برند سیتیزن را بشناسید،صفر تا صد برند ساعت ستیزن





صفر تا صد برند ساعت ستیزن

در میان برندهای مطرح دنیای ساعت برندهای ژاپنی از جایگاهی خاص برخوردارند و سالیان سال است که راه خود را در مسیر محبوبیت در بین علاقه‌مندان به ساعت پیش‌گرفته‌اند. ساعت‌های ژاپنی به دلیل کیفیت بالا و ماندگاری طولانی و عمری جز ساعت‌های پرطرفدار محسوب می‌شوند. برند ستیزن که یکی از پیشروهای صنعت سازی به شمار می‌رود سهم قابل‌توجهی از بازار ساعت را به خود اختصاص داده و هرساله با تنوع بسیار و خلاقیت و نوآوری موجی نو در صنعت مد و فن و همچنین اکسسوری ها شیک و زیبا ایجاد می‌کند. سیتیزن یکی از اولین برنده‌هایی بود که ساعت غواصی و ساعت‌های خلبانی باکیفیت و حرفه‌ای را ارائه کرد و ازاین‌رو، اعتبار و محبوبیت فراوانی در دنیای ساعت برای خود برهم زده است. اگر قصد خرید ساعت مچی سیتیزن را دارید یا صرفاً علاقه‌مند به دانستن در مورد تاریخچه‌ی برند ساعت سیتیزن دارید این مقاله برای شماست.

آغاز شکفتن برند ساعت سیتیزن

کمپانی سیتیزن در سال ۱۹۳۰ توسط سرمایه‌گذاران ژاپنی و سوئیسی تأسیس شد. این کمپانی ابتدا توسط فردی سوئیسی به نام رودالف اشمید در سوئیس پایه‌گذاری شد که ساعت‌های زیادی را درسال ۱۹۱۸ در ژاپن به فروش رساند بود. بعدها با جا افتادن برند، در سال ۱۹۲۴ انستیتوی تحقیقاتی ساعت شوکووشا اولین ساعت جیبی خود را تولید کرد که توسط شهردار وقت توکیو آقای شیمپی گوتو Shimpei Goto با عنوان “سیتیزن” نام گرفت. در آن زمان آقای شیمپی با امید محبوبیت در میان شهروندان جهان اقدام به این نام‌گذاری نمود.


برند سیتیزن از سال ۱۹۱۸ تا ۲۰۰۸

داستان از سال ۱۹۱۸ آغاز می شود، زمانی که موسسه تحقیقات ساعت شوکوشا (Shokosha) تأسیس شد. اولین ساعت جیبی، در سال ۱۹۲۴ با نام سیتیزن تکمیل شد. در سال ۱۹۳۰ شرکت ساعت سازی سیتیزن تأسیس شد و در سال ۱۹۳۱ اولین ساعت مچی را تکمیل کرد. به زودی، شرکت سیتیزن به یک تولید کننده عمده ساعت تبدیل شد و شروع به تولید انبوه کرد.
با ورود رئیس جدید شرکت، Eiichi Yamada، عصر جدیدی برای ساعت های سیتیزن آغاز شد. شرکت بازرگانی سیتیزن در این دوران تأسیس شد. که این برند را در سراسر جهان به بازار عرضه می کرد. چند سال بعد قرارداد صادرات و واردات با شرکت آمریکایی بولوا (Bulova) منعقد شد.
در سال ۱۹۶۲ باریک ترین ساعت مچی با موتوری به نازکی ۲.۷۵ میلی متر ساخته شد. در سال ۱۹۶۶ اولین ساعت الکترونیکی ساخت ژاپن “X-8” معرفی شد.
در سال ۱۹۷۶ اولین ساعت کوارتز آنالوگ جهان با شارژ نوری به نام “CRYSTRON SOLAR CELL” معرفی شد. طی سالیان بعد همچنان سیتیزن به تولید ساعت مچی های نوآورانه پرداخت.
تقریبا هرساله سیتیزن ساعت های با عملکرد های جدید که در جهان اولین است، تولید می کند که در این مقاله به چند مورد از مهم ترین های این ساعت ها و همچنین مهم ترین اتفاقات اشاره کردیم.
از مهم ترین تکنولوژی‌های ساعت مچی‌های سیتیزن، ساعت های مجهز به تکنولوژی اکو درایو است که توسط نور، انرژی خود را تأمین می کنند.
در سال ۲۰۰۸ ستیزن شرکت ساعت بولوا (Bulova) را خریداری کرد. همچنین در سالهای اخیر فردریک کنستانت (Frederique Constant) به برند فرعی سیتیزن تبدیل شد. در طول این سال ها نیز این برند از نوآوری هایش در ساخت ساعت مچی دست نکشیده است.

نقاط عطف تاریخ برند سیتیزن

برند ساعت سیتیزن در تاریخ هشتادوچند ساله‌ی خود نقاط عطف فراوانی داشته که هرکدام آغاز مرحله‌ای جدید در مسیر پیشرفت و توسعه برند سیتزن محسوب می‌شوند.
  • سال ۱۹۳۰: کمپانی ساعت سیتیزن به‌عنوان یک برند رسمی آغاز به کار کرد و ایده‌ی برآمده از نامش را در تولید ساعت‌های خود به کار گرفت.
  • سال ۱۹۳۱: تولید اولین ساعت مردانه‌ی سیتیزن.
  • سال ۱۹۵۶: اولین ساعت مچی با تکنولوژی “پاراشوک”. آزمایش تست این ساعت شامل پایین انداختن ساعت از فاصله‌ی سی متری زمین از یک هلیکوپتر می‌شد که در طی این آزمایش ساعت آسیبی ندید.
  • سال ۱۹۶۲: ساخت باریک‌ترین ساعت مچی مردانه که باریکی موتور آن در ابعاد ۲٫۷۵ میلی‌متر اندازه‌گیری شد.
  • سال ۱۹۷۶: ساخت اولین ساعت کوارتز با دقت ۳ ثانیه در سال.
  • سال ۱۹۸۲: اولین ساعت غواصی جهان با مقاومت ۱۳۰۰ متر در برابر آب.
  • سال ۲۰۰۸: خرید کمپانی ساعت بلووا.
  • سال ۲۰۱۹: سالگرد ۳۰ سالگی ساعت سیتیزن Promaster

تکنولوژی‌های برند سیتیزن

سیتیزن تاکنون بسیاری از اولین ها و بهترین های جهان را تولید کرده است و قصد دارد به عنوان تولید کننده ساعت هایی که مردم در همه جا دوستش دارند، همیشه بهتر و بهتر عمل کند. در این قسمت تکنولوژی های جذاب به کار رفته در ساعت مچی های سیتیزن را بررسی میکنیم.

تکنولوژی اکو درایو (Eco-Drive) سیتیزن

سیتیزن با شروع به تولید ساعت مچی هایی که از یک منبع انرژی کاملاً جدید یعنی نور استفاده می کنند، به چالش های محیط زیست پاسخ داد. در سال ۱۹۷۶، اولین ساعت مجهز به شارژ نوری جهان را ایجاد کرد. این فناوری سازگار با محیط زیست، اکودرایو (Eco-Drive) نامگذاری شد. این مدل ساعت هر نوع نوری را به انرژی برای شارژ ساعت تبدیل می کند. اکو درایو نیاز به تعویض باتری ساعت را حذف کرد. امروزه این فناوری، ضربان قلب بیشتر ساعت مچی های سیتیزن است که به طور معنی داری زمان را مشخص می کند و راه را برای یک جهان بهتر باز می کند.

تکنولوژی زمان سنجی اتمی (Atomic Timekeeping) سیتیزن

ساعت های سیتیزن به دقت بسیار بالا مشهورند و در این زمینه جزو اولین ها محسوب می شوند. مثلا ساعت های A-T سیتیزن به شدت دقیق هستند! ساعت هایی با خطای یک ثانیه در طول ۱۰۰۰۰۰ سال!

تکنولوژی موج ماهواره (Satellite Wave) سیتیزن

ساعت مچی های دارای این تکنولوژی دقیق ترین زمانی را که در هر ساعت معمولی پیدا خواهید کرد، تضمین می کنند. چه در صحرا حرکت کنید، چه در اقیانوس ها سفر کنید یا از کوهی برفی بالا بروید، هرگز نیازی به نگرانی در مورد داشتن زمان درست  ندارید.

تکنولوژی سوپر تیتانیوم (Super Titanium) سیتیزن

تیتانیوم ماده ای است باورنکردنی و سبک که به نور خورشید، آب شور و… واکنش نشان نمی دهد، این ماده واکنش آلرژیک فلز را کاهش می دهد و در برابر خوردگی مقاوم است. در سال ۱۹۷۰، سیتیزن اولین ساعت جهان را با استفاده از تیتانیوم جامد راه اندازی کرد: X-8 Chronometer.

درباره کالکشن پرومستر (Promaster) برند سیتیزن

پرومستر مجموعه ساعت مچی های ورزشی حرفه ای سیتیزن است که جذابیت ماجراجویی روزمره را دارد. با نگاه به گذشته، سیتیزن در تاریخ غنی خود نوآوری در وقت سنجی را منعکس می کند. پرومستر همیشه از ماجراهای بزرگ الهام گرفته است، با بالاترین سطح عملکرد و استقامت! هرچه زمان به جلو می رود، سیتیزن به سنت خود در زمینه نوآوری جسورانه ادامه می دهد.

سیتیزن پرومستر سی – Promaster Sea

عمیق تر برو! این ساعت مچی ها با ارزش های عملکردی، دوام و ایمنی مطابقت دارند.
عملکرد ساعت مچی Promaster Dive تا عمق ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ متر در آب است! در مدل هایی از سیتیزن با فشار دادن همزمان دکمه ها در ساعت های ۲ و ۴ ساعت به حالت غواصی در می آید، در این حالت همه عملکردها به جز نمایش زمان متوقف می شوند.
این ساعت مچی ها با فناوری اکو درایو هرگز به باتری احتیاج ندارد!

سیتیزن پرومستر ایر – Promaster Air

با این ساعت مچی های خلبانی سیتیزن که برای استفاده حرفه ای مجهز شده اند، به ارتفاع جدیدی صعود کنید. این نوع ساعت مچی های جذاب دارای ویژگی هایی مثل کرونوگراف برای اندازه گیری صدم ثانیه، زمان جهانی، هشدار دهنده، تقویم و… هستند.

سیتیزن پرومستر لند – Promaster Land

تندتر و بالاتر بروید! این نوع ساعت مچی ها که خیلی مقاوم و محکم هستند، به صورت حرفه ای برای ماجرا جویی های با سرعت بالا با تمام ابزار ها برای سخت ترین و دشوار ترین قسمت های زمین طراحی شده اند.

ویژگی‌های برند ساعت سیتیزن

تاریخ ۸۴ ساله‌ی برند سیتیزن شامل نوآوری‌های بی‌شماری در ساعت‌سازی است که مواردی مانند کنترل رادیویی و هم‌زمانی ماهواره‌ای را در برمی‌گیرد. پیشرفت قابل‌توجه دیگری که برای برند سیتیزن رخ داد، توسعه یک تکنولوژی انقلابی به نام Eco-Drive  بود که به کمک آن ساعت توسط هر منبع نوری شارژ می شود و نیازی به تعویض باتری ندارد. برند ساعت سیتیزن در این تکنولوژی در زمان خود از خیلی از سازنده‌های دیگر جلوتر بود. علاوه بر ویژگی‌های کاربردی در ساعت‌های سیتیزن این برند به‌طورکلی :
  • تنوع قیمت وسیع و مناسب برای هر قشری از جامعه دارد.
  • خلاقیت، ابتکار و نوآوری را در هر قطعه ابراز می‌کنند.
  • تمام قطعات به‌کاررفته در ساعت‌های خود را در کمپانی‌های اختصاصی سیتیزن عرضه می‌کند.
  • طبقه‌بندی‌های متفاوت برای هر سلیقه‌ای دارند.
  • با ساعت‌ها و برندهای ساعت سوئیسی رقابت می‌کنند.

قیمت ساعت سیتیزن

برند سیتیزن با رعایت اصول مشتری مداری، کیفیت بالا و استفاده از متریال و قطعاتی که به‌طور تخصصی توسط کمپانی سیتیزن تولید می‌شوند همواره در تلاش بوده تا ساعت‌های باکیفیت و ماندگار و همین‌طور کاربردی را برای هر قشری از جامعه‌ی مدرن امروز ارائه دهد. بااین‌حال معمولاً ساعت‌های سیتیزن از تنوع قیمتی بالایی برخوردارند و خرید ساعت سیتیزن در هرزمانی می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه‌ی ماندگار حتی به برای نسل‌های بعدی شما باشد. در مجموع می‌توان قیمت ساعت سیتیزن را در رده‌ی ساعت های با قیمت متوسط قرار می‌گیرد.

زیرمجموعه های برند ساعت سیتیزن

ساعت سیتیزن در میان علاقه مندان به ساعت به دلایل زیادی محبوب است. برند ساعت سیتیزن کالکشن های متنوع و زیادی دارد که برای هر قشر و هر سلیقه ای طراحی شده است. این کالکشن ها شامل ساعت مردانه سیتیزن و ساعت مچی زنانه سیتیزن می‌شود.

09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده