فروش برند آماده و مدارک جهت انتقال برند




برند آماده چیست؟

انجام مراحل اداری ثبت برند جدید ممکن است برای بسیاری از افراد زمانگیر و غیر قابل تحمل باشد. برندهای آماده برندهایی هستند که تمام مراحل اداری ثبت برند را طی نموده و صاحب آن‌ها قصد دارد در ازای دریافت مبلغی، آن را به فروش برساند. برندهای آماده راهکاری بسیار مطمئن، سریع و نسبتا مقرون به صرفه می‌باشند که مزایای بسیار زیادی دارند.
اصلی‌ترین و مهم‌ترین مزیت برندهای آماده این است که نیازی نیست فرد مراحل اداری ثبت برند جدید را طی نماید در صورتی که برای خرید برند ثبت شده قبلی یعنی همان برند های آماده، فقط لازم است دو طرف معامله، با در دست داشتن مدارک مورد نیاز، به یک دفتر ثبت اسناد رسمی مراجعه نمایند. خرید علامت تجاری آماده تا حد بسیار زیادی موجب صرفه‌جویی در زمان می‌شود و همچنین خرید و استفاده از یک برند ثبت شده و آماده باعث می‌شود که شما با یک علامت تجاری ثبت شده و کاملا قانونی وارد بازار رقابت شوند.

مزایای خرید برند آماده چیست؟

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، اصلی‌ترین مزیت خرید علامت تجاری ثبت شده، صرفه‌جویی در زمان می‌باشد. البته که مزایای آن محدود به صرفه‌جویی در زمان نمی‌باشد و مزایای بسیار بیشتری دارد. پس از گرفتن پاسخ سوال «برند آماده چیست؟» حال نوبت آن رسیده که با مزایای خرید برند آماده آشنا شوید. برخی از مزایای خرید برند آماده به شرح زیر است:
خرید و فروش علامت تجاری و برند آماده یکی از بهترین راهکارها برای داشتن یک کسب و کار بهتر می‌باشد. در واقع با خرید برند آماده می‌توانید زمانی را که قصد داشتید صرف انجام امور اداری ثبت برند جدید کنید را صرف بهبود هرچه بیشتر کسب و کار خود در بازار کنید.در صورتی که برند انتخابی شما مشابه و یا کپی برند دیگری باشد، لازم است زمان بسیاری را صرف تغییر برند انتخابی خود کنید. در صورتی که خرید لوگو و علامت تجاری آماده این مشکلات را نداشته و سریع‌تر انجام می‌شود.داشتن یک برند نام آشنا در بازار می‌تواند تاثیر بسیار به سزایی در فروش محصولات شما داشته باشد.خرید و فروش لوگو و علامت تجاری آماده کاملا قانونی می‌باشد و شما نیز پس از خرید برند آماده قادر به فروش آن به دیگذاه خواهید بود.برای ثبت برند جدید مدارک و مجوزهایی مانند مجوز فعالیت مانند جواز تاسیس یا پروانه بهره‌برداری الزامی می‌باشند. همچنین اگر برند مورد نظر شما لاتین باشد، باید کارت بازرگانی نیز داشته باشید. در صورتی که به هنگام خرید علامت تجاری و لوگو آماده نیازی به این مدارک نخواهید داشت.

فهرست برندهای آماده فروش

1-فهرست برند آماده در حوزه مواد غذایی
2-فهرست برند آماده در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی
3-فهرست برند آماده در حوزه مواد شوینده
4-فهرست برند آماده در حوزه محصولات سلولزی
5-فهرست برند آماده در حوزه پوشاک
6-فهرست برند آماده در حوزه لوازم خانگی
7-فهرست برند آماده در حوزه کاشی و سرامیک
9-فهرست در سایز حوزه‌ها

مدارک لازم برای انتقال علامت تجاری برای افراد حقیقی

1-کپی کارت ملی و شناسنامه
2-کپی سند علامت تجاری
3-کپی صلح نامه
4-مشخصات کامل شخص فروشنده و خریدار

مدارک لازم برای انتقال علامت تجاری برای افراد حقوقی

1-کپی کارت ملی و شناسنامه ی مدیر عامل و کسانی که صاحب امتیاز هستند
2-کپی سند علامت تجاری
3-کپی صلح نامه
4-کپی روزنامه
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده