فروش برند آماده آرایشی




فواید برندینگ

امروزه در فضای کسب و کار و تجارت، برند یک امر ضروری به حساب می‌آید. بنگاه‌های معروف و معتبر اقتصادی، بیش از دیگران به ارزش برندینگ پی برده‌اند. این بنگاه‌های اقتصادی به عنوان پیشرو در صنعت برند وارد شده‌اند.اگر نام تجاری ثبت شده و برند را از شرکت‌های کلان حذف کنیم، گویا که هویت آنها را از آنها گرفته‌ایم. مشکل تنها به اینجا نیز ختم نمی‌شود. نام‌های بزرگ می‌توانند طعمه‌های بزرگی نیز برای سوءاستفاده‌کنندگان باشند.
درست است که برند نمودن کسب و کار و ثبت نام تجاری برای بنگاه‌های اقتصادی هزینه بر است. یک شرکت علاوه بر تقبل هزینه‌های ثبت برند، هزینه فراوان تبلیغ برند خود را نیز باید تحمل کنند.اما این هزینه کرد، بازگشت مضاعفی خواهد داشت. بنگاه اقتصادی، یک بار این هزینه‌ها را تقبل کرده و در عوض سالیان طولانی از فواید برندینگ بهره خواهد برد.
شرکت‌های بزرگ فراوانی در سطح بین‌الملل فعالیت می‌کنند که ارزش و اعتبار جهانی دارند. مارک و نام تجاری این شرکت‌ها به تنهایی برای جلب اعتماد مشتری کافی است. برند این بنگاه‌های اقتصادی آرامش خاطر مشتریان به حساب می‌آید.


فواید برندینگ در حوزه محصولات آرایشی

در حوزه محصولات آرایشی بهداشتی نیز نام‌های تجاری معتبر و بزرگی وجود دارند. این شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری‌های کلانی برای تولیدات محصولات خود انجام داده‌اند.
تصور کنید که این شرکت‌ها برند خود را ثبت نکرده باشند و یا برند آماده آرایشی بهداشتی خریداری ننموده باشند. هزاران تولید کننده در این حوزه فعالیت می‌کنند که منتظر ارتقاء کسب و کار خود می‌باشند.هر تولید کننده کوچک و گمنام می‌تواند از نام تجاری و مارک این شرکت‌های معتبر برای فروش محصولات خود استفاده نماید. این امر نه تنها در فروش شرکت معتبر تأثیر دارد، بلکه می‌تواند به اعتبار آن شرکت نیز صدمه وارد نماید.
در این صورت است که مشتریان پروپا قرص شرکت معتبر، اجناس تقلبی و بی‌کیفیت عرضه شده به نام این شرکت را خریداری می‌نمایند. این امر می‌تواند اعتبار شرکت معتبر را به شدت مخدوش نماید.شرکت معتبر آرایشی که برند آماده آرایشی تهیه ننموده است، از چند سوراخ گزیده می‌شود. اولاً دیگرانی، مشتریان این شرکت را به بنگاه دیگری هدایت کرده و ثانیاً با ارائه اجناس کم کیفیت خود، صدمات جبران‌ناپذیری به اعتبار شرکت وارد می‌کنند.


تأثیرات برند سازی در رونق کسب و کار

به عنوان نمونه به تعدادی از آثار و عواقب خوشایند ثبت و یا خرید برند آماده آرایشی اشاره می‌شود.
  1. برند می‌تواند موجب آرامش خاطر مشتری از محصول خریداری شده گردد. وقتی مشتری می‌داند که این محصول متعلق به یک برند معروف است، قطعاً نسبت به قیمت و کیفیت آن شک نخواهد کرد.
  2. برند می‌تواند اعتبار شرکت را بالا برده و موجب اطمینان خاطر مشتریان از خرید شرکت مزبور را فراهم کند.
  3. برند نقش اساسی در فروش محصول و بازاریابی بنگاه اقتصادی دارد. در حقیقت برند این مفهوم را القا می‌کند که جایی مطمئن و آبرومند از محصولات عرضه شده پشتیبانی می‌کند.
  4. اگر بنگاه اقتصادی به کیفیت و قیمت محصولات خود توجه ویژه داشته باشد، می‌تواند مشتریان خود را سال‌ها حفظ کند. مشتری به دنبال خرید محصول باکیفیت به قیمت مناسب است.
  5. برند می‌تواند از سوء استفاده رقیبان از نام تجاری خود جلوگیری نماید. بسیاری از رقیبان در یک صنف به دنبال آن هستند که بدون هزینه کرد لازم، محصولات خود را عرضه کنند.
  6. برند به بنگاه اقتصادی شخصیت داده و موجب وفاداری کارکنان و مشتریان می‌گردد. برند معتبر و خوشنام، پرستیژ بنگاه اقتصادی و شرکت‌های صاحب برند می‌باشد.

ویژگی‌های یک برند مناسب

نوع انتخاب برند و نام تجاری، می‌تواند در انتخاب مشتری تأثیر بسزایی داشته باشد. وقتی که مشتری نام‌های گوناگون صنف خود را بررسی می‌کند، مؤلفه‌های گوناگونی را در انتخاب برند دلخواه خود مورد توجه قرار می‌دهد.
برای این که در میان انواع برندهای موجود در صنف خودتان، برند شما بیشتر جلب توجه کند باید مشخصاتی داشته باشد. در ادامه به تعدادی از این مشخصات اشاره می‌شود که با رعایت آنها، برند شما متمایز خواهد بود.
  1. در انتخاب برند آماده آرایشی دقت کنید که مارک و نام تجاری شما کاملاً با محصولات آرایشی همخوانی داشته باشد.
  2. برندهای معروف و خوشنامی وجود دارند که برای عموم مردم شناخته شده‌اند. در انتخاب برند خود از نام تجاری مشابه آنها استفاده کنید. با شنیدن این نام تجاری، مشتری احساس می‌کند که برند شما معروف می‌باشد.
این نام تجاری معروف لزوماً نباید در میان صنف شما وجود داشته باشد. اتفاقاً توصیه می‌شود که از نام‌های تجاری معروف و محبوب در سایر اصناف الگوبرداری شود.
  1. برند و مارک شما باید خیلی طولانی نباشد. انتخاب نام تجاری 2 و یا نهایتاً 3 کلمه‌ای، می‌تواند مناسب باشد. البته این نام‌های تجاری باید قابلیت آن را داشته باشد که مفهوم کالای شما را عرضه نماید. خلاصه این که برند باید مختصر و گویا باشد.
  2. در انتخاب برند آماده آرایشی دقت کنید که باید برند شما در صنف خودتان متمایز باشد. از انتخاب نام‌های شبیه به برندهای دیگر صنف خود اجتناب کنید. البته این مسئله مغایرتی با الگوبرداری صحیح از نام‌های مشهور ندارد.
  3. در انتخاب مارک و نام تجاری شرکت خود دقت کنید که در گویش‌ها و زبان‌های مختلف، مفهوم زیبایی را القا نماید. بسیاری از کلمات به خودی خود و در ذات خود، لطافت و جذابیت خاصی دارند. در برند خود این جذابیت‌ها را لحاظ کنید.
  4. مشتری پسند بودن نام‌های تجاری و برند شما، شرط اولیه برای خرید برند آماده آرایشی برای شرکت شما می‌باشد.

بازاریابی لوازم آرایشی

در حوزه لوازم آرایشی شرکت‌های کوچک و بزرگ فراوانی در سطح بین‌الملل و داخل کشور فعالیت می‌کنند. هر روز نیز تعدادی تولید کننده لوازم آرایشی به این مجموعه اضافه می‌شود. این امر امکان رقابت در این حوزه را بسیار دشوار می‌نماید.
بازار لوازم آرایشی یکی از پررونق‌ترین بازارها است که مبالغ کلانی در آن جابه‌جا می‌شود. بر اساس یک برآوردی ارزش بازار محصولات آرایشی در ایران بالغ بر 350 میلیارد تومان است.
در این میان نام‌های بزرگ و برندهای معتبر فراوانی وجود دارند که عرصه را برای کارگاه‌های کوچک تولید لوازم آرایشی تنگ می‌کند. تولید کنندگان کوچک و بی نام و نشان در این میان برای فروش محصولات خود با دشواری‌های فراوانی روبرو هستند.


دلیل احتیاج به برند و نام تجاری

برند و مارک شرکت شما، هویت و ماهیت شرکت شما می‌باشد. اگر شما برند اختصاصی ثبت شده خود را نداشته باشید، رقبای شما می‌توانند از نام و اعتبار شما به نفع خود استفاده کنند.
برند سازی و ثبت برند به این معناست که شما اجازه نمی‌دهید از سابقه و خوشنامی شما سوء استفاده شود. در این صورت است که اگر دیگرانی بخواهند حاصل سال‌ها زحمت شما را مصادره کنند باید در مقابل قانون حساب پس دهند.
اگر شما نام تجاری ثبت شده‌ای برای شرکت خود نداشته باشید، هر کسی می‌تواند از مارک شما بهره‌برداری کند. با ثبت برند شرکت خود، شما دیگر دست تعدی کنندگان به حقوق خود را کوتاه کرده‌اید.
برای جلوگیری از بهره‌برداری رقبا از نام تجاری و برند شرکت خود، اقدام به خرید برند ارزان و ثبت آن نمایید. در این صورت، دیگرانی نخواهند توانست حاصل زحمات شما را به نفع خود مصادره کنند. 09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده