فروش برند




برند چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم ویژگی های برند را در نظر بگیریم ابتدا می خواهیم بدانیم خود ایسن موضوع چه معنا و مفهومی را در بر می گیرد. این یک نماد خاص است که به واسطه آن فروش کالا و خدمات برای مشتریان به واسطه آن به شدت آسان می شود .
با این وجود داشتن یک سمبل فقط برای این موضوع نیست بلکه نشان دهنده ارزش ها و رسالت و حتی رشد کسب و کار است  که به واسطه آن کیفیت محصولات شناخته تر می شود . با این وجود می توان گفت داشتن چنین سنبل هایی حاصل تلاش و کوشش و حتی اعتماد مشتریانی است که با اعتماد خود به رشد این سنبل ها کمک کرده اند.
برند چه تفاوتی با نام تجاری دارد
در این مورد می توان این گونه بیان کرد که سنبل ترکیبی از ویژگی های قابل لمس و غیر قابل روئیت است که نم تجاری را نیز در بر می گیرد با این وجود اگر با استراتژی های درستی از آن استفاده شود می تواند فروش را به شدت افزایش دهد و تغییرات بسیار بزرگی در کسب و کار شما ایجاد کند و حتی کسب و کار شما را به یک شغل ارزشمند تبدیل کند.
با این وجود این سنبل ها فقط یک نام معمولی نیست و حوزه های مختلفی مانند کیفیت محصول ، برخورد مناسب فروشندگان، نوع ارائه محصول ، نوع بسته بندی و… در بر می گیرد که در نهایت این موضوعات ویژگی های یک برند خوب را می سازد.
زمانی که بخواهید از ثمرات و ویژگی های یک برند خوب استفاده کنید مانند این است که یک باغ میوه داشته باشید درحالی‌که درختان آن را به تازگی کاشته  باشید و هرساله به آن رسیدگی می کند تا در نهایت بتوانید از میوه های آن بخورید.
به همین خاطر است که برای راه اندازی یک سنبل و نام تجاری که بسیار موفق است باید موارد زیادی را در نظر بگیرید که در ادامه آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

۱۰ اقدام برتر برای ایجاد و حفظ برند های با ارزش


۱. نوآوری و لذت در برند

فقط خوب بودن برای ماندن در رقابت کافی نیست و بیمه کننده نیست
 

۲. به شکلی هدفمند متفاوت بودن

در شرایطی که مردم نیاز به دلیل روشن و صریح انتخاب یک کالا یا محصول نسبت به دیگر کالاها دارند، متفاوت بودن مهم می شود. این تفاوت می تواند در مورد قابلیت های محصول باشد و هم چنین می تواند مربوط به تجربه و ارتباطات هم باشد.


۳. داشتن هدف در برند

هر برندی  نیاز به یک هدف فراتر از صرفا پول سازی دارد. در پایه ترین و ابتدایی ترین حالت،باید هدفش تاثیر گذاشتن روی زندگی مصرف کنندگان باشد. در جهانی که  از نظر عملکردی و عاطفی ، ظاهر می شود و  اغلب آن را منحصر به فرد و انحصاری نمی نماید، هدف یک متمایز کننده مهم می باشد.
 

۴. Walk the talk

هدف مشخصی را هم در داخل سازمان و هم بیرون آن تعیین نمایید. برای سازمانتان یک هدف تعیین نمایید. هر عضوی از سازمان سفیر بالقوه برند می باشد.
 

۵. ساخت و حفظ اعتماد

برندهای مورد اعتماد قدرت بیشتری هم دارند. به عبارت دیگر، احتمال اینکه زمان خرید سریع تر به ذهن مصرف کننده برسد، بسیار بالاتر است. زمانی که مشکلی بروز می کند، به صورتی گشوده آن را مطرح نمایید. نشان دهید که مشتری و دغدغه هایش را درک می کند.
 

۶. تجدید و بهبود تجربه نام تجاری برند

یکی دیگر از ویژگی های برند این است که بخواهید آن را دائما بخبود ببخشید. تجربه یکی از راه های مهم است که می تواند آن را وارد رقابت نماید و لذت و رضایت مشتریان  را به دست بیاورد. تجربه نام تجاری را با تضمین و اطمینان خاطر در مورد عملکرد محصول و تحویل به موقع به مشتری، هماهنگ و یکپارچه نمایید.
 

۷. تکیه بر بینش مصرف کننده

وقتی داده های حجیم، حجیم تر نیز می شوند، باید به  یاد داشته باشید که  وصل کردن نقطه هابه ما همان تصویر را می دهد : یک انسان با نیازهای اساسی برای بقا، حفاظت، روابط و هدف گذاری. بینش های مصرف کننده باهوش  پایه و اساس موفقیت ، چه بزرگ یا کوچک،است.
 

۸. تفکر کلی نگرانه

سیلوهای سازمانی مانع سرعت و تغییر  می شوند. آنها برندینگ را نیز مشکل ترمی سازند. سیلوهای برندینگ سنتی را به خاطر یک رویکرد یکپارچه رها نماید. جریان  تحقیق و جمع آوری داده ها، از طریق تجزیه و تحلیل و بینش، برای اجرای خلاق و بازاریابی خریداران ، زمانی جواب می دهد که کارشناسان ارتباطات به برقراری ارتباط موثر و همکاری با یکدیگر برخیزند. این نوع “بینش و دید” جواب می دهد.
 

۹. مورد توجه قرار گرفتن

همان طور که درست و صحیح بودن هر چیز دارای اهمیت است، انتشار یافتن هم دارای اهمیت می باشد. با ایده های خلاقانه و بزرگ، به خوبی اجرا و به شکلی خلاقانه ابلاغ می گردد و تاثیری چند برابر گذاشته و محرک ارزش یابی می شود.
 

۱۰. حفظ تغییر پایدار و مستمر

هنگامی که یک برند به اندازه کافی متفاوت و هدفمند باشد و در تمام سازمان به شکلی یکپارچه پیاده سازی شود و به ارتباطی منسجم با بیرون برسد، زمان تغییر است.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده