فروش برند آماده؛بهترین روش تبلیغات اینترنتی برای هر کسب و کار




توسعه بازاریابی اینترنتی باعث افزایش روش‌های تبلیغات اینترنتی شده است. در واقع، امروزه انواع مختلفی از تبلیغات اینترنتی وجود دارد و شما نیز می‌توانید در استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود، از ترکیبی از آنها استفاده کنید. هر یک از روش‌های تبلیغات اینترنتی برای اهداف خاصی کارآمدتر هستند.
افزایش آگاهی برند و بهبود فروش از مهمترین اهداف در بازاریابی اینترنتی است. به عنوان یک بازاریاب حوزه دیجیتال بایستی درباره تمام ابعاد تبلیغات اینترنتی آگاهی کسب کنیم. اما مهمتر از همه، ایجاد استراتژی تبلیغاتی برای اهداف کسب و کارتان است تا بتوانید از بهترین ترکیب تبلیغات اینترنتی جهت دستیابی به اهداف خود دست یابید.
بنابراین، اگر می‌خواهید هر دو نوع تبلیغات اینترنتی و بازاریابی محتوایی را یاد بگیرید این مطلب را از دست ندهید.
برای شروع فرمت‌های تبلیغاتی مختلف را در اختیار داشته باشید، توصیه ‌می‌کنیم با طراحی یک استراتژی که شامل یک یا تعداد بیشتری از گزینه های زیر است، کار را شروع کنید.

انواع تبلیغات اینترنتی

پیشنهاد می‌شود که قبل از انتخاب روش مناسب تبلیغات اینترنتی و شروع به آن، لیست زیر را مطالعه و بررسی نمایید.

تبلیغات همسان (NATIVE)

وقتی درباره تبلیغات نیتیو صحبت می‌شود، تبلیغات غیرمتداول اینترنتی در ذهن‌مان تداعی می‌شود. به عبارت دیگر، در این نوع تبلیغات از فرمت‌های بنر و یا تبلیغات متنی استفاده نمی‌شود و تلاش می‌کند تا اعتماد کاربر را با ارائه راه‌حل‌هایی برای مشکلات آنها جلب کند. ابزارهای مختلفی برای تبلیغات همسان وجود دارد که می‌توانید استفاده کنید، اما ساده‌ترین آنها ایجاد وبلاگ است.
در وبلاگ خود در مورد موضوعات مربوط به حوزه فعالیت‌تان صحبت کنید، اما تنها به محتوای تبلیغی جهت تشویق به خرید و سفارش بسنده نکنید، بلکه موارد مفید و جالب برای کاربران را هم در وبلاگ خود منتشر کنید. با استفاده از سئو، ایمیل مارکتینگ و پرورش لید (Lead nurturing) شما می‌توانید محتوای مناسب را در هر یک از مراحل قیف فروش به مشتریان بالقوه ارائه دهید.
این نوع تبلیغات به این دلیل کارایی بالایی دارند که نه تنها به صورت ناخواسته نمایش داده نمی‌شوند و مزاحمتی برای کاربر ندارند، بلکه برای افرادی که آن را مشاهده می‌کنند ارزشمند نیز هستند.

تبلیغات کلیکی یا پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)

روش‌های تبلیغاتی پولی، مانند تبلیغات کلیکی ترافیک هدفمندی از مشتریان را در دوره بسیار کوتاهی به سمت شما هدایت می‌کند. در این روش، امکان تعیین مبلغی خاص جهت سرمایه گذاری میسر می‌باشد.
جهت مدیریت تبلیغات، می‌توان بودجه تبلیغاتی روزانه تنظیم نمود. میزان اثربخشی تبلیغات PPC به کلمات کلیدی مورد استفاده و بهینه بودن متن تبلیغ بستگی دارد. یکی از بهترین و کاملترین پلت فرم‌های تبلیغات کلیکی، تبلیغات در گوگل است.

تبلیغات ریمارکتینگ

احتمال تبدیل به مشتری کاربرانی که قبلا از سایت شما بازدید کرده‌اند و شاید حتی چند مرحله از قیف فروش را طی کرده‌اند، آسان‌تر از کاربرانی است که هیچ اطلاع قبلی درباره سایت شما ندارند. ریمارکتینگ متد تبلیغاتی است که در آن تبلیغات شما برای افرادی نمایش داده می‌شود که قبلا از سایت شما بازدید کرده‌اند.
این روش تبلیغات اینترنتی نه تنها برای فروش خوب است بلکه برای برندسازی هم مفید است، چرا که بارها برند و محصولات و خدمات شما را برای کاربران خاصی نمایش می‌دهد. چارچوب تبلیغاتی گوگل ادز امکان استفاده از ریمارکتینگ را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای تبلیغات ریمارکتینگ در گوگل شما هیچ هزینه اضافی پرداخت نمی‌کنید و همان هزینه به ازای هر کلیک (CPC) را پرداخت می‌کنید.

ایمیل مارکتینگ

سابقه این نوع بازاریابی اینترنتی به زمان ایجاد سرویس ایمیل بازمی‌گردد، اما در حال حاضر سیستم‌های اختصاصی بازاریابی آنلاین پیشرفت و تغییرات زیادی داشته‌اند. کمپین‌های تبلیغات ایمیلی با کمک ابزارهای ایمیل مارکتینگ خودکارسازی شده‌اند، امروزه با کمک یک سیستم جامع ایمیل مارکتینگ می‌توانید به اهداف تجاری بسیار سودآور خود دست یابید. با توجه به اینکه هزینه جذب مشتری جدید بیش از 7 برابر هزینه نگهداری مشتری فعلی است، می‌توانید از ایمیل مارکتینگ برای افزایش وفاداری مشتریان فعلی نیز استفاده کنید.

بازاریابی موتور جستجو (SEM)

در این نوع روش بازاریابی اینترنتی ، هدف این است که در زمان بسیار کوتاهی، آگاهی از نام تجاری افزایش یابد. همه آنچه نیاز است عبارتند از یک آگهی با عنوان و توضیحات و کلمات کلیدی. در بازاریابی موتورهای جستجو، از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار جهت نمایش تبلیغات استفاده می‌شود؛ به این صورت که تبلیغات هنگام جستجوی کلمات کلیدی انتخاب شده نمایش داده می‌شود. هزینه تبلیغات موتورهای جستجو معمولا به صورت CPC (هزینه به ازای کلیک) محاسبه می‌شود. گوگل ادز از محبوب‌ترین ابزارهای تبلیغاتی در حوزه بازاریابی موتورهای جستجو است. رقابت بالایی در تبلیغات گوگل وجود دارد و به همین دلیل هزینه کلیک در تبلیغات گوگل برای برخی سایت‌ها بسیار بالا است. Bing Ads پلتفرم تبلیغاتی شرکت مایکروسافت است که به شما برای تبلیغات در موتور جستجوی بینگ کمک می‌کند.

 تبلیغات بنری (تبلیغات نمایشی)

یکی از رایج‌ترین نوع تبلیغات اینترنتی، تبلیغات بنری است. سیستم های تبلیغاتی زیادی هستند که در زمینه تبلیغات بنری فعالیت می‌کنند و با عضویت در این سایت‌ها و ثبت بنر و آدرس سایت‌تان می‌توانید شروع به تبلیغات بنری در سایت‌های همکار این سایت‌ها نمایید. هزینه تبلیغات بنری معمولا به صورت کلیکی (CPC) یا به ازای هر هزار نمایش (CPM) محاسبه می‌شود. پلتفرم گوگل ادز بزرگترین شبکه تبلیغات نمایشی (Display Network) را دارد. هزینه هر کلیک در شبکه دیسپلی گوگل معمولا کمتر از تبلیغات در نتایج جستجوی گوگل است، البته اثربخشی نسبتا پایینی نیز دارد.

تبلیغات موبایل

باوجود فرمت‌های مختلفی که به صورت اختصاصی برای تبلیغات تلفن همراه وجود دارد، توصیه می‌شود که تمام کمپین‌های تبلیغات اینترنتی خود را با پلتفرم‌های تلفن همراه تطبیق دهید. استفاده از طراحی ریسپانسیو به افزایش اثربخشی تبلیغات موبایل کمک می‌کند. امروزه معمولا همه ما یک موبایل و یا تبلت متصل به اینترنت داریم که به طور دائم از آن استفاده می‌کنیم. از سال 2016، گوگل اعلام کرده است که ترافیک تلفن همراه از رایانه‌های دسکتاپ پیشی گرفته است. بنابراین، اگر شما هنوز برای تبلیغات موبایل سرمایه‌گذاری نکرده‌اید، وقت آن است که این کار را سریع انجام دهید. با بهبود نسخه موبایل نه تنها می‌توانید دسترسی بهتر و تجربه کاربران موبایل را بهبود دهید، بلکه SEO سایت شما نیز با توجه به الگوریتم Mobile-First گوگل بهبود می‌یابد.

تبلیغات شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی بخش مهمی از زندگی روزمره ما هستند و برای آگاهی از برند و همچنین دستیابی به مشتریان جدید بالقوه، موثر هستند. تبلیغات در شبکه های اجتماعی می‌تواند بسیار هدفمند باشد. تبلیغات فیسبوک ، تبلیغات توییتر و تبلیغات لینکدین مهمترین نوع تبلیغات در شبکه های اجتماعی هستند. این شبکه های اجتماعی پلتفرم تبلیغاتی اختصاصی خود را دارند و به شما کمک می‌کنند با توجه به اهداف تبلیغاتی خود کمپین های تبلیغاتی جدیدی ایجاد کنید.
تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی روز به روز در حال افزایش می‌باشد. بیش از نیمی از صاحبان کسب و کار قصد افزایش بودجه خود در زمینه بازاریابی شبکه‌های اجتماعی را دارند. آنها باید مناسب‌ترین شبکه اجتماعی را با توجه به هدف و محصول خود انتخاب نمایند تا مخاطب هدف خود را بیابند. یک راهنمای ساده در ادامه ذکر شده است:
* فیسبوک: شما در فیسبوک به طیف وسیعی از کاربران (که چندان هم بالقوه نیستند) دسترسی دارید به شرطی که بدانید اغلب آنها در چه گروهها و صفحاتی عضویت دارند.
* توئیتر: اگر شما در حال راه‌اندازی یک کسب و کار جدید هستید، توییتر به شما کمک می کند که سریعتر پیشرفت کنید مخصوصاً در زمینه معرفی برند.
* لینکدین: شبکه اجتماعی لینکدین موجب آشنایی شما با صاحبان کسب و کار، افراد حرفه‌ای و مشتریان هدفمند خواهد شد.
* گوگل پلاس: یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی خوب در زمینه آشنایی با شرکت‌های همکار و یافتن کاربران، گوگل پلاس می‌باشد. حضور مناسب در این شبکه اجتماعی بسیار مهم است زیرا در آینده یکی از فاکتورهای مهم برای بهبود seo می‌باشد.
* اینستاگرام: اگر قصد تبلیغ برند و محصولات خود را در قالب تصویر داشته باشید، اینستاگرام گزینه مناسبی می‌باشد.

بازاریابی محتوایی (Content Marketing)

محتوا قلب هر نوع کمپین تبلیغاتی به شمار می‌رود و یکی از عوامل مهم و باثبات می‌باشد. در صورتیکه محتوای سایت شما، با کیفیت و مرتبط باشد، ترافیک بسیار هدفمندی ایجاد خواهد کرد که می‌توانند مشتریان بالقوه شما باشند. محتوا شامل متن، گرافیک، فیلم و سایر مطالب مرتبطی است که کاربران به دنبال آن هستند.

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

تقریبا همه افرادی که از اینترنت استفاده می‌کنند با جستجوگرها آشنایی دارند. اغلب افراد به منظور جستجوی اطلاعات در مورد یک برند، محصول و یا خدمات از جستجوگرها (موتورهای جستجو) استفاده می‌نمایند.
سئو شامل فعالیت‌های متعددی از جمله تحقیقات کلیدواژه است که توسط سئو داخلی و سئو خارجی، لینک‌های ارگانیک و دیگر فعالیت‌های مرتبط انجام می‌شود.

دیجیتال ساینیج (Digital Signage)

اگرچه این نام چندان شناخته شده نیست، اما به آرامی وارد زندگی کاربران شده و به زودی در سال‌های آتی به عنوان یک واقیعت مشترک بین همگان مطرح می‌شود. دیجیتال ساینیج شکل توسعه یافته از تبلیغات بیلبوردی سنتی است که در بیلبوردها، MUPIها، دریچه‌های نمایش، باجه‌های تلفن یا هر ایستگاه دیگری که دارای یک صفحه است، استفاده می‌شوند. کارایی این نوع تبلیغات به توانایی آنها در جلب توجه مشتریان در زمان‌های غیر جذاب از روزشان، برمی‌گردد.

تبلیغات ویدیویی

محتوای ویدئو یک منبع فوق‌العاده سرگرم کننده برای کاربران است. استفاده از ویدیو به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی، ایده‌ای فوق‌العاده است. یوتیوب بزرگترین پایگاه ویدیویی جهان است که امکان نمایش تبلیغات ویدیویی در ابتدای ویدیوها را به شما می‌دهد. همچنین با ایجاد کانال در یوتیوب می‌توانید به بهبود SEO سایت‌تان نیز کمک کنید. علاوه بر این با به اشتراک‌گذاری ویدیو در یوتیوب و آپارات و دیگر سایت‌های اشتراک ویدیو می‌توانید ترافیک مستقیم بیشتری برای وبسایت خود ایجاد کنید و شانس این را داشته باشید که کسانی که ویدیوی شما را تماشا می‌کنند، تبدیل به مشتری تان شوند. با ویدئوها فرصت‌های بیشماری ایجاد می‌شود، به یاد داشته باشید که به زودی 80% محتوای اینترنت بر مبنای ویدئو خواهد بود، البته اگر اکنون چنین نباشد!

تبلیغات اپلیکیشنی

در سال‌های اخیر تعداد کاربران تلفن‌های هوشمند رشد قابل توجهی داشته است. همچنین تعداد اپلیکیشن‌های سیستم عامل‌های محبوب موبایلی مانند iOS و Android نیز افزایش یافته است. صاحبان اپلیکیشن‌ها برای درآمدزایی اقدام به درج آگهی در اپلیکیشن‌های خود می‌کنند. گوگل ادز یکی از بزرگترین پلتفرم‌های تبلیغات اپلیکیشنی است که به شما کمک می‌کند تبلیغات خود را در هزاران اپلیکیشن نمایش دهید. تبلیغات اپلیکیشنی موثرترین روش برای افزایش نصب اپلیکیشن است.

 تبلیغات نصب اپلیکیشن

در تبلیغات اپلیکیشنی شما از اپلیکیشن‌های مختلف برای تبلیغات استفاده می‌کنید. اما برای تبلیغات اپلیکیشن و افزایش نصب اپلیکیشن نیز روش‌های موثر بسیاری وجود دارد. بهترین روش‌های افزایش نصب اپلیکیشن، تبلیغات در گوگل پلی (برای اپلیکیشن‌های اندرویدی) و تبلیغات در اپ استور (برای اپلیکیشن‌های iOS) هستند. برای تبلیغات در این دو مارکت می‌توانید از پلتفرم Google Ads استفاده کنید.

بازاریابی پورسانتی یا همکاری در فروش  (Affiliate Marketing)

اگر شما قصد جذب مخاطبانی گسترده از سایر نقاط جهان، داشته باشید، نیازی به استخدام کارمند در آنجا ندارید. هر آنچه شما در این حالت نیاز دارید، بازاریاب افیلیت (بازاریابی پورسانتی و یا سیستم همکاری در فروش) می باشد که به ازای دریافت پورسانت مشخص، در فروش محصولات شما مشارکت داشته باشد.

روابط عمومی آنلاین  (Online Public Relations)

روابط عمومی آنلاین به عنوان بخشی از بازاریابی محتوایی به شمار می‌رود. به طور کلی، روابط عمومی آنلاین روشی است که محتوای تبلیغاتی، جهت معرفی یک برند یا ایجاد ترافیک، در شبکه‌های آنلاین توزیع می‌شود. پیوستن به برخی از این شبکه‌ها رایگان است و برخی دیگر، هزینه عضویت دارند.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده