برند های لباس ایرانی را بهتر بشناسید




با بهترین و معروف‌ترین برندهای پوشاک ایرانی آشنا شوید

لباسی که انتخاب می‌کنید و می‌پوشید باید به لحاظ جنس و کیفیت پارچه و همچنین سایز بندی مناسب و مورد قبول باشد تا فرد بتواند در آن علاوه بر خوش پوشی، احساس راحتی هم داشته باشد. اگر شما طرفدار لباس‌های خارجی هستید با خواندن این مقاله مطمئنا نظرتان عوض خواهد شد و به سراغ لباس‌های تولید داخل می‌روید زیرا در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین برندهای ایرانی در زمینه تولید پوشاک فاخر آشنا کنیم. تمامی برندهایی که در این مقاله معرفی خواهیم کرد، از نظر تولید، کیفیت و جنس بسیار مطمئن هستند. 

اهمیت برند ایرانی

امروزه با توجه به رقابتی که در میان بازارهای داخلی و جهانی وجود دارد بسیاری از تولید کنندگان ایرانی سعی بر برند سازی محصولات خود دارند. در این زمینه این تولید کنندگان تلاش می‌کنند کیفیت و ارزش محصولات خود را افزایش دهند تا بتوانند آن‌ها را در بازار داخلی و بین المللی عرضه کنند. برندهای ایرانی نه تنها کیفیت و زیبایی لباس‌های خود را افزایش داده‌اند، بلکه ارزش بیشتری برای هزینه پرداختی مصرف‌کنندگان قائل هستند، بنابراین محصولی با کیفیت‌تر از حد ممکن را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهند.

معرفی برندهای معروف لباس

1. پوشاک تن درست
پوشاک تن درست یکی از برندهای ایرانی معروف لباس است که بسیار علاقه به طبیعت دارد و معتقد است که اولین طبیعت ما بدن ماست و برای آشتی با طبیعت اول باید به بدن و تن خودمان اهمیت دهیم. پوشاک تن درست بر این باور است که هنگامی که شما لباسی مناسب را انتخاب می‌کنید موجب می‌شود که احساس خوبی داشته باشید. بنابراین شما با انتخاب برند تن درست که از زمین ریشه گرفته است می‌توانید به تمام صفات خوب دست پیدا کنید. با توجه به این مطلب می‌توانید متوجه شوید که برند تن درست، تمام پوشاک خود را از الیاف طبیعی تولید می‌کند.
محصولات برند تن درست شامل پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه می‌شود. البته تمامی لباس‌ها برای استفاده در بیرون خانه کاربرد دارند. لباس‌های این برند کاملا از الیاف طبیعی و با طرح‌های سنتی تولید می‌شوند اما مطمئن باشید که لباس‌ها کاملا جوان پسندانه و شیک هستند و تنوع زیادی هم در رنگ، طرح و مدل دارند.
در حال حاضر مراکز فروش پوشاک تن درست در شهرهای تهران، مشهد، اردبیل و رشت حضور دارند و افراد می‌توانند به صورت حضوری لباس خود را از این شعب خریداری کنند اما در شهرهایی که مراکز فروش پوشاک تن درست وجود ندارد افراد نگران نباشند زیرا می‌توانند به سایت اینترنتی تن درست مراجعه کرده و لباس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

2. پوشاک سالیان
برند سالیان بیشتر از ده سال است که در حوزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای پوشاک فعالیت دارد. بیشتر لباس‌های این برند از طریق همکاری با تولیدی‌های شناخته شده داخلی تامین می‌شود اما مسئولان پوشاک سالیان گفته‌اند که برخی از لباس‌هایی که امکان تولیدشان در داخل کشور نمی‌باشد توسط کشورهای خارجی تولید و به داخل کشور وارد می‌شوند.
محصولات برند سالیان شامل لباس‌های بچه گانه، زنانه و مردانه می‌شود. گفتنی است که بسیاری از لباس‌های این برند ساده و مینیمال اما در عین سادگی بسیار شیک هستند. شما برای مشاهده لباس‌ها می‌توانید به وب سایت یا صفحه اینستاگرام این برند مراجعه کنید. 
این برند دارای دسته بندی‌های مختلفی است بنابراین قیمت دقیقی را نمی‌توان لحاظ کرد اما پس از خرید می‌توانید مطمئن باشید که لباس‌های انتخابی از لحاظ کیفیت عالی هستند.
در حال حاضر مراکز فروش پوشاک سالیان در شهرهای اصفهان، لواسان، کرج، نمک آبرود، مشهد و تبریز حضور دارند که شما می‌توانید با مراجعه به آن‌ها لباس خود را انتخاب و خریداری کنید البته می‌توانید به سایت پوشاک سالیان نیز مراجعه کرده و خرید کنید.

3. پوشاک نیکو تن پوش
نیکوتن پوش یکی دیگر از برندهای بسیار معروف لباس ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1376 آغاز کرد. این برند با تولید لباس‌های راحتی، لباس زیر و جوراب با کیفیت قصد دارد که نیازهای مردم را با تولید محصولات با کیفیت داخلی به خوبی برطرف کند. این برند در زمان فعالیت خود توانسته است که افتخاراتی مانند دریافت حقوق مصرف کنندگان و گواهینامه‌های استاندارد از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان را دریافت نماید. 
تمامی محصولات این شرکت دارای رنگ‌بندی‌های متنوعی هستند که می‌توانید از میان آن‌ها لباس مد نظر خود را انتخاب کنید. یکی از ویژگی‌های این برند قیمت مناسب محصولات در کنار کیفیت بالای آن است.

4. پوشاک گارودی
پوشاک گارودی یکی دیگر از برندهای معروف لباس در تهران است که فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرد. تمامی پوشاک تولید شده این برند مصرف‌کننده را سرشار از آرامش می‌کند زیرا این محصولات تماما از پارچه‌های الیاف طبیعی و در راستای ترویج هنر ایرانی تولید می‌شود. طبق گفته‌های مسئولان این برند، جزئیات برایشان بسیار مهم است و به ظرافت دوخت بسیار اهمیت می‌دهند.  
محصولات برند گارودی شامل لباس‌های راحتی منزل و لباس‌های زیر برای خانم‌ها و آقایان می‌شود. لباس‌های این برند طرح‌های مینیمال و ساده‌ای دارند. اگر قصد دارید نمونه کارهای این برند را مشاهده کنید می‌تواتید به وبسایت یا پیج اینستاگرام این برند مراجعه کنید تا از صحت زیبایی این لباس‌ها اطمینان حاصل کنید. 
با توجه به تنوع لباس‌های این برند نمی‌توان قیمت دقیقی از لباس‌ها داد اما با توجه به قیمت بازار، این لباس‌ها از قیمت خوبی برخوردارند. در حال حاضر مراکز فروش پوشاک گارودی در شهرهای تهران، همدان و سمنان حضور دارند که شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه‌ها لباس خود را انتخاب و خریداری کنید. البته اگر بخواهید هم می‌توانید به سایت این برند مراجعه کرده و لباس‌تان را انتخاب کنید.

5. پوشاک سله بن
یکی دیگر از شناخته شده‌ترین برندهای لباس ایرانی برند سله بن است. این برند که فعالیت خود را در سال 1389 آغاز کرد در حال حاضر دارای 20 شعبه فعال در سراسر کشور است. جالب است در رابطه با نام این برند بدانید که، سله بن نام روستایی قدیمی در فیروزکوه است که این برند عکس‌های آن روستا را در اینستاگرام خود انتشار داد.
محصولات برند سله بن شامل پوشاک بیرونی و راحتی آقایان و خانم‌ها می‌شود که شما با توجه به سبک و نوع پوشاک خود می‌توانید لباس مورد نظرتان را انتخاب کنید. یکی از ویژگی‌های محصولات برند سله بن تنوع آن‌ها است. همچنین اگر شما از دوست‌داران لباس‌های اسپرت مانند هودی هستید بهتر است که حتما به این برند سری بزنید.
در حال حاضر مراکز فروش پوشاک سله بن در شهرهای همدان، شیراز، مازندران، تهران، کرمان، گلستان، مشهد و اصفهان وجود دارند که شما می‌توانید به صورت حضوری لباس خود را در این فروشگاه‌ها تهیه کنید. البته شما می توانید از طریق اینستاگرام فروشگاه، لباس‌تان را به صورت غیر حضوری انتخاب کنید و بعد از آن برای نهایی کردن سفارش از طریق دایرکت آن را پیگیری کنید.

6. پوشاک آر ان اس
برند RNS یکی از برندهای معروف لباس ایرانی است که در زمینه پوشاک حرف زیادی برای گفتن دارد زیرا برای این برند خوش نام ایرانی، رضایت مشتری در اولویت اول قرار دارد. به خاطر همین حساسیت مواد اولیه محصولات خود را از معتبرترین تولیدی‌ها تهیه می‌کند و در نهایت با خلاقیت تمام، پوشاکی زیبا و با کیفیت را تولید و به بازار ارائه می‌کنند.
پوشاک برند RNS شامل لباس‌های مردانه و زنانه می‌شود که تمامی این لباس‌ها با توجه به استانداردهای از قبل تایین شده تولید و با رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی در بازار موجود می‌شوند. جالب است بدانید که این برند تمامی محصولاتش را طبق کالکشنی مشخص روانه بازار می‌کند که می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای این برند در سراسر کشور تهیه کنید. 
پوشاک مردانه برند RNS شامل تی‌شرت‌ها، سوئیشرت‌ها،پولوشرت‌ها، شلوارهای رسمی، شلوارهای اسپرت، اکسسوری، هودی، پیراهن‌های مجلسی و... می‌شود.
شما برای خرید پوشاک RNS می‌توانید به وبسایت و یا پیج اینستاگرام RNS مراجعه کنید. همچنین پوشاک این برند در فروشگاه‌های دیگری همچون دیجی استایل موجود می‌باشد.

7. پوشاک سارک
در ادامه معرفی برندهای معروف لباس به برند سارک می‌رسیم. این برند با تولید پوشاک با کیفیت همراه با قیمتی مناسب قصد دارد که رقبای خارجی خود را در تهران از میدان خارج کند. تمامی مراحل طی شده مانند تهیه مواد اولیه، طراحی، دوخت، رنگ و... زیر نظر کارشناسان مجرب انجام می‌شود. این برند تمام پوشاک خانم‌ها از لباس‌های راحتی گرفته تا لباس‌های بیرون را تولید و روانه بازار می‌کند. بنابراین خانم‌ها می‌توانند برای داخل خانه و همچنین برای بیرون از خانه لباس خود را از این برند تهیه کنند. 
از ویژگی‌های پوشاک این برند می‌توان به تنوع در رنگ، طرح‌ها، سایز، کیفیت و قیمت مناسب آن اشاره کرد. تمامی این ویژگی‌ها موجب شده است که بسیاری از خانم‌ها برای تهیه لباس‌های خود به این برند رجوع کنند.

8. پوشاک پاتن جامه
از دیگر برندهایی که به تولید لباس ایرانی مردانه و زنانه می‌پردازد برند پاتن جامه است. این برند فعالیت خود را از سال 1373 آغاز کرد که تا به امروز توانسته است محبوبیت زیادی در میان افراد جامعه به دست آورد، به همین علت برند پاتن جامه همیشه با کیفیت‌ترین و طبیعی‌ترین مواد اولیه را برای لباس‌های تولیدی خود انتخاب می‌کند و در نهایت پوشاکی با کیفیت و مطمئن را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. تمامی محصولات تولید شده در این برند مطابق با فرهنگ ایرانی اما در عین حال هماهنگ با مد روز هستند بنابراین افراد با تمامی سلایق می‌توانند به خواسته خود برسند و لباس مورد نظر خود را انتخاب کنند. 
محصولات برند پاتن جامه شامل لباس و کفش برای تمامی گروه‌های سنتی مردانه و زنانه می‌شود که شما می‌توانید برای موقعیت‌های رسمی و یا غیر رسمی خود از این برند خرید کنید.
از ویژگی‌های این برند می‌توان به خلاقیت بالا، به روز بودن اطلاعات کارکنان و مدیران، طراحی‌های جدید و... اشاره کرد. این برند تمامی مراحل تولید پوشاک خود را زیر برترین متخصصان انجام می‌دهد بنابراین افراد از پوشاکی که در نهایت در اختیارشان قرار می‌گیرد می‌توانند مطمئن باشند.

9. پوشاک بادی اسپینر
پوشاک بادی اسپینر از شناخته شده‌ترین برندهای معروف لباس در تهران است. این برند فعالیت خود را با تولید و فروش لباس‌های مردانه در سال 1386 آغاز کرد. این برند رفته رفته با توجه به نیازهای بازار، پوشاکی با کیفیت و مقرون به صرفه را تولید و روانه بازار کرد و بعد از گذشت چند سال در کنار تولید پوشاک مردانه شروع به تولید انواع اکسسوری و لباس‌های زنانه هم کرد و توانست محبوبیت خود را در میان انواع برندها دو چندان کند. پوشاک این برند با توجه به دنیای مد روز و به سبک کژوال می‌باشد. همچنین این برند به تولید و طراحی محصولات با کیفیت و زیبایی مانند کوله پشتی، کیف، کمربند و کفش هم می‌پردازد که این محصولات به فرد احساس خاص بودن می‌دهد. 

10. پوشاک برند هاکوپیان
در ادامه معرفی برندهای معروف لباس به برند شناخته شده هاکوپیان می‌رسیم. برند هاکوپیان یکی از پیشگامان صنعت پوشاک در ایران است که فعالیت خود را 50 سال پیش یعنی سال 1349 با راه اندازی یک تولیدی کوچک کار خود آغاز کرد اما در حال حاضر این برند یکی از شناخته شده‌ترین پوشاک ایرانی برای آقایان است.
برند هاکوپیان در طراحی و تولید کت و شلوار و لباس ایرانی مردانه تخصص دارد و پوشاکی با کیفیت را در اختیار آقایان قرار می‌دهد. از ویژگی‌های این برند می‌توان به استفاده از الیاف طبیعی در تولید پوشاک اشاره کرد. این کار علاوه بر محافظت از محیط زیست موجب رضایت مندی آقایان از لباس نیز می‌شود زیرا علاوه بر خوشتیپی در آن احساس راحتی نیز می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این برند هم می‌توان به مراحل تولید لباس اشاره کرد که تمامی مراحل زیر متخصصین و کارشناسان مجرب طی می‌شوند. برای تهیه لباس‌های برند هاکوپیان می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر هاکوپیان در سراسر کشور مراجعه کنید.

11. پوشاک تولیکا
برند تولیکا یکی از شناخته شده‌ترین برندهای حال حاضر در تولید و فروش پوشاک زنانه است. این برند فعالیت خود را در سال 1371 آغاز کرد و در حال حاضر با ترکیب هنر و فرهنگ ایرانی با لباس‌های مد روز دنیا پوشاکی منحصر به فرد و خاص را برای خانم‌های ایرانی تولید می‌کند. گفتنی است که تمامی مراحل تولید پوشاک مختص به خانم‌ها از انتخاب مواد اولیه گرفته تا دکمه، زیپ، طراحی، دوخت و تولید زیر نظر متخصصین و کارشناسان مجرب انجام می‌شود، بنابراین شما از کیفیت پوشاک این برند می‌توانید اطمینان حاصل کنید. این برند تمام پوشاک مورد نیاز برای موقعیت‌های رسمی و غیر رسمی خانم‌ها را تولید و روانه بازار می‌کند. 
از ویژگی‌های این برند می‌توان به تنوع در طراحی، استفاده از رنگ‌های خنثی، سرد و گرم در تولید لباس، قیمت مناسب و کیفیت بالا اشاره کرد. با توجه به تمام این ویژگی‌ها این برند توانسته است که به بازار اروپا، آمریکای شمالی و کشورهای حوزه خلیج فارس راه پیدا کند. همچنین دفاتر تحقیقاتی این برند در کشورهای ایتالیا و فرانسه مشغول به کار می‌باشند.

12. پوشاک ال سی من
شرکت برادران الیاسی فعالیت خود را در سال 1355 با وارد کرد پوشاک خارجی از کشورهای آلمان، انگلیس و ترکیه شروع کردند. سپس برای حمایت از تولید داخلی و رسیدن به خود کفایی در سال 1393 با نام اختصاصی ال سی من فعالیت خود را در راستای تولید پوشاک منحصر به فرد آغاز کردند که در حال حاضر این برند یکی از شناخته شده‌ترین برندهای ایرانی می‌باشد. گفتنی است که برند ال سی من در راستای افزایش رضایت مشتری، افزایش کیفیت، سهولت دسترسی، ارتقای توان طراحی و...  قدم بر می‌دارد و هر روز هم بهتر می‌شود و پیشرفت می‌کند.
از ویژگی‌های این برند می‌توان به استفاده از مواد اولیه مرغوب ایرانی و وارداتی اشاره کرد که در نهایت موجب تولید پوشاکی خاص و شیک و همچنین دوام بالای لباس می‌شوند. 
این برند در حال حاضر به فروش لباس رسمی و غیر رسمی، کت و شلوار، لباس‌های اسپرت، اکسسوری مردانه و شلوارهای جین خاص و شیک مطابق با دنیای مد روز می‌پردازد.

13. پوشاک هالیدی
پوشاک هالیدی یکی از برندهای معروف و خوش نام لباس ایرانی زنانه است که فعالیت خود را در سال 1374 آغاز کرد. برند هالیدی با تولید لباس‌هایی با کیفیت بالا، مرغوب و البسه تریکویی توانسته است که در بازار ایران جایگاه ویژه‌ای را کسب کند و نام خود را در صدر لیست لباس‌های زنانه جای دهد. 
این برند به تولید لباس‌های رسمی و غیر رسمی و اسپرت در رنگ بندی و طرح‌های مختلف می‌پردازد.

14. پوشاک ماکسیم
در ادامه معرفی برندهای معروف لباس به یکی از برندهای مرغوب لباس مردانه در ایران با نام برند ماکسیم می‌رسیم. برند ماکسیم یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولیدی پوشاک مردانه در ایران است که فعالیت خود را در سال 1359 آغاز کرد. این برند در ابتدای فعالیت خود تنها به تولید پیراهن‌های مردانه می‌پرداخت اما در حال حاضر با گسترش حیطه کاری خود به تولید و فروش انواع کت و شلوار مردانه هم می‌پردازد.
از ویژگی‌های این برند می‌توان به تولید پوشاک با کیفیت همراه با قیمت مناسب اشاره کرد که تمامی این لباس‌ها با ترکیب لباس‌های دنیای مد روز و فرهنگ ایرانی به صورت خاص طراحی و تولید می‌شوند.
شما برای خرید لباس‌هایتان می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر این برند مراجعه کنید لازم به ذکر است در حال حاضر این برند 24 فروشگاه مخصوص آقایان و 3 فروشگاه مختص به خانم ها در سراسر کشور دارد. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت این برند، لباس خود را تهیه و خریداری کنید.

15. پوشاک ایران برک
یکی دیگر از شناخته شده‌ترین برندهای لباس ایرانی برند ایران برک است. این برند در سال 1348 توسط شرکت پشم بافی ایران تاسیس شد. این برند در طول زمان فعالیت خود توانست پوشاک خود را به کشورهای اروپایی صادر کند که همین امر موجب شد که در سال 1379 بتواند لوح تقدیر صادر کننده متعبری را دریافت کند. از دیگر افتخارات این برند می‌توان به دریافت گواهی نامه Feather از کشور انگلیس اشاره کرد. این گواهی نامه نشان دهنده کیفیت بالای محصولات این برند در سطح جهانی است. این برند در حال حاضر سالانه 60000 کت و شلوار مردانه با استفاده از پارچه‌های فاستونی تولید می‌کند. این برند سعی دارد که محصولات با کیفیت ایرانی خود را به سراسر جهان عرضه کند به همین علت به کیفیت و قیمت محصولات خود بسیار اهمیت می‌دهد.
این برند در حال حاضر به تولید و فروش کت و شلوار، یونیفرم‌های اداری، پیراهن، لباس پرسنلی و تولید پوشاک سفارشی شده به سلیقه مشتری می‌پردازد.

09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده