آشنایی با بهترین برند لوازم آرایشی



مارک های لوازم آرایشی بسیاری در بازار موجود هستند که هر کدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. ناگفته نماند که امروزه تولید لوازم آرایشی به حدی گسترده شده است که روزانه شاهد عرضه برندهای جدیدی به بازار هستیم. اما سوال اصلی اینجاست که آیا همه برندهای موجود در بازار از جمله مارک های لوازم آرایشی خوب هستند؟ برند خوب لوازم آرایشی کدام است؟ اگر شما هم با این سوالات مواجه هستید، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا به تمامی این پرسش ها پاسخ دهیم.

چرا باید لوازم آرایشی مارک خوب بخریم؟

لوازم آرایشی به طور مستقیم با پوست افراد در تماس است. همان طور که می دانید، پوست گران ترین لباس انسان در طول عمرش است و باید از آن محافظت کرد. استفاده از برندهای نامرغوب لوازم آرایشی باعث می شود به پوست آسیب برسد. حتی ممکن است منجر به پیری زودرس و بروز چین و چروک های پوستی شود. از این رو باید در انتخاب و خرید لوازم آرایشی دقت کنید و از تهیه لوازم آرایشی بی کیفیت خودداری نمایید.

ویژگی های لوازم آرایشی خوب

مهمترین ویژگی یک لوازم آرایشی خوب ، مواد اولیه آن است. هنگام خرید لوازم آرایشی به مواد تشکیل دهنده آن دقت کنید و از خرید محصولات حاوی سرب و پارابن خودداری نمایید. این مواد شیمیایی بوده و برای سلامت مضر هستند. در مقابل، سعی کنید محصولاتی را خریداری کنید که حاوی آبرسان بوده و از بروز چین و چروک و پیری پوست جلوگیری می کنند.
علاوه بر این، هنگام خرید لوازم آرایشی به نوع پوست و نیازهای خود نیز توجه داشته باشید. مثلا اگر پوست شما حساس است، نباید محصولات حاوی آلفا هیدروکسی اسید را خریداری کنید یا اگر پوستتان چرب است از محصولات فاقد چربی یا Oil Free استفاده کنید. به این ترتیب، نتیجه بهتری از مصرف لوازم آرایشی خواهید گرفت.

۱. برند شنل

پر زرق و برق بودن از ویژگی های اصلی محصولات شنل است. لوازم آرایشی این برند لوکس، زیبایی خیره کننده ای را در چهره شما خلق می کنند. اگر چه ممکن است هزینه نسبتا زیادی را برای خرید محصولات این برند پرداخت کنید، اما مطمئن باشید کیفیت بالای آن ها ارزش پرداخت هزینه بیشتر را خواهد داشت. در واقع، لوازم آرایشی شنل یکی از گران ترین محصولات زیبایی موجود در دنیا محسوب می شوند.

۲. استی لادر، تولید کننده بهترین محصولات آرایشی

استی لادر از سال ۱۹۴۶ تولید لوازم آرایشی را شروع کرد و اکنون یکی از مشهورترین شرکت های تولید کننده لوازم آرایش در جهان است. محصولات این برند شامل لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و عطر بوده که از هر نظر نوآورانه و حرفه ای هستند. استی لادر شرکت مادر بسیاری از برندهاست و برند مک نیز زیرمجموعه ای از آن است. این کمپانی بزرگ بیش از ۲۵ برند را تحت کنترل خود دارد.

۳. برند دیور

اگر قصد استفاده از لوازم آرایشی خوب خارجی را دارید، حتما برند دیور را امتحان کنید. تمام محصولات آرایشی دیور از خلاقیت، تجمل گرایی و برتری نسبت به سایر برندها برخوردارند و شما را از خریدتان پشیمان نخواهند کرد. اگر به دنبال نقطه شروعی برای خرید محصولات آرایشی دیور هستید، رژلب های این برند گزینه خوبی هستند. کریستین دیور از همان ابتدای تاسیس برند خود، مبنای کارش را زیبایی و جوانی زنان قرار داده بود. در سال ۱۹۸۶، فناوری نوآورانه ای در این مجموعه ابداع شد که نتیجه آن تولید محصولات ضد پیری دیور بود. این حرکت یک انقلاب در صنعت محصولات مراقبت زیبایی به شمار می رود.

۴. کمپانی لورآل

لورآل یکی دیگر از مارک های لوازم آرایشی خوب موجود در بازار بوده که از قیمت مناسب تری نسبت به گزینه های قبلی برخوردار است. زمانی که صحبت از زیبایی به میان می آید، لورآل یک رهبر جهانی است. شما می توانید با خیال راحت کرم پودر، خط چشم یا رژلب مارک لورآل خریداری کرده و خاطرتان آسوده باشد که بهترین کیفیت را برای شما به ارمغان خواهند آورد.
لورآل یکی از برندهای لوازم آرایشی خوب است که در حوزه هایی مانند لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و مو، رنگ مو و عطر فعالیت می کند. این شرکت در زمینه تولید داروهای شیمیایی و درماتولوژی نیز فعال بوده و دارای بالاترین شمار ثبت اختراع در ایالات متحده است.

۵. لوازم آرایشی خوب از برند لانکوم

دلیل معروف شدن لوازم آرایشی لانکوم تنها استفاده از مدل ها و بازیگران مشهور نیست؛ بلکه کیفیت بالای محصولات آن است. اگر به محصولات لاکچری علاقه مند هستید و می توانید کمی بیشتر بابت لوازم آرایشی هزینه کنید، محصولات برند لانکوم را در لیست خرید خود قرار دهید. برند فرانسوی لانکوم بیش از ۸۰ سال است که بهترین لوازم آرایشی را روانه فروشگاه های جهان می کند. شرکت لانکوم در سال ۱۹۶۴ توسط لورآل خریداری شد و اکنون زیرمجموعه ای از این کمپانی است.

۶. برند میبلین

کمپانی میبلین نیویورک به عنوان یک تجارت کوچک و خانوادگی شروع به کار کرد، اما هم اکنون یکی از بهترین شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی در آمریکا و حتی جهان است. برند میبلین یکی از مقرون به صرفه ترین انواع لوازم آرایشی را دارد. این شرکت نیز همانند شرکت لانکوم از سال ۱۹۹۶ تحت مالکیت کمپانی لورآل قرار گرفته است.

۷. لوازم آرایشی خوب متعلق به گرلن

قدمت شرکت گرلن از تمامی برندهایی که به آن اشاره کردیم، بیشتر است. این برند از سال ۱۸۲۸ میلادی آغاز به کار کرده و چه در لاین لوازم آرایشی و بهداشتی و چه در لاین عطر بسیار خوب و حرفه ای عمل کرده است. شرکت گرلن برای پادشاهان و ملکه های زیادی اقدام به طراحی و تولید عطر اختصاصی نموده است. این کمپانی از سال ۱۹۹۴ تحت مالکیت شرکت لویی ویتون قرار دارد.

۸. کمپانی مک

برند مک از زمان تاسیس خود یعنی در سال ۱۹۸۴ به عنوان یک رهبر جهانی در حوزه لوازم آرایشی شناخته شده است. این برند یادآور خلاقیت، کیفیت و تنوع بوده و به همین دلیل در کل دنیا شناخته شده است. جالب است بدانید که سود حاصل از فروش خط تولید محصولات ویوا گلَم از محصولات مک به مبارزه با HIV اختصاص داده می شود.

۹. نارس؛ یکی از مارک های خوب لازم آرایشی

برند نارس با هدف توانمندی زنان برای افزایش قدرت و سرزندگی خلق شده است. نارس تا امروز نیز هدف خود را حفظ کرده و به زنان آموزش می دهد که چگونه در کنار زیبایی طبیعی خود، ویژگی های فردی و قدرت شان را افزایش دهند. شرکت نارس از سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که هیچ آزمایشی روی حیوانات انجام نمی دهد و از سایر شرکت ها هم خواست که این کار را انجام ندهند.

۱۰. ایو سنت لورن

از پرایمرهای سبک گرفته تا رژلب های خامه ای و ریمل های بادوام، ایو سنت لورن بهترین ها را در عرصه لوازم آرایشی ارائه می دهد. محصولات باکیفیت این برند بدون شک شما را مجبور می کنند تا به دنبال خریدهای بیشتر باشید و سایر محصولات آن را نیز امتحان کنید. ایو سنت لورن در سال ۲۰۰۲ بخش طراحی مد و لباس زنانه خود را تعطیل کرد، اما هم اکنون با همکاری گوچی به فعالیت خود ادامه می دهد.

۱۱. برند ژیوانشی؛ همراه زیبایی زنان

برند ژیوانشی از مدت ها قبل یعنی سال ۱۹۸۹ میلادی تاکنون همراه زیبایی زنان بوده است. از آن زمان تاکنون، این برند همچان در حال رشد و نوآوری است و مشتریان وفادار بسیاری دارد. در حال حاضر برند ژیوانشی به شرکت ال و ام هاش تعلق داشته و بعد از دیور در رتبه پرفروش ترین زیرمجموعه این کمپانی قرار دارد.

۱۲. کمپانی رولون

زرق و برق، هیجان و نوآوری از جمله ویژگی های لوازم آرایشی باکیفیت و مقرون به صرفه رولون هستند. این شرکت لوازم آرایشی که روند رو به رشدی دارد، هرگز از ارائه محصولاتی که هم شما و هم جیب شما را راضی نگه می دارد، کوتاهی نمی کند. شرکت رولون اولین کمپانی بود که موفق شد لاک های رنگی به غیر از رنگ قرمز را تولید کند و از این لحاظ تحولی در صنعت مد و زیبایی ایجاد کرد.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده