فروش برند لبنیات با بهترین عناوین



ثبت برند لبنیات از این جهت پرطرفدار است که، همان طور که می دانید لبنیات از جمله مهم ترین دسته بندی های مواد غذایی است. لبنیات می تواند از شیر گاو، بز یا دیگر پستانداران هم تهیه شود. اکثر تولیدات ایران از شیر گاو تهیه می شود، البته می توان از شیر دیگر پستانداران هم استفاده کرد.

شما می توانید برای انواع محصولات لبنی برندهای مختلفی ثبت نمایید مثلا برند پنیر می تواند با برند ماست متفاوت باشد. یک کارخانه می تواند برای هر کدام از محصولاتش برندهای مختلفی داشته باشد.


ضرورت برند لبنیات

لبنیات از جمله مهم ترین مواد غذایی است که باید در رژیم غذایی شما وجود داشته باشد. لبنیات کلسیم مورد نیاز بدن شما را تامین می کند و باعث استحکام استخوان ها و دندان ها می شود. این محصولات در پیشگیری از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی هم بسیار موثر است. مصرف لبنیات می تواند مواد مورد نیاز بدن شما از جمله ویتامین دی، فسفر و دیگر ویتامین ها و منابع معدنی را تامین نماید.

پیشگیری از پوکی استخوان از جمله مهم ترین فواید لبنیات است. کاهش احتمال ابتلا به سرطان را هم حتما در نظر داشته باشید. فسفر موجود در لبنیات مخصوصا شیر باعث می شود بافت های عضلانی، مغز و اعصاب شما محافظت شود. ویتامین های A، B12، B1،B2 ویتامین های مهمی هستند که از طریق مصرف لبنیات می توانید ان ها را دریافت نمایید. کمبود هر کدام از این ویتامین ها اثرات بدی بر روی سلامتی تان خواهد گذاشت.

فواید گفته شده تنها فواید لبنیات برای سلامتی بدن نیستند اما همین مقدار هم نشان می دهد که فعالیت در زمینه تولید و برند لبنیات تا چه میزان مهم و ضروری است.

چگونه برند لبنیات را ثبت کنیم؟

سر سفره هر ایرانی همیشه لبنیات وجود دارد. پیشترها محصولات لبنی به صورت سنتی تهیه و توزیع می شد. ان زمان ها چیزی به اسم برند نداشتیم. در زمان حال کسی به محصولات غذایی که نام و نشان خاصی نداشته باشند اعتماد نمی کند. تمامی محصولات به شکل پاستوریزه و در بسته بندی های مناسب عرضه می شود.

ثبت برند برای کارخانجات بزرگ یا تولید کنندگان کوچک مقدور است. بنابراین تنها کارخانه های بزرگ نیستند که می توانند برند خودشان را داشته باشند بلکه یک تولید کننده کوچک حتی در یک روستا می تواند برند مشخصی برای محصولاتش داشته باشد.

شما به عنوان تولید کننده در هر سطحی که فعالیت دارید با داشتن برند لبنیات می توانید اعتماد مشتریان تان را جلب کرده و محصول با کیفیت و مطمئنی در دسترس آن ها قرار دهید.


چرا برند لبنیات را ثبت کنم؟

داشتن برند اهمیت زیادی دارد. در صورتی که در زمنیه تولید و فروش محصولات لبنی فعال هستید ضروری است که برند خودتان را ثبت نمایید. پس از آن می توانید تبلیغات گسترده ای داشته باشید و کسب و کارتان را رونق بخشید.

وقتی برندتان ثبت می شود از نظر قانونی کاملا حمایت شده و منافع تان حفظ می شود. همان طور که گفتیم فرقی ندارد که در چه سطحی کار می کنید. به ثبت رساندن برند لبنیات برای فعالیت شما لازم است و در هر صورت به کسب و کارتان اعتبار و رونق بیشتری می بخشد.

با داشتن برند است که می توانید میان رقبای کوچک و بزرگ به فعالیت خود ادامه داده و موفق شوید.

برند لبنیات چگونه ثبت می شود؟

شما باید روال قانونی مربوطه را طی کنید تا برند لبنیات تان ثبت گردد. وقی برندتان را ثبت کنید می توانید از حق و حقوق خود دفاع کنید مثلا اگر کسی بخواهد برندی مشابه برند شما ثبت کند می توانید از حق انحصار لوگوی خود دفاع کنید.


مدارک لازم برای ثبت برند لبنیات

  • تصویری از شناسنامه و کارت ملی باید ارائه دهید.
  • کپی از روزامه رسمی آخرین تغییرات شرکت لازم است.
  • اگر می خواهید برند لاتین داشته باشید باید کارت بازرگانی داشه باشید.
  • یک کپی از مجوز فعالیت شما لازم است. مجوز فعالیت می تواند پروانه بهداشت، جواز تاسیس، پروانه بهره برداری یا هر گونه مجوز دیگری باشد که به شما اجازه فعالیت می دهد.

مراحل به ثبت رساندن برند لبنیات چیست؟

شما باید به وب سایت مرکز مالکیت معنوی قوه قضائیه مراجعه کرده و مراحل لازم را طی نمایید. لازم به ذکر است که برخی مراحل ممکن است برایتان با چالش همراه باشد بنابراین خوب است که این کار را با مشاوره ی کارشناسان انجام دهید.

  • ابتدا مشخصات مربوط به مالک برند لبنیات را وارد نمایید.
  • مدارک مورد نیاز را در سایت بارگذاری کنید.
  • مدارک و اطلاعات را بررسی کرده و در صورت اطمینان از صحت مدارک، ان ها را تایید کنید.
  • هزینه های مربوطه را پرداخت کنید.
  • رمزی که به تلفن همراه تان ارسال می شود و هم چنین شماره اظهارنامه را وارد کنید.

در صورتی که تمامی مراحل به درستی طی شود یک نسخه برایتان ارسال می گردد تا آن را تایید کنید.پس از آن باید یک نسخه برابر با اصل را برای اداره مربوطه بفرستید.


برند لبنیات بین المللی

لبنیات در ایران با کیفیت بسیار بالایی تولید می شود. محصولات لبنی کشورمان در خارج از کشور هم طرفداران زیادی دارد. صادرات این محصولات می تواند منافع زیادی برایمان داشته باشد. برای این کار باید برند لبنیات بین المللی ثبت نمایید.

دقت کنید که ابتدا برند لبنیات در داخل کشور ثبت می شود و پس از آن می توانید برند بین الملی ثبت کنید. برای این کار باید کارت بازرگانی داشته باشید. هزینه برند بین المللی به تعداد کشورهایی بستگی دارد که می خواهید در آن ها فعالیت داشته باشید.

09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده