فروش برند،برندسازی برای رشد کسب و کار




برندینگ چیست؟

برندینگ یک عمل بازاریابی است که در آن شرکت ها و سازمان ها با ایجاد نام محصول ، نماد مرتبط ، ویژگی ها ، رنگ ها و طرحی گویا و آگاهاه از محصول ، برای حفظ  تصویری منسجم و ماندگار در ذهن افراد می باشد. عناصر مختلفی مانند تحقیقات بازار ، تجزیه و تحلیل داده ها ، خدمات به مشتری ، کالاهای تبلیغاتی ، حضور آنلاین ، لوگو و شعارها همه با هم برای ایجاد هویت برند به  کار گرفته می شوند. برندینگ فرآیند شکل گیری و ایجاد برند با ارتباطات تصویری مورد نظر و سپس حفظ آن تصویر و شهرت است.


چرا برندینگ مهم است؟

اهمیت برندینگ در تأثیری است که بر روند تصمیم گیری مصرف کننده دارد. موقعیت یک برند در بازار بر خرید مصرف کننده و درآمد کلی کسب و کار تأثیر خواهد گذاشت.برندینگ موفق می تواند به ایجاد شرکتی موفق کمک کرده و شرکت های موفق را به سمت موفقیت بیشتر سوق دهد. برندینگ مهم است زیرا می تواند:


افزایش شناخت
شناخت این است که چگونگی ماندگاری شرکتی در ذهن مصرف کنندگان است. برندینگ با استفاده از عناصری مانند لوگو و رنگ به ایجاد هویتی متفاوت از محصولات و خدمات مشابه در بازار
کمک می کند و به برند کمک می کند تا موفق شود و بالاتر از رقبا انتخاب شود.

مشتری های جدید جذب کنید
برندینگ قوی تأثیر مثبتی بر جای می گذارد و حس سازگاری و اطمینان را در بین مشتریانی که به دنبال اعتماد به یک محصول هستند ، برقرار می کند. یک برند قوی و فراگیر ، تبلیغات دهان به دهان طبیعی ایجاد می کند ، که یک استراتژی بازاریابی است و برای شرکت هزینه ای جز تولید بیشتر مشتری جدید ندارد.

مشتریان موجود را حفظ کنید
پس از خلق یک برند قوی ، برندینگ با تأمین انتظارات مصرف کنندگان با تثبیت کیفیت خود به حفظ مشتریان موجود کمک می کند.

ارزش کسب و کار را افزایش دهید
در تلاش برای کسب مشتری های جدید و حفظ مشتریان موجود ، برندسازی موفق با فراهم آوردن اهرم نیرومندتر در صنعت ، ارزش کسب و کار را افزایش می دهد.

با مخاطبان هدف ارتباط برقرار کنید
از طریق تحقیقات بازاریابی و جمع آوری داده ها ، برندینگ به شما کمک می کند تا با مخاطب هدف ارتباط برقرار کنید و از طریق ثبات ، حضور خود را به عنوان یک متخصص در صنعت معرفی کنید. به راحتی متمایز می شد ، ارتباط عمیق تری با مصرف کنندگان برقرار می کند و بازخورد ایده ها و ارزش های شرکت شما را به اطلاع شما می رساند.


شرکت ها چگونه برندسازی می کنند

شرکت ها ، کسب و کار ها و سازمان ها می توانند از عناصر مختلف برندینگ برای ایجاد هویت و اعتماد استفاده کنند. برخی از روش هایی که می توانید برای برندسازی استفاده کنید عبارتند از:


تعریف و هویت برند
با ایجاد و تعیین مأموریت ، ارزش ها و شخصیت به عنوان یک برند شناخته شوید و آنها را در هر تعامل با مشتریان مطرح و ثابت نگه دارید. بازگوی آنچه می خواهید به انجام برسانید ، اینکه چرا می خواهید و اینکه چگونه پیام خود را به مشتریان ابلاغ می کنید ، همه از اجزای اصلی برندینگ هستند.

جایگاه برند
جایگاه برند این است که شما چگونه می خواهید خود را از رقبا متمایز کنید. این همان چیزی است که شما را در آنچه به مشتری می توانید ارائه دهید از دیگران متمایزمی کند. توسعه ایده ای مبتنی بر ارزش ها ، اقتدار شما را در بازار ایجاد کرده و شما را از هم متمایز می کند.

لوگو
طرح و رنگ لوگوی شما ، هویت بصری و نمادی از ارزش های شرکت شماست. این به عنوان چهره شرکت شناخته می شود و یکی از اصلی ترین روش هایی است که مصرف کنندگان برای شناسایی برند شما استفاده می کنند. لوگوی شما باید منحصر به فرد باشد ، قابل تشخیص ، فاقد پیچیدگی و ماندگار باشد. لوگویی را انتخاب کنید تا تمام سلایق مخاطبان هدف خود را در برگیرد و پایه اعتماد را برای مشتریان خود ایجاد کنید.

شعار یا آوا
این می تواند یک عبارت ، جمله یا ملودی موسیقی مرتبط با برند شما باشد. اگر برند شما قصد دارد حضور خود را در بازار حفظ کند ، شعار یا آوا باید قدرت ارتباط گیری و ایجاد تصویرذهنی را برای مخاطب داشته باشد. تناسب (اجزا با یکدیگر) در پیام شما نکته کلیدی است.

طراحی محصول و بسته بندی
بسته بندی و طراحی محصول بخشی از تجربه برند برای مشتریان است. اگر برندینگ شما متمرکز بر آگاهی از محیط زیست است ، بسته بندی محصول باید قابل بازیافت باشد که پلاستیک آن کم باشد یا پلاستیک نداشته باشد ، ثبات و قوام ارزش ها را نشان دهد و اعتماد مشتری را حفظ کند.

وب سایت و حضور آنلاین
وب سایت شما به عنوان یکی از برجسته ترین اشکال ارائه دهنده تصویر از شرکت یا کسب و کار شما ، محلی برای تعامل بین برند و مشتریان شما است. جنبه هایی مانند انتخاب کلمه ، تصاویر ، فونت ها و رنگ ها و نحوه عملکرد ، آنها را برای انتقال پیام به مشتریان هدف خود در نظر بگیرید. حفظ حضور آنلاین از طریق پلتفرمهای مختلف رسانه های اجتماعی نیز به ایجاد و تقویت هویت برند شما کمک می کند. حتی در نظر گرفتن افرادی که از محصول شما استفاده می کنند و آن را تضمین می کنند باید از تصویر و شخصیت برند شما حمایت کند. اگر سفیر برند خود را به انتخاب کرده اید ، یا اگر تصمیم گرفتید خودتان سفیرباشید ، حتماً بخاطر داشته باشید که به عنوان نماینده شرکت ، سفیر نیز باید در تعامل ، پست ها و ارتباز با مشتریان ، چهره تجاری خود را حفظ کند.

استراتژی قیمت گذاری
قیمت محصول به طور ناخودآگاه یک ارزش را به مشتری منتقل می کند. تصمیم گیری دقیق در مورد قیمت و جایگاه در بازار به تعیین و پیشبرد اهداف و انتقال پیام شما به مشتریان کمک می کند. تعیین قیمت بالا برای محصولات متداول مانند کفش یا کت ، ذهنیت لوکس و با ارزش بودن را برای مخاطب ایجاد می کند. تصمیم گیری در مورد قیمت محافظه کارانه برای یک کالا می تواند به مشتریان نشان دهد که کیفیت قابل قبول است اما در قیمت گذاری تفریط نشده است. این روش می تواند سیستم خرید سازگارتری برای مشتریانی که خواهان محصولات به صرفه هستند ، ایجاد کند. 09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده