فروش برند و مزایایی داشتن برند آماده




برند آماده چیست و چه مزایایی دارد؟

برند آماده یا قابل فروش علامت تجاری است که مراحلی ثبتی خود را گذرانده است و قابل انتقال جهت استفاده و بهره برداری برای اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد. و این نام برای شما یک امتیاز و دارایی ارزشمند به حساب می آید که می توانید روی آن قیمت گذاری کنید.
ممکن است شما قبلا برندی را ثبت کرده باشید اما هم اکنون آن برند برایتان کارایی نداشته باشد، در این صورت در کوتاه ترین زمان و بدون هیچ زحمتی می توانید آن را به اشخاص دیگری بفروشید و هزینه هایی که برای ثبت آن صرف نموده اید را جبران کنید. برندهای آماده لوازم آرایشی و مواد غذایی از علائم تجاری پرطرفدار برای خرید و فروش هستند که همیشه نیاز به آن ها در بازار وجود دارد.



چرا خرید برند آماده را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟

خرید و فروش برند کاملا قانونی است و به سرعت نیز انجام پذیر است. بنابراین افرادی که فرصت کافی برای ثبت برند را ندارند این یک راه حل بسیار مناسب برایشان است. جهت خرید برند آماده باید ابتدا از لیست آنلاین برندهای فروشی موردی که به کالا و فعالیت‌های شما شباهت دارد را انتخاب کنید. سپس کارهای تغییر مالکیت آن را انجام دهید.
جهت خرید برند آماده فقط نیاز به حضور در دفترخانه ثبت اسناد خواهید داشت و نیازی نیست وقت خود را هدر داده و ۶ ماه یا بیشتر صبر کنید تا پروسه ثبت برند را طی نمایید.
برند فروشی، نام تجاری می باشد که کارایی های لازم در بازار را دارد. شما می توانید با خرید آن ایده های جدیدی را در جهت تقویت آن انجام دهید.برای ثبت برند، معمولا نگرانی به جهت رد درخواست یا اعتراض وجود دارد در حالی که در برند فروشی تمام مراحل ثبت انجام شده است و دیگر آماده بهره برداری است.
برند آماده را تنها با ارائه کارت شناسایی و بدون نیازی به ارائه پروانه بهره برداری و یا مجوز تاسیس می توان خریداری نمود. و خرید برند آماده این امکان را به شما می دهد که از برندهای بدون استفاده قبل از اتمام زمانشان مورد استفاده قرار گیرند.



دشواری و مشکلات ثبت برند در مقابل خرید برند فروشی

برای ثبت برند یا علامت تجاری در بهترین شرایط یعنی اگر اسم درخواست شده مشابه اسم ثبت شده‌ی دیگری نباشد و یا اینکه عین اسم درخواستی قبلا به ثبت نرسیده باشد به ۴ تا ۶ ماه زمان نیاز است. یعنی اگر تمام مراحل و روند اداری ثبت برند بدون مشکل پیش برود پس از گذشت این مدت موفق به کسب گواهینامه ثبت برند خواهید شد و در غیر اینصورت پس از گذشت ۴۵ تا ۶۰ روز پس از ارسال درخواست ثبت برند، درخواست ارسال شده از سوی اداره ثبت مالکیت‌های صنعتی با اخطار مواجه می‌شود که باید پس از رفع مشکلات مراحل ثبت برند مجدد طی شود و ممکن است این روند بارها و بارها تکرار شود و یا حتی به نتیجه هم نرسد!
به این نکته توجه داشته باشید که هرگاه درخواست ثبت برند با اخطار مواجه شود، ثبت درخواست مجدد هزینه‌ای دوباره برای شخص درخواست کننده در بر خواهد داشت. همچنین برای ثبت برند نیاز به مجوزهایی (مانند: جواز تاسیس یا پروانه بهره‌برداری) داریم و اگر اسم مورد نظر لاتین باشد داشتن کارت بازرگانی اجباریست. دریافت هرکدام از این مجوزها مستلزم داشتن شرایط و صرف هزینه و زمان خاص خود می‌باشد که می‌تواند در روند ثبت برند تاثیر گذار باشد.
اینکه یک علامت یا اسم تجاری هم از لحاظ میزان کالا، فارسی یا لاتین بودن، کامل بودن طبقات مرتبط با اسم تجاری و… به صورت کامل به ثبت برسد بسیار با اهمیت است و باید به این نکه هم توجه داشته باشید که در خصوص برخی از کالاها و طبقات درخواستی پرتقاضا مانند موادغذایی، امکان ثبت اسم تجاری در تمام یا بعضی از کالاهای مورد نظر مقدور نیست و امکان دارد کالاهای درخواست شده مردود شود!



خرید برند ارزان تر است یا ثبت برند؟

برای تعیین قیمت نام تجاری آماده موارد مختلفی تاثیر گذار است. مواردی همچون: زیبایی نام برند، فارسی یا لاتین بودن آن، تعداد محصولات و طبقات ثبت شده، ثبت کالا ها و طبقات مشابه. برند آماده به علت ارزشمند بودن، قیمت بالاتری دارد اما می توان با خرید امتیاز آن تمام اهداف مد نظر را اجرا کرد و با استفاده از اعتبار کسب شده مشتریان بیشتری جذب نمود.
تعیین قیمت برند های آماده توسط کارشناسان رسمی صورت می گیرد. برند هایی که سابقه فعالیت در بازار را داشته اند و به دلیل اینکه برای عموم مردم شناخته شده اند، اعتبار و ارزش بیشتری دارند، اما برند های جدید به زمان نیاز دارند تا در بازار جایگاه خود را بدست آورند.
بنابراین هر چه ارزش برند بالاتر باشد قیمت آن نیز گران تر خواهد بود.



مدارک مورد نیاز برای خرید و فروش برند آماده

برای خرید برند آماده فقط اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه خریدار نیاز است.



روش های انتقال برند آماده

انتقال برند آماده به دو صورت غیر ارادی (جبری) و اختیاری (قراردادی) انجام می شود. انتقال غیر ارادی زمانی اتفاق می افتد که مالک برند فوت کرده باشد. در این صورت وارث متوفی می تواند با گواهی انحصار وراثت و اصل گواهی ثبت برند، آن را به مالک جدید واگذار نماید.
اما در انتقال به صورت اختیاری، مالک فعلی برند، می تواند بنا به هر دلیلی امتیاز خود را برای مدت مشخص یا به صورت دائمی به شخص دیگری انتقال دهد. پس از واگذارشدن برند، مالک جدید می تواند از مزایای آن استفاده کند.
در انتقال قانونی هر برند آماده، باید در اظهارنامه مواردی همچون نام، آدرس و تابعیت صاحب برند، نام و آدرس وکیل قانونی مالک و شماره ثبت آرم تجاری در ایران قید شود. در صورتی که صاحب برند قصد واگذاری کامل برند خود را نداشته باشد می تواند بخشی از آن یا طبقات آن را به اشخاص دیگری انتقال دهد. 09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده