برند شنل؛برند شنل را بهتر بشناسید،تاریخچه برند شنل




موسس برند شنل

اغلب افرادی که با دنیای مد و فشن آشنایی دارند، حتما نام کوکو شانل را شنیده اند. گابریل کوکو شانل، یکی از بزرگترین انسان هایی بود که توانست به کمک ایده های خلاقانه خود، دنیای مد و لباس را به کلی زیر و رو کند. کوکو شانل، معروف ترین زن طراح مد در قرن بیستم شناخته می شود. تمامی دستاورد ها و زحمات این زن باعث شد، برند شنل امروزه به یکی از بزرگترین برند های نوآورانه و شیک در دنیای مد و لباس تبدیل شود. برای اینکه با موسس برند Chanel بیشتر آشنا شوید، قصد داریم در ادامه بیوگرافی کامل کوکو شنل را برایتان شرح دهیم.


کوکو شانل که بود؟

گابریل بونور یا همان کوکو شانل، یکی از معروف ترین طراحان مد بود، که در سال 1883 در سامور فرانسه به دنیا آمد. شانل در اوایل زندگی خود، سختی های زیادی را تحمل کرد. هنگامی که تنها 12 سال داشت، مادرش را از دست داد و پس از فوت مادرش، پدر شانل آن ها را به یتیم خانه فرستاد. اما این سختی ها نتوانست مانعی برای آن شود. شانل در 18 سالگی از یتیم خانه خارج شد و در مزونی از شهر پاریس به استخدام درآمد. استخدام وی در مزون پاریس، به خاطر آشنایی اش با خیاطی بود. شانل علاوه بر کار خیاطی، سعی می کرد در کافه ها و رستوران ها نیز با خوانندگی، کسب درآمد کند. فعالیت شانل به عنوان خواننده در کافه ها و رستوران ها سبب شد تا مردم برای او لقب کوکو را در نظر بگیرند.
اگر به شخصیت شانل علاقه مند شدید و دوست داشتید درباره زندگی شخصی و خصوصی او بیشتر بدانید، توصیه می کنیم در پادکست رخ را دنبال کرده و اپیزود مادمازل شنل را گوش دهید.


آغاز به کار برند Chanel

20 سالگی به بعد بود، که زندگی شانل رنگ و بوی دیگری به خود گرفت. او در 20 سالگی، به پیشنهاد ایتن بالسان، توانست یک کارگاه کلاه دوزی در شهر پاریس راه اندازی کند. این اقدام شانل را می توان زمینه پایه گذاری برند شنل (chanel) نامگذاری کرد. شانل پس از اینکه کارگاه خود را راه اندازی کرد، توانست در سال 1910، اولین فروشگاه فروش کلاه را در کمبون پاریس افتتاح کند. افتتاح فروشگاه کلاه باعث شد شانل پس از مدتی به فکر راه اندازی فروشگاه های دیگر بیفتد. راه اندازی فروشگاه های دیگر در دوویل و بیاریتز، آغازگر تولید لباس برند شنل شد.

شانل(chanel) کار خود را با طراحی پیراهن های سیاه کوچک در سال 1926 آغاز کرد. او به قدری در طراحی لباس مهارت داشت، که در همان آغاز کار، افراد زیادی برای خرید طرح های آن صف کشیدند. پیشرفت های شانل در فروشگاه های افتتاح شده سبب شد، برند شنل یکی از محبوب ترین برندهای لباس در بین مردم فرانسه شود. اما در نهایت شانل در سال 1971 در گذشت و پس از آن کارل لاگرفلد، مدیریت برند شنل را در دست گرفت.

طرح برند شنل

هنگامی که به برند شنل فکر می کنید، بدون شک تصویر یک برند درجه یک و پر زرق و برق از دنیای مد، لوازم آرایشی، جواهرات، عطر و لباس در ذهنتان مجسم می شود. به کارگیری طرح خاص و متفاوت این برند برای تولید لباس های زنانه، جواهرات، عطر، کیف و سایر وسایل، اصلی ترین دلیلی محبوبیت آن در بین مردم فرانسه و سلبریتی های این کشور بود.

کوکل شانل توانست با طرح های شجاعانه خود، معیار های انتخاب لباس برای زنان را دچار تغییر اساسی کند. طرح های تولیدی پوشاک برند Chanel که برای زنان تولید می شد، انقلاب بزرگی را در دنیا مد و پوشاک به وجود آورد که به سبب آن، زنان پوشش خود را به کلی تغییر دادند. طرحی که برند شنل اکثرا برای لباس های تولیدی خود استفاده می کرد، طرحی ساده و زیبا بود. در طراحی لباس زنان، بیشتر راحتی و آسایش زن در نظر گرفته می شد. برای اینکه با طرح های برند شنل بیشتر آشنا شوید، قصد داریم در ادامه برخی از مهم ترین طرح های برند شنل که توانست دنیای مد را دچار تغییر اساسی کند، برایتان معرفی کنیم.


شلوار قایقی برند شنل

اکثر زنان فرانسوی پوششی تنگ و چسبناک داشتند که این مسئله باعث سلب آزادی آن ها هنگام لباس پوشیدن می شد. شنل تمامی این قواعد و باورهای غلط را کنار زد. وی معتقد بود لباس زنان باید به شکلی باشد که آن ها هنگام پوشیدن در آن راحت باشند. به همین دلیل، شلوار هایی با پاچه گشادتر را طراحی کرد. این شلوار ها به زنان این اجازه را می داد تا راحت تر و بدون سختی راه بروند. لازم است بگوییم که هدف برند شنل، تنها طراحی و تولید لباسی راحت نبود. آن ها علاوه بر توجه به راحتی زنان، سعی داشتند لباسی شیک را طراحی کنند.
شلوارهای قایقی که در اوایل سال 1920 طراحی شده بود، همچنان جزو پر طرفدار ترین شلوار های زنانه دنیا شناخته می شود. این شلوار هر ساله در کالکشن های مختلف تکرار می شود و آمار خرید بالایی از خود به جای می گذارد.


پیراهن کوتاه مشکی برند Chanel

در قرن 19 نوزدهم، پیراهن مشکی تنها برای عزاداری و مناسبات ناراحت کننده پوشیده می شد. هنگامی که فردی از دنیا می رفت یا حتی زمانی که زنی بیوه می شد، اکثر زنان سعی می کردند تا این اوضاع را با پوشیدن لباس مشکی نشان دهند. برند شنل با دیدگاه خاص خود، انقلابی در این نوع تفکر به وجود آورد. طراحی لباس مشکی ساده توسط برند Chanel  باعث تغییر عموم باور ها نسبت به رنگ مشکی شد.
آن ها سعی کردند لباسی خاص برای بانوان طراحی کنند. به همین دلیل برای طراحی پیراهن کوتاه مشکی از فورد شنل، که یکی از ماشین های همین کمپانی بود، الهام گرفتند. این لباس مورد توجه اکثر سلبریتی ها قرار گرفت و آن ها با خرید پیراهن کوتاه مشکی برند شنل، حمایت و علاقه خود را نسبت به آن نشان دادند. با سرعت هرچه تمام تر، به علاقه مندان این لباس افزوده شد و خیلی سریع در صف پر فروش ترین لباس های برند شنل قرار گرفت.


عطر برند شنل شماره 5

طراحی و تولید لباس های مختلف از برند شنل، آن ها را به این فکر وا داشت که عطری نیز تولید کنند تا در کنار لباس از عطر این برند استفاده شود. قبل از تولید عطر شماره 5، عطر هایی توسط برند شنل تولید شد که بوی سنگینی از گل های رز و یاس بنفش داشت. آن ها موفق شدند با ترکیب 80 ماده مختلف، عطری با رایحه دلنشین و شیرین را تولید کنند.
علاوه بر رایحه متفاوت، این عطر از نظر بسته بندی نیز با عطر های درون بازار متفاوت بود. آن ها موفق شدند برای اولین بار از شیشه های شفاف عطر استفاده کنند. برند شنل با شعار تمرکز بر سادگی انقلاب کرد و به همین دلیل در بسته بندی عطر های خود از شیشه های ساده و شفاف با هک کردن لوگو برند Chanel استفاده کرد.

پر فروش ترین محصولات زیبایی برند شنل

همانطور که ظاهرا می دانید، برند شنل علاوه بر طراحی و تولید لباس، محصولات آرایشی نیز تولید می کند. یکی از مهم ترین این محصولات، عطر برند شماره 5 بود که در قسمت بالا برایتان شرح دادیم. علاوه بر این چند محصول پر طرفدار دیگر از لوازم آرایشی زنانه برند شنل در بازار موجود می باشد که در ادامه قصد داریم چند مورد از پر فروش ترین محصولات زیبایی ابن برند را برایتان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.


رژ لب برند شنل

یک رژ لب قرمز که ته رنگی آبی در خود دارد، می تواند ظاهری ساده و زیبا را برای زنان رقم بزند. برند شنل سعی کرده با تکیه به شعار خود، رژ لبی ساده و خاص را برای زنان تولید کند. با استفاده از این رژ لب، دندان هایتان بسیار سفید تر به نظر می رسد. همانطور که شانل می گفت: سادگی اصلی ترین رکن زیبایی است.
استفاده از این رژ لب ساده که ترکیب رنگی زیبا دارد، می تواند تاثیر زیادی بر زیبایی صورت شما بگذارد. داشتن کیفیت بالا و ترکیب رنگ استثنایی این رژ لب ها باعث شده، جزو پر فروش ترین محصولات زیبایی برند شنل قرار بگیرد. رژ لب برند شنل هیچگاه لب هایتان را خشک نمی کند بلکه علاوه بر دادن رنگی خاص به لب ها، سبب درخشان تر شدن آن ها می شود.


ریمل برند شنل

داشتن مژه هایی براق و زیبا می تواند تاثیر زیادی بر زیبایی صورت زنان بگذارد. ریمل برند Chanel یک نمونه عالی از ریمل هایی است که در بازار وجود دارد. ریمل برند شنل در مقایسه با سایر ریمل های موجود در بازار، از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است. مطمئنا هنگامی که این ریمل را استفاده کنید، به راحتی آن را کنار نخواهید گذاشت چرا که کیفیت در بین محصولات تولیدی برند شنل، حرف اول را می زند.


ژل درخشان کننده برند شنل

ژل براق کننده صورت شنل، یکی دیگر از محصولات زیبایی پر فروش آن است. هنگامی که در معرض نور آفتاب قرار می گیرد، و پوست شما شروع به آسیب دیدن می کند. ژل براق کننده برند chanel با دیگر ژل ها تفاوت دارد. این ژل ها نه تنها از پوست شما در برابر نور آفتاب و آلودگی محافظت می کنند، بلکه می توانند با آبرسانی به پوست، ظاهری شفاف تر و نرم تر را به پوست هدیه دهند. ژل درخشان کننده برند Chanel به شکلی تولید شده که هنگام استفاده هیچکس متوجه وجود آن بر روی پوست شما نخواهد شد.


جواهرات برند Chanel

دانستید که برند شنل محصولات گوناگونی تولید می کند و امروزه به یکی از بزرگترین برند های دنیا تبدیل شده است. برند شنل در ساخت جواهرات نیز نقش داشته و توانسته با تولیدات خاص خود، مردم را به سمت خود بکشاند. مجموعه جواهرات شنل شامل انواع طلا و جواهرات همچون حلقه، دستبند، طلای سفید و طلای زرد است. دستبند هایی که برند شنل تولید می کند، لوگوی خاص خود را دارد. اکثر سلبریتی ها با خرید این دستبند معروف سعی می کنند اهمیت طلا و جواهرات در زیبایی زنان را بیشتر نشان دهند.
آن ها موفق شدند طرح های مختلفی از جواهرات را تولید و عرضه کنند. طرح الماس در بسیاری از محصولات این کمپانی بزرگ استفاده شده است. خریداران این محصولات، اکثرا انسان های ثروتمند هستند. در هنگام ساخت کیف های دستی، کفش های زنانه و دیگر محصولات ارزشمند زنانه، بخشی از جواهرات برند شنل دخیل بوده است.


لباس های برند شنل

اصلی ترین بخش فعالیت برند شنل که کار خود را از طراحی و تولید لباس های زنانه آغاز کرد و با تولید لباس،، برند خود را به برندی جهانی تبدیل کرد، تولیدات خاص پوشاک این برند بود. برند شنل با تکیه بر آزادی و راحتی زنان و علاقه ای که شانل به ترکیب چند رنگ داشت، دست به طراحی و تولید لباس های زنانه کرد. در ابتدای مقاله چند مورد از مهم ترین تولیدات برند شنل در زمینه پوشاک را برایتان گفتیم. حال باید در خصوص لباس های برند شنل، اطلاعات بیشتری کسب کنید.


لباس های شطرنجی برند Chanel

لباس های شطرنجی یکی از پرفروش ترین و خاص ترین تولیدات برند Chanel اند. این پارچه ها با جزئیاتی خاص و ترکیب دو رنگ مشکی و سفید ساخته شده اند. کوکو شانل علاقه خاصی به دو رنگ سفید و مشکی داشت به همین دلیل سعی می کرد در طراحی های خود از این دو رنگ برای تولید لباس های زنانه استفاده کند. از زمان تولید لباس های شطرنجی تا کنون، تقاضا برای خرید این لباس ها همچنان پابرجاست و هر ساله این لباس ها جزو پر فروش ترین محصولات برند chanel قرار می گیرند.


لگ های رنگی

لگ های رنگی یکی از پر فروش ترین لباس های زنانه هستند. برند شنل سعی کرده با تولید انواع لگ های رنگی، بخش فروش این محصول را در سراسر دنیا در دست بگیرد. به لگ، شلوار یوگا هم گفته می شوند. این محصول جنسی مخملی دارد و در زیر دامن یا کت بلند رسمی پوشیده می شود. در مجموعه لباس های برند شنل، لگ ها جزو پر فروش ترین لباس ها هستند.

09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده