فروش برند و چگونه صاحب برند لباس شویم؟




ثبت برند لباس

ثبت برند لباس هم یکی از مواردی است که این روزها بسیار سرو صدا کرده است .هر شخصی با یک طرح جدید می تواند یک برند لباس ثبت کند . جالب است که بدانید یکی از بزرگ ترین تجارت ها مربوط به پوشاک می باشد . فرصت را از دست ندهید و همین امروز با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگاه درباره ثبت برند لباس دریافت کنید .


چگونه صاحب برند لباس شویم؟

چگونه صاحب برند لباس شویم ؟ وقتی صحبت از لباس است به خوبی می دانیم نام برند و کیفیت آن بسیار اهمیت پیدا می کند. به این دلیل که افراد زیادی تمایل دارند از اجناس برند استفاده نمایند. قطعا کیفیت در کنار برند خوشنام شما باعث افزایش مشتریان خواهد شد.

برای اینکه بدانیم چگونه صاحب برند لباس شویم، کافی است چند موضوع را به خاطر بسپارید. اولا کسب و کاری مرتبط در حوزه پوشاک داشته باشید، نام و علامتی غیر مشابه با سایر برندها انتخاب نموده و در اداره ثبت مرکز مالکیت معنوی آن را به ثبت برسانید.



شرایط ثبت برند لباس در ایران چیست؟

اولین و مهم ترین شرایط ثبت برند لباس در ایران داشتن کسب و کاری قانونی در این زمینه است. شما باید مجوزی در خصوص فعالیت خود داشته باشید اعم از اینکه شخص باشید یا شرکت. اظهارنامه ثبت برند خود را با راهنمایی مشاور ثبت برند تنظیم نموده و به مرکز مالکیت فکری ارسال نمایید.

ممکن است شما در حوزه تبلیغات، توزیع و پخش در زمینه برند پوشاک فعالیت نماید، باز هم می توانید برند داشته باشید. برخی تولیید کننده بودن را از شرایط ثبت برند لباس در ایران می دانند که تصوری غلط است، هرچند بیشتر تولید کنندگان به ثبت برند نیازمند هستند.



اصول انتخاب نام برند لباس

اصول انتخاب نام برند لباس و رسیدن به پاسخ این پرسش که چگونه یک نام برای برند انتخاب کنیم. باید نامی دارای معنای مناسب انتخاب نمایید. این برند نباید عین یا شبیه برند دیگری به ویژه در همان حوزه فعالیت شما باشد و پس از آن دقت نمایید از کلمات ممنوعه نباشد.

کلمات ممنوعه مانند الفاظ کشوری و لشکری، مستهجن و خلاف نظم عمومی و اخلاق حسنه، کلمات توهین آمیز به مقدسات و از این قبیل  خلاف اصول انتخاب نام برند لباس است و نباید انتخاب نمایید. دقت کنید اگر برند شما فارسی نیست باید کارت عضویت اتاق بازرگانی و کارت بازرگانی برای ثبت برند تهیه و ارائه نمایید.



هزینه ثبت برند لباس

هزینه ثبت برند شامل دو نوع هزینه است، هزینه ثابت و متغییر. این هزینه شامل احراز هویت، ارسال اظهارنامه، تشکیل پرونده، حق الثبت ، دو نوبت روزنامه رسمی، صدور سند، مکاتبات با کارشناس می باشد که معمولا نرخ مشخصی دارد.

البته این نرخ مشخص بر اساس تعرفه های دولتی تعیین می شود و مثلا بر اساس اندازه آگهی شما در روزنامه رسمی مبلغ متفاوتی را باید پرداخت نمایید. در این مسیر با داشتن وکیل و مشاوره حقوقی صرف هزینه ثبت برند را قطعا کاهش خواهید داد زیرا از اتلاف وقت و اشتباهات رایج جلوگیری خواهید کرد.



مدارک لازم برای ثبت برند پوشاک



اشخاص حقیقی:

  • عکس کارت ملی و شناسنامه
  • مجوز فعالیت در صنف مربوطه
  • وکالت نامه وکیل برای اقدامات اداری و …
  • اگر برند مدنظر انگلیسی باشد باید کارت بازرگانی ارائه گردد



اشخاص حقوقی

  • روزنامه رسمی تاسیس شرکت
  • روزنامه آخرین تغییرات شرکت
  • مجوز فعالیت در عرصه لباس و پوشاک
  • چنانچه برند انگلیسی باشد باید کارت بازرگانی ارائه گردد و بعنوان مجوز فعالیت کفایت می کند .






امروزه برای هر کسب و کاری نیاز به برند هست میهن برند در این مورد به شما کمک میکند که بهترین برند با بهترین نام را داشته باشید.میهن برند با سال ها تجربه در زمینه ثبت برند،فروش برند،استعلام برند و بهره گیری از وکلای برجسته پایه یک دادگستری و متخصصان زبده در این امر و همچنین برخورداری از بالاترین سطح دانش از مسائل روز ثبتی، در خدمت شما عزیزان باشد.هدف میهن برند این است که در راستای خرید و فروش برند به شما کمک کند تا بهترین نام را برای کسب و کار خود داشته باشید.شما میتوانید انواع برندهای تجاری و برند های آماده را در میهن برند پیدا کنید فقط کافیت بر روی برند کلیک کنید.


09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده