولین فروشگاه کلاه‌فروشی خود را در پاریس راه‌اندازی نمود و سپس شعبه‌های دیگر آن را در ددویل و بیاریتز افتتاح نمود، سپس به تولید پوشاک روی آورد. او در سال‌های ۱۹۲۰ اولین عطر خود شنل شماره ۵ را تولید نمود که برای اولین بار از نام او استفاده کرد. در سال ۱۹۲۵ با معرفی پوشاک رسمی شنل که شامل کت بدون جیب و دامن خوش‌دوخت بود، دنیای مد را شگفت‌زده کرد.

پس از مرگ او در سال ۱۹۷۱ طراح معروف کارل لاجرفیلد جانشین او شد تا این کمپانی را همچنان سرپا نگه دارد. امروزه این کمپانی لوازم لاکچری را در اختیارتان قرار می‌دهد تا با لذت از آن‌ها استفاده کنید. محصولات کمپانی شنل در پاریس عبارت‌اند از پوشاک لوکس، پارچه، عطر، جواهر و لوازم جانبی. محصولات این کمپانی با عنوان شنل به فروش می‌رسند. کمپانی شنل معنای واژه لاکچری را تغییر داد: “برخی از مردم تصور می‌کنند لوکس بودن در مقابل فقر قرار دارد. درحالی‌که این‌طور نیست. لوکس بودن در مقابل بی‌سلیقگی قرار دارد. ارزش کمپانی شنل ۷ میلیارد دلار است.




آرمانی (Armani)

جورجیو آرمانی و سرجیو گالئوتی در سال ۱۹۷۵ این برند را راه‌اندازی کردند. این خانه مد ایتالیایی پارچه، پوشاک، جواهر و لوازم خانه تولید می‌کند. آرمانی یکی از گران‌ترین برندهای پوشاک جهان است که پوشاک زنانه و مردانه، لوازم تزئینی، عینک، لوازم‌آرایشی و عطر، تولید می‌کند. برندهای فرعی دیگر نیز جز این مجموعه به شمار می‌روند، مانند Giorgio Armani, Armani Collezioni, Emporio Armani, AJ | Armani Jeans, AX | Armani Exchange, Armani Junior,.Armani/Casa. جورجیو آرمانی در ۱۱ جولای ۱۹۳۴ در پیاسنزا، ایتالیا به دنیا آمد و با طراحی پوشاک به یکی از نام‌های مطرح جهان در زمینه مد تبدیل شد.

این مجموعه در سال‌های ۱۹۷۰ آغاز به کار کرد و در عرض چند سال با رشد بسیار زیادی مواجه شد. آرمانی و گائوتی به‌عنوان شرکای تجاری فعالیت کردند و جورجیو آرمانی در جولای ۱۹۷۵ راه‌اندازی شد. اولین خط تولید پوشاک مردانه همان سال راه‌اندازی شد. خط تولید زنانه هم در سال ۱۹۷۶ راه‌اندازی شد. بازیگر فیلم (American Gigolo ۱۹۸۰)، ریچارد گر، در این فیلم از پوشاک او استفاده نمود و شهرت آرمانی را دوچندان کرد، چهره‌های شاخص هالیوود مانند میشل فایفر، جدی فاستر و جان تراولتا، جز مشتری‌های او محسوب می‌شدند.

آرمانی مجموعه خود را گسترش داد، و در سال ۱۹۸۹ اولین رستوران خود را راه‌اندازی نمود. در پایان سال‌های ۱۹۹۰ آرمانی در سراسر جهان بیش از ۲۰۰۰ فروشگاه داشت. در سال ۲۰۰۵ آرامی اولین خط تولید پوشاک لوکس خود را راه‌اندازی نمود. محصولات این برند عبارت‌اند از لوازم‌آرایش، لوازم خانه، کتاب و هتل.




گوچی (Gucci)

گوچی (Gucci)، نشان تجاری ایتالیایی در صنعت مد و کالاهای چرمی است، که متعلق به گروه گوچی می‌باشد، که خود زیرمجموعه‌ای از شرکت فرانسوی کرینگ به‌شمار می‌آید. شرکت گوچی در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی (Guccio Gucci) که طراح لباس بود، تأسیس شد. امروزه دفتر مرکزی این شرکت، در شهر فلورانس، ایتالیا قرار دارد. گوچی یکی از برندهای لوکس برجسته در جهان برای نوآوری در مد و تولیدات بی‌عیب و نقص، با کیفیت ایتالیایی است. از سال ۱۹۲۱ که گوچیو گوچی (Guccio Gucci) شرکت را در فلورانس تأسیس کرد، هدف آن شناساندن شکوه، زرق و برق و کیفیت محصولات ساخت ایتالیا برای مردان و زنان بود.

این برند بیشتر از ۱۰۰۰ فروشگاه در سرتاسر دنیا داره و برند بزرگ و قابل اعتمادی در عرصه مد و لباس محسوب میشه. گوچی پوشاک آماده، کیف دستی، اجناس چرمی کوچک، اکسسوری‌های سفری، کفش، جواهرات اعلا، ساعت، عینک، عطر و لوازم آرایشی تولید می‌کند. این برند در زمینه‌های عطر، کفش، لباس و اکسسوری تخصص ویژه‌ای دارد. هر محصول تولید گوچی حاصل نزدیک به یک قرن تجربه کیفی صنعتگران و طراحی‌های بی‌رقیب و غیرقابل مقایسه است. آلدو گوچی (Aldo Gucci) پسر ارشد گوچیانو گوچی از سال ۱۹۴۰ مدیریت برند گوچی رو به عهده گرفت و در سال ۱۹۹۴ طراح با استعداد و درخشان تام فورد، گوچی رو در مسیر جدیدی از موفیقت قرار داد.




برند لباس زنانه مارچسا (marchesa)

برند marchesa  برندی معروف در زمینه مد و لباس زنانه می‌باشد و توسط جورجینا چپمن و کرن کریگ راه‌اندازی شده است . این برند تجاری بیشتر در زمینه طراحی لباس عروس و مجلسی فعالیت می‌کند و سبک‌ها و مدل‌های مختلفی دارد. مارچسا برای طراحی لباس برای ستاره‌هایی مانند اسکارلت جانسون، جنیفر لوپز، کیت بلانشت و … مشهور بود. موفقیت این برند در بین افراد به علت تاثیر هاروی واین اشتاین، همسر چاپمن و یکی از برجسته‌ترین تولیدکنندگان هالیوود بود که بنا بر گزارش‌ها به بازیگران زن که در فیلم‌های او ظاهر می‌شدند،  برای پوشیدن لباس‌های این برند فشار می‌آوردند!




دولچه اند گابانا (Dolce & Gabbana)

دولچه اند گابانا شرکت کالای لوکس و خانه مد ایتالیایی است که در سال ۱۹۸۵ توسط دومنیکو دولچه و استفانو گابانا، دو طراح ایتالیایی، در شهر میلان تأسیس شد. استعداد خارق‌العاده آن‌ها در طراحی لباس باعث شهرت آن‌ها در هالیوود شده است. شرکت دولچه و گابانا دارای دو برند مجزا است، که هر یک سیاست‌های خود را دنبال می‌نمایند. این دو برند، دولچه اندگابانا و دی اند جی هستند. در حقیقت مهارت طراحی و کیفیت پارچه باعث برتری این برند شده است و باعث تمایز آن شده است.

دولچه اند گابانا مخصوص اقلام تجملی و گران‌قیمت است. همچنین بعلت دارا بودن طراحان و لباس‌های شب رسمی و پوشاک متناسب با فصل، دارای اعتبار بیشتری نیز می‌باشد. در سال ۱۹۹۴ دولچه‌اند گابانا نام تجاری D&G را با الهام از سبک مد خیابانی و نوعی سبک جوان پسندانه راه‌اندازی کردند. وظیفه تولید و پخش لباس‌های این خط تولید جدید بر عهدهٔ شرکت ایتیِرِه (Ittierre) بود اما لباس‌های تولید شده با بهترین کیفیت ممکن و تحت استانداردها و شرایط قابل قبول شرکت مادر طراحی می‌شوند. محصولات دولچه اند گابانا عبارت‌اند از پوشاک، کفش، کیف، عینک، ساعت، جواهر، عطر و لوازم‌آرایشی.




برند لباس زنانه دیور (dior)

این کمپانی لاکچری فرانسوی در سال ۱۹۴۶ توسط طراح مشهور کریستین دیور راه‌اندازی شد. امروزه این کمپانی پیشرو پوشاک لاکچری است. کریستین دیور افسانه‌ای در سال ۱۹۰۵ در فرانسه به دنیا آمد. پوشاک طراحی‌شده خود را به‌تدریج فروخت و سپس به‌عنوان طراح دستیار در پاریس توسط رابرت پیگه استخدام شد. در سال ۱۹۴۰ به آلمان رفت و به استخدام لوسیان لیلانگ درآمد.

خانه مد لیلانگ پوشاک زنان آلمانی و فرانسوی را طراحی می‌کرد. محصولات دیور عبارت‌اند از پوشاک، پارچه، محصولات چرم، لوازم تزئینی لاکچری، کفش، جواهر، ساعت، عطر، لوازم‌آرایشی و محصولات مراقبت از پوست. اگرچه عمده محصولات دیور مخصوص زنان است اما این کمپانی خط تولید مردانه و بچگانه خود را هم راه‌اندازی نموده است.




فندی (fendi)

طراح شنل، کارل لاجرفیلد کلکسیون فندی (Fendi) را نیز طراحی می‌کند اما محصولات این برند شامل لوازم تزئینی و لوازم لاکچری به شمار می‌روند. این کمپانی لاکچری تنها خانه مد است که آتلیه مخصوص خود را دارد و می‌تواند کالای مدرن و جدید طراحی کند. ادل کاساگرانده مؤسس خانه فندی در سال ۱۹۱۸ در رم فروشگاه چرم و خز راه‌اندازی نمود. او در سال ۱۹۲۵ با ادواردو فندی ازدواج کرد و نام فروشگاه خود را تغییر داد تا نام جدید خود را ثابت کند. این کمپانی مشتری‌های سلطنتی شخصی خود را داشت. در سال ۱۹۶۵ زمانی که طراح آلمانی کارل لاجرفیلد به فندی ملحق شد، لوگوی Zucca یا FF را طراحی نمود که به یک نماد جهانی تبدیل شد.

فندی و لاجرفیلد در کنار هم طرح‌های جدید و مدرن خز طراحی نمودند و مدل‌های لاکچری آن را خلق کردند. کیف‌های باگوت که در سریال‌های سکس و شهر استفاده شده بود در سال ۲۰۰۹ موردتوجه قرار گرفت. محصولات اصلی فندی عبارت‌اند از خز، چرم و پوشاک و لوازم لاکچری.




برند لباس زنانه ورساچه (Versace)

ورساچه یک برند ایتالیایی خیلی معروف و محبوب است. این شرکت با بکار گیری طراحان مد ماهر و خبره تونسته هزاران طراحی منحصر بفرد به مشتری‌هاش در سراسر دنیا ارائه بدهد. شرکت ورساچه در سال ۱۹۸۷ توسط جیانی ورساچه (Gianni Versace) تاسیس شد. جیانی ورساچه در دوران حیاتش گام‌های مهمی در راستای پیشرفت مد ایتالیا برداشت و توانست در مدت نسبتاً کوتاهی برند ورساچه را تبدیل به یک برند محبوب و معتبر جهانی کند. پس از مرگ او خواهر کوچکش دوناتلا ورساچه به عنوان مدیر کمپانی ورساچه، اداره امور را به دست گرفت و با مدیریت درست خود توانست بخوبی از میراث برادرش پاسداری کند.

امروزه برند ورساچه برندی‌ست که محبوب‌ترین سلبریتی‌های هالیوودی با افتخار انواع محصولات آن را (از گردنبند گرفته تا کیف و کفش و محصولاتی آرایشی) مورد استفاده قرار می‌دهند. این برند در زمینه تولید لباس‌های لوکس و اکسسوری‌های خاص تخصص دارد. از دیگر محصولات شرکت ورساچه میشه به کیف، کفش، جواهرات، عطر و… اشاره کرد.




برند لباس زنانه هرمس (hermes)

این برند دیرینه که در سال ۱۸۳۷ توسط تیری هرمس راه‌اندازی شد ۱۷۶ سال است که در عرصه مد فعالیت دارد. گفته می‌شود هر محصول هرمس (Hermès) از ابتدا تا انتها تنها توسط یک طراح تولید و نظارت می‌شود تا کیفیت آن حفظ شود. یکی از محصولاتی که امضای هرمس است یک کیف نارنجی می‌باشد که در سال ۲۰۱۱ به قیمت حدود ۴۴۲۰ دلار به فروش می‌رسید. یکی از رکوردهای جهانی این کمپانی یک کیف معروف به نام Hermès Birkin Bag بود که در یک حراجی به قیمت ۲۰۳۱۵۰ دلار فروخته شد و گران‌ترین کیف فروخته‌شده در یک حراجی تا آن تاریخ بود. محصولات هرمس عبارت‌اند از چرم، لوازم جانبی، عطر، لوازم لاکچری و پوشاک. لوگوی مخصوص آن که از سال‌های ۱۹۵۰ استفاده می‌شود یک کالسکه و اسب را نشان می‌دهد. این کمپانی در پاریس فرانسه واقع شده است.




برند لباس زنانه مارک جاکوبز (Marc Jacobs)

یکی دیگر از برندهای معروف برند لباس زنانه مارک جاکوبز می‌باشد. مارک جاکوبز طراح مد آمریکایی متولد سال ۱۹۶۳ ، در سال ۱۹۸۶ موفق به تاسیس برندی با نام خود شد و فعالیت‌های موفقیت آمیز خود را تحت این نام ادامه داد. مارک جاکوبز در سال ۱۹۹۲ جایزه‌ی معتبر CFDA را به عنوان طراح برتر مد بانوان سال به دست آورد. وی به دنبال کسب این جایزه بخش طراحی مد بانوان خانه‌ی مد پری الیس را در دست گرفت. در سال ۱۹۹۷ نیز بار دیگر این جایزه به مارک جاکوبز تعلق گرفت. جاکوبز از سال ۲۰۰۱ به تولید ادکلن پرداخت و اولین عطر خود را روانه بازار کرد. مارک جاکوبز دکادنس و دیزی (دیسی) از کارهای پرفروش این برند امریکایی می‌باشند.




برند لباس زنانه ژیوانشی (Givenchy)

ژیوانشی شرکت کالای لوکس فرانسوی است، که برندی شناخته‌شده در زمینه تولید پوشاک، عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی محسوب می‌شود. خانه مد ژیوانشی، در سال ۱۹۵۲ توسط طراح فرانسوی؛ اوبر دو ژیوانشی تأسیس شد. برند ژیوانشی هم‌اکنون متعلق شرکت ال وی ام اچ می‌باشد. اوبر دو ژیوانشی بیش از هر طراح دیگری با مشتریان خود در ارتباط بود تا بتواند طرح‌هایی خیره‌کننده خلق نماید. در سال ۱۹۵۳ یکی از لباس‌های طراحی شده وی که برای زنان بود بر روی جلد مجله زندگی چاپ شد. طرح‌های ژیوانشی توسط افراد مشهور زیادی در فرش قرمز بر تن شده‌است که از آن میان می‌توان به رونی مارا در آکادمی اواردز و مدونا خواننده مشهور آمریکایی اشاره کرد.




برند لباس زنانه پرادا (Prada)

برند محبوب پرادا در لیست بهترین برند‌های لباس زنانه نامبر وان شناخته شد. پرادا یکی از برند‌های برجسته ایتالیایی در زمینه‌ی تولید کالاهای لوکس زنانه و مردانه است. این برند در سال ۱۹۱۳ توسط ماریو پرادا تاسیس شد. تخصص برند پرادا در زمینه‌های اکسسوری، لباس، بیکینی، کفش، جواهرات، عطر، انواع گیره‌ها و تل مو، چمدان، کیف دستی و… است. در حال حاضر این شرکت توسط موچیا پرادا (Miuccia Prada) اداره میشه که یک طراح مد ایتالیایی و کوچک‌ترین نوه‌ی ماریو پراداست. شرکت پرادا همیشه در زمینه صنعت مد زنان پیشتاز بوده و بین خانم‌ها محبوبیت زیادی دارد.




برند لباس زنانه ویکتوریا سکرت (Victoria’s Secret)

این برند لباس زنانه بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده و فروشنده لباس زیر زنانه در آمریکا است که توسط روی ریموند در ۱۲ ژوئن ۱۹۷۷ تأسیس شده‌ است. این شرکت محصولاتی از قبیل لباس زیر زنانه، لباس خواب، لباس شنا، کفش، عطر و محصولات آرایشی به فروش می‌رساند. ویکتوریا سیکرت بیشتر به خاطر کاتالوگ‌ها و نمایش‌های مد آن به نام ویکتوریا سیکرت فشن شو شناخته شده‌ است.

ویکتوریا سیکرت فعالیتش را در اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی، با استخدام مدل‌های مشهور همچون استفانیه سیمور، کارین مولدر و یاسمین غوری آغاز کرد. این مدل‌های تجاری کمک کردند تا ویکتوریا سیکرت به زودی و به اندازه کافی در آگهی‌های بازرگانی تلویزیونی برجسته شد.




برند لباس زنانه استلا مک کارتنی (Stella McCartney)

استلا مک کارتنی طراح مد و فعال حقوق حیوانات اهل بریتانیا و دختر پل مک‌کارتنی و لیندا مک کارتنی است. او از سن سیزده سالگی با طراحی یک ژاکت علاقه و مهارت خود را به مد آشکار کرد و سپس به طور رسمی در کالج مرکزی سنت مارتین به تحصیل این رشته پرداخت. پس از اتمام تحصیل، همکاری‌هایی با برندهای معتبر مد نظیر گوچی را آغاز کرد و در نهایت یک مجموعه تحت نام خود را به ثبت رساند. مک کارتی از سال ۲۰۰۳ تولید ادکلن را نیز به مجموعه تولیدات خود افزود.




برند لباس زنانه لوئیز ویتان (Louis Vuitton)

لوئیز ویتان (Louis Vuitton) برندی است که هیچ برندی نمی‌تواند به شهرت و موفقیت آن برسد. این برند، برند موردعلاقه سلبریتی‌هایی چون مایکل فلپس، آنجلینا جولی، سارا جسیکا پارکر، کیم کارداشیان و لیدی گاگا محسوب می‌شود. کمپانی لوئیز ویتانی ایده فردی به نام لوئیز ویتان مالیته، یک کارآفرین و طراح بود، زمانی که ناپلئون در سال ۱۸۵۲ امپراتور فرانسه شد، همسرش یوجین دی مانتیوجو، یک کنتس اسپانیایی، لوئیز ویتان را به‌عنوان دستیار و طراح شخصی‌اش استخدام نمود زیرا او چمدان و وسایل را به شکل فوق‌العاده‌ای مرتب می‌کرد. این فرصت برای ویتان یک فرصت طلایی بود. او در سال ۱۸۷۲ اولین پارچه زرد با خطوط قرمز را طراحی نمود که نظر بسیاری از منتقدان مد پاریس را جلب کرد و نام او را به‌عنوان یک طراح لاکچری بر سر زبان‌ها انداخت.

اخیراً مدیر هنری این مجموعه، مارک جیکوب، پوشاک، لوازم جانبی و لوازم هنری را به این مجموعه افزود، درحالی‌که در گذشته تنها کیف و چمدان چرمی تولید می‌شد. این برند در همه جای دنیا شناخته شده است و بیش از ۲۰۰ فروشگاه دارد. محصولات این کمپانی عبارت‌اند از کالای لوکس و لوازم چرم، تا پوشاک، کفش، ساعت، جواهر، لوازم جانبی، عینک و کتاب. لوئیز ویتان محصولات خود را از طریق بوتیک، فروشگاه‌های بزرگ و وب‌سایت‌های رسمی به فروش می‌رساند. اما یادتان باشد این برند مخصوص افراد ثروتمند است. ارزش این کمپانی ۲۸ میلیارد دلار است.




کیت اسپید (Kate Spade)

کیت اسپید طراح مد و کارآفرین اهل ایالات متحده آمریکا بود. وی برای طراحی و تولید کیف‌های زنانه خلاقانه معروف بود. او کار خود را با کشیدن یک طرح اولیه از یک کیف بر روی کاغذ شروع کرد و بعدها صاحب کمپانی میلیونی دلاری اسپید شد. او سال‌ها به عنوان ویراستار برای مجله «مادمازل» کار کرد و با وجود این همه برند موفق در زمینه کیف او متوجه کمبودی در بین طرح‌های مختلف کیف در بین طراحان مشهور دنیا شد. او اولین کیف خود را در سال ۱۹۹۳ از کاغذ و چسب کاغذی ساخت.

رنگ‌های شاد، طرح‌های گرافیکی و پیچیدگی همراه با سرزندگی ویژگی‌های اصلی کیت اسپید نیویورک هستند. این ویژگی در همه مجموعه‌های تولیدی این برند، از کیف و لباس گرفته تا جواهرات، کفش، لوازم تحریر، عینک، لباس کودک، عطر، روتختی و هدایا، خود را نشان می‌دهد.




لاکست (Lacoste)

لاکست شرکت پوشاک فرانسوی است. این شرکت در سال ۱۹۳۳ تأسیس شد. شرکت لاکست در زمینه تولید و فروش انواع کالاهای لوکس، کفش، عطر، لوازم چرمی، ساعت و عینک فعالیت می‌کند. قدیمی‌ترین و مشهورترین کالای تولیدی این شرکت، تی‌شرت‌های یقه‌دار آن، می‌باشد! این شرکت، با نشان کروکودیل سبز، که در طرح لوگوی آن است، شناخته می‌شود. نشان کروکودیل از نام مستعار بنیانگذار شرکت، رنه لاکست، گرفته شده‌است، که این نام، بدلیل سرسخت بودن، به وی اطلاق می‌شد.




برند لباس زنانه ویوین وست وود (Vivienne Westwood)

ویوین وست‌وود طراح مد بریتانیایی است که موج جدیدی در سبک پوشش روزمره به وجود آورد. ورود سبک پانک و موج نو به دنیای پوشاک روزمره یکی از دستاوردهای ویوین وست‌وود است. شاید بتوان وست‌وود را متفاوت‌ترین طراح مد دانست. ویوین وست‌وود در دهه هفتاد میلادی با کار برای گروه‌های موزیک راک و پانک فعالیت حرفه‌ای خود را شروع کرد و در مدت کوتاهی به شهرت رسید و وارد جریان اصلی دنیای مد شد.

ویوین وست‌وود در نزدیک به پنج دهه فعالیت خود تاثیری چشمگیر روی فشن زنانه و مردانه گذاشته است و اکنون نیز فعالیت خود را ادامه می‌دهد به طوری که نام و چهره او همچنان تصویر شاخص برند وست‌وود است. او در کنار فعالیت طراحی مد و لباس و طراحی لباس تئاتر و مدیریت کمپانی‌های فشنی که گردش مالی سالانه آن ده‌ها میلیون پوند است کارهایی هم در زمینه‌های اقتصادی و سیاسی انجام داده است.





امروزه برای هر کسب و کاری نیاز به برند هست میهن برند در این مورد به شما کمک میکند که بهترین برند با بهترین نام را داشته باشید.میهن برند با سال ها تجربه در زمینه ثبت برند،فروش برند،استعلام برند و بهره گیری از وکلای برجسته پایه یک دادگستری و متخصصان زبده در این امر و همچنین برخورداری از بالاترین سطح دانش از مسائل روز ثبتی، در خدمت شما عزیزان باشد.هدف میهن برند این است که در راستای خرید و فروش برند به شما کمک کند تا بهترین نام را برای کسب و کار خود داشته باشید.شما میتوانید انواع برندهای تجاری و برند های آماده را در میهن برند پیدا کنید فقط کافیت بر روی برند کلیک کنید.

09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده