برند اسنوا را بهتر بشناسیم،تاریخچه برند اسنوا



تاریخچه شرکت بزرگ اسنوا

در کشوری همانند جمهوری اسلامی ایران، شرکت هایی کمی دست به فعالیت های بزرگی می زنند چراکه این نوع کشور ها در حال توسعه بوده و به همین دلیل نیز دارای محدودیت هایی هستند. اما با این محدودیت ها نیز یک گروه موفق در بهترین نقطه ایران یعنی اصفهان، شروع به فعالیت هایی از جمله تولید کولر آبی و اجاق گار نمودند. اولین سال شروع این شرکت به نسبت کوچک در آن زمان در سال 1384 بود. مساحت اولیه این شرکت 25000 متر مربع بود که در منطقه ای در  مورچه خورپ اصفهان بنا شد. از همان اوایل مدیران این شرکت به فکر پیشرفت های بزرگی بودند به همین دلیل در تلاش بودند تا با گروه های بزرگ همکاری کنند تا بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.  نام اولیه این شرکت از نا مشرکت اصلی یعنی، ارکان ساختار نوین ایرانیان گرفته شده که خود آن نیز یکی از زیر مجموعه های بزرگ گروه انتخاب است اگرچه در اوایل نام این شرکت به همراه نماد آن با حالت امروزی فرق می کرد اما در سال 1393 توسط گروه انتخاب عوض شد و به نام امروزی آن یعنی شرکت اسنوا تغییر پیدا کرد و همچنین نماد آن که در اوایل قرمز رنگ بود به سبز و آب تغییر رنگ پیدا کرد. از سال 1384 تا به امروز این شرکت مهم در عرصه تولید لوازم خانگی پیشرفت های چشمگیری را به ثبت رسانده است تا جایی بیشتر نشان های استاندارد ایرانی و جهانی را به خود اختصاص داده است.


پیشینه تولیدات شرکت اسنوا

یکی از مهترین دلایل پیشرفت این شرکت، استفاده از بهترین امکانات موجود برای تولید محصولات خود بود. مثلا از دستگاه های رباتیک الکترومغناطیس برای رنگ و لعاب استفاده می کرد تا بهترین کارایی را به وجود بیاورد. هرچند که در همان اوایل ساخت شرکت، اجاق گاز های ساده تری به تولید می رسید اما رویه شرکت به گونه ای بود که چندی طول نکشید که از تکنولوژی هایی مانند جوش پلاسما برای رویه های گاز استفاده کرد به همین دلیل چندی طول نکشید که طرز تفکر مردم نسبت به این شرکت داخلی تغیر کرد چراکه دیگر به این فکر نمی کردند که شرکت های داخلی نمی توانند محصولات برتری را به تولید برسانند چون شرکت اسنوا ثبات کرده بود که هرچیزی امکان پذیر است حتی استفاده از تکنولوژی هایی که بعضی از برند های برتر دنیا نیز از آن بی بهره بودند.

از مهمترین مشخصات این شرکت اسنوا این است که برای اولین بار در ایران و خاورمیانه حالتی را به وجود آورده است که خریدار می تواند برای محصولات مورد نظر خود بر اساس سلیقه رنگ داخلی و توکار را انتخاب نماید. همان طور که در بالا گفته شد، مساحت استفاده شده به وسیله این شرکت 25000 متر مربع است به این ترتیب محصولات تولیدی آن نیز بسیار زیاد است تا جایی که هر روز 1000 دستگاه کولر آبی، 1500 دستگاه اجاق گاز و 1500 محصول از سری محصولات از توکار را به تولید می رساند. لوازم خانگی و توکار این شرکت به قدری با کیفیت هستند که طرفداران بسیار زیادی را از سرتاسر ایران و به خصوص خاورمیانه را به خود جلب کرده است.


قطعات مورد استفاده در محصولات اسنوا

مهمترین مشکلات شرکت های داخلی ایران، نبود بعضی از قطعات برای استفاده در محصولات آنهاست. به همین دلیل شرکت هایی که می توانند این نوع قطعات را برای خود تهیه نمایند، به پیشرفت بهتری دست پیدا خواهند کرد. شرکت اسنوا یکی از این شرکت هاست که می تواند مقدار بسیار زیادی از این قطعات را به تولید برساند و همچنین مقداری از آنها را نیز از داخل ایران تهیه نمیاد. به همین دلیل این نماد برتر در ردیف برترین شرکت های تولید کننده محصولات خانگی ایران قرار می گیرد.

لوازم تولیدی در شرکت اسنوا

در سطر های بالا نیز به رویه و هدف این شرکت برتر اشاره شد که چگونه انگیزه فوق العاده خود را برای تولید محصولات برتر استفاده کرد. امروزه محصولات اسنوا در دسته های بسیار زیادی به تولید می رسند. دسته بندی محصولات اسنوا به صورت لوازم خانگی خرد، ظرفشویی، لباسشویی، جاروبرقی، تلویزیون، یخچال و کولر آبی است. یخچال های شرکت اسنوا به قدری با کیفیت هستند که مورد توجه بعضی از بزرگ ترین بازرگانان خارجی نیز قرار گرفته است. موتور های استفاده شده در آنها نیمه عمر بالایی دارد به گونه ای که می توانند هم کارایی بالا و هم مصرف کمتری را به ثبت برسانند. یکی دیگر از ویژگی های شرکت اسنوا این است که کاربران آن می توانند محصولات این شرکت را با تخفیف های فوق العاده خریداری کرده و یا اینکه در صورت کمبود بودجه به صورت اقساط بلند مدت خریداری نمایند.


 گواهی نامه های اختصاص داده شده به برند اسنوا

گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS

 گواهینامه CE Marking در سال ۲۰۱۱ به منظور صادرات اجاق گاز به اروپا

گواهینامه B.V برای صادرات اجاق گاز به عراق و دیگر کشورهای منطقه

 جزو۱۰۰ برند برتر ایران، در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران در سال ۱۳۹۲

نتیجه گیری

به طور کلی در کشور جمهوری اسلامی ایران، شرکت های محدودی وجود دارند که با قدرت به تولیدات خود ادامه دهند چراکه بسیار کم پیش می آید که همه مردم ایران از آنها حمایت کنند. به همین دلیل امروزه همه مردم و مسئولین از برندی همانند اسنوا بسیار حمایت خواهند کرد چراکه توانسته است همه این نوع مشکلات را به خوبی پچست سر بگذارد.  ساین فروشنده هم اکنون با افتخار همه نوع وسایل این برند برتر را به فروش می رساند. لازم به ذکر است که محصولات آن در سایت فروشنده  با تخفیف فوق العاده و با قیمتی بسیار هیجان انگیز وجود دارند.


09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده