فروش برند لوازم یدکی خودرو و مراحل ثبت آن




اسم برند لوازم یدکی

اسم برند لوازم یدکی خودرو باید مرتبط با صنعت خودروسازی و تولید آن‌ها باشد. کلماتی مانند فنر، لنت،، پولاد، صنعت، یدک، فوژان، کنترل، موتور، توسعه، صنایع، روئین، ذوب و … می‌تواند مناسب باشد. شرکت‌ها و  گروهای صنعتی که اسم برند لوازم یدکی را به ثبت رسانده و با آن فعالیت دارند مانند: صنعتی امید فنر، روئین صنعت امید، ابزار مهدی، آبتین یدک، چکاد، آریا سپهر کیان، سما قطعه، روب محوز سامان، سنان پارت و…

فروش برند لوازم یدکی چگونه انجام می‌شود؟

وقتی برندی را در ادارۀ مالکیت فکری به ثبت می‌رسانید، برای شما سند مالکیت صادر می‌شود. فروش برند لوازم‌یدکی یکی از عمده تقاضاهای فعالان این عرصه است. دلیل عمدۀ آن‌ها نداشتن زمان برای انتظار تائید برند است. خریدوفروش برند لوازم‌یدکی برای فروشنده و خریدار منافعی را به  دنبال دارد. فروشنده به‌محض ثبت، مالی باارزش را دارا شده است و خریدار در هزینه و فرصت صرفه‌جویی کرده است. برند ثبت‌شده با مراجعه به دفترخانه اسناد رسمی و انعقاد قرارداد صلح، قابل‌انتقال است. لازم است تقاضای ثبت انتقال نزد ادارۀ ثبت مرکز مالکیت معنوی نیز تائید و روزنامۀ رسمی شود.

انتخاب اسم برند لوازم یدکی خودرو

انتخاب اسم برند لوازم یدکی خودرو حائز اهمیت است. زیرا قرار است کالا و خدمات آن‌ها را از سایرین متمایز نماید و سپس سبب شهرت آن‌ها میان دیگران گردد. انتخاب اسم برند لوازم یدکی خودرو می‌تواند یادآور قدرت، استحکام، حرفه‌ای و فنی بودن باشد. نام‌هایی چون پولاد، حدید یدک، نیران قطعه و … می‌تواند نام‌های مناسبی باشند. یکی از خدمات مجموعه ثبت برند دادمهر مشاوره در خصوص انتخاب نام برند برای متقاضیان است.

ثبت برند تضمینی لوازم یدکی خودرو

ثبت برند تضمینی ممکن است در ابتدا یک ادعا به نظر آید؛ اما وقتی شما از تمامی قوانین و مقررات، رویۀ اداری و سازوکار ثبت برند اطلاع داشته باشید، قطعاً انجام‌پذیر است. به همین دلیل اصولاً ثبت برند را به وکیل ثبت برند می‌سپارند. ممکن است اظهارنامه به دلیل مشابهت قانونی یا عینیت داشتن با برند دیگر رد شود و صدها مشکل و مانع دیگر؛ البته استعلام برند پیش از ثبت تا حدود بسیار زیادی از این موضوع جلوگیری می‌کند؛ اما یک شخص متبحر می‌تواند ثبت برند تضمینی را برای شما انجام بدهد.

مدارک لازم برای ثبت برند لوازم‌یدکی خودرو

متقاضی شخص حقیقی باشد:

  • مدارک هویتی
  • اقامتگاه و کد پستی
  • وکالت‌نامۀ وکیل دادگستری
  • تصویر علامت تجاری (نوشتاری یا لوگو)
  • لیست از پیش تعیین‌شدۀ کالا و خدمات مدنظر
  • مجوز صادره از مرجع صالح جهت فعالیت (جواز تأسیس، جواز کسب، جواز بهره‌برداری و …)

متقاضی شخص حقوقی باشد:

  • روزنامۀ رسمی تأسیس شرکت
  • تصویر مدارک هویتی مدیرعامل
  • تصویر لوگو و یا علامت و برند در اندازۀ مشخص
  • مجوز فعالیت شرکت در موضوعی که قصد ثبت برند دربارۀ آن را دارند.
  • تعیین طبقات بین‌المللی کالا و خدمات مدنظر که قصد ثبت برند در آن را دارند.
  • داشتن کارت بازرگانی به‌عنوان مجوز فعالیت برای برند لاتین یا عمل صادرات و واردات کالا و خدمات الزامی است.

مرجع ثبت برند لوازم یدکی خودرو

اداره مالکیت معنوی واقع در تهران، مرجعی است که تقاضای ثبت برند را از کل ایران دریافت می‌نماید. این سازمان در مرکز شهر تهران واقع‌شده است. فرایند ثبت نزد این اداره هم به‌صورت اینترنتی هم حضوری انجام می‌گیرد.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده