چگونه برند خود را در اینترنت آنالیز کنیم؟




من می خواهم اولین بخش را در این قسمت شروع کنم که به شرح زیر است: باید چه چیزهای را مانیتور کنید؟ همان طور که گفته ام رسانه های اجتماعی امروزه به یکی از موثرترین کانال ها تبدیل شده اند. افراد امروزه با آزادی با یکدیگر صحبت کرده و اگر موضوع برند باشد این مکالمات آنلاین برای هر کسی قابل دیدن است.


بررسی برند در شبکه های اجتماعی

اولین چیزی که باید همیشه آن را بررسی کنید کامنت های منفی است.هر کسی تجربه خوبی از شرکت های موجود را ندارد. ممکن است محصول یا خدمات دیر تحویل داده شده و در نهایت آنها را عصبانی کرده باشد. ممکن است خدمات بعد از فروش بدی دریافت کرده باشند. اینها مثال هایی از مسایلی است که افراد در اینترنت در مورد آنها صحبت می کنند.
بنابراین بسیار مهم است که شما واقعا در این صحبت ها شرکت کنید. بررسی کنید افراد چه چیزهایی در شبکه های متفاوت می گویند. اگر می بینید افراد صحبت های منفی می کنند باید دخالت کنید. ببینید موضوع چیزی است که شما توانایی حل کردن آن را دارید یا خیر. در واقع شما باید تجربه بد را به تجربه ای مثبت تبدیل کنید.

از آنجا که این موارد پلتفورم های عمومی هستند، خدمات مشتریان شما برای تمامی افراد قابل مشاهده هستند. اگر شما خدمات خوبی به مشتریان داشته باشید، همه از خدمات شما آگاه می شوند.بنابراین فعالیت های شما پایه ای برای موفقیت شماست.
امیدوارم هیچ وقت در مورد شما حرف بدی زده نشود. البته احتمال وجود کامنت های مثبت عالی نیز وجود دارد. اما شما باید این نوع کامنت ها را نیز بررسی کنید. 



نظرات منفی را از بین برید !

اگر افراد به صورت آزاد برند شما یا محصولاتتان را تبلیغ کرده و واقعا شما را ارتقا داده و عاشق برند شما هستند، مطمئن شوید که خدمات رسانی عالی به آنها می شود. اگر به این فعالیت های آنها رسیدگی نشود، و با آنها تماس بر قرار نشده یا از آنها تشکر نشود، آنها نیز صحبت کردن در مورد شما را قطع می کنند. این افراد به نام فرشتگان برند شناخته می شوند. آنها افرادی هستند که به قهرمانان برند شما تبدیل می شوند.

پیدا کردن محرک های محتوای شما حائز اهمیت است. این ها افرادی هستند که محتوا و شاید محصولات را نیز منتقل می کنند. باز هم شما باید این افراد را بشناسید زیرا اگر آنها واقعا برند شما را دسوت داشته و اگر مشا به دنبال بیرون دادن خدمات یا محصولات جدید هستند، این افراد احتمالا کسانی هستند که با شما تماس گرفته و برای انتشار خبر کمک می کنند.



رقیبان و بررسی برند

یکی دیگر از حیطه هایی که شما باید به دنبال آن باشید رقابت است. امروزه رقیبان شما حتما در مورد برند یا شرکت شما بد صحبت نمی کنند. آنها ممکن است چیزهای خوبی نیز در مورد شما بگویند. اما بسیار مهم است که شما بدانید دقیقا چه چیزی در مورد شما می گویند زیرا این مسایل همان رقابت هستند. بنابراین شما باید بدانید آنها در چه رابطه ای صحبت می کنند. بنابراین این مسئله را کنترل کنید.شما همین طور باید مارک تجاری خود را نیز بررسی کنید. اگر هر گونه تخلف از علامت تجاری وجود داشته باشد، شما باید عکس العمل نشان دهید. بنابراین شما باید دقیقا نام تجاری خود را تحت کنترل داشته باشید.



تاثیر وب سایت های جعلی در برند

یکی دیگر از حیطه هایی که مهم برای شما سایت های جعلی است. این مسئله هنوز نیز ادامه دارد. اینکه چرا این مسئه هنوز ادامه دارد مشخص نیست اما تنها چیز مشخص این است که این سایت ها به شهرت و نام برند شما صدمه می زنند. چیز مهمی که شما باید در این رابطه آن را بررسی کنی تقلید کامل از سایت شماست.

کدام عبارت ها باید بررسی شوند؟ مطمئنا مشخص است که شما باید نام برند خود را کنترل کنید. نام واقعی برند شما به مدت زمانی که برای طراحی آنها صرف کرده اید بستگی دارد. اگر شما نام برند واقعا ژنریکی دارید مانند وب برندینگ است پس ماینتور کردن آن سخت تر است زیرا این ها عبارت های ژنریک هستند که احتمال تقلید آنها بسیار زیاد است. این نام ها خاص برند نیستند. افراد می توانند از این عبارت ها با اهداف غیر از خرید و استفاده از خدمات استفاده کنند. اگر نام برندی مانند گلرنگ یا ایرانسل داردید، فقط نام هایی را انتخاب کرده اید که خاص برند هستند. اگر چنین عبارت هایی را کنترل کنید به راحتی می فهمید دیگران چه چیزی در مورد برند شما گفته و چیزی درمورد عبارت های دروغین گفته اند. هر چه نام برند شما کمتر ژنریک باشد، زمان کمتری برای چنین کاری لازم است.

همین طور اشتباهات لفظی یا املایی برند خود را نیز کنترل کنید. تمام افراد گوگل را درست تایپ نمی کنند. تمام افراد در زمان تایپ کردن آدرس نیز درست کلمه را نمی نویسند. همیشه احتمال غلط املایی برند شما وجود دارد. بسیار مهم است که شما در این مسئله به روز باشید زیرا این موارد می توانند صحبت هایی مهم در مورد برند باشند که باید به آنها رسیدگی کرده و در صورت مشکل دخالت کنید.

باز هم شما باید علامت تجاری خود را کنترل کرده و مشخص کنید که آیا کسی از توافق نامه های علامت تجاری شما سوء استفاده می کند یا خیر. همین طور رقابت ها را نیز بررسی کنید. مطمئن شوید که آنها مورد خاصی در مورد برند شما نمی گویند که لازم به دخالت باشد. اگر قهرمانان برند شما از عبارت های اشتباه استفاده می کنند، باید آنها را اصلاح کنید.
کلمات مخفف نیز یکی دیگر از مسایل مهم است. ممکن است افراد برند شما را بدون تشخیص دادن موضوع به صورت خلاصه بیان کرده و اگر برند شما به صورت مخفف بیان می شود مهم است که شما از آن خبر داشته باشید تا بتوانید آن را کنترل کنید. شاید استفاده کردن از این مخفف ها برای شما نیز سودمند باشد. شاید این مخفف ترکیب شگفت انگیزی باشند.




ارتباط بین کارمندان و برند سازی اینترنتی

یکی دیگر از چیزهایی که شما باید کنترل کنید کارمندان شماست. در این سایت ما از تمام اعضا می خواهیم تا هر ماه یک پست داشته باشند و همین طور یک فیلم را زیر نویس فارسی کرده و منتشر نماینداین مهم نیست قوی هستند یا خیر . بهتر است به ایشان میدان دهید احتمال تقویت شما از ضرر شما بیشتر است.




ما چه وب سایت هایی را باید برای برند خود جستجو کنم؟

شما باید چه نوع سایت هایی را مانیتور کنید؟ جواب این سوال مشخص است. شما باید رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، تویتر و گوگل پلاس را مانیتور کنید. این سایت ها مکان هایی هستند که صحبت های اصلی صورت می گیرند. از آنجا که این سایت ها تقریبا آزاد بوده و پلتفورم هایی عمومی هستند، تعامل برقرار کردن با این سایت ها بسیار راحت است. مطالب گفته شده در مورد برند شما در این سایت ها را کنترل کنید.همین طور ما بعضی از ابزار در ادامه توضیح خواهیم داد که به شما اجازه می دهد بسیار راحت تر مطالب را بررسی کنید.



*امروزه برای هر کسب و کاری نیاز به برند هست میهن برند در این مورد به شما کمک میکند که بهترین برند با بهترین نام را داشته باشید.میهن برند با سال ها تجربه در زمینه ثبت برند،فروش برند،استعلام برند و بهره گیری از وکلای برجسته پایه یک دادگستری و متخصصان زبده در این امر و همچنین برخورداری از بالاترین سطح دانش از مسائل روز ثبتی، در خدمت شما عزیزان باشد.هدف میهن برند این است که در راستای خرید و فروش برند به شما کمک کند تا بهترین نام را برای کسب و کار خود داشته باشید.شما میتوانید انواع برندهای تجاری و برند های آماده را در میهن برند پیدا کنید فقط کافیت بر روی برند کلیک کنید.*


09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده