آموزش همکاری در فروش از 0 تا 100،فروش برند




همکاری در فروش یکی از روش های پردرآمد و پولساز کسب و کار اینترنتی است. راه و روش های زیادی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی در سایت آکادمی سبز معرفی کردیم. اما یکی از پولساز ترین و پر درامد ترین روش های کسب درآمد از اینترنت کسب درآمد از همکاری در فروش است. در این مقاله آموزش همکاری در فروش شما را از 0 تا 100 با سیستم افیلیت مارکتینگ آشنا خواهیم کرد.
ساده ترین تعریف از همکاری در فروش یعنی این که شما محصولات و خدمات دیگران را میفروشید و به ازای فروشی که از سمت شما صورت می گیرد پورسانتی را دریافت کنید. ساده ترین روش کسب و کار اینترنتی کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ است.
 
سیستم همکاری در فروش مناسب افرادی است که هیچ کسب و کار اینترنتی ندارند ولی قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارند. البته اگر هم جزو افرادی باشید که میخواهید با استفاده از سیستم افیلیت مارکتینگ محصولات و خدماتتان را بیشتر بفروشید این مقاله می تواند کمک بزرگی به شما کند.
به قول معروف اینترنت به یک منبع پولساز تبدیل شده است. کسب و کارهای اینترنتی زیادی راه اندازی شده اند و توانسته اند به درآمدهای چند صد میلیونی و یا میلیاردی در ماه برسند. افراد زیادی توانستند با راه‌اندازی این مدل کسب درآمد به درآمدهای میلیونی در ماه برسند. هدف اصلی من از نوشتن این مقاله آموزش همکاری در فروش این است که به شما کمک کنم از طریق این سیستم بتوانید به درآمدهای میلیونی برسید.
شاید فکر کنید که اگر قصد راه اندازی این روش کسب درآمد اینترنتی را داشته باشید ممکن است نیاز به یک سری مهارت و تخصص خاص باشد! اگر اینطوری فکر می کنید سخت در اشتباهید!
 
اگر قصد راه اندازی این روش کسب و کار اینترنتی را دارید به هیچ مهارت و تخصصی نیاز ندارد. پس به جای اینکه دست روی دست بگذارید و از راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان منصرف شوید من از شما می خواهم حتما این مقاله آموزش همکاری در فروش را تا انتها بخوانید و تمام ویدیوهای این مقاله را تا انتها ببینید و سپس تصمیم بگیرید که آیا کسب درآمد از روش افیلیت مارکتینگ خوب است یا نه؟!
این مقاله مناسب افرادی است که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند. اگر هیچ محصولی برای فروش در اینترنت ندارید ما به شما توصیه می کنیم از این روش استفاده کنید.
 
روش همکاری در فروش و افیلیت مارکتینگ روشی است که شما به هیچ محصول یا خدماتی نیاز ندارید، اصلا نیازی نیست محصولات دیگران را خودتان تهیه کنید و با قیمت بیشتری بفروشید، در همکاری در فروش شما فقط یک واسطه بین خریدار و فروشنده هستید. وقتی که خریدار از سمت شما محصول را از فروشنده تهیه کند شما پورسانت دریافت میکنید. البته این روش روش کلی همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ است.
یک سری تفاوت بین همکاری در فروش و همکاری در فروش اینترنتی وجود دارد. هدف اصلی من از نوشتن این مقاله این است که شما را در اصل با همکاری در فروش اینترنتی آشنا کنم. یعنی شما بتوانید مثل آب خوردن و به صورت کاملا اتوماتیک از طریق سیستم همکاری در فروش ای که به شما معرفی خواهیم کرد کسب درآمد کنید. پس همراه من باشید تا بیشتر شما را با افیلیت مارکتینگ آشنا کنیم.

همکاری در فروش چیست؟

 
همکاری در فروش یا affiliate marketing یعنی اینکه شما محصولات و خدمات دیگران را بفروشید به ازای هر فروشی که از سمت شما صورت می‌گیرد پورسانتی را دریافت کنید. محصولی که می فروشید هیچ فرقی نمی کند که محصول فیزیکی باشد و یا محصول دانلودی! شما از طریق هر روشی می توانید از این روش کسب درآمد اینترنتی درآمد زایی کنید.
به سیستم افیلیت مارکتینگ بازاریابی پورسانتی هم گفته می‌شود یعنی در این سیستم پای یک سری محصولات و خدماتی در میان است که توسط افرادی به عنوان بازاریاب فروخته می شود و با عنوان هر فروشی که از سمت این افراد صورت می گیرد پورسانتی را دریافت میکنند. البته بین افیلیت مارکتینگ سنتی و افیلیت مارکتینگ اینترنتی یکسری تفاوت ها وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره کردیم.

چرا همکاری در فروش ؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا باید به فکر راه اندازی این مدل کسب و کار اینترنتی باشیم؟
1. اول اینکه ساده ترین روش کسب و کار اینترنتی کسب درآمد از همکاری در فروش اینترنتی است. بیشتر روش های کسب و کار اینترنتی که در سایت آکادمی سبز به شما معرفی کردیم روش هایی هستند که ممکن است برای شروع کمی سخت و دشوار باشند مثلاً باید یک سری محصولات و خدمات داشته باشید و آنها را از طریق اینترنت بفروشید. حالا این محصولات شما می توانند محصولات آموزشی باشد یا این محصولات می توانند محصولات دیجیتالی باشد. یا اینکه اگر بخواهید کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید حتماً باید محصولات فیزیکی داشته باشید. اما در این روشی که به شما معرفی کردیم شما نه به محصولات دانلودی و آموزشی نیاز دارید ونه به محصولات فیزیکی!
2. در این روش کسب و کار اینترنتی شما به هیچ محصول یا خدماتی نیاز ندارید. نیاز به این ندارید که محصولات آموزشی بسازید بر روی برند تان کار کنید. و نیازی به این ندارید که حتما باید محصولات فیزیکی داشته باشید تا بتوانید آنها را به صورت اینترنتی بفروشید .
3. در این روش کسب و کار اینترنتی شما فقط یک واسطه بین خریدار و فروشنده هستید. یعنی افرادی که خریدار هستند و می‌خواهند محصول یا خدماتی را بفروشند راهنمایی می کنید تا بهترین محصول و با کیفیت ترین محصول را تهیه کنند و بعد از اینکه محصولی را از فروشنده تهیه کردن شما پورسانت دریافت خواهید کرد.
4. در روش همکاری در فروش اصلا شما نیازی ندارید تا محصولات دیگران را تهیه کنید و با قیمت بیشتری بفروشید، یکی از بزرگترین اشتباهات این است که خیلی از افراد فکر می کنند شما محصولات دیگران را با قیمت کمتری می خرید و با قیمت بیشتری می فروشید. در صورتی که اصلا اینطور نیست. شما نه محصولی را تهیه می کنید و نه محصولی را انبار میکنید. فقط بهترین ها را پیشنهاد میکنید.
5. در بقیه روش های کسب و کار اینترنتی شما باید تمام مباحث بازاریابی اینترنتی مثل ایمیل مارکتینگ، ویدیو مارکتینگ، تبلیغ نویسی، برندسازی را کامل یاد بگیرید و خیلی اصولی پیاده‌سازی کنید و باید روی اعتمادسازی سایت تان کار کنید تا افراد به شما اعتماد کنند و محصولات و خدماتتان را تهیه کنند. در صورتی که در سیستم افیلیت مارکتینگ این طور نیست، فقط شما محصولات را باهم مقایسه می کنید و آنها را می فروشید.
6. این روش را میتوانید به عنوان یک کسب و کار خانگی در منزل راه اندازی کنید. با توجه به اینکه خیلی از افراد به دنبال راه اندازی یک کسب و کار خانگی و یک کار در منزل هستند، شما میتوانید از این روش به عنوان کسب و کار اصلی تان استفاده کنید.
 

تفاوت افیلیت مارکتینگ سنتی با افلیت مارکتینگ اینترنتی؟

بین سیستم همکاری در فروش سنتی با سیستم همکاری در فروش اینترنتی یک سری تفاوت ها وجود دارد. در این مقاله ما قصد داریم شما را با افیلیت مارکتینگ اینترنتی آشنا کنیم.
در روش افیلیت کارکتینگ سنتی شما باید فروشنده ها را پیدا کنید به پیش آن ها بروید و با آنها مذاکره کنید و اگر قبول کردند با آنها همکاری کنید.
اما در روش اینترنتی شما نه نیاز به پیدا کردن فروشنده ها دارید و نه نیازی به این دارد که با آنها مذاکره کنید. در روش اینترنتی شما از طریق پنل های همکاری در فروش، که در ادامه بهترین سیستم همکاری در فروش را به شما معرفی خواهیم کرد کسب درآمد میکنید.

میزان درآمد سیستم همکاری در فروش اینترنتی

میزان درآمد شما به میزان فعالیت تان بستگی دارد. هر چقدر بیشتر زمان بگذارید مسلمان بیشتر به نتیجه میرسید. اما برای اینکه بتوانید از این سیستم کسب درآمد کنید نیاز به صبر و زمان است.
برای اینکه با استفاده از این سیستم به درآمدهای میلیونی و یا چند ده میلیونی برسید به حداقل ۶ ماه تا یک سال زمان نیاز دارید. البته اگر اصولی کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید و یک سال ادامه دهید می توانید خیلی راحت به درآمدهای چند ده میلیونی برسید.
در اکثر جلسات مشاوره های ما افرادی بودند که برای راه اندازی این مدل کسب و کار اینترنتی از من مشاوره گرفتند و به مدت یک سال تمام کارهایی که از آنها خواستیم را انجام دادند و بعد از یک سال به درآمد بالای ۵۰ میلیون تومان رسیدند.
البته تمام مراحلی که این افراد پشت سرگذاشتن را در ادامه این مقاله به شما آموزش خواهم داد. اگر اصولی و مرحله به مرحله تمام کارهایی که در ادامه به شما آموزش دادیم را انجام دهید می توانید به درآمد فوق العاده بالای برسید.
پس به این نکته مهم توجه کنید که میزان درآمد شما به خودتان بستگی دارد. اگر فردی با انگیزه باشید و بخواهید زندگیتان را متحول کنید به شما قول خواهم داد اگر خیلی جدی اقدام کنید می توانید نتایج فوق العاده بزرگی بگیرید.
اگر هم فردی کارمند هستید یا جایی کار می کنید می توانید به عنوان شغل دوم تان این روش کسب و کار اینترنتی را انتخاب کنید. پس شما در هر شرایط میتوانید از این روش کسب درآمد از اینترنت استفاده کنید.

آموزش همکاری در فروش از 0 تا 100

اگر به دنبال یادگیری روش همکاری در فروش اینترنتی هستید. در این قسمت از مقاله آموزش همکاری در فروش قصد داریم مرحله به مرحله شما را با کسب درآمد از این روش آشنا کنیم. در این مدل کسب و کار اینترنتی زمانی که یک فرد از طریق یک لینک اختصاصی و اقدامی را  در سایت هدف انجام می دهد  و شما پورسانت را دریافت می کنید را همکاری در فروش اینترنتی میگویند. یک نمونه از بهترین سیستم های همکاری در فروش در ایران سایت دیجی کالا است.
 با استفاده از این مدل کسب و کار اینترنتی مثل آب خوردن می توانید از طریق اینترنت درآمد زایی داشته باشید. اگر قصد کسب درآمد از طریق  افیلیت مارکتینگ را دارید، باید به درآمد جدی به آن نگاه کنید.  اگر می خواهید از این روش درآمدزایی کنید  اما نمی دانید که باید از کجا شروع کنید در ادامه به صورت کامل به شما خواهیم گفت که چطور  این مدل کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید و از کجا شروع کنید تا به درامد برسید. پس در ادامه همراه من باشید تا شما را با آموزش همکاری در فروش به صورت کامل و جامع آشنا کنم.

1- راه اندازی و ساخت سایت با سایت ساز وردپرس

اولین مرحله برای اینکه بتوانید از طریق همکاری در فروش اینترنتی کسب درآمد کنید به یک وب سایت نیاز دارید.  البته می توانید از شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و یا حتی اینستاگرام استفاده کنید. اما با توجه به تجربیاتی که ما داشتیم بهترین نتیجه را از طریق  راه اندازی و ساخت سایت گرفتیم. پس در اولین قدم اگر بخواهید از طریق سیستمهای همکاری در فروش کسب درآمد کنید باید به فکر راه اندازی و ساخت سایت باشید. شاید بپرسید که چگونه سایت بسازیم ؟
 بسیاری از افراد که قصد راه اندازی کسب و کار آنلاین دارند فکر می کنند برای راه اندازی و ساخت سایت حتماً باید زبان های برنامه نویسی را را یاد بگیرند! در صورتی که اصلا این طور نیست. اگر شما بخواهید سایت راه اندازی کنید با استفاده از سایت ساز ها و سیستم های مدیریت محتوا که کاملا رایگان هستند می توانید برای کسب و کار اینترنتی تان وب سایت راه اندازی کنید.
  به لطف سایت ساز ها و سیستم های مدیریت محتوا راه اندازی و ساخت سایت  تقریباً برای تمام افراد ممکن شده است. اگر هیچ مهارت و تخصصی ندارید اصلاً نباید نگران باشید چون به کمک سایت ساز ها و سیستم های مدیریت محتوا میتوانید برای کسب و کار اینترنتی تان یک وبسایت کاملاً حرفه ای با تمام امکانات راه اندازی کنید.
 بهترین سایت ساز برای راه اندازی و ساخت سایت سایت ساز وردپرس (wordpress) است.  وردپرس یک سایت کاملا رایگان است که این امکان را به شما می دهد  هر سایتی با هر امکاناتی که می خواهید برای کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید.  وب سایت آکادمی سبز هم با استفاده از سایت ساز وردپرس راه اندازی شده است. است پس در اولین قدم برای کسب درآمد از طریق همکاری در فروش شما باید یک وب سایت راه اندازی کنید. اگر سایت تان را با استفاده از این سایت راه اندازی کنید در هزینه های شما بسیار صرفه جویی می شود.
  اگر بخواهید کار راه اندازی و ساخت سایت تان را یک شرکت طراحی سایت بسپارید ممکن است چندین میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان از شما هزینه بگیرند تا یک سایت معمولی به شما تحویل بدهند. در صورتی که اگر سایت تان را با استفاده از سایت ساز وردپرس راه اندازی کنید با کمترین هزینه ممکن  نهایتاً 300 تا 400  هزار تومان می توانید یک وب سایت کاملاً حرفه‌ای برای کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید.  پس در اولین مرحله اگر قصد کسب درآمد از این روش را دارید باید به فکر راه اندازی و ساخت سایت باشید.
 
اگر میخواهید بدون کدنویسی و برنامه نویسی یک وبسایت حرفه ای براه اندازی کنید پیشنهاد میکنم حتما مقاله زیر را مطالعه کنید.
پیشنهاد میکنیم حتما مقاله آموزش ساخت سایت از 0 تا 100 را مطالعه کنید

2- ثبت وب سایت در موتور جستجوگر گوگل

 در دومین مرحله برای درآمدزایی از طریق همکاری در فروش شما باید بعد از اینکه سایت تان را راه اندازی کردید، سایتتان را در موتور جستجوگر گوگل ثبت کنید. شاید بپرسید که چرا باید به فکر ثبت سایت خود در موتور جستجوگر گوگل باشیم؟
 هدف اصلی شما از راه اندازی و ساخت سایت این است که کاری کنید افراد وارد وب سایت شما شوند چند و روی لینک های اختصاصی شما کلیک کنند. برای اینکه افراد بتوانند سایت شما را در نتایج گوگل پیدا کنند و وارد وبسایت شما بشوند شما باید  در اولین قدم سایتتان را در گوگل ثبت کنید.  ثبت سایت در گوگل اصلا کار سختی نیست!  شما در کمتر از چند دقیقه می توانید این کار را انجام بدهید. اگر به دنبال یادگیری ثبت سایت در گوگل هستید ویدیو های زیادی در اینترنت وجود دارد که با یک سرچ ساده می توانید این ویدیوها را پیدا کنید. البته سعی می کنم در  اولین فرصت برای شما یک ویدیو کامل از ثبت سایت در گوگل آماده کنم.
 پس از دومین مرحله برای درآمدزایی از طریق سیستمهای همکاری در فروش ثبت سایت در گوگل است که نهایتاً ۲ تا ۵ دقیقه زمان تان را میگیرد.

3- شروع به تولید محتوا برای سایتتان کنید

سومین مرحله یکی از مهم ترین مراحل در سیستمهای همکاری در فروش است تولید محتوا برای سایتتان است. منظور از تولید محتوا همان مقالاتی هستند که شما باید داخل سایت تان منتشر کنید تا  افراد از طریق مقالاتی که منتشر می کنید وارد وبسایت شما شوند و بر روی لینک های اختصاصی که می سازید کلیک کند! البته در این مرحله هنوز درباره ساخت لینک های اختصاصی با شما صحبت نکردیم. در ادامه به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید لینک های اختصاصی برای سایتتان بسازید!
 هدف اصلی از تولید محتوا این است که کاری کنید افراد از طریق محتوایی که تولید می کنید وارد وب سایت شما بشوند شما با استفاده از محتوای که تولید می‌کنید باید به افراد کمک کنید تا بهترین انتخاب را برای محصول مورد نظرشان داشته باشند. شما باید در زمینه های مختلف شروع به تولید محتوا کنید. در زمینه تولید محتواشما باید بیاید محصولات و خدماتی که میخواهد کاربر خریداری کند را با هم مقایسه کنید.
 
به عنوان مثال می توانید  برای خرید سشوار برقی یک مقاله کامل و جامع بنویسید و ۱۰ تا از پرفروش ترین و بهترین سشوار های برقی را با هم مقایسه کنید. در تولید محتوا هدف اصلی شما باید  نقد و بررسی بهترین محصولات باشد.  البته به این نکته توجه کنید وقتی محتوایی  را میخواهید برای سایتتان تولید کنید  به هیچ عنوان از مقالات دیگران کپی نکنید! کپی کردن مقالات دیگران باعث می شود گوگل محتوایی که برای سایتتان تولید کردید را در نتایج اولش قرار ندهد. در ادامه برای اینکه با این موضوع بیشتر آشنا شوید چندین موضوع برای تولید محتوا به شما معرفی کردیم که بیشتر با بحث تولید محتوا آشنا شوید.
  • راهنمای خرید تم تولد دخترانه / در این مقاله شما پرفروش ترین تم های جشن تولد را معرفی میکنیم  به کاربر کمک میکنید تا بهترین تم جشن تولد دخترانه را انتخاب کند. هر تم تولدی که معرفی میکنید را باید در انتهایش لینک اختصاصی خودتان را قرار بدهید تا کاربر با کلیک بر روی لینک اختصاصی شما وارد فروشگاه اینترنتی شود و محصول مورد نظرش را خریداری کند.
  • راهنمای خرید تلویزیون ال جی
  • بهترین گوشی سامسونگ
  • راهنمای خرید کادو تولد برای دختر
  • بهترین ساعت هوشمند دخترانه
  • راهنمای خرید پاوربانک
  • راهنمای خرید هارد اکسترنال 1 ترابایت
  • و…
شما برای چنین موضوعاتی شروع به تولید محتوا میکنید و در مقالاتی که مینویسید، پرفروش ترین و بهترین محصولات را با هم مقایسه میکنید و به کاربر کمک میکنید تا بهترین انتخاب را داشته باشد.
فقط به این نکته توجه کنید حتما هر محصولی را که معرفی میکنید لینک اختصاصی همان محصول را در زیر توضیحات قرار بدهید تا کاربر برای خرید روی لینک اختصاصی شما کلیک کند. البته هنوز درباره ساخت لینک اختصاصی با شما صحبت نکردیم. در ادامه بیشتر در مورد ساخت لینک اختصاصی با شما صحبت خواهیم کرد.
 

4- ثبت نام در پنل همکاری در فروش اینترنتی

 چهارمین مرحله برای کسب درامد از طریق سیستم های همکاری در فروش پیدا کردن پنل های همکاری در فروش اینترنتی برای همکاری و ثبت نام در آنها است.  شاید بپرسید که چطور میتوانیم بهترین سیستم همکاری در فروش را انتخاب کنیم؟
 برای انتخاب سیستم های همکاری در فروش خیلی ساده اگر  عبارت هایی مثل ” بهترین سیستم های همکاری در فروش”، ” پنل های همکاری در فروش”، ” سیستم های همکاری در فروش”  و… را  در گوگل جستجو کنید می توانید چنین سایتهایی را پیدا کنید. اما به نظر من بهترین سیستم همکاری در فروش در ایران سیستم همکاری در فروش دیجی کالا است.  همانطور که میدانید فروشگاه اینترنتی دیجی کالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در ایران است که روزانه  چندین میلیارد تومان فروش اینترنتی دارد.
  فروشگاه اینترنتی دیجی کالا این امکان را فراهم کرده است تا افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارند از طریق پنل همکاری در فروش دیجی کالا بتوانند کسب درآمد کنند. شما خیلی راحت می توانید وارد پنل همکاری در فروش دیجی کالا شوید و ثبت نام کنید.
 ثبت نام در پنل همکاری در فروش دیجی کالا اصلا کار سخت و دشوار نیست! خیلی راحت وارد پنل همکاری در فروش می شوید و تمام اطلاعات تان را وارد می کنید تا حسابتان تایید شود. بعد از اینکه حساب تایید شد باید سایتتان را در پنل همکاری در فروش دیجی کالا اضافه کنید.  ممکن است چندین روز طول بکشد تا سایتتان تایید شود. بعد از اینکه سایت تان تایید شد شروع به ساخت لینک های اختصاصی در پنل کاربری خود می کنید.  البته تمام این آموزش ها مثل ساخت لینک اختصاصی، عضویت در پنل همکاری در فروش دیجی کالا. و… در  قسمت پنل همکاری در فروش دیجی کالا موجود است که می توانید ویدیو ها و مقالات آن را مطالعه کنید و ببینید.

5- افزایش بازدید سایت برای جذب مخاطب هدف

 بعد از اینکه سایت تان تایید شد و شروع به تولید محتوا کردید باید به فکر  افزایش ترافیک سایت باشید. اگر صاحب کسب و کار اینترنتی هستید و برای کسب و کارتان وب سایت راه اندازی کردید باید کاری کنید سایت تان در عبارات کلیدی و کلمات کلیدی که مخاطبان و کاربران تا جستجو می کنند در نتایج اول گوگل قرار بگیرد.
 مهمترین راه برای افزایش بازدید سایت تولید محتوای هدفمند و سئو سایت است. برای اینکه بتوانید از طریق همکاری در فروش کسب درآمد اینترنتی داشته باشید باید اصول تولید محتوای هدفمند و سئو سایت را کامل یاد بگیرید. که در ادامه شما را با این موارد آشنا خواهیم کرد.
1-  اولین راه برای افزایش ترافیک سایت این است که سایت تان را سئو یا بهینه سازی کنید. سئو یا SEO  به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر به خصوص گوگل است.  سئو و بهینه سازی سایت یعنی اینکه شما باید کاری کنید  تا سایتتان در نتایج اول گوگل دیده شود.  اگر به دنبال کسب درآمد از طریق همکاری در فروش هستید باید تمام اصول سئو و بهینه سازی سایت را کامل یاد بگیرید. ما در وبسایت آکادمی سبز شما را به صورت کامل با سئو و بهینه سازی سایت آشنا کردیم.
2- دومین راه برای افزایش بازدید سایت تولید محتوای هدفمند و نوشتن مقاله برای سایتتان است.  فروشگاه اینترنتی دیجی کالا بالای ۳ میلیون محصول دارد.  شما باید برای انواع دسته های محصولات شروع به نوشتن مقاله کامل و جامع کنید، و هر محصولی را که معرفی می کنید لینک اختصاصی تان را  در انتهای آن قرار بدهید. البته درباره تولید محتوا با شما صحبت کردیم و گفتیم که چه محتوایی برای سایتتان باید تولید کنید.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده