۱۰ برند لباس مردانه




برند لباس مردانه چه داخلی باشد و یا خارجی به دور از اینکه برند معتبر است یا خیر اولا باید راحت باشد دوم اینکه از مواد باکیفیت ساخته شده باشد. بیش از صد مارک داخلی و خارجی در حوزه پوشاک فعال هستند. خوشبختانه در سال های اخیر شاهد هستیم شرکت های معتبر ایرانی با تولید پوشاک با کیفیت در حال رقابت با رقبای خارجی خود هستند.
اگر دوست داشتید لباس خود را با یک کفش عالی ست کنید پیشنهاد می شود مقاله برند برتر کفش بخوانید در ادامه به صورت جداگانه برندهای داخلی و خارجی را بررسی می کنیم و در انتها به صورت مختصر در یک لیست پرفروش ترین محصولات از هر برند به شما معرفی می کنیم.
۱۰ برند لباس مردانه خارجی که دنیا معتبر هستند :

۱ – برند منگو (یا مانگو)

منگو شرکت پوشاک اسپانیایی است، که در سال ۱۹۸۴ توسط ایزاک اندیک در شهر بارسلونا، تأسیس شد. این شرکت هم‌اکنون مالک شبکه‌ای از ۲ هزار فروشگاه در سراسر جهان می‌باشد. منگو در سال ۲۰۰۹ با گردش مالی ۴۸۰٫۱ میلیون یورو تبدیل به یکی از برترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرده فروشی شد در حالی که این رقم به استثنای مالیات بر ارزش افزوده تنها از فروشگاه‌های تحت مالکیت و همچنین فروشگاه‌هایی که صاحب امتیاز آنهاست کسب شده بود.
منگو در سال ۲۰۰۸ خط تولید لباس‌های مردانه خود را با نام هومینی امریتو راه اندازی کرد که هدف از راه اندازی این خط تولید جلب نظر مردان جوانی بود که به روند مد روز دنیا اهمیت می‌دهند. از سال ۲۰۰۸ منگو با افتتاح خط تولید پوشاک مردانه کار خود را بسط داد و در حال حاضر محصولات آن شامل انواع کت و جلیقه و ژاکت‌های پشمی مردانه و زنانه ، شلوار ، کیف و کفش و کمربند ، کراوات و دستمال گردن و شال و محصولات چرمی ، عینک آفتابی و کلاه و دستکش ، زیورآلات و دامن و پیراهن و تاپ و تی شرت و چتر برای زنان است.

۲ – لباس مردانه برند کلمبیا

محصولات ورزشی کلمبیا به عنوان یک توزیع کننده کلاه ، بصورت خانوادگی آغاز به کار کرد. فوری گرت بویل ، پل و ماری لامفرم ، در سال ۱۹۳۷ از آلمان نازی گریختند و بلافاصله یک مغازه کلاه فروشی در پورتلند خریداری کردند. آنها شرکتی به نام شرکت کلاه کلمبیا تاسیس کردند که نام آن ، از رودخانه کلمبیا که در نزدیکی آنها بود ، گرفته شد.
در سال ۱۹۴۸ گرت با نیل بویل ازدواج کرد که رئیس شرکت شد. کمبود انواعی از لباس مردانه و زنانه خانواده را برای شروع تولید محصولات خود تحت تأثیر قرار داد و شرکت کلاه کلمبیا در سال ۱۹۶۰ به شرکت لباس ورزشی کلمبیا تبدیل شد. در سال ۱۹۷۰ ، نیل بویل در پی حمله قلبی درگذشت. گرت و پسرش تیم بویل مسئولیت کلمبیا را بر عهده گرفتند و آن را از ورشکستگی نجات دادند.
گرت بویل از سال ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۸ به عنوان رئیس شرکت خدمت کرد و علاوه بر این در سال ۱۹۸۳ رئیس هیئت مدیره آن شد. او تا زمان مرگ در سال ۲۰۱۹ رئیس بود. تیم بویل در سال ۱۹۸۸ جانشین مادرش به عنوان رئیس و مدیر عامل کلمبیا انتخاب شد و همچنان در سال ۲۰۱۹ سمت خود را حفظ کرد.
این برند انواع پوشاک ورزشی زنانه و مردانه از جمله لباس ، کاپشن ، کفش و بسیاری وسایل ورزشی دیگر تولید می کند.

۳- لیورجی (زیر شاخه برند لیدل)

لیدل شرکت خرده‌فروشی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای آلمانی است ، که دفتر مرکزی آن در شهر نکازاولم آلمان قرار دارد و مالک فروشگاه زنجیره ای با ۸ هزار شعبه در ۲۰ کشور جهان می‌باشد. شرکت لیدل در سال ۱۹۳۰ توسط یکی از اعضای خانوادهٔ شوارتز پایه‌گذاری شد. یوزف شوارتز، لیدل را، کم‌کم از یک عمده‌فروشی میوه، تبدیل به فروشگاه مواد غذایی کرد.

۴ – لباس مردانه مارک آندر آرمور

آندر آرمور یک شرکت آمریکایی پوشاک و لوازم ورزشی است. مقر اصلی شرکت در بالتیمور آمریکا قرار دارد ، همچنین دفاتری نیز در دیگر کشورها دارد. آندر آمور در سال ۱۹۹۶ توسط کوین پلانک، کاپیتان ۲۳ سالهٔ تیم فوتبال دانشگاه مریلند، پایه‌گذاری شد. این شرکت به سرعت رشد و توسعه یافت و اکنون محصولاتی در موضوعات زیادی تولید می‌کند.
محصولات تولیدی این شرکت شامل انواع تی‌شرت ، ژاکت ، هودی ، شلوار ، لگ ، شورت ، کیف ورزشی ، دستکش و پوشش‌های محافظتی ورزشی است. این شرکت همچنین لباس‌های فوتبال ، فوتبال آمریکایی ، بسکتبال و چندین ورزش دیگر را نیز تولید می‌کند.


۵ – لباس مردانه مارک ابرکرومبی اند فیچ

این شرکت در سال ۱۸۹۲ در محله منهتن در شهر نیویورک توسط دیوید تی آبرکرومبی به عنوان یک فروشنده لباس در روستایی خارج از شهر تاسیس شد. عزرا فیچ  وکیل و توسعه دهنده املاک و مشتری فداکار شرکت آبکرمبی در سال ۱۹۰۰ علاقه قابل توجهی به این تجارت پیدا کرد. در سال ۱۹۰۴ ، این شرکت با ادغام نام این دو نفر به مارک ابرکروبی اند فیچ تغییر یافت. سرانجام فیچ از سال ۱۹۰۷ تا ۱۹۲۸ سهم ابرکرومبی از تجارت را به دست آورد و تنها مالک آن شد.
این شرکت که فروشنده لباس ، کالاهای ورزشی ، تفریحی و تجهیزات شکار (خصوصا اسلحه های گران قیمت ، میله های ماهیگیری ، قایق های ماهیگیری و چادرهایش مورد توجه قرار گرفت. ارنست همینگوی (نویسند مشهور آمریکایی) همچنین مشتری دائمی این برند بود.
امروزه این شرکت نه تنها فروشنده بلکه تولید کننده پوشاک و تجهیزات شکار در سطح بین المللی است که طرفداران زیادی در سر تا سر دنیا دارد.

۶ – برند جک اند جونز (کمپانی بست سلر)

بیش از یک ربع قرن پیش ، ما تصمیم گرفتیم که جهان خودمان را بسازیم. ما فقط چند پسر با اولین مجموعه شلوار جین ، ساخت خودمان بودیم ، علاقه ما به جین را نمی توان انکار کنیم. سال ها بعد ، ما هنوز همون چند نفریم و همچنان همه چیز در مورد شلوار جین است ، اما با این تفاوت که در این راه چند نفر دیگر را به تیم خود اضافه کرده ایم.
بله ، ما می دانیم که بیش از یک شلوار جین خوب برای خوشتیپ کردن شما لازم دازیم . بنابراین ، ما طیف گسترده ای از لباس های ورزشی ، کلاسیک ، کت و شلوارهای آراسته ، لوازم جانبی و کفش را پوشش می دهیم. اساسا ، محصولات ما برای هرمکان و هر زمانی است. به همین دلیل است که دوست داریم خودمان را فراتر از یک مارک تجاری بدانیم.
ما مثل خانواده ای ، در یک باشگاه و یک جامعه هستیم  که با جین پیوند خورده است. و در آن جامعه ، ما یک هدف داریم حضور در کنار همدیگر. جهان ما یک منطقه آزاد درام است که خرید در آن آسان است. داشتن یک شلوار جین عالی است که ، این جهان را به هیجان می آورد . این فلسفه مارک تجاری ماست. همانطور که از گفته وبسایت این شرکت مشخص است تمرکز اصلی لباس این کمپانی بر پایه جین است.


۷ –  لباس مردانه برند روبرتو کاوالی

روبرتو کاوالی کارآفرین و طراح مد اهل ایتالیا است، که مالک برندی تحت همین نام می‌باشد و در زمینه تولید پوشاک و محصولات چرمی در سراسر جهان فعالیت می‌کند. این برند معتبر ایتالیایی در تولید پوشاک در ایتالیا و دنیا مارک معتبری می باشد.


۸ – مارک لوکس آرمانی اکسچنج

آرمانی اکسچنج که لباس های با کیفیت و  بسار لوکس تولید می کند زیر شاخه برند جورجیو آرمانی یا به طور خلاصه آرمانی می باشد. آرمانی شرکت طراحی مد و لباس ایتالیایی است، که در سال ۱۹۷۵ توسط جورجو آرمانی تأسیس شد. این شرکت به طراحی و ساخت محصولات متنوعی شامل کالاهای لوکس، پوشاک، لوازم آرایشی، عطر، طراحی داخلی، جواهرات، عینک و ساعت با برندهای گوناگون می‌پردازد.
شرکت آرمانی در پایان سال ۲۰۰۵ میزان فروشی برابر با ۱٫۶۹ میلیارد دلار داشته‌است. جورجو آرمانی و سرجیو گالئوتی این شرکت را با سرمایه ده هزار دلار، در سال ۱۹۷۵ در شهر میلان بنیان گذاشتند. این شرکت امروزه در حدود ۴٬۷۰۰ کارمند و ۱۳ نمایندگی تولید در سراسر جهان دارد. هم‌اکنون شرکت آرمانی مالک شبکه‌ای از ۳۰۰ فروشگاه و بوتیک در ۳۶ کشور جهان می‌باشد.
شرکت آرمانی به طراحی و ساخت محصولات متنوعی شامل لوازم فشن، پوشاک، لوازم آرایشی، عطر، دکوراسیون، جواهرات، عینک و ساعت با برندهای گوناگون می‌پردازد. این شرکت همچنین از طریق همکاری با سایر شرکت‌ها به حیطه‌های تازه‌ای مانند ساخت هتلها و مراکز تفریحی زنجیره‌ای و حتی ساخت گوشی‌های موبایل نیز وارد شده‌است.
آرمانی از طریق همکاری با شرکت سامسونگ، اقدام به طراحی و عرضه گوشی‌های موبایل لوکس با برند آرمانی نموده است. این شرکت مشارکت خود را با شرکت اماراتی اعمار، برای ساخت مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای لوکس، آغاز کرده‌است و در حال ساخت هتل‌های آرمانی، در شهرهای میلان، پاریس، نیویورک، لندن، هنگ کنگ، لس آنجلس، توکیو، شانگهای، سئول و دوبی می‌باشد.
آرمانی عرضه عطرهای زنانه و مردانه خود را پس از همکاری با شرکت لوازم آرایشی لورئال آغاز کرد. شرکت آرمانی به طراحی و ساخت محصولات متنوعی شامل لوازم فشن، پوشاک، لوازم آرایشی، عطر، لوازم دکور، جواهرات، عینک و ساعت با مارک‌های گوناگونی شامل جورجو آرمانی، آرمانی کولزیونی، امپوریو آرمانی، آرمانی جینز، آرمانی جونیور، آرمانی اکسچینج می‌پردازد.


۹ – لباس مردانه برند جی اوکس

این شرکت در سال ۱۹۹۵ توسط ماریو پولگاتو تاسیس شد. نام تجاری Geox از مخلوطی بین کلمه یونانی “geo” (زمین) و “x” ، یک عنصر حرفی نماد فناوری ایجاد شده است.
پولگاتو در سال ۱۹۵۲  در نزدیکی ترویزو ایتالیا متولد شد. در اصل به عنوان شغل خانوادگی ، مشغول به تولید نوشیدنی بود و وقتی که در یک کنفرانس صنعت نوشیدنی در رینو شرکت کرد ، ایده تولید کفش به فکرش رسید. وقتی که در آب و هوای گرم و بیابانی رینو در حال دویدن بود ، پاهایش از شدت گرما آسیب دیده بود و فکر کرد که با چاقو خود چند سوراخ در کف کفش ایجاد کند.
این ایده به او در تولید کفش با قابلیت گردش هوا کمک کرد و با خانواده ، تجارتی کوچک از این کفش ها به راه انداخت. پولگاتو پس از اینکه اختراعش توسط چند تولید کننده معتبر کفش رد شد ، اقدام به تولید یک سری کفش های بچه گانه کرد که با موفقیت همراه شد. سپس تولید کفش های بزرگ سالان را با نام تجاری جی اوکس آغاز کرد.


۱۰ – لباس مردانه برند پائلو مارک

خانواده آغایوف تصمیم می گیرند از نظر سبک و پتانسیل فروش ، هویت رقابتی برتری به خود بگیرند این دلیلی شد که شرکت دچمارک ایجاد شد. برند پائولو مارک در سال ۱۹۹۷ در آذربایجان متولد شد و اولین حضورش در قفقاز بود . در مقایسه با استانداردهای دنیا ، کاملا هماهنگ بوده است همچنین با مد روز که منحصرا برای جوانان است ، روشی انقلابی در لباس پوشیدن ارائه می کند.
این شرکت کوچک خیلی زود به یکی از موفق ترین و قدرتمندترین مارک های جهان تبدیل شد. در طول سال ۲۰۱۰ شرکت دچمارک خط کت های ظریف این برند را راه اندازی کرد که در کشورهایی مانند روسیه و سایر کشورهای آسیایی بسیار محبوب و مشهور شده است. مدل های زیبا و با کیفیت و در عین حال زیاد باعث محبوبیت کت های این مارک در کل دنیا شده است.


09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده