فروش بهترین برند های آماده




خرید برند آماده چیست؟

معنای این اصطلاح همان چیزی است که در معنای تحت لفظی و لغوی آن نهفته است. در واقع شما مبلغی را پرداخت می کنید و در دفتر اسناد رسمی یک برند را به نام خود ثبت خواهید کرد بی آنکه مجبور باشد مراحل ثبت را در ادارت مختلف و وب سایت های مربوطه دنبال نمایید؛ به چانه زنی با آدم های مختلف بپردازید و با شکست های مختلف مواجه شوید.
تصور کنید فردی قصد داشته است تا کسب و کاری همانند آنچه که هدف شماست راه اندازی کند؛ حتی در این مسیر مبادرت به ثبت شرکت و ثبت برند نموده است اما بعد از مدتی پشیمان شده و از آن ها بهره برداری نمی کند؛ یا حتی می توانید تصور کنید فردی سالیان طولانی در یک عرصه با برند خاصی فعالیت کرده است اما قصد تمدید برند مربوطه را ندارد یا ده ها مثال دیگر که باعث می شود برندهای ثبت شده در یک حوزه خاص به بهره برداری یا ادامه فعالیت منجر نشوند.
در شرایط فوق بهترین کار ممکن این است که برند مورد نظر در پروسه ای به نام خرید و فروش برند آماده قرار گیرد. در این صورت علاوه بر فروشنده یا صاحبان برندها، حتی خریداران نیز سود می کنند.
سود فروشنده از محل پرداخت قیمت برند آماده تامین می شود و سود خریدار هم از این محل که دیگر لازم نیست پروسه طولانی و چالش برانگیز دریافت برند را طی نماید.

مزایای خرید و فروش برند چیست؟

  • در صورتیکه یک برند معتبر و خوش نام را خریداری کنید، اعتبار آن به شما منتقل شده و دیگر نگران تبلیغ و رشد آن از صفر نبوده و می توانید تمرکز خود را بر روی تجارت و حوزه کاری خود قرار دهید.
  • خرید برند آماده تنها با حضور در دفترخانه ثبت اسناد رسمی صورت می گیرد لازم نیست شما پروسه شش ماهه (و حتی بیشتر) برای ثبت برند را طی کنید.
  • دیگر با مسائلی همانند رد شدن درخواست یا اعتراض خود مواجه نخواهید شد.
  • خرید این برندها نیازی به پروانه بهره برداری و مجوز تاسیس ندارد و صرفا با ارائه کارت شناسایی امکان پذیر است.
  • هزینه های اولیه و اضافی از شما کسر می شود.
  • درگیر مراحل قانونی و حقوقی تایید برند انتخابی خود نخواهید شد.
  • نیاز به دریافت مجوز های شروع ثبت برند نخواهید داشت.

مدارک مورد نیاز برای خرید و فروش یک برند آماده

برای خرید برند آماده نیازی به کارت بازرگانی و یا جواز تاسیس نیست و تنها با استفاده از کارت شناسایی می توان این کار را انجام داد. مراحل خرید برند تجاری شامل انتخاب نام برند، استعلام برند از سازمان ثبت برندها و علائم تجاری، مراجعه خریدار و فروشنده به دفترخانه جهت نقل و انتقال برند و نشان مورد نظر به همراه انتشار آگهی انتقال برند در روزنامه رسمی کشور و مطبوعات رسمی است. مدارکی که جهت خرید برند آماده نیاز دارید عبارتند از:
  • مدارک شناسایی فروشنده و خریدار
  • شماره ثبت برند و شماره اظهار نامه
  • اسناد و مدارک مربوط به ثبت برند نظیر آگهی و روزنامه تقاضا
  • مدارک مرتبط با نوع کسب و کار
  • تنظیم قرارداد در دفتر خانه
  • مدارک وکیل رسمی در صورت نیاز

خرید امتیاز برند

خرید امتیاز برند از دو جهت بسیار کاربردی می باشد:فرض کنید یک برند با نامی خاص را در ذهن خود مد نظر دارید و از قبل ثبت شده است، در این حالت اگر مالک قانونی و حقوقی آن، قصد فروش برند خود را داشته باشد، می توانید به راحتی آن را تهیه کرده و نگران ثبت شدن آن نباشید.
از طرفی دیگر اگر شما قصد داشته باشید تا مراحل ثبت یک برند را از صفر تا صد طی کنید، ممکن است با چالش های زیادی مواجه شده و سخت گیری های متعددی، پیش پای شما قرار بگیرد. از همین رو با خرید و فروش برند می توانید اعتبار و امتیاز آن را از شخصی به شخص دیگر منتقل کرده و در سریع ترین زمان به هدف خود برسید.

راهنمای خرید برند

برای خرید یا فروش یک برند تجاری ثبت شده، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید: “داشتن یک برند مناسب، گامی مهم و محکم در توسعه و رشد کسب و کار شما می باشد”. از این رو برای تهیه آن باید در نظر داشته باشید که اسم انتخابی شما متناسب با کسب و کارتان بودن و از الفاظ مناسب و ماندگاری در آن استفاده شده باشد. چرا که باعث شناخت بیشتر و ارائه فعالیت شما در یک کلمه به مشتری و جامعه کاری شما می شود. در واقع با یک تیر دو نشان خواهید زد:


1.در قیمت و زمان خود صرفه جویی می کنید

2. اعتبار و ارزش یک برند را برای خود خریداری می کنید.


ملاک های قیمت گذاری برند

مواردی مانند: طبقه برند، کوتاهی اسم، زیبایی آن، مرتبط با حوزه فعالیت، شناخته شدن، فارسی یا لاتین بودن آن، لوگو و .. در قیمت آن بسیار تاثیر گذار می باشد و. برند های ثبت شده بدلیل گذشت زمان و شناخته شدن آن ها می توانید قیمت بالاتری داشته باشد.
از طرفی دیگر اگر برندی که انتخاب می کنید، حقوقی باشد، شرایط خاص خود را نسبت به نوع حقیقی آن دارد که می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان ما بصورت کامل و تخصصی از روند آن آگاه شوید.

انواع روش های انتقال برند

خرید و فروش یک برند ثبت شده به دو صورت قراردادی و غیر ارادی امکان پذیر است و روش های دیگری مانند: خرید و فروش اختیاری، اجباری نیز میسر می باشد.در حالتی نیز می توان جزئی از یک برند آماده را تهیه کرد که تعدادی از طبقه های برند را به فرد خریدار منتقل می شود.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده