فروش برند آماده،یک برند موفق بخرید




زمانی که می خواهیم اقدام به ثبت برند نماییم، اولین مسئله ای که با آن مواجه می شویم پیشنهاد های مختلف در خصوص انتخاب برند است. برخی بر این عقیده هستند که بهتر است اقدام به خرید برند آماده از افرادی که قصد فروش برند آماده خود را دارند نمایید. در حالی که برخی دیگر بر این عقیده هستند که ثبت برند ارزان تر است.
ممکن است افرادی که اقدام به فروش برند آماده می نمایند، در اصل به این دلیل این راه را پیشنهاد نمایند، که بتوانند برند آماده خود را به فروش برسانند. از سوی دیگر افرادی که خود در حیطه ثبت برند فعالیت می کنند، روش ثبت را پیشنهاد می نمایند.
در هر صورت اولین قدم پس از ثبت شرکت، داشتن یک برند برای معرفی محصول به مشتری خواهد بود. بسیاری از افراد که در مورد سختی های مراحل ثبت برند اطلاعاتی در دست دارند، ترجیح میدهند از افرادی که قصد فروش برند آماده خود را دارند، برند خریداری نمایند.

برند تجاری آماده یا فروشی چیست؟

برند آماده در اصل برندی می باشد که تمامی پروسه های ثبت برند را طی کرده و برای بهره برداری و استفاده اماده است. برخی از موسسه ها با سپری نمودن پروسه ثبت برند، برند های آماده ای را تهیه می نمایند. سپس با فروش برند آماده به شرکت های تازه تاسیس آنها را از طی کردن این پروسه و مراحل خلاص می کنند.
هر فردی که دارای نام تجاری باشد، می تواند اقدام به فروش برند آماده خود به دیگری نماید. داشتن برند در اصل برای تاجران نوعی امتیاز به شمار می رود. به همین دلیل می توانند بر روی برند تجاری خود قیمت گذاری نموده و اقدام به فروش ان نمایند.

برند در اصل نمادی از یک کالا یا خدمات می باشد که برای معرفی شرکت تولید کننده به مشتری استفاده می شود. البته لازم به ذکر است که ثبت، خرید و فروش برند آماده تنها مختص به بحث فروش محصولات یک کمپانی نمی باشد. بلکه ارزش کالا را افزایش داده و منجر به جذب سرمایه نیز می شود.
ممکن است شما هم پیش از این برای آغاز یک فعالیت تجاری اقدام به ثبت برند نموده باشید، اما اکنون دیگر برای شما کارایی نداشته و از آن استفاده نمی کنید. می توانید بدون هیچ زحمتی و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به فروش برند آماده خود نموده و هزینه های ثبت برندی که انجام داده اید را جبران کنید.

بهترین راهکار برای تهیه برند یا علامت تجاری 

کارآفرینان و مدیران شرکت های تازه تاسیس در بیشتر مواقع در خصوص ثبت برند تجاری و پروسه آن اطلاعاتی ندارند. به همین دلیل لازم است به دنبال موسسه یا شرکتی باشند که در زمینه ثبت برند فعالیت دارد. اما آیا به نظر شما خرید و فروش برند آماده برای این دسته از افراد مناسب تر است؟ یا بهتر است خود برند مورد نظرشان را طراحی نمایند؟
برای پاسخ به این سوال بهتر است با ما همراه باشید. تا به بررسی های لازم در این خصوص بپردازیم. اگر در سایت های مختلف با شرکت های ثبتی ارتباط برقرار نمایید، تقریبا همه آنها به جای فروش برند آماده پیشنهاد می نمایند که بهتر است اقدام به ثبت برند نمایید.
اما همانطور که اشاره نمودیم بسته به این که شرکت امادگی فروش برند آماده را دارد یا تنها در زمینه ثبت برند فعالیت دارد، این پیشنهادات می تواند متفاوت باشد.

مزایای فروش برند آماده و مدارک مورد نیاز برای انتقال برند 

مسلما خرید یک برند آماده به جای ثبت برند می تواند مزایای بسیاری را با خود به همراه داشته باشد. می دانیم که پروسه ثبت برند بسیار زمان بر است. از این رو افرادی که قصد دارند شرکت خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به آغاز فعالیت برسانند، بهتر است اقدام به خرید برند از موسسه هایی که فروش برند آماده را انجام می دهند، نمایند.
با این کار می توانند در زمان خود صرفه جویی نموده و محصولات تولیدی خود را زودتر وارد بازار نمایند. در ایران فروش برند آماده و انتقال ان قانونی است. پس هر شرکتی می تواند با مراجعه به موسسه های فروش برند، به راحتی اقدام به انتخاب برند مورد نظر خود نموده و ان را خریدار نماید.
البته برای انتقال برند تجاری لازم است برخی مدارک توسط افراد حقیقی و حقوقی ارائه گردد. از جمله مهمترین این مدارک، موارد زیر می باشد:
  • کپی صلح نامه( حقیقی یا حقوقی)
  • کپی کارت ملی و شناسنامه
  • مشخصات کامل شخص فروشنده یا نماینده فروش برند آماده و خریدار
  • کپی سند علامت تجاری( حقیقی یا حقوقی)
  • کپی روزنامه
  • کپی کارت ملی و شناسنامه مدیر عامل و افرادی که صاحب امتیاز هستند

خرید برند آماده ارزان تر است یا ثبت برند جدید؟

در صورتی که بخواهید اقدام به خرید برند آماده پس از ثبت شرکت خود نمایید، بسته به برخی فاکتورها باید هزینه مناسبی پرداخت نمایید. این که نام برند فارسی است یا لاتین، تعداد محصولات و طبقات ثبت شده برای ان چقدر است، طبقات مشابه آن کدام است و چه کالایی را باید به ثبت رساند، کسب اطلاع از این موارد در هنگام فروش برند آماده برای خریدار مهم است.
بدون شک برند آماده ای که به فروش می رسد به دلیل ارزشمند تر بودن، از هزینه و قیمت بالاتری برخوردار است. اما می توانید با خرید امتیاز آن، از اعتبار آن برای جذب مشتری بیشتر نیز استفاده کنید. 09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده