فروش برند و معرفی برند پارس خزر




پیشینه و تاریخچه شرکت پارس خزر

کمتر کسی در ایران وجود دارد که نام پارس خزر را حداقل یکبار نشنیده باشد چراکه قدرت این شرکت در تولید برترین محصولات به گونه ای است که هر چشمی را به خود جذب خواهد کرد. اما چه کسی می داند که پیشینه این شرکت به چه سالی و چه شرایطی بر میگردد؟ در سال 1347 اولین بار این شرکت در همکاری با قدرت اول آن زمان در تولید این نوع محصولات یعنی شرکت توشیبای ژاپن با نام پارس توشیبا به بهره برداری رسید. این برند تا سال 1361 با این نام به تولید محصولات خود پرداخت تا این که در اوایل این سال تصمیمی بر این موضوع گرفته شد که نام آن از پارس توشیبا به پارس خزر تبدیل شود. به این ترتیب شد که امروزه پارس خزر به عنوان اولین و پر فروش ترین شرکت تولیدات لوازم خانگی برقی کوچک در ایران معرفی شده است. لازم به ذکر است که این شرکت با سهامی عام در شرکت بورس اوراق بهادار نیز عرضه شده است. از دیگر نکته های مهم این سایت، قرار داشتن در ارکان یکی از شرکت های مهم تحت نام پارس ره توشه است.

لوازم تولیدی شرکت پارس خزر

در این عصر کمتر شرکتی در ایران پیدا می شود که به راحتی بتواند محصولات تولیدی خود را با همه مشکلات موجود به خط نهایی تولید برساند. چراکه مشکلات موجود تا حدی نفس گیر بوده و مانع پیشرفت های بعدی این شرکت ها می شوند. اما شرکت و گروه تولیدی پارس خزر با پشتوانه خوب خود توانسته است همه این نوع مشکلات را پشت سر بگذارد و وارد دوره جدیدی از پیشرفت و تکنولوژی شود. لوازم و محصولات برقی این شرکت با قطعات خوبی که در اختیار دارند می توانند نیمه عمر بسیار طولانی را ایجاد نمایند به این دلیل است که امروزه این برند دارای اعتبار بسیار زیادی در بین خریداران است. لوازم تولیدی آن در چند دسته به تولید می رسند که شامل لباسشویی، اتوبخار، ، بخاری برقی، هواکش، پلوپز، بخارپز، سرخ کن، توستر، ساندویچ ساز، کباب پز، مولتی کوکر، چایساز،  غذاساز، آسیاب، خردکن، میوه خشک کن، ترازو، پنکه، آبمیوه گیری، چرخگوشت، پلوپز، تصفیه آب، جاروبرقی، چارو شارژی، بخارشو، جارو عصایی، تصفیه هوا، سشوار می شوند. سایت فروشنده دات کام نیز با افتخار اعلام می دارد که کلیه لوازم خانگی برقی این شرکت را با قیمت مناسب و با همکاری این شرکت به تولید می رساند. هر کدام از این محصولات در سایت فروشنده با تخفیف های دسته اول قرار داده شده اند تا مشتریان سایت فروشنده و همچنین طرفداران پارس خزر بتوانند این محصولات را با قیمتی خوب و با ضمانت های چندگانه خریداری نمیاند.

خدمات پس از فروش پارس خزر

قاعدتا همچنین شرکت هایی با عظمت بزرگ و بی نظیر باید دارای مراکزی نیز در سرتاسر کشور باشند تا بتوانند خدماتی را عرضه کنند. شرکت صنعتی پارس خزر نیز با در اختیار گذاشتن نزدیک به 450 مرکز برای عرضه خدمات پس از فروش توانسته است که اعتماد همه مشتریان خود را جلب نماید. همچنین این شرکت به مدت 10 از کلیه محصولا خود پشتیبانی کرده همانطور که به مدت 25 ماه به کلیه مشتریان خود خدمات پس از فروش ارائه می دهد. از نظر خدامت پس از فروش در سرتاسر ایران دارای رتبه ی بسیار خوبی است چراکه این شرکت با قرار دادن واحد صدای مشتریان در دفتر اصلی این شرکت، می تواند صدای مشتریان را به خود شرکت اصلی برساند تا خدمات پس از فروش به صورت بهتر و با بازده بهتر به انجام برسد.

کیفیت برتر تولیدات شرکت صنعتی

همه لوازم شرکت صنعتی پارس خزر از برترین و بهترین تکنولوژی های مدرن و استاندارد جهانی برخوردار هستند تا بهتر بتوانند بازده مورد هدف و خواست مردم با ایجاد نمایند. مثلا در لباس شویی های این شرکت، موتور قدرتمندی به کار گرفته شده است که خواهد توانست دور سریعی به مقدار 1400 دور در دقیقه رایجاد نماید تا در هماهنگی با فناوری هایی از جمله تشخیص میزان لکه بتواند شستشویی دقیق و بهینه را ایجاد نمیاد. بعضی از قطعات محصولات این شرکت با موادی ساخته شده اند که در برابر هر شرایطی از جمله رطوبت بالا مقاوم هستند مثلا در چرخ گوشت های برقی پارس خزر از استیل ضد زنگ استفاده شده است تا هیچ وقت دچار زنگ زدگی های مکرر نشوند. به دلیل وجود خدمات پس از فروش نیز بعضی باید به این نتیجه پی برد که این شرکت نسبت به طول عمر محصولات خود مهایت اطمینان را دارد چراکه اگر یک شرکت در مورد طول عمر لوازم خود اطمینان نداشته باشد، اقدام به برقراری خدمات پس از فروش نخواهد کرد.

نتیجه گیری

شرکت پارس خزر که در استان گیلان و در شهر رشت قرار دارد، بزرگ ترین و مهم ترین شرکت تولیدی محصولات و لوازم خانگی برقی کوچک در ایران است که در سال 1347 پا به عرصه وجود گذاشته است. این شرکت لوازم های خانگی خود را در چندین دسته به بازار عرضه خواهد کرد که هر کدام از آنها دارای پشتیبانی 10 ساله و 25 ماه خدمات پس از فروش هستند تا کلیه مشتریان آن تحت حمایت این شرکت قرار بگیرند. شرکت پخش پارس خزر نیز که یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت پارس توشه است، با در اختیار قرار داشتن 11 مرکز پخش در سرتاسر ایران می تواند کلیه سفارش های شما را به موقع و در کمترین زمان ممکن به تحویل بدهد. به طور کلی این شرکت بزرگ هموراه در تلاش بوده است ت 09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده